PDA

View Full Version : Real life GTA 4 - Zionist rijdt jonge stenengooier omver



Italian*Berlusconi*
09-10-2010, 22:59
http://www.youtube.com/watch?v=l_DxQvxg3JQ

Vinand
09-10-2010, 23:11
volgens mij is dit niet wat jij zegt in de topic titel. Volgens mij had hij die kinderen niet met opzet aangereden, je ziet hem duidelijk remmen en daarnaast hoor je hem nog toeteren, maar die domme kinderen rennen voor de auto en worden daardoor geraakt. Daarna hoor je opeens een ruit spatten, oftewel een van die kinderen (Verkleed als terroristen wtf zijn dat voor kutmonchooltjes??) heeft toen een steen door het ruit heen gegooid en toen is die auto ervan door gegaan. Waarschijnlijk meer uit angst omdat hij omsingeld werd door als terrorist verkleden kinderen en wat oudere mensen die met zijn allen stenen zaten te gooien.

Tja, hoe zou jij reageren?

wrestler_nl
10-10-2010, 00:26
DAMN ben er stil van :(

Ronald
10-10-2010, 01:19
"Jonge stenengooier springt voor rijdende auto" zou inderdaad een beter passende titel zijn.

Richelieu
10-10-2010, 02:39
"Jonge stenengooier springt voor rijdende auto" zou inderdaad een beter passende titel zijn.

x2!

Italian*Berlusconi*
10-10-2010, 08:25
ik heb het niet verzonnen hé ;), hier het oorspronkelijk artikel:


Zionist rijdt jonge stenengooier omver
Twee Arabische kinderen uit de Israëlische buurt Silwan zijn door de Joodse zionist David Be’eri omver gereden. Deze kinderen waren bezig met het gooien van stenen op auto's. Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.

"Zijn auto werd expres bekogeld met stenen en er stonden wel tien mensen om zijn auto. Toen ze begonnen met gooien probeerde Be'eri te vluchten in zijn auto, maar de kinderen liepen voor zijn auto. Hij voelde zich bedreigd, omdat de straat vol met stenen lag en er veel mensen in afwachting van hem stonden," aldus de woordvoerder van de Joodse Be'eri.

De twee jongens die gewond zijn geraakt bij het incident zijn overgebracht naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis in Jeruzalem. Be'eri is inmiddels aangehouden door de politie, maar is daarna weer vrijgelaten na het betalen van een borg. De politie is bezig met een onderzoek.

Kemal
10-10-2010, 08:53
tja bij GTA reed ik er net zolang overheen tot ie dood was ;)

Italian*Berlusconi*
10-10-2010, 08:54
ow.. en ik was nog even in reverse gegaan om te dubbel checken of die wel blijft liggen.. nobody F*CKS with my car!!

Mister T.
10-10-2010, 09:58
en terecht.

king
10-10-2010, 13:05
Medelijden is niet het eerste dat in me opkomt...

remco pardoel
10-10-2010, 15:06
x3

Sadix
10-10-2010, 16:45
wat verwacht je dan van iemand, wie zo aangevallen wordt?

rafi
10-10-2010, 16:50
tja.... nederlanders hadden zich geheel toen makkelijk aan de duitsers overgegeven toen. daarom begrijpen ze ook niks van dit filmpje.

The_Rock
10-10-2010, 16:56
Je beschermt je vrouw en je auto. Dat is de regel van elke man ...of dat moet de regel zijn!

Lekker, lekker voor dat jong.

Guillermo
10-10-2010, 18:48
Whahahaha!

lopez86
10-10-2010, 22:15
Als er een stel gemaskerde rotkinderen op mijn auto af komt rennen met stenen geef ik ook gewoon gas, al is het uit reactie.
Voor hetzelfde geld zit er 1 tussen met een AK47.

rafi
10-10-2010, 22:38
als jou huis en land werd ingepikt, en jij met niets werd achtergelaten en niets hebt, ga jij ook hun auto's kapot gooien. dus geen onzin gepraat

Bartju
10-10-2010, 23:21
Remmen!? ik had gas bij gegeven! klote schoffies

Marchant
11-10-2010, 11:41
Veel journalisten er ook in eens bij?
Lijkt wel of die gastjes opgestookt zijn om stenen te gooien.
Daar in tegen kon deze auto ook niet meer uitwijken

Tsuki
11-10-2010, 12:17
CLASSIC ......... jammer dat hij niet harder reed :-)

dat jochie zien we over een aantal jaar vast terug op CNN met een bomvestje aan .....

