PDA

View Full Version : WTF van de dag!



Hendy
11-01-2011, 09:47
Wie nodigt deze gast een keer uit om een rondje te sparren?

Wat een 1e klas loser:fp:

www.dumpert.nl - Wat te doen met deze gast? (http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/a049bf67/wat_te_doen_met_deze_gast_.html)

Leventdepevent
11-01-2011, 10:10
wat een knuppel!

Baske
11-01-2011, 10:28
Ja... Ja... Goed, normaal weet ik wel iets te zeggen...

citrusfruit
11-01-2011, 12:09
http://www.geenstijl.nl/archives/images/foeipetsmocro.gif

cholitzu
11-01-2011, 13:31
Wie nodigt deze gast een keer uit om een rondje te sparren?

Wat een 1e klas loser:fp:

www.dumpert.nl - Wat te doen met deze gast? (http://www.dumpert.nl/mediabase/809791/a049bf67/wat_te_doen_met_deze_gast_.html)

Woont bij mij inde buurt, ik wil het hem wel voorstellen. (of was het hypothetisch bedoeld?);)

justsomeone
11-01-2011, 15:54
Taakstraf in Anne Frank Huis wegens Jodenhaat


UTRECHT - De 18-jarige Omar E. uit Utrecht die zich schuldig heeft gemaakt aan het discrimineren van Joden op de website Geen Stijl moet zestien uur in het Anne Frank huis gaan werken. Dat heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag bepaald. De rechtbank veroordeelde E., die nog meer op zijn kerfstok had, ook tot tachtig uur werkstraf waarvan de helft voorwaardelijk.


E. gaf op Hoog Catharijne een interview aan GeenStijl en zei onder meer dat de joden uitgeroeid moesten worden. Zijn raadsman had betoogd dat E. niet veroordeeld moest worden, omdat hij veel negatieve publiciteit heeft gekregen en zelf ook beledigd is. Maar de rechtbank oordeelde dat E. dit over zichzelf had afgeroepen door een interview te geven.
De straf was gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie.

Bartju
11-01-2011, 16:08
Knuppelen als een jong zeehondje!

justsomeone
11-01-2011, 16:14
Ach ja, typisch weer een mocro die even stoer wil doen als ie met ze matties is.
Praten over zijn moslim broeders, maar waarschijnlijk tijdens de ramadan lekker de hele dag in de shop blowen en eten en drinken.
Kansloos figuur

Briant
11-01-2011, 16:51
Of ze willen niet gefilmd worden, of ze zeggen dit soort dingen. Straatschoffies, over de knie gebogen moeten ze worden voor een pak op hun broek.

justsomeone
11-01-2011, 16:53
Of ze willen niet gefilmd worden, of ze zeggen dit soort dingen. Straatschoffies, over de knie gebogen moeten ze worden voor een pak op hun broek.

kijk maar uit, als je negatief over dat jochie post krijg je reps van rafi met de tekst: hij neukt wel je moeder.

erg volwassen

Latest Reputation Received (31 point(s) total)



11-01-2011 16:21
rafi (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?9476-rafi)

Thread: WTF van de dag! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110913-WTF-van-de-dag%21&p=995758#post995758)
hij neukt wel met je moeder

Kemal
11-01-2011, 16:57
nekschot!

cholitzu
11-01-2011, 17:21
kijk maar uit, als je negatief over dat jochie post krijg je reps van rafi met de tekst: hij neukt wel je moeder.

erg volwassen

Latest Reputation Received (31 point(s) total)



11-01-2011 16:21
rafi (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?9476-rafi)

Thread: WTF van de dag! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110913-WTF-van-de-dag%21&p=995758#post995758)
hij neukt wel met je moeder



Je post niet negatief over dit jochie maar over "mocros".

