PDA

View Full Version : iemand ervaring met nierstenen?



redjuh
12-12-2010, 04:02
ik nu schijnbaar wel. shit hurts like fokking hell.
maar heb wel morfine en morfine is zwaar chill.

na de k1 vanmiddag ff pitten, wakker worden met zwaar veel pijn.
trok het niet meer, maar ff naar de huisartsenpost.
bloed in me pis... nierstenen. fijn.

Simone
12-12-2010, 18:02
Ohh jemig! Geen ervaring mee, maar beterschap en sterkte ermee! :(

redjuh
12-12-2010, 18:29
thnx... mn eigen risico was toch al op. dat scheelt weer

Djani
16-12-2010, 20:04
Hoe heb je die nierstenen verzameld dan?

Bartju
16-12-2010, 21:16
Hoe heb je die nierstenen verzameld dan?

er is een jaarlijkse nierstenen beurs in de jaarbeurs in utrecht! daar kun je ze gewoon kopen

redjuh
16-12-2010, 22:51
ik was dronken en heb een stoeptegel geneukt.

nee ehm weet ik veel t komt erop neer dat de dokter zei... basically.... kan gebeuren. als ik morgen nog pijn heb, dan een echo, is ie te groot om uit te kunnen pissen ofzo dan onder het mes

redjuh
16-12-2010, 22:52
Hoe heb je die nierstenen verzameld dan?

misschien teveel kidney beans gegeten

Djani
16-12-2010, 23:24
ik was dronken en heb een stoeptegel geneukt.

nee ehm weet ik veel t komt erop neer dat de dokter zei... basically.... kan gebeuren. als ik morgen nog pijn heb, dan een echo, is ie te groot om uit te kunnen pissen ofzo dan onder het mes

De dokter zei basically shit happends? No shit:D? Nee maar ik knijp m zelf ook voor nierstenen, ik zit volop aan de proteineshakes en moet echt moeite doen om aan de 2 liter water per dag te komen want ik heb gewoon niet zoveel dorst. En ik had begrepen dat te weinig drinken en n grote proteine inname tot nierstenen kan leiden.

Djani
16-12-2010, 23:25
er is een jaarlijkse nierstenen beurs in de jaarbeurs in utrecht! daar kun je ze gewoon kopen

Hebben ze daar ook nierrotsen? Want die zijn helemaal de shit:O

redjuh
16-12-2010, 23:38
ja daar mag ik alleen niet meer komen. had wat te maken met een indiaas zwervertje, een messie en een witte jas

Jorrit033
17-12-2010, 23:19
Helaas wel ja,

3 jaar terug alweer, hurts like hell! Ik heb de hele tijd aan de diclofenac gezeten, daarna zijn ze vergruisd met ultrageluid en toen moesten de restjes er op de natuurlijke manier uit. Alsof er mach 3 mesjes door je urinebuis gaan.

Ik hoop voor je dat vergruizing een optie is, en dat je niet noodgedwongen geopereerd moet worden!

Take care in ieder geval!

redjuh
18-12-2010, 20:15
was gisteren voor een echo. 't is een jongen.
me rechter nier zit vol met kleine steentjes. maandag uroloog oid. Door de morfine was ik alleen vergeten te kakken... sinds vorige zaterdag... ik ben van mezelf al niet zo'n sterke onthouder. maar goed t schijnt dat dat darm-systeempie wat je hebt gehad om te schijten, er echt niet voor niets zit. laat ik het zo zeggen: na een goed uur lijden was ik bevallen. ik d8 dat moet wel armdik wezen, maar dat viel toch wel heel erg mee. ik had het al moeilijk met een zetpil.

Djani
19-12-2010, 19:32
was gisteren voor een echo. 't is een jongen.
me rechter nier zit vol met kleine steentjes. maandag uroloog oid. Door de morfine was ik alleen vergeten te kakken... sinds vorige zaterdag... ik ben van mezelf al niet zo'n sterke onthouder. maar goed t schijnt dat dat darm-systeempie wat je hebt gehad om te schijten, er echt niet voor niets zit. laat ik het zo zeggen: na een goed uur lijden was ik bevallen. ik d8 dat moet wel armdik wezen, maar dat viel toch wel heel erg mee. ik had het al moeilijk met een zetpil.

Ben wel een beetje teleurgesteld door het gebrek aan details ouwe. En wat nu dan...

redjuh
19-12-2010, 20:29
lol ik zit in mijn eigen wereldje als ik op een meds high cloud zit...

nu zit ik aan de gluten en lijnzaadolie WTF

Bartju
19-12-2010, 21:20
Hebben ze daar ook nierrotsen? Want die zijn helemaal de shit:O

Jaa idd die zijnzeker De shit! MAAAR zeldzaam as hell... ik heb er een weten te bemachtigen! een 3meter hoge nier rots en 2,34m in diameter
kopen??

Facade
20-12-2010, 23:16
Ho ho ho, onderbroek verschonen, kpis nierstenen van het lachen...