Gokhan
11-10-2010, 13:56
http://www.youtube.com/watch?v=ZMHeuDjhwFo

Rachel Corrie was geen verklede terrorist...

en wat een statement....


http://www.youtube.com/watch?v=A5drXEXkf9s



Ik ben echt diep teleurgesteld in sommige reacties..maar ik begrijp wel hoe ontwetend je kan zijn als je alleen maar naar sbs6 shownieuws en ned3 nieuws kijkt...

Gokhan
11-10-2010, 14:01
ontopic het is verkeerd om zo voor een auto te staan..

maar wij weten niet wat er vooraf is gebeurt....

smike
11-10-2010, 14:12
als jou huis en land werd ingepikt, en jij met niets werd achtergelaten en niets hebt, ga jij ook hun auto's kapot gooien. dus geen onzin gepraat

En als jij wordt bekogeld met stenen en in het nauw gedreven wordt, handel je waarschijnlijk nog een stuk heftiger dan deze man. Dus graag objectief bekijken en niet met je anti-Israel bril op.

Facade
11-10-2010, 14:19
Kijk ook naar de gaten in de achterraam van de auto, dat waren waarschijnlijk best grote stenen. Als zoiets gebeurt zal toch wel een soort van overlevingsinstinct a la gaspedaal intrappen en wegwezen geactiveerd worden.
Ik snap dat dat gedoe daar allemaal heel gevoelig ligt, maar ik snap niet dat er iets van 5 volwassenen met camera's staan en niemand daarvan die de kinderen een beetje behoedt voor de gevaren.... En als het dan mis gaat is iedereen haantje de voorste om dat kind in de auto te krijgen. Conflict kan nog zo gevoelig liggen, maar je doet er toch alles aan dat kinderen niet bij dit soort dingen betrokken raken...

rafi
11-10-2010, 14:36
ik heb mensen niet uit hun huis gedreven, en hun land afgepakt. dus met welke bril kijk kijk jij dan. dus ik begrijp wel waarom dat jochie zoiets doet. en meschien over een aantal jaar zich zelf opblaast. er gebeuren daar heel veel dingen wat ze hier op tv niet laten zien.

YoMarK
11-10-2010, 14:58
Het verschil is dat jongetjes van die leeftijd nog helemaal niet in staat zijn het hele plaatje te overzien rafi. Wat ik in dit filmpje zie zijn volwassenen die die kinderen stenen laten gooien, en zelf veilig langs de kant staan te filmen. WTF?

Ik snap best dat deze chauffeur min of meer in "survival mode" ertussendoor probeert te rijden, als je zo'n steen op je kop krijgt dan kom je niet meer bij.

Leventdepevent
11-10-2010, 15:41
muahaha die pestkinderen ook

lopez86
11-10-2010, 15:43
als jou huis en land werd ingepikt, en jij met niets werd achtergelaten en niets hebt, ga jij ook hun auto's kapot gooien. dus geen onzin gepraat


ik heb mensen niet uit hun huis gedreven, en hun land afgepakt. dus met welke bril kijk kijk jij dan. dus ik begrijp wel waarom dat jochie zoiets doet. en meschien over een aantal jaar zich zelf opblaast. er gebeuren daar heel veel dingen wat ze hier op tv niet laten zien.

Alsof zo'n jochie dat al kan begrijpen.
Zegt genoeg over je eigen inlevingsvermogen.
Feiten zijn: als een mens zich bedreigt voelt reageert hij/zij vanuit overlevingsinstinct, en dat is precies wat die bestuurder doet.
Dat jochie hoorde daar niet op straat, met een doek om ze bekkie gewikkeld en een steen in ze klauw.

