PDA

View Full Version : Eberhard van der Laan official Golden Glory member



Jamila
16-12-2010, 09:44
Ik sprak Marloes laatst en ik vroeg haar of die afspraak nog door gaat in Januari om een 'kopje thee te doen' bij van der Laan.
Marloes zei:'' voor zo ver ik weet gaat het zeker gebeuren''.
Maar het zal een minder pittig gesprek worden waarschijnlijk omdat hij mij heel erg verrassde met zijn innemende reactie op het grote zeden delict in Amsterdam.
Ik denk dat dit een goed 'gevecht' is om tegen deze viezerikken jezelf in te zetten en tegen te vechten.
Van der Laan liet zien dat hij oprecht betrokken is en fel wilt optreden tegen pedofilie.
Hosanna voor van der Laan. Bij deze officieel gg vechter.
Succes Marloes, met je gesprek.

Grtjs Jamila

Leventdepevent
16-12-2010, 09:49
gaan ze hem gebruiken als boxbal ofzo?. Maar serieus t is godver niet normaal meer, je kan je kind tegenwoordig nergens meer veilig heen sturen, kinderdagverblijf in A''dam,een voetbal vereniging in nijmegen en noem het maar op.........op naar t volgende schandaal

Kemal
16-12-2010, 10:00
gaan ze hem gebruiken als boxbal ofzo?. Maar serieus t is godver niet normaal meer, je kan je kind tegenwoordig nergens meer veilig heen sturen, kinderdagverblijf in A''dam,een voetbal vereniging in nijmegen en noem het maar op.........op naar t volgende schandaal

x2! ik wil hem ook weleens op woensdag gehaktdag zien ;)

blackadder
16-12-2010, 10:03
x2! ik wil hem ook weleens op woensdag gehaktdag zien ;)
Daarvoor zou ik zelfs helemaal naar Breda gaan om te kijken.
En dat ie zich inzet voor misbruikte kinderen. Wat is daar zo verrassend aan?

Peter0711
16-12-2010, 10:14
Als ik dan hoor dat er niet alleen in 2008 al een aangifte was gedaan tegen die Robert M,maar ook al in 2004,denk ik dat die strijd ook gevoerd mag worden bij de politie zelf,zodat ze dit soort beschuldigingen toch iets serieuzer gaan nemen,want hoe geweldig zou het zijn als ze deze Robert M. de pas hadden kunnen afsnijden en al deze kinderen hadden kunnen ontzien van sexueel misbruik.

Door een simpele melding uit 2004 eve na te checken...

Zeker een positieve reaktie van Dhr van der Laan. Maar volgens mij ook weer niks meer als normaal,dus wat mij bereft mag de beste man toch nog eve iets meer uit de kast halen voordat ik "Hosanna" roep...Tot die tijd hou ik het op "Hosha Na" :D

Bartju
16-12-2010, 10:32
ik zeg robert m vrijlaten bij een mixfight bijeenkomst

Leventdepevent
16-12-2010, 10:51
ik zeg robert m vrijlaten bij een mixfight bijeenkomst

denk dat het gemiddelde forum lid net iets te oud voor hem is ;)

Illest
16-12-2010, 10:55
Ik sprak Marloes laatst en ik vroeg haar of die afspraak nog door gaat in Januari om een 'kopje thee te doen' bij van der Laan.
Marloes zei:'' voor zo ver ik weet gaat het zeker gebeuren''.
Maar het zal een minder pittig gesprek worden waarschijnlijk omdat hij mij heel erg verrassde met zijn innemende reactie op het grote zeden delict in Amsterdam.
Ik denk dat dit een goed 'gevecht' is om tegen deze viezerikken jezelf in te zetten en tegen te vechten.
Van der Laan liet zien dat hij oprecht betrokken is en fel wilt optreden tegen pedofilie.
Hosanna voor van der Laan. Bij deze officieel gg vechter.
Succes Marloes, met je gesprek.

Grtjs Jamila

ik zal wel de enige zijn die me irriteert aan dit soort klote topics...echt jammer dat je het forum blijft vervuilen met je GG bullshit, maar blijkbaar vinden ze het geweldig hier

sterker nog, topics die niet pro GG zijn, gaan zelfs op slot zie ik...

erg jammer

Shooto Holland
16-12-2010, 11:24
Als Van der Laan dit gevecht aangaat dan sta ik in ieder geval bij hem in de hoek!!

