PDA

View Full Version : Valley of the wolves Palestine vandaag in premiere



Gokhan
27-01-2011, 19:05
vandaag de premiere van Valley of the wolves Palestine!! Heb er lang op gewacht..

Ik heb net gereserveerd lijkt me echt een vette film..& natuurlijk steun aan Palestina..

volgens mij is het verboden in Duitsland...


http://www.youtube.com/watch?v=QeqCSxjUKBA


vervolg op de vorige film Valley of the Wolves Iraq


http://www.youtube.com/watch?v=ZvN8DuLiPm0

Vorige Iraq was echt goed ben benieuwd hoe deze is!!


Zijn er nog meer mixfight-broeders die gaan?

Kemal
27-01-2011, 19:11
Ben persoonlijk niet zo kapot van de films en van de serie trouwens ook niet, die serie speelt trouwens al wel een hele hele lange tijd mee..

In iedergeval veel plezier!

-=AL CAPONE=-
27-01-2011, 19:41
Als ik de trailers zie denk ik wat een bagger! Wie verzint deze onzin :S

Mja ik heb een pathepas dus denk dat ik maar even ga kijken als die daar draait en 'm dr uitnaai als t niks is!

Gokhan
28-01-2011, 01:20
Als ik de trailers zie denk ik wat een bagger! Wie verzint deze onzin :S

Mja ik heb een pathepas dus denk dat ik maar even ga kijken als die daar draait en 'm dr uitnaai als t niks is!

Gast ga eerst je research doen voordat je zegt dat het onzin is en verzonnen..
Het is gebaseerd op waargebeurde verhalen natuurlijk is het wel fictie..
Blijf in je al capone wereldje kerel:) dat is tof

Heb het net bekeken het wordt wel goed belicht hoe het al tijden in Israel toe gaat..
Hoop dat er snel verandering in komt.. ik zeg Free Palestina


http://www.youtube.com/watch?v=dpcDJGtPbMw

en nico dijkshoorn ook;)

Leventdepevent
28-01-2011, 07:19
eerlijk is eerlijk t is wel een trailer van lik mn kont

Justinian
28-01-2011, 09:18
Ik zie dat Tito Ortiz ook mee deed in Valley of the Wolves Iraq.

ARMENIA
28-01-2011, 12:10
Wat ik altijd merk bij turkse films of series, de makers zijn altijd nationalistisch en daar irriteer ik me aan. turkije doet nooit wat slecht en het is altijd de andere kant die slecht is.

Hier thuis kijken ze bijv. naar tek turkiye... dan weet Gokhan al genoeg.. in die serie is er zelfs een Armeen die hoort bij de koerden ofzo.. en je weet zelf ook hoe ze worden afgeschilderd. ik zie het meer als een serie die als doel heeft mensen beinvloeden.

Behalve Saban was wel goed:P

Sadix
28-01-2011, 13:04
Wat ik altijd merk bij turkse films of series, de makers zijn altijd nationalistisch en daar irriteer ik me aan. turkije doet nooit wat slecht en het is altijd de andere kant die slecht is.

Hier thuis kijken ze bijv. naar tek turkiye... dan weet Gokhan al genoeg.. in die serie is er zelfs een Armeen die hoort bij de koerden ofzo.. en je weet zelf ook hoe ze worden afgeschilderd. ik zie het meer als een serie die als doel heeft mensen beinvloeden.

Behalve Saban was wel goed:P

haha Tek turkiye is bazen shit.

Ultra propeganda. Voor mij is het even lachwekkend als Najib amhali.

@ontopic : ik heb ook echt helemaal niets met de serie en met de films van kurtlar vadisi.

geef mij maar Recep Ivedik :D

ARMENIA
28-01-2011, 13:15
haha Tek turkiye is bazen shit.

Ultra propeganda. Voor mij is het even lachwekkend als Najib amhali.

