PDA

View Full Version : vakantie thailand



TOON
21-10-2010, 14:13
ik ga in november twee weken naar thailand.....voornamelijk met m'n ballen in de zon liggen....maar aangezien ik ook een aantal dagen in bangkok blijf heb ik 'bedongen' dat we toch echt ook naar een muay thai gala gaan....

heeft er iemand tips? dacht zelf gewoon taxi pakken en naar het lumpini of radchadamnoen stadion gaan, in het hotel zullen ze wel weten waar er iets is die avond neem ik aan....

ik ken alleen deze twee stadions, zijn er nog andere aanraders?
zag zo op internet ook geen agenda ofzo, alleen voor de komende dagen....

Dennuz
21-10-2010, 15:07
Justi is onze Thailand expert.. Moet nog elke training aanhoren exact hoeveel dagen, uren, minuten en seconden het duurt voor hij weer in Thailand zit ;)

Kemal
21-10-2010, 20:16
en anders zal Payap vast wel wat weten.. ;)

Hendy
21-10-2010, 20:20
Justi en Payap kom er maar in...

Eric468
23-10-2010, 15:13
Omnooi; lekker goedkoop (200 baht max), je zal een van de weinige buitenlanders daar zijn, en je zal een hoop meer KO's zien.

Enig probleem is hoe je er kan komen, want het ligt niet in the centrum van BKK op een toeristische route.

hendriks
23-10-2010, 17:15
Dan heb ik nog een vraag,, die stel ik dan maar in deze thread, weet nog steeds niet hoe ik die zelf moet aanmaken,,
Ik ben eind dit jaar klaar met mijn studie. Net als zovelen wil ik gaan reizen en de wereld zien.. Ik wil dit combineren met mijn passie ,,vechtsport.
Heeft iemand hier dit ook gedaan? Gaan reizen en trainen in het buitenland..

Proximo
23-10-2010, 18:15
Reizen en trainen heb ik ook gedaan. Je kan misschien gewoon beginnen in Thailand in muay thai scholen. Daar kom je mensen tegen die ook reizen en trainen en kan je altijd wel op een ander adres terecht komen.

Justinian
24-10-2010, 11:16
Dan heb ik nog een vraag,, die stel ik dan maar in deze thread, weet nog steeds niet hoe ik die zelf moet aanmaken,,
Ik ben eind dit jaar klaar met mijn studie. Net als zovelen wil ik gaan reizen en de wereld zien.. Ik wil dit combineren met mijn passie ,,vechtsport.
Heeft iemand hier dit ook gedaan? Gaan reizen en trainen in het buitenland..
Rising Sun heeft dit gedaan. Hij zat onder meer in Thailand.

@Toon: Wanneer zit je er precies. Ik zit er ook in november namelijk ;) Wat betreft een Thaiboksgala zou ik gaan voor Lumpinee of het Raja stadion. Naast het Raja stadion zit overigens ook een aardige shop waar je Thaiboksartikelen kunt kopen voor een geschikte prijs.

TOON
24-10-2010, 12:20
Rising Sun heeft dit gedaan. Hij zat onder meer in Thailand.

@Toon: Wanneer zit je er precies. Ik zit er ook in november namelijk ;) Wat betreft een Thaiboksgala zou ik gaan voor Lumpinee of het Raja stadion. Naast het Raja stadion zit overigens ook een aardige shop waar je Thaiboksartikelen kunt kopen voor een geschikte prijs.

thanks. Zit maar twee dagen in bangkok dus hoop dat er dan iets te doen is! weet jij wellicht of er een site is met een soort van agenda ofzo? of zijn het vaste avonden in die stadions?

We gaan de laatste week van november en eerste week van december. Twee dagen bangkok, dan naar een tented camp bij de kwai, dan krabi, dan iets bij een meertje, klinkt als kouwe sok :) en dan sluiten we af op een eilandje bij phuket.....nice!!

hendriks
27-10-2010, 12:30
Rising Sun heeft dit gedaan. Hij zat onder meer in Thailand.

@Toon: Wanneer zit je er precies. Ik zit er ook in november namelijk ;) Wat betreft een Thaiboksgala zou ik gaan voor Lumpinee of het Raja stadion. Naast het Raja stadion zit overigens ook een aardige shop waar je Thaiboksartikelen kunt kopen voor een geschikte prijs.

thanks

hendriks
27-10-2010, 12:32
Reizen en trainen heb ik ook gedaan. Je kan misschien gewoon beginnen in Thailand in muay thai scholen. Daar kom je mensen tegen die ook reizen en trainen en kan je altijd wel op een ander adres terecht komen.

thanks,, ik weet dat er scholen zijn waar ze tegenwoordig ook mma lessen zijn,,
anders kom je dnek ik al gauw uit op brazilie us?

Proximo
27-10-2010, 14:44
er zijn vaste avonden in de stadions, dit geldt naar mijn weten voor lumpinee, ratchadamnoen en het channel 7 stadion. Je kan wanneer je in bangkok bent gewoon vragen aan taxichauffeers en/of op het vliegveld bij informatie welk stadion er open is. Lumpinee is goed bereikbaar met de subway (NIET de skytrain) die stopt bij het lumpinee-park. Het Ratchadamnoen is makkelijk te bereiken met een taxi vanaf khao san road. Ik heb geen idee waar het channel 7 stadion is, maar je kan daar ongetwijfeld achter komen door gewoon te vragen bij aankomst op het vliegveld of bij reisbureaus. En ter aanvulling op een post hierboven over een winkel bij het ratchadamnoen stadion.... Bij het Lumpinee zitten winkels van zowel Windy, Twins als King, waar je alle trainings- en wedstrijd-artikelen kan krijgen. en er zitten bij het Lumpinee ook nog een aantal winkeltjes die handgemaakte broekjes produceren op bestelling, waar je dus je eigen broekje kan laten maken voor een mooie prijs.