PDA

View Full Version : Zulte-aanvaller met dood bedreigd na hardhandig verwijderen van eend



Iggy
02-11-2010, 08:54
Dinsdag, 2 november 2010 om 08:08
Habib Habibou is geschrokken van de kritiek die hij zondag en maandag te verwerken heeft gekregen. De aanvaller van Zulte-Waregem maakte zich in het duel met Lokeren (1-1) niet bepaald geliefd bij het publiek, door een waggelende eend hardhandig van het veld te halen. Op het Internet werd Habibou zelfs met de dood bedreigd.

Een eend was op speelveld beland en waggelde aanvankelijk enkele tellen over het veld. Nadat Lokeren-doelman Jugoslav Lazic het niet aandurfde de eend te pakken, deed Habibou een poging en pakte de vogel beet. Hij liep naar de achterlijn en gooide de eend op hardhandige wijze over de reclameborden.
Het publiek floot de aanvaller tijdens en na zijn actie onmiddellijk uit en daar bleef het niet bij. Na de wedstrijd van zaterdagavond kreeg Habibou diverse doodsbedreigingen te lezen en de aanvaller is geschrokken. “Ik zal dit nooit meer doen. Mijn excuses aan iedereen die ik heb gekwetst", vertelt hij aan Het Laatste Nieuws.

WTF die gast krijgt hier gewoon doodsbedreigingen door.


http://www.youtube.com/watch?v=BSxxO_usMTs&feature=player_embedded

Kemal
02-11-2010, 10:17
wuaha doodsbedreigingen.. tja de famillie van die eend is erg groot natuurlijk ;)

Leventdepevent
02-11-2010, 10:19
doodsbedreigingen na het gooien van die eend? moet ook niet gekker worden ey........als ie de hond van zn huurder verkracht kan ik me bij doodsbedreigingen wel iets voorstellen ja

Kemal
02-11-2010, 10:27
doodsbedreigingen na het gooien van die eend? moet ook niet gekker worden ey........als ie de hond van zn huurder verkracht kan ik me bij doodsbedreigingen wel iets voorstellen ja

:lol:

Nickuraba
02-11-2010, 10:34
net goed..hij had m ook gewoon aan de zijlijn kunnen loslaten ipv er mee te keilen...

Sadix
02-11-2010, 12:31
doodsbedreigingen na het gooien van die eend? moet ook niet gekker worden ey........als ie de hond van zn huurder verkracht kan ik me bij doodsbedreigingen wel iets voorstellen ja


hahahahaha

Hendy
02-11-2010, 12:40
Dinsdag, 2 november 2010 om 08:08
Habib Habibou is geschrokken van de kritiek die hij zondag en maandag te verwerken heeft gekregen. De aanvaller van Zulte-Waregem maakte zich in het duel met Lokeren (1-1) niet bepaald geliefd bij het publiek, door een waggelende eend hardhandig van het veld te halen. Op het Internet werd Habibou zelfs met de dood bedreigd.

Een eend was op speelveld beland en waggelde aanvankelijk enkele tellen over het veld. Nadat Lokeren-doelman Jugoslav Lazic het niet aandurfde de eend te pakken, deed Habibou een poging en pakte de vogel beet. Hij liep naar de achterlijn en gooide de eend op hardhandige wijze over de reclameborden.
Het publiek floot de aanvaller tijdens en na zijn actie onmiddellijk uit en daar bleef het niet bij. Na de wedstrijd van zaterdagavond kreeg Habibou diverse doodsbedreigingen te lezen en de aanvaller is geschrokken. “Ik zal dit nooit meer doen. Mijn excuses aan iedereen die ik heb gekwetst", vertelt hij aan Het Laatste Nieuws.

WTF die gast krijgt hier gewoon doodsbedreigingen door.


http://www.youtube.com/watch?v=BSxxO_usMTs&feature=player_embedded



Doodsbedreoging is misschien overdreven maar vind het wel een domme actie..
Die kinderen in het stadion zien straks een paar eenden lopen op straat... nou je raad het al;)

Leventdepevent
02-11-2010, 12:42
valt nog mee dat ie hem niet terplekke, levend opvreet

TOON
02-11-2010, 12:48
peking eend....altijd lekkel!

BiCkOnE
02-11-2010, 15:10
doodsbedreigingen na het gooien van die eend? moet ook niet gekker worden ey........als ie de hond van zn huurder verkracht kan ik me bij doodsbedreigingen wel iets voorstellen ja
X2!

wrestler_nl
02-11-2010, 20:50
echt triest ...wat moet je hiervan zeggen?