@ontopic : ik heb ook echt helemaal niets met de serie en met de films van kurtlar vadisi.

geef mij maar Recep Ivedik :D

haha jonge ik kijk die dingen allemaal niet, mijn moeder komt uit diyarbakir dus zij kijkt al die turkse dingen.. onutulmaz ofzo, hanime ciftli ofzo, yaprak dokumu..

als zij die dingen opzetten ga ik naar boven

jaaa maar ik heb soms stukjes van die tek turkiye gezien, die is echt grappig.. ze hebben die pkk mensen als monsters gemaakt.. die stemmen enzo van die mensen en dat ze ook alleen maar uit zijn op moorden enzo:P

Mijn vader heeft in de oorlog irak - iran maanden met peshmerga geleefd in de bergen van iran.. die verhalen komen zeer zeker niet overeen met wat tek turkiye schets

Sadix
28-01-2011, 13:17
hahaha ja die stemmen zijn het grappigst. Hun turkse accent ook haha.

gaat nergens over dat.

Kemal
28-01-2011, 13:55
geef mij maar Ezel, daar blijf ik wel voor thuis hoor!

http://img03.blogcu.com/images/o/z/g/ozgurcedusler/ee63aaccfe9bd1eace58da887d544047_1293023884.jpg

cholitzu
28-01-2011, 20:34
Wat ik altijd merk bij turkse films of series, de makers zijn altijd nationalistisch en daar irriteer ik me aan. turkije doet nooit wat slecht en het is altijd de andere kant die slecht is.

Hier thuis kijken ze bijv. naar tek turkiye... dan weet Gokhan al genoeg.. in die serie is er zelfs een Armeen die hoort bij de koerden ofzo.. en je weet zelf ook hoe ze worden afgeschilderd. ik zie het meer als een serie die als doel heeft mensen beinvloeden.

Behalve Saban was wel goed:P

Dat heb ik eigenlijk altijd met die amerikaanse films, voorheen was het altijd de vietnam oorlog, tegenwoordig is het veel irak/iran etc. en moslim terroristen.
Indoctrinatie?

-=AL CAPONE=-
28-01-2011, 21:55
Gast ga eerst je research doen voordat je zegt dat het onzin is en verzonnen..
Het is gebaseerd op waargebeurde verhalen natuurlijk is het wel fictie..
Blijf in je al capone wereldje kerel:) dat is tof

Heb het net bekeken het wordt wel goed belicht hoe het al tijden in Israel toe gaat..
Hoop dat er snel verandering in komt.. ik zeg Free Palestina

en nico dijkshoorn ook;)

Haha net zo realistisch als Inglorious Basterds zeker :P

Tja ik kom liever op voor de Israëliërs ;)

Maar zoals ik het in de trailer zie is het gewoon pure Turkse propaganda ;)

Hopelijk word er ook een keer een film gemaakt over de Armeense genocide! (die zal wel niet van Turkse bodem komen want daar leven ze in hun eigen wereldje wat betreft deze kwestie)

ARMENIA
29-01-2011, 00:45
Dat heb ik eigenlijk altijd met die amerikaanse films, voorheen was het altijd de vietnam oorlog, tegenwoordig is het veel irak/iran etc. en moslim terroristen.
Indoctrinatie?

Dat is niksss vergeleken bij wat ze met tek turkiye doen.

ARMENIA
29-01-2011, 00:46
Filmen over de Armeense Genocide zijn er al, alleen niet gemaakt door Hollywood of iets dergelijks. laats hebben heeft een Italiaanse tweeling een film over de Armeense genocide gemaakt.. Maarja alles is in het Italiaans en ik snap er dus niks van.

ARMENIA
29-01-2011, 00:48
Haha net zo realistisch als Inglorious Basterds zeker :P

Tja ik kom liever op voor de Israëliërs ;)

Maar zoals ik het in de trailer zie is het gewoon pure Turkse propaganda ;)

Hopelijk word er ook een keer een film gemaakt over de Armeense genocide! (die zal wel niet van Turkse bodem komen want daar leven ze in hun eigen wereldje wat betreft deze kwestie)

Hoezo kom je eerder op voor de Joden? Ik bedoel, gebasseerd op welke gegevens zou je eerder opkomen voor de Joden?

