PDA

View Full Version : Vibrator en glijmiddel in Fries kerstpakket.



Kemal
16-12-2010, 18:22
NOORDWOLDE - Het bedrijf Polyvision uit het Friese Noordwolde heeft in het kerstpakket van zijn vrouwelijke werknemers dit jaar tussen de nootjes en de wijn een vibrator gestopt. De mannen vonden op hun beurt een tube glijmiddel in het pakket.

http://media.nu.nl/m/m1cz4tla1n65.jpg © ANP

Polyvision is een leverancier in polyether en koudschuim.
Volgens directeur Robert Moerman gaat het om een grapje. ''Ik heb ze zes jaar geleden ook al eens in het pakket gedaan en de mensen zeiden dat deze waren versleten.''

Het personeel, dat bestaat uit tien vrouwen en zestien mannen, kon de grap wel waarderen, aldus Moerman.

bron (http://www.nu.nl/opmerkelijk/2403798/vibrator-en-glijmiddel-in-fries-kerstpakket.html)

:lol:

Marchant
16-12-2010, 18:46
http://images.cheezburger.com/completestore/2010/1/2/129069587331110949.jpg

Simone
16-12-2010, 19:01
Is toch leuk? Niemand zit op NOG een broodrooster te wachten schat ik zo in.

Peter0711
16-12-2010, 19:20
Is toch leuk? Niemand zit op NOG een broodrooster te wachten schat ik zo in.

Fout ingeschat! Kreeg vorig jaar een pizzabord incl. spullen om een pizza te maken..................... Dus een broodrooster is o.k.

En bovendien,zitten de meeste vrouwen nou op NOG een vibrator te wachten dan.?? :S

Simone
16-12-2010, 19:29
Fout ingeschat! Kreeg vorig jaar een pizzabord incl. spullen om een pizza te maken..................... Dus een broodrooster is o.k.

En bovendien,zitten de meeste vrouwen nou op NOG een vibrator te wachten dan.?? :S

Snap de link niet.. Je kreeg 'spullen om een pizza te maken' DUS een broodrooster is ok? Zijn spullen om een pizza mee te maken dan goed? Of juist niet? En hoe link ik dit aan de vibrator?

Kemal
16-12-2010, 19:38
Snap de link niet.. Je kreeg 'spullen om een pizza te maken' DUS een broodrooster is ok? Zijn spullen om een pizza mee te maken dan goed? Of juist niet? En hoe link ik dit aan de vibrator?

Waarschijnlijk gebruikt Peter de vibrator om de pizzabodem te rollen.. ;)

Peter0711
16-12-2010, 19:42
Mischien had ik iets duidelijker moeten zijn...:D Ik persoonlijk vindt een broodrooster beter als glijmiddel,en gezien ik het pizzabord niet echt geweldig vondt,zit ik dus in dit geval wel op de broodrooster te wachten om het zomaar te zeggen....

Dusss,nu de link aan de vibrator............. (Had vanmorgen niet verwacht dat ik deze zin zou schrijven / uitleg zou geven..) : Gezien het feit de meeste mensen al een broodrooster hebben,en dus niet op een broodrooster zitten te wachten,(en in dit geval neem ik de vrouw als voorbeeld)legde ik de link doordat de meeste vrouwen ook al een vibrator hebben,net als een broodrooster... Echter niet uit een kerstpakket,dus mischien dat dat weer en extra sfeertje creeert tijdens het gebruiken,dat weet ik niet..Ik weet alleen wel dat me pizza ondanks dat niet zo bijster lekker smaakte.. ;)

Dus eigelijk komt het er op neer dat de vrouw dus liever op de rug ligt als in de keuken staat :D

Nee,maar eve zonder gekheid,de pizza was echt vies...

