PDA

View Full Version : gebruik van toilet papier



Bartju
02-12-2010, 14:09
Gebruik van toiletpapier voor de gene die hier moeite mee hebben. Waarom? Gewoon omdat het kan.

Of je nu een prop om je hand rolt of velletje-per-velletje stapelt; het blijft een gepruts om een begin te maken in de toiletrol. De andere uitdaging ligt bij de laatste velletjes. In dit stukje zal ik uitleggen hoe je het beste de laatste velletjes van de rol kunt halen zonder dat deze scheuren.
Als je zoals mij bent zul je - afhankelijk van de dikte van het toiletpapier - vier velletjes van de rol afhalen om deze recht op elkaar te leggen met twee vouwen. Hierdoor ontstaat een breed oppervlak welke je in 't geheel kunt gebruiken zonder dat je handen (...).
Hoe dan ook, de grootste ergenis op het toilet bij mij was altijd die laatste velletjes toiletpapier. Ik kreeg deze er nimmer af zonder dat deze gingen scheuren, waardoor er een niet-vlak oppervlakte ontstond als ik deze in een stapel van vier velletjes legde. Bij mijn meest recente toiletbezoek heb ik hier over na zitten denken en de rol kunnen bestuderen omdat deze nog voorzien was van exact 4 velletjes. Door deze "bezinking" heb ik de oplossing gevonden welke ik graag met de rest van de wereld deel.
Het kan zijn dat de door mij gevonden manier niet werkt op jou eigen merk toiletpapier. Indien je graag deze bevindingen wilt toepassen kun je toiletpapier van Super de Boer (eigen merk) type 'zacht" aanschaffen. Ik heb een voordeelpak van 16 rollen genomen, maar de reguliere verpakking is afdoende.
De techniek

http://www.florisluiten.nl/upload/gallery/howto/howto-use%20toiletpaper.png
Bestudeer de afbeelding; dit is een "boven-voor-aanzicht" van een rol toiletpapier met 3 velletjes.
Op het punt waar de twee pijlen bij elkaar komen zit het toiletpapier met een klein beetje lijm vast. Dit punt is zeer belangrijk bij het toepassen van deze techniek en noemen we "lijm-contact-moment".
Stap 1


Haal voorzichtig het papier van de rol tot aan het lijm-contact-moment (in bovenstaande afbeelding zijn dit dus de twee onderste velletjes) in de richting van de pijl
Blijf het papier van de rol halen totdat de scheurlijn met het laatste velletje is bereikt. Een klein beetje lijm zal hierbij in de weg zitten maar door langzaam te werken en het velletje stevig vast te houden zal het velletje zelf niet scheuren
Scheur over de scheurlijn de twee velletjes los waardoor deze geheel in tact vrijkomen
Stap 2

Er hangt nu nog één velletje aan de rol. Deze stap zal het laatste velletje "bevrijden".

Pak het laatste velletje vast aan de korte zijde die het verst verwijderd is van het lijm-contact-moment
Haal het velletje voorzichtig van de rol in de richting van het lijm-contact-moment
Het velletje zal (net als het velletje bij stap 1) ietwat aan de rol kleven maar door langzaam te werken en het velletje stevig vast te houden zal deze niet scheuren
Voila, de rol toiletpapier is volledig benut!
Afhankelijk van verschillende merken zal bovenstaand niet werken; mocht je zelf een bevinding hebben hoe met deze merken om te gaan kun je contact opnemen met mij.

Ik hoop hiermee een hoop forum broeders geholpen te hebben!

Leventdepevent
02-12-2010, 14:15
gewoon niet afvegen....na een paar uur is het hard en kun je t er zo afkrabben :)

Kemal
02-12-2010, 14:21
wat een schijt uitleg ;)

rafi
02-12-2010, 14:46
met je handen schoonmaken is veel hygienischer.

Pansier
02-12-2010, 14:54
Doe mee met het beste idee van Nederland!

Je kan natuurlijk ook gewoon het restje op de wc-rol weggooien en een nieuwe rol pakken... ;)

Biiyen
02-12-2010, 16:00
Je hebt de wc rol helemaal niet volledig benut. Je kunt namelijk aan zo'n hoekje pulken en dan krijg nog twee extra vellen karton die elk goed zijn voor 1 schijtbeurt.

citrusfruit
02-12-2010, 16:10
Ik gebruik altijd de wc-borstel, kan ik gelijk het binnenkantje even meepakken.

