PDA

View Full Version : A Dance Party by Roel Van Velzen



Hendy
18-10-2010, 19:20
hij heeft er in ieder geval lol in :thup:


http://www.youtube.com/watch?v=TAibh3SqRUo&feature=player_embedded#!

Tony
18-10-2010, 19:37
whatever suits you :)

Kemal
18-10-2010, 21:37
omg.. ook gewoon keihard tegen de lift aan laten rijden...

Sadix
18-10-2010, 22:09
ik vind hem echt cool.

made me smile (kan ook de weed zijn)

ARMENIA
18-10-2010, 23:19
hahah ik vind hem wel super, die man heeft eigenlijk als ik dat vanuit mijn standpunt bekijk een handicap waar vele mensen veel minder positief in het leven zouden staan. Maar deze man heeft sgijt en geniet van zijn leven en dat vind ik mooi aan hem. Veel mensen kunnen er wat van leren, waaronder onze vriend Antonie Kamerling;) (niet vies bedoeld)

ARMENIA
18-10-2010, 23:20
ik vind hem echt cool.

made me smile (kan ook de weed zijn)


de weed??:P jij bent toch ook trainer??:P neej grapje doe je ding.
ff kijken of je begrijpt wat ik zeg nu: besehh hasjieseh wegeh, toe djorekdie wegie wollah eze besche bobe teh:P

Sadix
19-10-2010, 01:27
hahahaha ik begrijp het half om half. bese betekent stop, maar wegeh betekent weer aansteken haha

en dat andere is volgens mij, doe dat nog een keer en ik zal het tegen je vader zeggen! hahaha funny ouwe, hoe kom je daar aan?

Leventdepevent
19-10-2010, 09:49
wat een schoonheid

ARMENIA
19-10-2010, 10:21
hahahaha ik begrijp het half om half. bese betekent stop, maar wegeh betekent weer aansteken haha

en dat andere is volgens mij, doe dat nog een keer en ik zal het tegen je vader zeggen! hahaha funny ouwe, hoe kom je daar aan?

wegeh = drinken/gebruiken;) Haha maar je hebt gelijk dat is wat ik zei. Mijn familie komt uit Zaxo, dus toen mijn familie naar nederland kwam, het eerste wat ze mij hebben geleerd is Kurmanci of Behdinie, ik weet zelf ook niet welk dialect ik spreek. Kom je uit turkije?

Sadix
19-10-2010, 12:35
hahaha erg cool man!

Ik kom uit het noorden ja. Maar oorspronkelijk kom ik uit Iraans koerdistan, vandaar geëmigreerd naar irak en vandaar weer naar turkije en vandaar weer naar midden turkije. In centurm turkije, 90 km van ankara heb je zo een 80 koerdische dorpen, en 1 daar van is de mijne. Mijn voor ouders waren nomaden vandaar.

En omdat ik uit iraans koerdistan kom oorsornkelijk, spreek ik sixbizini, een zijdialect van het Sorani, dat is denk ik de kleinste koerdische dialect die der is. maar 400.000 mensen spreken dat.
Maar ik versta wel kirmanci, bahdini en sorani goed.

Maar spreek je ook Ermeni of niet?

Jeru
19-10-2010, 16:54
TIMMMMMYYYYYYY!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xswRGUZrrG8

ARMENIA
19-10-2010, 19:41
Aaah zo, welke stad in Irak komen jullie vandaan dan? pfff sorani, soms kijk me pa die koerdische zenders, maar ik snap niks van die sorani man, lijkt wel alsof een heel andere taal is, maar enkele woorden kan ik dan verstaan. welke dialect spreek ik dan, is dat behdini of kurmanci?

haha ik kan ook wel een beetje armeens ja, niet zo goed als dat ik koerdisch kan. toen ik ongeveer 5 jaar was sprak ik alleen maar nederlands en ik kon een beetje turks. mijn familie kwam rond die tijd uit zaxo naar nederland, ze kwamen bij ons in huis wonen en aangezien ze destijds geen nederlands konden moest ik maar koerdisch leren om te kunne praten met me neefjes, oma, tante, enzovoort. nu kan ik gewoon goed koerdisch praten.. opzich wel raar want ik heb eigenlijk niks met koerdistan te maken.

Bartju
19-10-2010, 22:04
hahaha erg cool man!

Ik kom uit het noorden ja. Maar oorspronkelijk kom ik uit Iraans koerdistan, vandaar geëmigreerd naar irak en vandaar weer naar turkije en vandaar weer naar midden turkije. In centurm turkije, 90 km van ankara heb je zo een 80 koerdische dorpen, en 1 daar van is de mijne. Mijn voor ouders waren nomaden vandaar.

En omdat ik uit iraans koerdistan kom oorsornkelijk, spreek ik sixbizini, een zijdialect van het Sorani, dat is denk ik de kleinste koerdische dialect die der is. maar 400.000 mensen spreken dat.
Maar ik versta wel kirmanci, bahdini en sorani goed.

Maar spreek je ook Ermeni of niet?

net zo iets als brabants?:D

Leventdepevent
20-10-2010, 16:12
net zo iets als brabants?:D

ja klinkt als brabants maar dan op zn turks ;)

dirk5
20-10-2010, 16:29
toch mooi dat een topic van een of andere muppet op koerdische dialecten uitloopt....