Over wat ik zou doen: ik zou nadenken en het SLIM aanpakken om zo'n gast te grazen te nemen.
Guerilla stijl in de bosjes wachten totdat ie thuiskomt en dan die steen voor ze pleuris gooien, als ie uitstapt.
Niet als een idioot een auto proberen terug te koppen.
Maargoed, ik kom dan ook uit Colombia.

rafi
11-10-2010, 16:12
wat ik bedoel is dat ik wel begrijp tot hoe ver zulke kinderen instaat zijn. die jochies zijn zwaar getraumatiseerd. met alleen maar ellende door die israeliers. kinderen daar zijn nooit kind geweest daar. waarom dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

Neivra
11-10-2010, 16:53
wat ik bedoel is dat ik wel begrijp tot hoe ver zulke kinderen instaat zijn. die jochies zijn zwaar getraumatiseerd. met alleen maar ellende door die israeliers. kinderen daar zijn nooit kind geweest daar. waarom dat hoef ik jullie niet uit te leggen.

Dat je begrijpt waarom die kinderen dat doen, oké. Maar het lijkt wel of je de schuld legt bij de automobilist, en voor zover ik kan zien probeert de bestuurder dat kind te ontwijken.

Ik ga geen oordelen geven over het conflict daar zo, maar ik weet wel dat het jochie niet zo handig bezig was door voor die auto te gaan staan.

rafi
11-10-2010, 17:24
Dat je begrijpt waarom die kinderen dat doen, oké. Maar het lijkt wel of je de schuld legt bij de automobilist, en voor zover ik kan zien probeert de bestuurder dat kind te ontwijken.

Ik ga geen oordelen geven over het conflict daar zo, maar ik weet wel dat het jochie niet zo handig bezig was door voor die auto te gaan staan.
Zionist rijdt jonge stenengooier omver
Twee Arabische kinderen uit de Israëlische buurt Silwan zijn door de Joodse zionist David Be’eri omver gereden. Deze kinderen waren bezig met het gooien van stenen op auto's. Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.

"Zijn auto werd expres bekogeld met stenen en er stonden wel tien mensen om zijn auto. Toen ze begonnen met gooien probeerde Be'eri te vluchten in zijn auto, maar de kinderen liepen voor zijn auto. Hij voelde zich bedreigd, omdat de straat vol met stenen lag en er veel mensen in afwachting van hem stonden," aldus de woordvoerder van de Joodse Be'eri.

De twee jongens die gewond zijn geraakt bij het incident zijn overgebracht naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis in Jeruzalem. Be'eri is inmiddels aangehouden door de politie, maar is daarna weer vrijgelaten na het betalen van een borg. De politie is bezig met een onderzoek.

citrusfruit
12-10-2010, 07:08
Be'eri is de baas van een groepering die ervoor strijdt om voor Joodse families een woning te vinden in de Arabische gebieden.

De Palestijnen worden daar een stuk harder genaaid door de Israëliërs dan andersom. In Hebron bijvoorbeeld zijn er een paar honderd Joodse kolonisten die een steeds groter deel van de stad opeisen. Van het weekend was er een docu op canvas, waar je het omgekeerde ook ziet. Een Palestijns jochie dat door Joodse jochies in elkaar wordt geslagen, als vervolgens de Palestijnse moeder haar zoontje daar weg wil halen maakt een Joodse soldaat haar duidelijk dat ze vooral haar huis niet uit mag. De meeste pesterijen komen echt van de Israëlische kant. De ruim honderdduizend Palestijnen die daar al generaties wonen, leven alsof ze in een soort strafkamp wonen, zodat enkele honderden Israëliërs lekker door kunnen gaan met landjepik. Toen er laatst (weer) een vredesoverleg was, zijn de Israëliërs uitgerekend die dag begonnen met het bouwen van nieuwe huizen op Palestijns grondgebied. Israël creëert zo zelf de terroristen.

MB667
12-10-2010, 08:20
'hebron mijn land', zo heette de docu op canvas.

tussen de joden heb je net zon mongolen als tussen extreem fundamentalistische moslims.

http://actua.canvas.be/category/panorama/deze-week/

http://video.canvas.be/panorama-laatste-aflevering

Nickuraba
12-10-2010, 10:36
als je met zon masker rondloopt, deug je gewoon niet! daarnaast stond 1 of andere zool t aan de kant van de weg ook nog te filmen...

payback is a bitch

Gokhan
12-10-2010, 11:34
'hebron mijn land', zo heette de docu op canvas.

tussen de joden heb je net zon mongolen als tussen extreem fundamentalistische moslims.

http://actua.canvas.be/category/panorama/deze-week/

http://video.canvas.be/panorama-laatste-aflevering

ja maar daar praten we liever niet over hier in nederland..
ook niet toen hulpgroepen werden aangevallen en paar doden bij vielen..
door israelische soldaten horen hun ook bij die joodse mongolen?

pure
12-10-2010, 15:49
agg die zullen toch allemaal als van gogh eindigen

citrusfruit
12-10-2010, 18:39
israelische soldaten horen hun ook bij die joodse mongolen?