Peter0711
16-12-2010, 19:47
Waarschijnlijk gebruikt Peter de vibrator om de pizzabodem te rollen.. ;)

Als je dan toch een pizza pakket maakt,doe er dan inderdaad een deegroller bij.. Ennuh,die combi lijkt me niet echt super...Hou ook niet van tonijn op me pizza.. ;)

Kemal
16-12-2010, 19:52
Als je dan toch een pizza pakket maakt,doe er dan inderdaad een deegroller bij.. Ennuh,die combi lijkt me niet echt super...Hou ook niet van tonijn op me pizza.. ;)

wuahah, was tie al gebruikt dan ..;) :lol:

Mickey
16-12-2010, 20:00
Vandaag de kerstgeschenken voor onze unit uitgedeeld. We hebben de mannen dit jaar het volgende kado gedaan:
http://www.rcworld.nl/images/P/FRSPS1.jpg

Hendy
16-12-2010, 20:07
Dat pizza pakket heb ik vorig jaar ook aan mijn personeel gegeven.. geen goed idee dus:lol:

Peter0711
16-12-2010, 20:42
Dat pizza pakket heb ik vorig jaar ook aan mijn personeel gegeven.. geen goed idee dus:lol:

Zat er een deegroller bij?? :D Of bedoelde je een vibrator als deegroller?

;)

Peter0711
16-12-2010, 20:45
Vandaag de kerstgeschenken voor onze unit uitgedeeld. We hebben de mannen dit jaar het volgende kado gedaan:
http://www.rcworld.nl/images/P/FRSPS1.jpg

Damn gozer.. Dat is nog is een vet kerstgeschenk...Dat moet ik hier niet krijgen,heb je de hele avond niks meer aan me,los van t feit dat er waarschijnlijk een paar glazen omgaan door mijn toedoen..

Mickey
16-12-2010, 21:22
Damn gozer.. Dat is nog is een vet kerstgeschenk...Dat moet ik hier niet krijgen,heb je de hele avond niks meer aan me,los van t feit dat er waarschijnlijk een paar glazen omgaan door mijn toedoen..

Hahah dat vonden de boys ook! Daarom hebben we ook even gewacht met uitdelen tot alle bugs en issues op done stonden vandaag. ;) Er vlogen aan het eind van de middag meerdere helicoptertjes door onze projectruimte.. ;)

Bartju
16-12-2010, 21:27
Mischien had ik iets duidelijker moeten zijn...:D Ik persoonlijk vindt een broodrooster beter als glijmiddel,en gezien ik het pizzabord niet echt geweldig vondt,zit ik dus in dit geval wel op de broodrooster te wachten om het zomaar te zeggen....

Dusss,nu de link aan de vibrator............. (Had vanmorgen niet verwacht dat ik deze zin zou schrijven / uitleg zou geven..) : Gezien het feit de meeste mensen al een broodrooster hebben,en dus niet op een broodrooster zitten te wachten,(en in dit geval neem ik de vrouw als voorbeeld)legde ik de link doordat de meeste vrouwen ook al een vibrator hebben,net als een broodrooster... Echter niet uit een kerstpakket,dus mischien dat dat weer en extra sfeertje creeert tijdens het gebruiken,dat weet ik niet..Ik weet alleen wel dat me pizza ondanks dat niet zo bijster lekker smaakte.. ;)

Dus eigelijk komt het er op neer dat de vrouw dus liever op de rug ligt als in de keuken staat :D

Nee,maar eve zonder gekheid,de pizza was echt vies...

Maar geldt dit ook voor simone?!
Simone vertel:D

Peter0711
16-12-2010, 21:39
Hahah dat vonden de boys ook! Daarom hebben we ook even gewacht met uitdelen tot alle bugs en issues op done stonden vandaag. ;) Er vlogen aan het eind van de middag meerdere helicoptertjes door onze projectruimte.. ;)

hahaha Geweldig! Blijft leuk,zulk speelgoed :D

micha
17-12-2010, 06:23
gezellig toch

Leventdepevent
17-12-2010, 07:12
zeker met een kaartje dr bij: Deze gaat er ook in als ketellapper