PDA

View Full Version : fightshop4u



mocro9
12-10-2010, 12:43
ik heb vorige week zondag bokshandschoenen besteld via fightshop4u maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen.

heeft iemand hier ervaring mee?

Mister T.
12-10-2010, 15:40
Heb hele goede ervaringen met fightshop4u.
Na geld overmaken altijd volgende dag in huis, en een keer gehad dat wat ik wou op was en dat ik een telefoontje kreeg of de duurdere versie goed was zonder dat ik extra bij hoefde te betalen.
Gewoon even bellen of mailen, misschien is er iets fout gegaan.
Kan altijd,

Mvg. T.

mocro9
12-10-2010, 18:19
Heb hele goede ervaringen met fightshop4u.
Na geld overmaken altijd volgende dag in huis, en een keer gehad dat wat ik wou op was en dat ik een telefoontje kreeg of de duurdere versie goed was zonder dat ik extra bij hoefde te betalen.
Gewoon even bellen of mailen, misschien is er iets fout gegaan.
Kan altijd,

Mvg. T.

okee bedankt ik ga morgen zeker even bellen

Illuminati
12-10-2010, 21:26
Ik heb gisteravond wat besteld; hoop het morgen in huis te hebben! Zullen zien, laat het je wel weten!

mocro9
13-10-2010, 10:35
Ik heb gisteravond wat besteld; hoop het morgen in huis te hebben! Zullen zien, laat het je wel weten!

okee dan illuminati;)

ik kreeg net een mail waar je ook niet echt bij van word maar hopen dat het goed komt.

mocro9
13-10-2010, 10:50
na gebeld te hebben zijn ze vandaag pas van plan het op te sturen. beetje vreemd maar goed ik weet iig waar ik mn bokshandschoenen nooit meer ga bestellen.

Illuminati
13-10-2010, 22:52
Eergister wat besteld, vandaag alles in huis; topservice!

mocro9
14-10-2010, 18:18
Eergister wat besteld, vandaag alles in huis; topservice!

vreemd, ik heb het zondag besteld, gister gebeld en te horen gekregen dat ik het vandaag zou krijgen maar nog steeds niks van gehoord...

RS297
17-10-2010, 15:32
Ik heb 2x besteld, 1e keer was alles goed, 2e keer hadden ze het niet en kreeg ik een andere variant(ipv rode joya, zwarte joya handschoentjes)
zeer tevreden!

PB
12-02-2011, 19:38
Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.

mocro9
12-02-2011, 19:41
Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.

ff contact opnemen zou ik zeggen

Don-Ludo
15-02-2011, 18:37
Hoi, ik heb een lonsdale reactie bal bij Fightshop4U bestelt, maar ik zit nu al minstens 1 maand te wachten en ik heb hem nog steeds niet gekregen.

Je had al gemaild zag ik. Het probleem bij Lonsdale is de levering. Hebben toen telefonisch contact gehad en is gezegd: Kan tot 4 a 5 weken duren in verband met het langzaam leveren van Lonsdale. Keuze was geld terug of wachten, de reactiebal komt volgens Lonsdale eind van deze week bij ons binnen.

Sorry, maar helaas zijn niet alle leveranciers even snel met het opsturen van de spullen van de klant.

Tip voor de mensen, als ze iets heel snel willen hebben; ga voor Adidas, TUF Wear, Sportief, SuperPro, Twins. Deze merken hebben snelle voorraad;)

Pansier
15-02-2011, 18:40
Je hoeft zowieso niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt, tenminste als je in NL bestelt, want volgens mij kan je als hun geen leveringsbevestiging hebben gewoon je geld via de bank laten terugstorten. Ik ben hier niet 100% zeker van, maar ik geloof dat het mogelijk is.

PinPoint
15-02-2011, 18:53
Nou zo werkt dat niet, helaas.

Tenzij je met automatisch incasso betaald, kan je je geld alleen terug krijgen door de shop te benaderen. Persoonlijk vind ik het niet netjes van de betreffende shop. Reageren op emails is wel de minste moeite en als iets niet leverbaar is moet je dit ook aan je klant laten weten.

Don-Ludo
16-02-2011, 15:54
Geld teruggave is geen enkel probleem. Emails worden overigens altijd beantwoord. Mochten er nog vragen zijn, kan je ook contact opnemen via 046-4000107