Bartju
11-01-2011, 17:25
Je post niet negatief over dit jochie maar over "mocros".

volgens mij tog egt niet hoor..
en zo neemt rafi het ook niet op want hij spreekt in de hij vorm

justsomeone
11-01-2011, 17:27
Je post niet negatief over dit jochie maar over "mocros".

waar post ik negaties over mocros
Ik heb het over een mocro, en daarmee bedoel ik dat jochie.

kennelijk ligt het nogal gevoelig

Briant
11-01-2011, 17:30
kijk maar uit, als je negatief over dat jochie post krijg je reps van rafi met de tekst: hij neukt wel je moeder.

erg volwassen

Latest Reputation Received (31 point(s) total)



11-01-2011 16:21
rafi (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?9476-rafi)

Thread: WTF van de dag! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?110913-WTF-van-de-dag%21&p=995758#post995758)
hij neukt wel met je moeder



Ik noem het Reps-Terrorisme!!!! Vrijheid van meningsuiting komt in beding door die negatieve reps die uitgedeeld worden... whao!!!

justsomeone
11-01-2011, 17:32
Ik noem het Reps-Terrorisme!!!! Vrijheid van meningsuiting komt in beding door die negatieve reps die uitgedeeld worden... whao!!!

Vind het gewoon erg kinderachtig om op zo`n manier iemands moeder te beledigen die er niets mee te maken heeft.
Waarschijnlijk is hij verbaal niet vaardig genoeg om een discussie oid aan te gaan.

Briant
11-01-2011, 17:34
Vind het gewoon erg kinderachtig om op zo`n manier iemands moeder te beledigen die er niets mee te maken heeft.
Waarschijnlijk is hij verbaal niet vaardig genoeg om een discussie oid aan te gaan.

Het gaat idd nergens over. Bovendien denk ik dat die kerel uit het filmpje nog behoorlijk maagd is, lijkt me niet meer dan gefrustreerd zaad die zulke uitspraken uitlokt.

rafi
11-01-2011, 17:36
huilie huilie. lees die post eens goed terug met je typisch een mocro. net of dat niet beledigend is naar ons toe.

Briant
11-01-2011, 17:38
huilie huilie.

Ah nu je hier toch bent. Kun je in een paar korte zinnen uiteenzetten, waarom de reacties op dit onderwerp je op zn zacht gezegd op je zenuwen werkt? Je kan het wel makkelijk persoonlijk maken, je hebt er meer aan als je je gevoelens onder woorden kan brengen, zodat wij de zaak van een andere manier kunnen bekijken.

justsomeone
11-01-2011, 17:38
huilie huilie.



Waarschijnlijk is hij verbaal niet vaardig genoeg om een discussie oid aan te gaan.

:D

Briant
11-01-2011, 17:49
huilie huilie. lees die post eens goed terug met je typisch een mocro. net of dat niet beledigend is naar ons toe.

Fijn dat je in tweede instantie toch nog even aangeeft wat je vervelend vindt. Nu is het probleem niet zo groot als jij doet vermoeden. Lees nog eens goed wat er staat:


Ach ja, typisch weer een mocro die even stoer wil doen als ie met ze matties is.

Bedoelt hij hier alle mocros mee? Of alleen diegenen die even stoer willen doen als hij met ze matties is?
Ik neem aan dat jij niet achter de uitspraken staat van de desbetreffende mocro, en ik vraag me af of deze jongeman dat zelf ook vindt. Ik denk dat de invloed van de camera en de sociale druk twee zeer belangrijke factoren zijn in de uitspraken van deze mocro. En ja dat is op bovenstaande manier allemaal verwoord.

kusje

Briant
11-01-2011, 17:51
Fijn he zo'n dialoog. Dan zijn de misverstanden zo uit de lucht :)

poldermodel > terrorisme

rafi
11-01-2011, 17:53
Ach ja, typisch weer een mocro die even stoer wil doen als ie met ze matties is.
Praten over zijn moslim broeders, maar waarschijnlijk tijdens de ramadan lekker de hele dag in de shop blowen en eten en drinken.
Kansloos figuurwat ik bedoel is dat je met je post. niks meer bent dan dat jochie. met je typisch een mocro. daar probeer je ons allemaal onder een kam te scheren.

justsomeone
11-01-2011, 18:05
wat ik bedoel is dat je met je post. niks meer bent dan dat jochie. met je typisch een mocro. daar probeer je ons allemaal onder een kam te scheren.

Fijn dat je jezelf onder een kam plaatst.:D

Maargoed, even ter duidelijkheid.
Dit is typisch weer zo`n straatratje dat zich even uit wil sloven voor zijn vriendjes.
Marokanen komen vaak slecht in het nieuws, en daar dit soort dingen word het er niet beter van.

