PDA

View Full Version : 'Slachtoffer steekpartij verkrachtte zusje daders'



Robbie
24-09-2010, 10:09
'Slachtoffer steekpartij verkrachtte zusje daders' - Het 20-jarige slachtoffer van een steekpartij in Cuijk woensdag, zou volgens geruchten kort daarvoor het jonge zusje van de twee verdachten (21 en 27 jaar) hebben verkracht.

In de nacht van dinsdag op woensdag werd een zedendelict gemeld aan de politie door een familielid van de verdachten. De politie onderzoekt of er een verband bestaat tussen de zaken.

De politie werkt met een groot team aan het onderzoek en omdat de 21-jarige verdachte militair is, werkt de marechaussee mee.

Over de rol en precieze familieband van de verdachten doet de politie geen mededelingen.

Het slachtoffer werd woensdagmiddag op straat in een woonwijk in Cuijk neergestoken en overleed ter plekke. De politie kon de twee verdachten in de omgeving aanhouden. Op de plek van de steekpartij zijn donderdag bloemen neergelegd.

Robbie
24-09-2010, 10:10
Nou als het echt zo is dan had ik het zelfde gedaan

Kemal
24-09-2010, 10:16
ik zou ook de samurai van de muur halen en de kop eraf hakken..

ARMENIA
24-09-2010, 10:53
ik zou zeggen een eervolle daad, respect!

ARMENIA
24-09-2010, 10:54
zit met liefde dan die 10 jaar uit;)

Khanom Thom
24-09-2010, 11:56
Geen escalatie na steekpartij Cuijk' (http://www.omroepbrabant.nl/?news/1427751083/Geen+escalatie+na+steekpartij+Cuijk.aspx)

http://www.omroepbrabant.nl/Graphics/Image.aspx?object=News&image=Foto_SQ_Vision_-_Marco_van_den_Broek._678621.jpg Foto: SQ Vision - Marco van den Broek. (http://www.omroepbrabant.nl/?news/1427751083/Geen+escalatie+na+steekpartij+Cuijk.aspx)
CUIJK - De dodelijke steekpartij van woensdag in Cuijk zal niet leiden tot escalatie. Dat hebben representanten van de Turkse en Molukse bevolkingsgroepen burgemeester Paul Mengde van Cuijk verzekerd. Bij de steekpartij kwam woensdagmiddag een 20-jarige man uit Cuijk om het leven. Het slachtoffer, die een Turkse achtergrond heeft, is ter plaatse overleden. De twee verdachten, een 21-jarige en een 27-jarige man uit het Noord-Limburgse Gennep, hebben een Molukse achtergrond.

Brief
De gemeente Cuijk laat donderdagavond een brief bezorgen in de wijk De Valuwe, waar de steekpartij plaatsvond. Daarin staat wat er precies gebeurd is en welke telefoonnummers mensen kunnen bellen als ze vragen hebben of moeite hebben met wat er is gebeurd.

Toeval
Burgemeester Mengde benadrukte dat het toeval was dat de steekpartij plaatsvond in De Valuwe. "Het was iets tussen de twee verdachten en het slachtoffer. De steekpartij had dus net zo goed ergens anders kunnen gebeuren."

Mengde heeft de ouders van het slachtoffer, die in de wijk De Valuwe wonen, inmiddels tweemaal bezocht. De eerste keer was woensdagmiddag kort na de steekpartij, de tweede keer donderdagochtend. "Die mensen zijn er helemaal stuk van", aldus Mengde, "Het is vreselijk."

Zedendelict
De politie onderzoekt of de steekpartij iets te maken heeft met een zedendelict. Familieleden van de twee verdachten hadden dinsdagnacht bij de politie een zedendelict gemeld. Omroep Brabant meldde woensdag al dat de verdachten zouden hebben geroepen dat hun zusje was verkracht door het slachtoffer.

Eén van de twee verdachten is een militair. Daarom werkt de politie bij het onderzoek samen met de Koninklijke Marechaussee.