Kijk die documentaire maar. Het zijn in ieder geval geen mongolen, mongolen zijn altijd vriendelijk en kwijlen er een beetje bij. Dit zijn volwassen mensen die met hun "volle" verstand menen dat een of andere god hun (lang geleden) dit land heeft beloofd. Een dommere reden had ik zelf niet kunnen verzinnen.

Marchant
12-10-2010, 19:13
agg die zullen toch allemaal als van gogh eindigen

Vincent???

ARMENIA
13-10-2010, 01:04
Jongens, ik zelf ben Christelijk en Israel heeft mijn volk niets aangedaan. In principe heb ik dus geen enkele drang/aanleiding om mij tegen Israel te keren. Ik bekijk alle feiten objectief en ik kan niet anders concluderen dat Israel een smerig en vies spelletje speelt waarvan ik walg!

Naar aanleiding van de Holocaust hebben de Joden een stuk grond gekregen in Palestina. Realiseren jullie wat ik zeg? Als er iemand een stuk land had moeten afstaan aan de Joden dan zouden dat de Duitsers moeten zijn! Duitsland, in combinatie met de westerse wereld heeft een stuk land aan de Joden toegewezen ter compensatie van de Holocaust in Palestina (een land waar ze de Joden heel lang geleden leefden), dit is te gek voor woorden. Dit alles klinkt zo ver weg (Palestina en Israel), dus zal ik nu een vergelijking maken met een voorbeeld wat dichter bij huis ligt: 1000 jaar geleden leefde er een volk in Nederland. Dit volk is toen massaal in Belgie gaan wonen. In belgie zorgde dit volk voor onrust en dus heeft de koning besloten om een einde te maken aan dit volk, nadat ze enkele miljoenen mensen van dit volk hebben vermoord wordt de koning afgezet. Belgie komt tot inkeer en bied zijn excuses aan. Ze zeggen nu: Ter compensatie zullen wij ervoor zorgen dat jullie weer mogen gaan wonen in Nederland, omdat jullie daar 1000 jaar geleden ook leefden. Dit volk krijgt een stuk land hier in Nederland en ze breiden het maar uit en uit. Op een gegeven moment leven de Hollanders als zwervers en het andere volk wordt maar steeds machtiger en machtiger, ze willen meer voor hen zelf en minder voor de Hollanders, omdat de buitenwereld dit volk financieel erg steunt ondanks ze diep in hun hart weten dat de aanpak en behandeling van de Hollanders te erg voor woorden is. Niemand bekommert zich om deze Nederlandse mensen, in het buitenland zorgt de media ervoor dat de Hollanders worden afgeschilderd als de aanstichters van problemen en terrorisme, dit resulteert erin dat iedereen pro-bezetter en anti-gerechtigden is. Een omgekeerde wereld eigenlijk.

Hoe je het went of keert, wat hierboven is geschreven is in essentie wat er nu gebeurt. Gezien het feit ik sta voor rechtvaardigheid en eerlijkheid, kan ik niet anders dan de Palestijnen te steunen, ongeacht dat ik zelf Christelijk ben. Omdat ik geen verbetering zie maar juist in verslechtering in aanpak en behandeling begin ik mijzelf steeds meer te distantiëren van alles wat met hen te maken heeft. In principe doe ik dit niet, het is zij die ervoor zorgen dat ik ze niet mag. Net zoals zij er VAAK ook voor zorgen dat terroristen geboren worden. Dan achteraf zeggen: wij bestrijden terrorisme. Eerst wakker je het aan, je zorgt voor alle ingrediënten om ze vervolgens te bestrijden.

Voor de mensen hier op dit forum die ondanks alles toch pro-Israel zijn ben ik benieuwd wat jullie motieven zijn, dus verklaar je nader zou ik zeggen.