Of sta je achter de uitspraken van dit mocrotje?

justsomeone
11-01-2011, 18:07
Fijn dat je in tweede instantie toch nog even aangeeft wat je vervelend vindt. Nu is het probleem niet zo groot als jij doet vermoeden. Lees nog eens goed wat er staat:



Bedoelt hij hier alle mocros mee? Of alleen diegenen die even stoer willen doen als hij met ze matties is?
Ik neem aan dat jij niet achter de uitspraken staat van de desbetreffende mocro, en ik vraag me af of deze jongeman dat zelf ook vindt. Ik denk dat de invloed van de camera en de sociale druk twee zeer belangrijke factoren zijn in de uitspraken van deze mocro. En ja dat is op bovenstaande manier allemaal verwoord.

kusje

Juist, niks aan toe te voegen

Briant
11-01-2011, 18:07
wat ik bedoel is dat je met je post. niks meer bent dan dat jochie. met je typisch een mocro. daar probeer je ons allemaal onder een kam te scheren.

Begrijpend lezen vriend:

"Typisch weer zo'n Nederlander die even stoer wil doen als hij met zn matties is"

Bedoel ik dan alle Nederlanders?

Nee he, ik bedoel dan alleen zo'n Nederlander die altijd stoer moet doen als hij met zn vrienden is.
Welnu, vervang het woordje Nederlander met Mocro en je hebt precies dezelfde constructie.

Het is niet erg dat je het niet meteen begrijpt, maar je moet gewoon even vragen wat iemand nu precies bedoelt met zijn post ipv gelijk een boos berichtje sturen over zn moeder.

Briant
11-01-2011, 18:08
jinxed it :P

cholitzu
11-01-2011, 18:24
waar post ik negaties over mocros
Ik heb het over een mocro, en daarmee bedoel ik dat jochie.

kennelijk ligt het nogal gevoelig

Je hebt het niet over een mocro, maar over typisch een mocro, het woord waar je mensen de kast mee opjaagd laat je nu in bovenstaand post juist weg. Typisch.



"Ach ja, typisch weer een mocro die even stoer wil doen als ie met ze matties is.
Praten over zijn moslim broeders, maar waarschijnlijk tijdens de ramadan lekker de hele dag in de shop blowen en eten en drinken.
Kansloos figuur."

Hiermee suggeer je dat dit iets is wat een mocro eigen is, oftwel kenmerkend is voor een mocro, en niet voor een individu.

Moet ik nou echt het woord typisch gaan uitleggen?

cholitzu
11-01-2011, 18:32
Fijn dat je jezelf onder een kam plaatst.:D

Maargoed, even ter duidelijkheid.
Dit is typisch weer zo`n straatratje dat zich even uit wil sloven voor zijn vriendjes.
Marokanen komen vaak slecht in het nieuws, en daar dit soort dingen word het er niet beter van.

Of sta je achter de uitspraken van dit mocrotje?

Dit is typisch weer zo`n straatratje dat zich even uit wil sloven voor zijn vriendjes.
Hiermee suggereer je dat het kenmerkend is voor straatratjes om stoer te doen voor hun vriendjes.
Is toch wel iets heel anders.

En nee ik sta niet achter de uitspraken van deze jongen, en rafi zijn reactie vind ik ook overdreven.

Simon-chellie
11-01-2011, 19:06
Wat een gezeik.. hoeveel zinnen heb je daarvoor nodig om 'gezeik' uit te leggen ?

Briant
11-01-2011, 19:08
Dit is typisch weer zo`n straatratje dat zich even uit wil sloven voor zijn vriendjes.
Hiermee suggereer je dat het kenmerkend is voor straatratjes om stoer te doen voor hun vriendjes.
Is toch wel iets heel anders.

En nee ik sta niet achter de uitspraken van deze jongen, en rafi zijn reactie vind ik ook overdreven.

hier highlight je wel de hele zin, terwijl als er mocro staat dan alleen het gedeelte tot "mocro". Beetje consequent blijven he.

Blijkbaar val jij over het woord Mocro. Zeg dat dan...