Surveillance
De steekpartij vond plaats op de hoek van Botdragerdreef en de Schildendreef. De politie (http://www.omroepbrabant.nl/?news/1427751083/20-jarige+man+overlijdt+bij+steekpartij+Cuijk+2+aanho udingen.aspx&action=media) was woensdagmiddag rond halfvier toevallig ter plaatse vanwege een surveillance. Zij werden door buurtbewoners gealarmeerd omdat een ruzie compleet uit de hand liep.

Daarbij zijn de twee verdachten aangehouden. Het slachtoffer is ter plaatse overleden. Het is bekend dat hij werkte bij Van der Valk in Cuijk.

Getuige
Een vrouw die zegt getuige te zijn geweest van het voorval vertelde wat ze heeft gezien: "Ik hoorde iemand schreeuwen dat de politie moest worden gebeld. Ik zag daarna dat twee Ambonese (Molukse) jongens bij de man stonden. Dat zijn broers van elkaar. De ene hield de man vast, de ander stak hem neer." Volgens de vrouw riep een van de jongens dat het slachtoffer uit wraak is neergestoken. De daders hebben volgens haar geroepen dat hun zusje is verkracht door de 20-jarige man.

Kritiek
Buurtbewoners hadden kritiek op de politie. Deze zou niet direct het slachtoffer hebben geholpen. De politie begrijpt de reacties, maar moest eerst zorgen voor een veilige situatie door de daders aan te houden. Zij zouden immers voor nog meer slachtoffers kunnen zorgen.

Buurtbewoners
Buurtbewoners die de steekpartij hebben gezien, zijn in shock. Zij verklaarden dat de jongen na de steekpartij nog even bij kennis is geweest.

BiCkOnE
24-09-2010, 12:20
ik zou ook de samurai van de muur halen en de kop eraf hakken..
Idd, maaar wel nadat ik hem eerst gecastreerd zou hebben...

wrestler_nl
24-09-2010, 17:06
what goes around comes around...

Bartju
24-09-2010, 18:06
oww gek en terecht!! kzou zn tong en zn lul er af snijden standaard

The Bulldog
24-09-2010, 18:25
ben benieuwd of de benoemde achterleggende gedachte klopt....


en zo ja......


hele nette en goedkope vorm van opruimen van zulk volk...heheheh scheelt weer een paar cent voor een nekschot

lopez86
24-09-2010, 19:03
Karma is a real bitch!

Slome
24-09-2010, 19:09
duidelijk

Vinand
24-09-2010, 21:03
mooie actie. :)

PigDog
25-09-2010, 09:21
Jammer..........

Dat ze straf krijgen..

Mister T.
25-09-2010, 09:30
en terecht.

Iggy
25-09-2010, 10:32
Maar wat nou als dit weer is een actie van een jonge griet is om aandacht te krijgen.

kmr
25-09-2010, 13:23
Meisje is Moluks, een groep met strikte normen en waarden, ze heeft strenge broers, de broers komen erachter dat ze seks gehad heeft, ze schaamt zich en zegt dat ze verkracht is......

What if?

Bartju
25-09-2010, 16:09
dan moeten ze haar neersteken als die molukkers zo strikt zijn op normen en waarden en geen geweld uit de weg gaan

king
25-09-2010, 19:19
Dacht ik ook gelijk aan... Er zit vaak wel meer achter zo'n verhaal.

hemoelyo
26-09-2010, 11:59
Meisje is Moluks, een groep met strikte normen en waarden, ze heeft strenge broers, de broers komen erachter dat ze seks gehad heeft, ze schaamt zich en zegt dat ze verkracht is......

What if?

en in deze zaak moet de slachtoffer dat helemaal moeten weten met zijn turkse achtergrond.
terechte actie .......

hemoelyo
26-09-2010, 12:03
terechte en een begrijpelijke actie van deze molukse man, de dader die ook nog eens een turkse achtergrond heeft moet het helemaaaaal weten.

JeMalleMoer
26-09-2010, 23:08
Meisje is Moluks, een groep met strikte normen en waarden, ze heeft strenge broers, de broers komen erachter dat ze seks gehad heeft, ze schaamt zich en zegt dat ze verkracht is......

What if?

Dat is gezien de molukse cultuur bijzonder onwaarschijnlijk.

kmr
27-09-2010, 20:34
terechte en een begrijpelijke actie van deze molukse man, de dader die ook nog eens een turkse achtergrond heeft moet het helemaaaaal weten.