Facade
13-10-2010, 08:45
Tsja dat is allemaal heel triest enzo, maar ze zullen toch samen met elkaar moeten leren leven want het lijkt me sterk dat een van de twee zelf besluit z'n biezen te pakken. Totdat iemand zich dat realiseert zal het er nooit beter worden...

MB667
13-10-2010, 09:02
Het doel van ultrarechts en rechts Israel is om elke palastijn/ arabier te verdrijven, zodat de Joden hun door god beloofd land terug krijgen. Ook al wonen de Palastijnen duizenden jaren op een plek, een uit Europa net teruggekeerde Jood zal dat land toch als de zijne beschouwen, omdat god hem dat heeft beloofd!

rafi
13-10-2010, 10:17
Jongens, ik zelf ben Christelijk en Israel heeft mijn volk niets aangedaan. In principe heb ik dus geen enkele drang/aanleiding om mij tegen Israel te keren. Ik bekijk alle feiten objectief en ik kan niet anders concluderen dat Israel een smerig en vies spelletje speelt waarvan ik walg!

Naar aanleiding van de Holocaust hebben de Joden een stuk grond gekregen in Palestina. Realiseren jullie wat ik zeg? Als er iemand een stuk land had moeten afstaan aan de Joden dan zouden dat de Duitsers moeten zijn! Duitsland, in combinatie met de westerse wereld heeft een stuk land aan de Joden toegewezen ter compensatie van de Holocaust in Palestina (een land waar ze de Joden heel lang geleden leefden), dit is te gek voor woorden. Dit alles klinkt zo ver weg (Palestina en Israel), dus zal ik nu een vergelijking maken met een voorbeeld wat dichter bij huis ligt: 1000 jaar geleden leefde er een volk in Nederland. Dit volk is toen massaal in Belgie gaan wonen. In belgie zorgde dit volk voor onrust en dus heeft de koning besloten om een einde te maken aan dit volk, nadat ze enkele miljoenen mensen van dit volk hebben vermoord wordt de koning afgezet. Belgie komt tot inkeer en bied zijn excuses aan. Ze zeggen nu: Ter compensatie zullen wij ervoor zorgen dat jullie weer mogen gaan wonen in Nederland, omdat jullie daar 1000 jaar geleden ook leefden. Dit volk krijgt een stuk land hier in Nederland en ze breiden het maar uit en uit. Op een gegeven moment leven de Hollanders als zwervers en het andere volk wordt maar steeds machtiger en machtiger, ze willen meer voor hen zelf en minder voor de Hollanders, omdat de buitenwereld dit volk financieel erg steunt ondanks ze diep in hun hart weten dat de aanpak en behandeling van de Hollanders te erg voor woorden is. Niemand bekommert zich om deze Nederlandse mensen, in het buitenland zorgt de media ervoor dat de Hollanders worden afgeschilderd als de aanstichters van problemen en terrorisme, dit resulteert erin dat iedereen pro-bezetter en anti-gerechtigden is. Een omgekeerde wereld eigenlijk.

Hoe je het went of keert, wat hierboven is geschreven is in essentie wat er nu gebeurt. Gezien het feit ik sta voor rechtvaardigheid en eerlijkheid, kan ik niet anders dan de Palestijnen te steunen, ongeacht dat ik zelf Christelijk ben. Omdat ik geen verbetering zie maar juist in verslechtering in aanpak en behandeling begin ik mijzelf steeds meer te distantiëren van alles wat met hen te maken heeft. In principe doe ik dit niet, het is zij die ervoor zorgen dat ik ze niet mag. Net zoals zij er VAAK ook voor zorgen dat terroristen geboren worden. Dan achteraf zeggen: wij bestrijden terrorisme. Eerst wakker je het aan, je zorgt voor alle ingrediënten om ze vervolgens te bestrijden.

Voor de mensen hier op dit forum die ondanks alles toch pro-Israel zijn ben ik benieuwd wat jullie motieven zijn, dus verklaar je nader zou ik zeggen.
geen speld tussen te krijgen.

smike
13-10-2010, 10:27
Ik moet zeggen dat Armenia een heel goed stuk heeft getypt, reps daarvoor!

Ikzelf sta neutraal in dit conflict. Ten eerste behoor ik niet tot een van beide geloven of groepen en ten tweede kan ik niet objectief oordelen. Ik ben er zelf nooit geweest en afgaan op alleen media is lastig, zeker als verschillende media elkaar vaak tegenspreken.