Kemal
11-01-2011, 19:14
wat een wending kan een topic toch ook krijgen hé...

ik zeg:

http://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

Slome
11-01-2011, 19:19
Lieve vrienden, laten we vriendelijk blijven tegen elkaar.... en euhh.. back ontopic vanaf nu..... aub...

cholitzu
11-01-2011, 19:30
hier highlight je wel de hele zin, terwijl als er mocro staat dan alleen het gedeelte tot "mocro". Beetje consequent blijven he.

Blijkbaar val jij over het woord Mocro. Zeg dat dan...

Dat is geen highlight maar bold. Ik val niet over het woord mocro, is namelijk surinaams voor marokaan, geen scheldwoord.
Ik zeg wat ik denk, maar met die suggestieve post van jou en zomaariemand zeg je dus duidelijk niet hoe je over bepaalde dingen denkt. Maar ga je excuses lopen zoeken in het feit dat je niet weet wat "typisch" betekend. Als je een hekel hebt aan bepaalde bevolkingsgroep zeg dat dan gewoon, ook tegen die bepaalde bevolkings groep, daar heb ik meer respect voor dan het soort mensen dat hun hart alleen bij eigen volk lucht, om op die manier gelijkgestemde vriendjes te maken/zoeken.

The_Rock
11-01-2011, 19:33
Ik ken genoeg Marokkanen die OK jongens zijn ..maar ook genoeg die niet OK zijn. Zo ken ik er genoeg Nederlanders ook. Uit ervaring merk ik dat 80% van de verkeerde jongens gewoon tegen de verkeerde mensen opkijkt. Het is allemaal een act om er bij te horen. Ik merk vaak aan jongens dat ze even uit hun act stappen (vermoeid?) en dan hoor je ze normaal spreken ....ineens heeft ie het door en verandert "sleutel" in "schleutelj"

Het probleem ligt bij de ouders. Ik heb nooit gerookt of wat voor gekke dingen ook gedaan omdat mijn vader gewoon streng was. Streng maar rechtvaardig. Hij zei zoon zo en zo ga je het doen ..en als dat niet heeft gewerkt tot je 20e dan mag je mij KO stoten. Ik zei oke vader ik luister naar jou ..en met respect en de kracht van aardigheid kom je zelfs door de racistische Nederlanders en de normale Nederlanders door. En die jongens zien dan "He niet elke buitenlander is verkeerd, misschien kunnen we ook aan ons zelf werken".

cholitzu
11-01-2011, 19:34
Lieve vrienden, laten we vriendelijk blijven tegen elkaar.... en euhh.. back ontopic vanaf nu..... aub...

oeps..

Het mocrotje waar deze post over gaat had een voorbeeld moeten nemen aan deze meneer, zo kan het dus ook.

http://www.youtube.com/watch?v=9oeB3QhX2RI

Facade
11-01-2011, 19:35
als ik zou zeggen dat dit weer een typisch/karakteristiek/kenmerkend mixfight topic is, zou ik beweren dat alle topics zo kansloos waren :)

Peter0711
11-01-2011, 19:36
Lekker topic weer dit :D ook een comeback op niveau van Rafi... :S Sjongejongejonge,zo laat je ook echt zien dat je echt een ander soort marokkaan bent!!?

Maar goed,over die flapdrol van het filmpie :

Jeugd zoals hij zijn mede de oorzaak van het vooroordeel over Marokkanen,en toch wordt naar mijn idee dit gedrag veelste weinig besproken in de "marokkaanse maatschappij",en dan praat ik nog helemaal niet over afkeuren! Uiteindelijk zijn er altijd Marokkanen die metteen geirriteerd zijn in een discussie over dit onderwerp,en dat kan ik ook heel goed begrijpen zonder iedereen over 1 kan te scheren,maar dat verhaal heeft ook een andere kant,ik verwacht toch stiekum ook wel een beetje begrip van de Marokkaanse gemeentschap over het feit dat dit gedrag geen incidentjes zijn,maar gewoon structureel met regelmaat voorkomt,en ik daarom ook een andere kijk krijg op de marokkaanse jeugd!

Niks met rascisme te maken,maar gewoon met logica!