Gokhan
29-01-2011, 00:57
Haha net zo realistisch als Inglorious Basterds zeker :P

Tja ik kom liever op voor de Israëliërs ;)

Maar zoals ik het in de trailer zie is het gewoon pure Turkse propaganda ;)

Hopelijk word er ook een keer een film gemaakt over de Armeense genocide! (die zal wel niet van Turkse bodem komen want daar leven ze in hun eigen wereldje wat betreft deze kwestie)


Wil je me ergens hebben? Op mijn teentjes trappen?
Gaat je niet lukken vriend..

wat betreft opkomen voor israeliers is niet nodig ze hebben genoeg macht en wapens en steun van Amerika..

Pure Turkse propaganda? Ik ben zelf geen nationalistische Turk ofzo...
Als er een land is die opkomt voor de kwestie Palestina/Isreal is het gelijk propoganda?

Gast ga lekker druk maken over je godfather collectie:) En heb medelijden met je zelf door de tweede wereld oorlog maar dat betekent niet dat je doordat gevoel anderen mag laten lijden & onderdrukken!
Hoeveel Palestijnen hebben joden in gaskamers gestopt?

Ik hoop dat ik je niet heb beledigd heb..

Ik ben niet tegen israeliers(lees joden) ik ben alleen tegen de onderdrukkers...

Armeense mensen komen hier over de vloer en een van mijn beste maten is koerd dus ik weet niet waar je na toe wilt? Maar je kan me niet in zown hokje plaatsen helaas..


Betreft Genocide verschrikkelijk wat er is gebeurt maar aan beide kanten zijn er verschrikkelijk veel doden gevallen ook bij de Russen en Turken omdat het een oorlog was helaas.. nogmaals doe je research goed..

en een fijn weekend!

ps. Ga woensdag weer om Palestina te steunen

A-team
29-01-2011, 09:53
Iedereen heeft het wel over de Joden maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes!

-=AL CAPONE=-
29-01-2011, 15:28
Wil je me ergens hebben? Op mijn teentjes trappen?
Gaat je niet lukken vriend..

wat betreft opkomen voor israeliers is niet nodig ze hebben genoeg macht en wapens en steun van Amerika..

Pure Turkse propaganda? Ik ben zelf geen nationalistische Turk ofzo...
Als er een land is die opkomt voor de kwestie Palestina/Isreal is het gelijk propoganda?

Gast ga lekker druk maken over je godfather collectie:) En heb medelijden met je zelf door de tweede wereld oorlog maar dat betekent niet dat je doordat gevoel anderen mag laten lijden & onderdrukken!
Hoeveel Palestijnen hebben joden in gaskamers gestopt?

Ik hoop dat ik je niet heb beledigd heb..

Ik ben niet tegen israeliers(lees joden) ik ben alleen tegen de onderdrukkers...

Armeense mensen komen hier over de vloer en een van mijn beste maten is koerd dus ik weet niet waar je na toe wilt? Maar je kan me niet in zown hokje plaatsen helaas..


Betreft Genocide verschrikkelijk wat er is gebeurt maar aan beide kanten zijn er verschrikkelijk veel doden gevallen ook bij de Russen en Turken omdat het een oorlog was helaas.. nogmaals doe je research goed..

en een fijn weekend!

ps. Ga woensdag weer om Palestina te steunen

Op je teentjes trappen lukt anders aardig ;)

Tja ik steun liever de partij in het conflict die mijn gelijk heeft en dan kijk ik niet wie het meeste steun krijgt!

Dat jij geen nationalistische turk bent betekent niet dat deze film geen propaganda is.

De godfather collectie is waarschijnlijk van hogere kwaliteit dan deze film denk dat veel mensen het me hiermee eens zullen zijn. (Al Capone & The Godfather Trilogy staan daarnaast ook helemaal los van elkaar)

Het feit dat de Israëliërs voor hun rechten en vrijheden opkomen omdat anders malloten de kans krijgen zichzelf daar op te blazen vind ik niet meer dan normaal. Oorzaak -> Gevolg ;)

Ik download deze film wel even dan zal ik een poging doen hem af te kijken.