Dit gezegd hebbende, een vraag voor de Moslimbroeders van dit forum (Rafi?):

Het joodse volk ziet Israel als het beloofde land, zij beroepen zich hierbij op hun heilige geschriften.
Is dit niet in essentie exact hetzelfde als wat de Moslims doen? Die refereren bij veel naar de Koran. Mekka is bijvoorbeeld heilig omdat volgens de Koran hier Mohammed vandaan kwam. Als dat je beloofde stuk land is volgens je heilige geschrift, dan doe je er toch alles aan om dit te krijgen/behouden/verdedigen?

Gokhan
13-10-2010, 10:51
Voor de mensen hier op dit forum die ondanks alles toch pro-Israel zijn ben ik benieuwd wat jullie motieven zijn, dus verklaar je nader zou ik zeggen.

Respect!

@ citrusfruit ik heb de documentaire paar weken terug gezien idd

maar ik heb het over dit...


http://www.youtube.com/watch?v=DSFwyWyVo74

dit wordt natuurlijk niet belicht..

Ook niet dat onze grote vriend Geert word gefinancierd door machtige joden..
Want dit is normaal..

dat er in Dordrecht zomaar op een Moskee word geschoten

LeeMurray
13-10-2010, 11:08
Ik heb die beelden al gezien en die beelden zijn walgelijk. Ik begrijp niet waarom iedereen tegen Zuid Afrika was tijdens de apartheid, terwijl Israel niet veel verschilt van Zuid Afrika. Wat is het verschil tussen Israel en ZA tijdens apartheid? Zwarte Zuid Afrikanen die Israel en Palestina hebben bezocht hebben het vergeleken met hun eigen land tijdens apartheid.

Ik merk dat veel nederlanders Israel 'steunen' vanuit een misplaatst schuldgevoel. Ergens begrijp ik het ook wel. Ze hebben tijdens WO 2 hun eigen landgenoten verraden en hun huizen leeggeroofd, dus nu geven ze Israel onvoorwaardelijke steun...

Jongens, ik zelf ben Christelijk en Israel heeft mijn volk niets aangedaan. In principe heb ik dus geen enkele drang/aanleiding om mij tegen Israel te keren. Ik bekijk alle feiten objectief en ik kan niet anders concluderen dat Israel een smerig en vies spelletje speelt waarvan ik walg!

Naar aanleiding van de Holocaust hebben de Joden een stuk grond gekregen in Palestina. Realiseren jullie wat ik zeg? Als er iemand een stuk land had moeten afstaan aan de Joden dan zouden dat de Duitsers moeten zijn! Duitsland, in combinatie met de westerse wereld heeft een stuk land aan de Joden toegewezen ter compensatie van de Holocaust in Palestina (een land waar ze de Joden heel lang geleden leefden), dit is te gek voor woorden. Dit alles klinkt zo ver weg (Palestina en Israel), dus zal ik nu een vergelijking maken met een voorbeeld wat dichter bij huis ligt: 1000 jaar geleden leefde er een volk in Nederland. Dit volk is toen massaal in Belgie gaan wonen. In belgie zorgde dit volk voor onrust en dus heeft de koning besloten om een einde te maken aan dit volk, nadat ze enkele miljoenen mensen van dit volk hebben vermoord wordt de koning afgezet. Belgie komt tot inkeer en bied zijn excuses aan. Ze zeggen nu: Ter compensatie zullen wij ervoor zorgen dat jullie weer mogen gaan wonen in Nederland, omdat jullie daar 1000 jaar geleden ook leefden. Dit volk krijgt een stuk land hier in Nederland en ze breiden het maar uit en uit. Op een gegeven moment leven de Hollanders als zwervers en het andere volk wordt maar steeds machtiger en machtiger, ze willen meer voor hen zelf en minder voor de Hollanders, omdat de buitenwereld dit volk financieel erg steunt ondanks ze diep in hun hart weten dat de aanpak en behandeling van de Hollanders te erg voor woorden is. Niemand bekommert zich om deze Nederlandse mensen, in het buitenland zorgt de media ervoor dat de Hollanders worden afgeschilderd als de aanstichters van problemen en terrorisme, dit resulteert erin dat iedereen pro-bezetter en anti-gerechtigden is. Een omgekeerde wereld eigenlijk.

