PDA

View Full Version : BEST sportscare



Bartju
03-02-2011, 21:46
Iemand ervaring met deze producten?!

http://www.bes-t.be/

Wordt ook gesupport door andy Souwer.

Combat & Power training:

http://www.bes-t.be/images/stories/souwer.png

"In het begin was ik echt sceptisch en had ik nooit gedacht dat deze producten echt konden werken. Na enkele malen van gebruik moest ik mijn mening herzien en werd het me zeer duidelijk dat ik met de BEST producten langer en veel intensiever kon trainen dan voordien en dat ik veel sneller herstelde!

Zonder onzin, de BEST producten hebben mijn volle overtuiging en weet ik zeker dat gebruik van BEST mij die extra 10% geeft, die ik nodig heb om de beste te zijn!"

-=AL CAPONE=-
04-02-2011, 00:10
Tja waarschijnlijk zijn het gewoon supplementen (whey, creatine) die los een stuk goedkoper zijn! Daarnaast zie ik dat het grootste deel uit aminozuren bestaat als ik op sportfood.nl, bodyenfitshop.nl of xxlnutrition.nl zie ik voordeligere prijzen en meer duidelijkheid t.a.v. de ingrediënten.

Als je echt wilt beginnen aan deze producten dan zou je even een voedingsdeskundige benaderen die hebben hier veel meer inzicht in en kunnen je laten zien wat je nodig hebt en niet. (als je perse de info van het internet wilt halen is dutchbodybuilding.com een goede website hiervoor, gewoon je situatie goed uitleggen(trainingsschema, eetpatroon, gewicht, etc...) en zij kunnen je dan verder helpen)


ps. als ze mij een zak geld aanboden om dit te promoten dan hebben ze ook mijn volle overtuiging! ;)

Bartju
04-02-2011, 00:20
Maar tis geen voedings sup maar meer een goedje dat je opje huid moet smeren.

ja idd over die zak geld gesproken ik zou dat ook doen:p

-=AL CAPONE=-
04-02-2011, 01:13
Tja kan nergens ook maar iets vinden waarin wetenschappelijk onderbouwd wordt dat deze stoffen via de huid opgenomen worden dus ben er bang voor! Ook valt me op dat er op de site geen een onderzoek vermeld staat...

Als je trouwens die 599 wilt testen ik denk dat een blikje redbull over je heengooien hetzelfde effect geeft haha