O en van hetzelfde een fijn weekend en veel plezier bij de film woensdag ;)


ps. @ Armenia
Ik kom niet op voor de joden ;) Maar voor Israel in het algemeen (dat de meeste inwoners daar joods zijn daargelaten). Het feit dat het bestaan van Israel in die regio niet wordt geaccepteerd vind ik kwalijk en dat mensen met geweld hier een eind aan proberen te maken neem ik ze zeer kwalijk. Vind dat Israël zeker niet buitenproportioneel handelt als ze zich dan verdedigen. Tevens was die actie met dat (hulp)konvooi pure provocatie in mijn ogen en heeft Israël correct gehandeld.

cholitzu
29-01-2011, 18:46
Op je teentjes trappen lukt anders aardig ;)

Tja ik steun liever de partij in het conflict die mijn gelijk heeft en dan kijk ik niet wie het meeste steun krijgt!

Dat jij geen nationalistische turk bent betekent niet dat deze film geen propaganda is.

De godfather collectie is waarschijnlijk van hogere kwaliteit dan deze film denk dat veel mensen het me hiermee eens zullen zijn. (Al Capone & The Godfather Trilogy staan daarnaast ook helemaal los van elkaar)

Het feit dat de Israëliërs voor hun rechten en vrijheden opkomen omdat anders malloten de kans krijgen zichzelf daar op te blazen vind ik niet meer dan normaal. Oorzaak -> Gevolg ;)

Ik download deze film wel even dan zal ik een poging doen hem af te kijken.


O en van hetzelfde een fijn weekend en veel plezier bij de film woensdag ;)


ps. @ Armenia
Ik kom niet op voor de joden ;) Maar voor Israel in het algemeen (dat de meeste inwoners daar joods zijn daargelaten). Het feit dat het bestaan van Israel in die regio niet wordt geaccepteerd vind ik kwalijk en dat mensen met geweld hier een eind aan proberen te maken neem ik ze zeer kwalijk. Vind dat Israël zeker niet buitenproportioneel handelt als ze zich dan verdedigen. Tevens was die actie met dat (hulp)konvooi pure provocatie in mijn ogen en heeft Israël correct gehandeld.

Hoe zou je het vinden als duitsland zou zeggen vanaf morgen hoort limburg en drenthe niet meer bij holland maar bij duitsland. Dat is er namelijk gebeurd, en gebeurd daar nog steeds. Met jou verhaaltje geef je aan dat je dat geen probleem zou vinden. En de gene die hier tegen vechtten noemden we in de 2e wereld oorlog verzetstrijders dat zijn helden, als ze moslim zijn en als deze situatie in een ander land gebeurd heten ze in een keer terroristen.

Je weet echt niets van de situatie daar. Je kiest partijj voor israel, terwijl je niet eens weet wat israel is en wat palastina is. Elke dag wordt er meer grond gepikt van de palastijnen. Weet wel aan welke kant jij zou staan 60/70 jaar geleden.

http://www.youtube.com/watch?v=lX18zUp6WPY&feature=related




http://www.youtube.com/watch?v=I73UtRRSbqg

Wiseguy
29-01-2011, 18:53
Wat slaat Al Capone de plank gigantisch mis. Nederzettingen plaatsen op andermans grondgebied vind jij goed te praten? Vertel mij eens wat dat te maken heeft met het beschermen van Israel. Lees je eens een keer in wie weet dat ik je dan serieus kan nemen.

Gokhan
30-01-2011, 02:05
Amen to cholitzu & wiseguy


@Al capone
kom er net weer vandaan

klopt dat lukt je wel.. maar probeer rustig te blijven omdat ik weet dat je uit ontwetendheid praat..

Sadix
30-01-2011, 09:58
@ ben het ook helemaal eens met cholitzu en wiseguy.
Al capone, met alle respect, je hebt echt te weinig know how over deze situatie om er over te kunnen praten.

wrestler_nl
01-02-2011, 14:15
Ik heb de serie wel gezien maar de film nog niet.
Ik vond de serie best cool vooral Memati Baş vond ik VET!!! haha

Sadix
01-02-2011, 15:02
Muro was Master maar hij is weg :D

dirk5
01-02-2011, 15:56
hebben die lui nou nogsteeds ruzie? ;)