PDA

View Full Version : tijgerbalsem prank!



Bartju
19-01-2011, 17:38
Geniaal:p


http://www.youtube.com/watch?v=bJZMAFuJAsc

Duijm
19-01-2011, 18:56
meesterlijk :lol:

rafi
19-01-2011, 19:17
nep. bekijk hun andere filmpjes ook maar.

Sadix
19-01-2011, 19:18
ik heb dit zonder grap echt een keer gehad. Ik smeerde tijger balsem in me dij en hoe het uit eindelijk bij mijn ballen gekomen is weet ik niet maar ik ging gewoon kapot. Ik stond les te geven en wou niet opvallend doen maar de branding werd na een tijdje te erg. Ben toen naar de douche gerend hahaha en me zitten wassen hahaha shitt he !

Kemal
19-01-2011, 19:26
:lol:

Bartju
19-01-2011, 19:35
ik heb dit zonder grap echt een keer gehad. Ik smeerde tijger balsem in me dij en hoe het uit eindelijk bij mijn ballen gekomen is weet ik niet maar ik ging gewoon kapot. Ik stond les te geven en wou niet opvallend doen maar de branding werd na een tijdje te erg. Ben toen naar de douche gerend hahaha en me zitten wassen hahaha shitt he !

haha ik ook.. smeerde mn benen in en kreeg toen jeuk aanmn zak dus ik zonder na te denken ff krabbe.. Nou ik heb t geweten

Duijm
20-01-2011, 06:49
haha ik ook.. smeerde mn benen in en kreeg toen jeuk aanmn zak dus ik zonder na te denken ff krabbe.. Nou ik heb t geweten

haha zo heb ik dat met mijn oog gehad. Ik smeerde mijn knie in en ff later wrijf ik in mijn oog en dat brandt.

Leventdepevent
20-01-2011, 07:14
hahaha ik zie t al voor me

Boem Boem
20-01-2011, 09:37
Ha ha ha: stonden een keer te douchen na een training en gooiden ze van die thaise olie op mijn pielemuiter....nou!! Dat brand als de hel hoor....

BiCkOnE
20-01-2011, 16:23
ik heb dit zonder grap echt een keer gehad. Ik smeerde tijger balsem in me dij en hoe het uit eindelijk bij mijn ballen gekomen is weet ik niet maar ik ging gewoon kapot. Ik stond les te geven en wou niet opvallend doen maar de branding werd na een tijdje te erg. Ben toen naar de douche gerend hahaha en me zitten wassen hahaha shitt he !


haha ik ook.. smeerde mn benen in en kreeg toen jeuk aanmn zak dus ik zonder na te denken ff krabbe.. Nou ik heb t geweten
.....per ongeluk..??? jaja..! ;)

Pansier
20-01-2011, 17:24
In je oog is klote ja... Bij wedstrijd had ik het eerst dat ik last kreeg van mijn oog erdoor, ik weet niet of het van mij af kwam of dat hij een naaistreek had gedaan door het op zijn handschoen te doen.