Briant
11-01-2011, 19:42
ik ben klaar met discusieren, er is niet veel wat dit topic nog kan redden...


alhoewel...


meer cowbell!

http://www.youtube.com/watch?v=fyV2cPLuFuA&feature=player_embedded

justsomeone
11-01-2011, 19:46
Weet je, ik ga hier geen eens meer op reageren.

Feit is dat door dit soort mocrotjes het denkbeeld van vele Nederlanders niet positief zal veranderen.

cholitzu
11-01-2011, 19:56
Lekker topic weer dit :D ook een comeback op niveau van Rafi... :S Sjongejongejonge,zo laat je ook echt zien dat je echt een ander soort marokkaan bent!!?

Maar goed,over die flapdrol van het filmpie :

Jeugd zoals hij zijn mede de oorzaak van het vooroordeel over Marokkanen,en toch wordt naar mijn idee dit gedrag veelste weinig besproken in de "marokkaanse maatschappij",en dan praat ik nog helemaal niet over afkeuren! Uiteindelijk zijn er altijd Marokkanen die metteen geirriteerd zijn in een discussie over dit onderwerp,en dat kan ik ook heel goed begrijpen zonder iedereen over 1 kan te scheren,maar dat verhaal heeft ook een andere kant,ik verwacht toch stiekum ook wel een beetje begrip van de Marokkaanse gemeentschap over het feit dat dit gedrag geen incidentjes zijn,maar gewoon structureel met regelmaat voorkomt,en ik daarom ook een andere kijk krijg op de marokkaanse jeugd!

Niks met rascisme te maken,maar gewoon met logica!

Ik begrijp wel dat je de neiging krijgt om elke marokaan op een bepaalde manier te zien, maar dit heeft een heleboel redenen, te veel om hier over te reppen (o.a. media). feit blijft wel dat jij niet weet hoeveel hierover in de marokaanse gemeenschap wordt besproken of niet. En het ligt er maar net aan met welk deel van deze gemeenschap je dit soort onderwerpen bespreekt. Grotendeels van de marokanen die ik spreek kunnen dit soort gastjes ook niet uitstaan zij keuren dit gedrag af, en zullen zonder te twijfelen dit soort jochies een gigantisch pak slaag geven als ze bv mensen lastig vallen.

Vind dat je het voordeel van de twijfel moet geven, never judge a book by it's cover.

cholitzu
11-01-2011, 23:06
Blijkbaar sta ik iets teveel op scherp vandaag, en heb ik verkeerde conclusies getrokken. Dit was een typisch inkoppertje, maar iets te snel genomen. :)

No hard feelings justsomeone.

Bartju
12-01-2011, 00:23
volgens mij was het niet tegen mocro's algemeen bedoeld.
en volgens mij was het niet zo'n gezeik geweest als het een nederlander was.
sommigemensen voelen zich te snel en te vaak aangevallen/beledigd of gediscrimineerd oid

Slome
12-01-2011, 12:07
ik zeg OSH en nu SLOES MET DE POES.....

Baske
12-01-2011, 16:26
Zeg Slome, heeft Rowwen Héze zijn roots toevallig dicht bij jou in de buurt? :P

wrestler_nl
12-01-2011, 19:24
Dat die sukkel taakstraf krijgt vind ik een beetje overdreven.
Zegt iemand iets over moslims/islam dan is het opeens vrijheid van meningsuiting.

Hendy
12-01-2011, 19:41
Ik had hem naar Marroco gestuurd namens de regering om vlinders te vangen..

Slome
12-01-2011, 19:46
Zeg Slome, heeft Rowwen Héze zijn roots toevallig dicht bij jou in de buurt? :P

Nopeérde pope, echies nie....

rafi
12-01-2011, 19:46
Dat die sukkel taakstraf krijgt vind ik een beetje overdreven.
Zegt iemand iets over moslims/islam dan is het opeens vrijheid van meningsuiting.x2 moet je is de posts op geenstijl gaan lezen wanneer het over moslims gaat.

Slome
12-01-2011, 19:51
x2 moet je is de posts op geenstijl gaan lezen wanneer het over moslims gaat.

Reageer je daar ook allemaal op?

Anders ga ik niet kijken hoor....

rafi
12-01-2011, 19:52
?

Slome
12-01-2011, 19:53
ik zeg OSH en nu SLOES MET DE POES.....