PDA

View Full Version : Weekend Docu: Crips, Strapped ‘n strong



Hendy
08-12-2010, 19:25
Van het weekend weinig tijd vandaar post ik hem nu al..

Deze mag je niet missen!!

Mocht je het nog niet weten ook in Nederland hebben we een gang genaamd Crips, gerelateerd aan de berucht Crips in Los Angeles. Deze documentaire gaat over het gangster leven van een groep Antillianen en Surinamers in Den Haag.

Zij ‘bangen’ erop los en verdienen zo hun geld met gewapende overvallen en drugshandel. Veel van de gang leden worden niet oud en komen om in een vuurgevecht, bijna elk lid loopt dan ook op straat met een doorgeladen klik klak.

Thanks to: http://documentairenet.nl/2009/09/crips-strapped-‘n-strong/

The Bulldog
08-12-2010, 19:44
met deze jongens (jonge gasten ) heb ik oa gewerkt....veel verkeerd begrepen gasten.....

dat veramerikaanste stoort mij alleen ....dat familiaire snap ik wel....

maar ja ik heb verder niks met gasten die zich in groepen ophouden ...hehehehe

Pansier
08-12-2010, 19:45
Lomp, die kerel zegt ook zo rustig: ''Hij was al dood hij was al dood...''

Kemal
08-12-2010, 20:12
wat een wereldje zeg...

Justinian
08-12-2010, 20:14
Heb deze aflevering al gezien, zeker een aanrader!

biggz
09-12-2010, 00:53
Heb deze al eerder gezien.. wel vet om te zien

joost
09-12-2010, 09:27
Leuke docu maar wat een stel losers bij elkaar! kom op zeg

Pansier
09-12-2010, 10:45
Klopt slaat nergens op ze kunnen ook gewoon gaan werken, en ze hebben niks met Nederland zeggen ze, waarom zit je dan hier? Rot dan op...

smike
09-12-2010, 13:55
Die docu is zo nep, is allemaal gedramatiseerd en gedeeltelijk in scene gezet.
Ik woon in de Schilderswijk in Den Haag en ik kan je verzekeren dat anti en surinamers niks voorstellen hier, de straat wordt geregeerd door Marokkanen en daar zijn er ook verreweg het meeste van.

Die hangouts van de Crips kloppen ook niet, behalve Kaapseplein, dat is de enige in Transvaal.

Sadix
09-12-2010, 17:15
de docu is goed in elkaar gezet maar wat een zielige 30 plussers zeg. Als ik 40 ben en kinderen heb wil ik echt niet meer in mijn 2pac droom zitten.

En die keylow wat een loser man als je zo weinig met nederland hebt, dan rot je toch de fuck op? Ik ben ook een allochtoon maar hou zeer zeker van Nederland. Als ik hier zo ontevreden zou zijn geweest als dat hij is, dan was ik al 30 x terug gegaan.

Nederland is een land van kansen gappie, als je eerlijk wilt leven kan dat altijd. Soms moet je dan keihard, vies werk doen maar je verdient dan wel eerlijk geld. Mijn oudste broer heeft een uitzendbureau, ik heb daar ook 2 jaar gewerkt. Der werken allemaal ex criminelen die in de bouw werken voor 1200, 1300 euro per maand. Maar dat zijn wel echte mannen. Halal geld verdienen, dan pas ben je een echte MAN!

Anderson
09-12-2010, 17:19
Die docu is zo nep, is allemaal gedramatiseerd en gedeeltelijk in scene gezet.
Ik woon in de Schilderswijk in Den Haag en ik kan je verzekeren dat anti en surinamers niks voorstellen hier, de straat wordt geregeerd door Marokkanen en daar zijn er ook verreweg het meeste van.

Die hangouts van de Crips kloppen ook niet, behalve Kaapseplein, dat is de enige in Transvaal.

Holland Spoor is ook schilderswijk en daar lopen alleen maar Antilianen rond. Moerwijk ook bijna alleen maar Surinamers en Antilianen. Ze hebben het ook over de stationsbuurt en dat is geen Schilderswijk.

Guillermo
09-12-2010, 19:22
LOL! Hey echt heh, de echte zware jongens komen echt niet zomaar op tv vertellen hoe ze ripdeals doen. Sommige van die gasten, ook Santos, zie je af en toe beveiliging draaien bij een of ander dansclubbie in rotterdam. Deze mannen leven zwaar in de amerikaanse fantasie wereld. :lol:

RisingSun
09-12-2010, 22:50
Het lijkt allemaal een beetje op de 8ball crew ;)