PDA

View Full Version : Winkel Maastricht?



JeIIe
11-09-2010, 15:18
Hey,
Ik heb al gezocht met de zoekfunctie, maar vond niets relevant.
Weet iemand of er ergens een vechtsportwinkel in Maastricht is?
Bedankt

the boxer
11-09-2010, 16:18
Je hebt Be-fit liggen op Pottenberg.
Veel vechtsportmateriaal en supplementen.

JeIIe
11-09-2010, 17:15
Bedankt.
Voor de mensen uit België: Waar kopen jullie je spullen?

FightingDutchman
12-09-2010, 09:12
Je hebt Be-fit liggen op Pottenberg.
Veel vechtsportmateriaal en supplementen.

Be-fit in Pottenberg is naar mijn weten inderdaad de enige winkel waar je echt veel vechtsport artikelen hebt in Maastricht.

kbjunky
30-09-2010, 13:46
Deze ligt in Hasselt (niet in centrum maar er net buiten en daar in de buurt ligt er dacht ik nog een, was ik laatst namelijk zelf naar op zoek).
Welkom bij TopSport Hasselt uw adres voor fitnessapparatuur, voedingssupplementen en gevechts sportartikelen! (http://www.top-sport.be/)

martijnG
30-09-2010, 19:52
Be-fit in Pottenberg is naar mijn weten inderdaad de enige winkel waar je echt veel vechtsport artikelen hebt in Maastricht.

klopt, in de stad heb ik ook weleens gezocht, helemaal niks daar! je zou natuurlijk ook hier op de webshop kunnen kijken, heb ik ook deze week wat besteld...

FightingDutchman
04-10-2010, 13:29
klopt, in de stad heb ik ook weleens gezocht, helemaal niks daar! je zou natuurlijk ook hier op de webshop kunnen kijken, heb ik ook deze week wat besteld...

Voor echt vechtsport gear is er verder inderdaad niets. Als je alleen op zoek bent naar supplementen zou je nog eens in de tuinen of iets dergelijks kunnen kijken. Maar meestal koop ik mijn gear online bij diverse winkels (vooral groundfighter of MMAuniverse) en mijn supplementen bij sportfood.nl.

JeIIe
04-10-2010, 23:36
Bedankt iedereen voor de reacites. Ik heb besloten men materiaal gewoon via men club aan te kopen.

FightingDutchman
07-10-2010, 13:24
Bedankt iedereen voor de reacites. Ik heb besloten men materiaal gewoon via men club aan te kopen.

Dat is natuurlijk ook een optie. Gaat het eignelijk om Kickboks of om MMA gear en welke club train je bij dan?

Kris-T
15-11-2010, 15:34
Deze ligt in Hasselt (niet in centrum maar er net buiten en daar in de buurt ligt er dacht ik nog een, was ik laatst namelijk zelf naar op zoek).
Welkom bij TopSport Hasselt uw adres voor fitnessapparatuur, voedingssupplementen en gevechts sportartikelen! (http://www.top-sport.be/)

Physique bedoel je; die ligt wanneer je van Topsport terug op de steenweg komt richting Hasselt aan de linkerkant. ;)