Hoe je het went of keert, wat hierboven is geschreven is in essentie wat er nu gebeurt. Gezien het feit ik sta voor rechtvaardigheid en eerlijkheid, kan ik niet anders dan de Palestijnen te steunen, ongeacht dat ik zelf Christelijk ben. Omdat ik geen verbetering zie maar juist in verslechtering in aanpak en behandeling begin ik mijzelf steeds meer te distantiëren van alles wat met hen te maken heeft. In principe doe ik dit niet, het is zij die ervoor zorgen dat ik ze niet mag. Net zoals zij er VAAK ook voor zorgen dat terroristen geboren worden. Dan achteraf zeggen: wij bestrijden terrorisme. Eerst wakker je het aan, je zorgt voor alle ingrediënten om ze vervolgens te bestrijden.

Voor de mensen hier op dit forum die ondanks alles toch pro-Israel zijn ben ik benieuwd wat jullie motieven zijn, dus verklaar je nader zou ik zeggen.
Goed geschreven! Alleen moet je weten dat er ook christelijke Palestijnen zijn en zij worden net zo behandeld als hun islamitische landgenoten door de Israeli's.

Veel Joden die nu in Israel wonen zijn raciaal gezien niet de Joden die in de bijbel worden beschreven. Het zijn Khazars, een Turks volk dat in de regio Georgië leefde en zich een paar eeuwen geleden heeft bekeerd tot het Jodendom omdat zij aan de ene kant grensden aan moslims en aan de andere kant aan christenen. Het rijk van die Khazars is uiteindelijk gevallen en zij hebben hun land moeten verlaten en zijn uitgeweken naar o.a. oost en centraal Europa. Ik heb dit gelezen in een boek van Arthur Koestler, The Thirteenth Tribe.
Punt is dus dat bepaalde mensen die het grondgebied van de Palestijnen claimen niet afstammen van de mensen die daar 2000 jaar geleden woonden. Jij en ik kunnen ons morgen bekeren tot het Jodendom. Geeft ons dat dan recht om mensen die ergens 2000 jaar wonen van hun land te verdrijven? Ik vraag het me af...

lopez86
13-10-2010, 11:14
Ik moet zeggen dat Armenia een heel goed stuk heeft getypt, reps daarvoor!

Ikzelf sta neutraal in dit conflict. Ten eerste behoor ik niet tot een van beide geloven of groepen en ten tweede kan ik niet objectief oordelen. Ik ben er zelf nooit geweest en afgaan op alleen media is lastig, zeker als verschillende media elkaar vaak tegenspreken.

Dit gezegd hebbende, een vraag voor de Moslimbroeders van dit forum (Rafi?):

Het joodse volk ziet Israel als het beloofde land, zij beroepen zich hierbij op hun heilige geschriften.
Is dit niet in essentie exact hetzelfde als wat de Moslims doen? Die refereren bij veel naar de Koran. Mekka is bijvoorbeeld heilig omdat volgens de Koran hier Mohammed vandaan kwam. Als dat je beloofde stuk land is volgens je heilige geschrift, dan doe je er toch alles aan om dit te krijgen/behouden/verdedigen?

x2, sta ook neutraal, het ging me om de stenengooiende jochies.
Maar het stuk van Armenia + deze scherpe reactie zet me wel aan het denken.
Ff googlen op Palestina.

rafi
13-10-2010, 14:25
Dit gezegd hebbende, een vraag voor de Moslimbroeders van dit forum (Rafi?):

Het joodse volk ziet Israel als het beloofde land, zij beroepen zich hierbij op hun heilige geschriften.
Is dit niet in essentie exact hetzelfde als wat de Moslims doen? Die refereren bij veel naar de Koran. Mekka is bijvoorbeeld heilig omdat volgens de Koran hier Mohammed vandaan kwam. Als dat je beloofde stuk land is volgens je heilige geschrift, dan doe je er toch alles aan om dit te krijgen/behouden/verdedigen?je slaat de plank ook voledig mis. met als als je moet met voorbeelden komen waar de moslims ooit de grond van andere mesen hebben afgepakt omdat het in de koran staat.

lopez86
13-10-2010, 14:27
je slaat de plank ook voledig mis. met als als je moet met voorbeelden komen waar de moslims ooit de grond van andere mesen hebben afgepakt omdat het in de koran staat.