Dus ik schets een scenario waarin het meisje gelogen heeft over de verkrachting en jij vindt alsnog dat de Turk fout zit?

kmr
07-10-2010, 15:09
Dus ik schets een scenario waarin het meisje gelogen heeft over de verkrachting en jij vindt alsnog dat de Turk fout zit?

hendriks
07-10-2010, 15:13
het verhaal klopt,, de jongens zijn na het vernemen van de verkrachting verhaal gaan halen

citrusfruit
07-10-2010, 16:53
Er zitten twee kanten aan. Enerzijds hoeft die Turkse man niet meer de cel in, wat een hoop geld bespaard. Anderzijds gaan er nu waarschijnlijk twee de cel in, wat dus dubbel zo veel kost......

kmr
07-10-2010, 18:44
het verhaal klopt,, de jongens zijn na het vernemen van de verkrachting verhaal gaan halen

En is het al bewezen dat ze verkracht is?

Guile
08-10-2010, 18:06
Man je kent je eigen zus toch, als ze labiel is dan denk je toch 2 keer na. Moord is wel een beetje excessief, zware mishandeling had in dit geval wel volstaan evt. met castratie. Nu doet de 'dader' het niet weer natuurlijk, dat is wel positief natuurlijk.

remco pardoel
08-10-2010, 18:40
Mogen ze met alle klootzakken doen die niet met hun poten van minderjarigen af kunnen blijven

kmr
08-10-2010, 19:57
Man je kent je eigen zus toch, als ze labiel is dan denk je toch 2 keer na. Moord is wel een beetje excessief, zware mishandeling had in dit geval wel volstaan evt. met castratie. Nu doet de 'dader' het niet weer natuurlijk, dat is wel positief natuurlijk.


Hoe de f... weten jullie allemaal dat dit waar is? Voor hetzelfde geld was ze gewoon ontzettend geil en heeft ze haar natte kutje gespreid en nadat haar broers erachter gekomen waren heeft ze om haar sletterige gedrag te verdoezelen gezegd dat ze verkracht is.

A-team
08-10-2010, 20:01
Hoe de f... weten jullie allemaal dat dit waar is? Voor hetzelfde geld was ze gewoon ontzettend geil en heeft ze haar natte kutje gespreid

Vertel eens verder, ik krijg een stijve.

Guile
08-10-2010, 20:07
Sletterige gedrag haha, is dat standaard als je je laat neuken door een Turk? Die broers hebben de afweging gemaakt, ik niet, als het vrouwelijke slachtoffer zich zelf volstopt met Prozac, geesten oproept, haar polsen doorsnijdt en mod. is op een Pro-ana site dan zouden die broers wellicht anders gehandeld hebben.

076
09-10-2010, 01:00
ik ben echt voor iemand net als in de middeleeuwen 'vogelvrij' te verklaren en verkrachters en pedofielen deze stempel te geven en dat waar ze ook komen iedereen ze de touwtyfus in mag schoppen en slaan! ziek wordt ik ervan hiero! even een voorbeeld van de rechtsgang hier in NL: een zogenaamde crimineel die lijnen opzet met verdovende middelen krijgt 20 jaar en wordt daarna jaren in het vizier gehouden en tot op het bot kaal geplukt en een pedo mag terug de woonwijk(notabene in zijn eigen huis) waar hij heeft toegeslagen en heel de buurt moet zwijgen!!!! En ze krijgen in de gevangenis een eigen beschermde afdeling!!! en het werd bijna zo gek dat ze nog een politieke pedofiele partij konden oprichten!!! sorry hoor maar in mijn ogen is er weinig rechtvaardigheid meer over hiero in NL! en zodra je je gram gaat halen door ze de straf te geven die ze verdienen, ga je zelf achter de tralies en zijn zij in 1 keer het slachtoffer?! het moet niet gekker worden!

blackadder
09-10-2010, 01:40
en in deze zaak moet de slachtoffer dat helemaal moeten weten met zijn turkse achtergrond.
terechte actie .......
Hij had waarschijnlijk eerder zijn zus neergestoken.