Osu,

Martijn

knift
16-12-2010, 12:13
Pfffffffff die vuile kakkerlak bahhh, nou martijn laat 'm in iedergeval een keertje mee trainen laat 'm zien wat top sport is, en als kers op de taart mag ie een rondje sparren met Saki om te laten voelen dat ie nog benen heeft, een rondje sparren met Schilt om z'n gezicht stak te trekken en tot slot tegen de gebroeders Overeem om 'm ff lekker in de knoop te leggen.

Jamila
16-12-2010, 12:19
ik wil er alleen mee zeggen dat ik het top vind dat van der laan als burgermeester zijnde zo hard naar buiten treed en er vol tegen wil 'vechten'.
En omdat wij hem eerst ook alleen maar aanvielen, vind ik dit iets positief, en dat mag dan ook gezegd worden toch.
GG is, en ik hoop net als ieder ander hier op MF tegen pedofilie, en geeft me dus een prettiggevoel om te zien dat van der Laan zo fel wilt optreden.

aT Illest: als je je irriteert aan mijn topics, dan moet je ze gewoon niet lezen. dan bespaar je je energie. Je kan tenslotte zien door wie de tread is aangemaakt voordat je hem opent!

Grtjs Jamila

Peter0711
16-12-2010, 13:00
@ Illest.. Beetje de pot verwijt de ketel op dit moment,want je doet eigelijk precies hetzelfde nu,want ik persoonlijk vindt dit wel een discussie waard (los van het Jamila/GG verhaal) Dus wat jou off topic reply betreft,vindt ik ook niet geheel op zijn plek.. ;)

@ Jamila... Het verbaasd me een beetje dat je de reaktie van Van der Laan zo indrukwekkend vindt,ik vindt het eigelijk niks meer als vanzelfsprekend.. Als je de beste man graag iets positiefs wilt toedoen na eerdere aanvallen vanaf jullie kamp,denk ik dat je hem eerder een veer in zijn reet kan steken dat hij de tijd neemt straks met Marloes om tafel te gaan,want dat zegt mij alleen maar dat deze man ondanks zijn kortzichtigheid toch voor rede vatbaar is. En ik en vele andere hadden dat niet verwacht volgens mij..Dus wat dat betreft,Kudos for Van der Laan

B3 lik3 M3
16-12-2010, 13:58
ik zal wel de enige zijn die me irriteert aan dit soort klote topics...echt jammer dat je het forum blijft vervuilen met je GG bullshit, maar blijkbaar vinden ze het geweldig hier

sterker nog, topics die niet pro GG zijn, gaan zelfs op slot zie ik...

erg jammer

Als je je irriteert aan dit soort topics, dan sla je ze toch gewoon over?
Dat het pro GG is echt een kansloze opmerking..

knift
16-12-2010, 15:16
ik wil er alleen mee zeggen dat ik het top vind dat van der laan als burgermeester zijnde zo hard naar buiten treed en er vol tegen wil 'vechten'.
En omdat wij hem eerst ook alleen maar aanvielen, vind ik dit iets positief, en dat mag dan ook gezegd worden toch.
GG is, en ik hoop net als ieder ander hier op MF tegen pedofilie, en geeft me dus een prettiggevoel om te zien dat van der Laan zo fel wilt optreden.

aT Illest: als je je irriteert aan mijn topics, dan moet je ze gewoon niet lezen. dan bespaar je je energie. Je kan tenslotte zien door wie de tread is aangemaakt voordat je hem opent!

Grtjs Jamila


Ja wat moet ie anders daar is ie gvd toch burgemeester voor en het is niet bijzonder dat je hard optreed tegen pedofilie dat is normaal HEEL normaal en je kan niet hard genoeg zijn tegen die vieze gore nare zieke.....rot mensen, weet je wanneer ik 'm "top"zou vinden dat ie er voor zorgt dat die mensen NOOIT meer in onze samenleving lopen maar dat krijgen die glibbers weer niet voor elkaar, ze maken zich liever druk om de BIBOB wet.
Die vuile klootzak doet alleen maar dingen waar die populair van word, want zolang er in dit land nog mensen zijn die bijv een pedopartij kunnen oprichten heb ik geen goed woordje over voor de politiek, want voorlopig zijn die kindjes nu misbruikt en gaat mr van der Laan nu er "vol voor vechten" daar hebben die kindjes en de ouders helemaal niets aan dat hadden ze 10 eerder moeten doen!

Van Der Laan is en blijft gewoon een stink pvda'r

Bartju
16-12-2010, 17:42
denk dat het gemiddelde forum lid net iets te oud voor hem is ;)

haha lol! pansier maakt kans:D