PDA

View Full Version : Naakte inbreker had muis in z'n aars



Iggy
11-11-2010, 07:36
In South Carolina is een inbreker gearresteerd. Niks bijzonders, ware het niet dat de politie de man naakt aantrof in het huis waar hij was binnengedrongen. Uit z'n aars piepte bovendien de staart van een muisje. Röntgenfoto's toonden aan dat Noah Smith (31) inderdaad een knaagdier in zijn anus had gepropt.

Een politieagent vond de inbreker in de hall van het huis. De man lag op zijn buik. Toen de agent hem tot de orde riep, draaide Smith zich om en verkocht de wetsdienaar een klap. De politieman gebruikte zijn stroomstootwapen. Dat bleek geen effect te hebben en er kwam versterking aanrukken.

Bijten
Een handvol agenten probeerde de dief te overmeesteren. Die schopte wild om zich heen. Ook een lading pepperspray kon de woesteling niet bedwingen. Dan maar de wapenstok bovengehaald. Toch slaagde Smith er nog in een politieman te bijten.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/11/11/1289444449-180.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3209930.html)

Uiteindelijk werd de inbreker onschadelijk gemaakt. Zijn mond werd bedekt met een deken om te voorkomen dat hij nog zou bijten.

Paddenstoelen
Noah Smith werd naar een ziekehuis overgebracht. Daar bleek dat hij stevig aan de hallucinogene paddenstoelen had gezeten. In de kliniek werd ook duidelijk dat er een muizenstaart uit de aars van de onverlaat piepte. Nader onderzoek met behulp van röntgenfoto's wees uit dat de man inderdaad een muis in zijn aars had gefoefeld.

Smith werd gearresteerd wegens weerspannigheid, het toebrengen van slagen en verwondingen en openbare zedenschennis. Over het waarom van de muis in zijn achterste is geen uitsluitsel. (eb)

Kemal
11-11-2010, 07:59
wuahahaha knibbel knabbel knuisje...

Glen
11-11-2010, 08:45
Hoe maakt de muis het??

Leventdepevent
11-11-2010, 09:12
hoe komt zo iemand op het idee, die zit savonds een plan te maken van ik ga morgen lekker ergens inbreken,dan zorg ik dat ik naakt ben en als klapper stop ik dan een muis in mn kont.ben nu al benieuwd naar zn volgende inbraak

Garcia
11-11-2010, 14:09
hoe komt zo iemand op het idee, die zit savonds een plan te maken van ik ga morgen lekker ergens inbreken,dan zorg ik dat ik naakt ben en als klapper stop ik dan een muis in mn kont.ben nu al benieuwd naar zn volgende inbraak

Vraag Bastardo, die heeft daar ervaring mee!

Leventdepevent
11-11-2010, 14:25
Vraag Bastardo, die heeft daar ervaring mee!

waarmee? A) met naakt inbraken B) dingen/dieren in zn kont steken C) allebei

Kemal
11-11-2010, 14:28
C