Het gaat er niet om wat erin staat, het gaat erom wat er geïnterpreteerd wordt, en dat is het grote probleem omtrend religie, in de hele wereld btw.
Want iedereen vind wat anders.

Glen
13-10-2010, 14:43
agg die zullen toch allemaal als van gogh eindigen
WTF, hun oren eraf??

Facade
13-10-2010, 16:25
Het joodse volk ziet Israel als het beloofde land, zij beroepen zich hierbij op hun heilige geschriften.
Is dit niet in essentie exact hetzelfde als wat de Moslims doen? Die refereren bij veel naar de Koran. Mekka is bijvoorbeeld heilig omdat volgens de Koran hier Mohammed vandaan kwam. Als dat je beloofde stuk land is volgens je heilige geschrift, dan doe je er toch alles aan om dit te krijgen/behouden/verdedigen?

Fundamentalisten in elke religie zullen alles op de letter overnemen, in dit geval zullen dus beide kampen jeruzalem claimen. Ik ga er echter vanuit dat aanhangers van beide geloven niet bevolkt worden door fundamentalisten. Verschil is natuurlijk wel dat de palestijnen er al woonden en als tweederangsburger zijn weggezet. Dat heeft natuurlijk niet zoveel meer met religie te maken.

Guile
13-10-2010, 23:31
Ook gezien die docu, heel ziek volkje die settlers in Hebron. Blij dat ik niet zo beperkt word door een boek en een stuk grond ga claimen omdat dat duizend jaren geleden is geschreven op een stuk papier. Mafkezen zeg.

Garcia
14-10-2010, 09:05
Het mes snijd aan 2 kanten... zowel de palestijnen als de israeliers pakken dit conflict al tientallen jaren niet zo handig aan.

jitsinho
16-10-2010, 10:53
kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub

jitsinho
16-10-2010, 11:42
kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub

Oooh jaa tasjesdief was trouwens 16 jaar!!!!!!!! ook een kind dus

lopez86
16-10-2010, 12:29
kan me herinneren dat een marokaanse tasjesdief in amsterdam door de eigenaar van het tasje werd doodgereden werd van zijn scooter afgereden heel nederland gaf haar gelijken zelfs de politiek gaf haar gelijk.
Maar als een klein kind een dief die zijn land zijn huis zijn scholing zijn olijfengaard zijn manderijnengaard (jaffa) zijn identiteit zijn vrijheid heeft gestolen en door dat kind zijn wijk provocerend in zijn auto rijdt kijk jullie kunnen mij toch niks maken rijdt en word bekogelt vinden in 1 keer heel veel mensen dat die gas moet geven of ze zouden zelf gas hebben gegeven en er nog een keer achteruit over heen rijden wat een hypocrisie.
een tasje met 150 euro erin mag je iemand wel dood rijden maar als je land huis scholing je boomgarden je identieit word afgepakt mag je in 1 keer geen steen gooien mensen word wakker aub

Oooh jaa tasjesdief was trouwens 16 jaar!!!!!!!! ook een kind dus

Oja hoor daar gaan we weer.
"Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn :( boeeeehoehoeoee :(".

Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.

jitsinho
16-10-2010, 21:53
Oja hoor daar gaan we weer.
"Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn :( boeeeehoehoeoee :(".

Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.

sorry maar jij bent echt dom
Ik vergelijk alleen de reacties van die tasjesdief en die stenengooier maar jij begrijpt het niet he.
In nederland werd positief gereageerd op de vrouw die de tasjedief dood reed maar niet op die stenengooier waarvan zijn vrijheid huis van zijn ouders land van zijn volk is gepikt.
Veel reacties in de telegraaf en mixfight nl geven die zionist gelijk terwijl hun de dieven zijn hij rijdt in bezet gebied en gepikt land vind je het gek dat ze met stenen gooien.

ps ik ben helemaal geen marokaan trouwens

andyhugfan
17-10-2010, 12:43
Oja hoor daar gaan we weer.
"Wij komen uit Marokko, kijk ons ook slachtoffer zijn :( boeeeehoehoeoee :(".

Die tasjesdief heeft hier helemaal niks mee te maken, please stfu n gtfo.

Jou reactie slaat de plank letterlijk mis.....