Garcia
02-12-2010, 16:53
Je hebt de wc rol helemaal niet volledig benut. Je kunt namelijk aan zo'n hoekje pulken en dan krijg nog twee extra vellen karton die elk goed zijn voor 1 schijtbeurt.

Hahaha heel scherp!!

Garcia
02-12-2010, 16:54
Ik gebruik altijd de wc-borstel, kan ik gelijk het binnenkantje even meepakken.

Zegt genoeg over je geaardheid ;)

L.A.-DJ's
02-12-2010, 16:56
Haha vroeg me altijd al af waar die rol voor nodig was... of pleeborstel ;)

L.A.-DJ's
02-12-2010, 16:57
Haha vroeg me altijd al af waar die rol voor nodig was... of pleeborstel ;)

Pansier
02-12-2010, 17:08
Je hebt de wc rol helemaal niet volledig benut. Je kunt namelijk aan zo'n hoekje pulken en dan krijg nog twee extra vellen karton die elk goed zijn voor 1 schijtbeurt.

Geloof me bij mij niet ;)

Facade
02-12-2010, 17:15
Ik gebruik altijd de wc-borstel, kan ik gelijk het binnenkantje even meepakken.

Hahahaha jammer dat ik je geen reps meer kan geven

citrusfruit
02-12-2010, 22:25
Zegt genoeg over je geaardheid ;)Ik doe dat niet voor mijn lol, het is helaas bittere noodzaak. Een huisgenote van me gebruikt alle wc-rollen als tampons, ze klaagt echter wel dat dat niet meer genoeg is en denkt erover om over te stappen op keukenrollen. Kan ik weer lekker vegen :pimp:

Garcia
03-12-2010, 08:33
Ik doe dat niet voor mijn lol, het is helaas bittere noodzaak. Een huisgenote van me gebruikt alle wc-rollen als tampons, ze klaagt echter wel dat dat niet meer genoeg is en denkt erover om over te stappen op keukenrollen. Kan ik weer lekker vegen :pimp:

hahaha

BiCkOnE
03-12-2010, 14:15
Toilet papier..???
http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/undertakerkane.blog.jeuxvideo.com/images/gd/1164918982/Triple-h-kiss-my-ass-club.jpg
Een warme vochtige tong moet je in dienst nemen, die kan ook meteen zien of alle hoekjes en gaatjes goed schoon zijn....;)

Pansier
03-12-2010, 16:41
Ze gaan wel heel erg ver bij dat amerikaanse worstelen... zitten nu ook al homo's bij!

Bartju
03-12-2010, 16:57
Ze gaan wel heel erg ver bij dat amerikaanse worstelen... zitten nu ook al homo's bij!

Je ziet ze egt overal!
Weet je wat ik raar vind.. Ze kunnen zich niet voortplanten maar het worden er wel steeds meer!

Marchant
03-12-2010, 18:45
Je ziet ze egt overal!
Weet je wat ik raar vind.. Ze kunnen zich niet voortplanten maar het worden er wel steeds meer!

Kan me een post herinneren waar jij het ook steeds over je ballen had tegenover hoofdzakelijk mannen?
Wil je iets mededelen?

https://www.find-me-a-gift.co.uk/images/product_images/thumbnails_180/dea029_face_it_you_re_gay.jpg:lol:

Bartju
03-12-2010, 23:34
Kan me een post herinneren waar jij het ook steeds over je ballen had tegenover hoofdzakelijk mannen?
Wil je iets mededelen?

https://www.find-me-a-gift.co.uk/images/product_images/thumbnails_180/dea029_face_it_you_re_gay.jpg:lol:

Haha das nog niet zó lang gelede.. was bij mn laatste wedstrijd en de dokter moest er idd naar kijken! maar naar wat voelen en proeven bleek erniets aan de hand te zijn:p Als de dokter het zegt!

Pansier
03-12-2010, 23:41
Vrouwelijke doktor?

Bartju
04-12-2010, 00:56
Vrouwelijke doktor?

Nope:D

The_Rock
04-12-2010, 02:01
Nope:D

En dat vertel je met trots? wat een gast Hahaha.

Bartju
04-12-2010, 12:46
Mn vriendin heet steffie maar ik noem dr stef!
TUUURLIJK

Pansier
04-12-2010, 17:18
Hehe xD