PDA

View Full Version : Boerboel



Pansier
05-02-2011, 20:58
Ey,

Is een boerboel legaal in nederland?

http://dogs.bsl-sbt.com/imagefiles/dogsimages/boerboel.jpg

jantje11
05-02-2011, 21:19
volgens mij wel hoor,
pitbulls zijn toch ook al weer een tijdje legaal in nederland.
en op marktplaats (http://link.marktplaats.nl/409849364) kun je ze ook kopen dus het lijkt me dan wel.
zelf heb ik niet zoveel met deze honden,

heb zelf een mechelse herder van 9 maanden,
ben ik nu mee bezig met een opleiding tot politiehond.

Pansier
05-02-2011, 21:24
Ah ok vet, toen ik voor het eerst een boerboel zag vond ik hem al te gek. Misschien dat ik hem later wil aanschaffen alleen dan wil ik wel eerst nog opbouwen. Het schijnt dat ze gek zijn op familie inclusief kinderen en dat ze indringers wegjagen. Het belangrijkste zal de opvoeding zijn, dus voordat ik ooit zo'n hond aanschaf wil ik wel eerst weten of ik de opvoeding aan kan, want hij heeft ook aandacht nodig.

jantje11
05-02-2011, 21:33
idd lijkt me wel verstandig, als je boven de hond blijft staan heb je er een goede hond aan denk ik,
als hij boven jou gaat staan dan krijg je denk ik een hoop trubbel,

maar idd wel slim om eerst overal wat rondvragen over die honden zodat je weet wat je te wachten staat.

Pansier
05-02-2011, 21:36
Het zijn mooie honden, bij the dog whisperer is het ook altijd wel mooi om te zien hoe ze probleem honden binnen notime weer normaal hebben. Het ligt aan het baasje niet aan de hond.

jantje11
05-02-2011, 21:40
het zijn idd mooie honden,
ik hou meer van herders, die kun je wel zoveel leren,
er zit heel veel tijd in maar je krijgt er wel wat voor terug,

boerboel vind ik persoonlijk ook veel mooier als een pitbull of een stafford.

Pansier
05-02-2011, 22:18
ik hou meer van herders, die kun je wel zoveel leren,


dat snap ik niet kan je dat is uitleggen?

jantje11
05-02-2011, 22:44
dat snap ik niet kan je dat is uitleggen?

nou ik ben met de mijne bezig met een opleiding tot politiehond,
eigelijk zou je zelf is zo,n training moeten gaan bekijken,
dan kun je met je eigen ogen zien wat die honden allemaal kunnen,
en wat je ze kunt leren, is zo een beetje moeilijk uit te leggen.

Kerberos
05-02-2011, 23:03
De boerboel is zeker legaal. In tegenstelling tot de herder zijn ze hoofdzakelijk met stamboom te krijgen. De boerboel werd vroeger door de boeren in Zuid-Afrika gebruikt als erfbewaker en politiehond.

Op internet zag ik een paar jaar geleden een foto van een pakwerker uit Rusland met een gigantische boerboel op het pak. Maar qua gewicht lijkt me het geen pretje om een boerboel op het bijtpak te krijgen.

Ik ga ook voor de herder net als Jantje 11. Ik ga meer voor de Hollandse herder; heb al een paar lof PH1 certificaten op m'n naam.

Kerberos
05-02-2011, 23:05
Pansier, kijk eens op www.knpv.nl (http://www.knpv.nl). Je kunt ze vanalles leren. Je kunt zelfs een hond sturen met een laserdot, maar da's weer een andere tak van sport.

Pansier
05-02-2011, 23:06
het zijn idd mooie honden,
ik hou meer van herders, die kun je wel zoveel leren,
er zit heel veel tijd in maar je krijgt er wel wat voor terug,

boerboel vind ik persoonlijk ook veel mooier als een pitbull of een stafford.

Je zegt dat je een herder het ''wel'' kan leren, een boerboel niet dan? Een boerboel schijnt een erg intelligente hond te zijn en erg beschermend.

cholitzu
05-02-2011, 23:50
Boerbull is volgens mij gewoon een mastif uit z.a.
Mijn zwager heeft er een, is echt een lieve hond. Vind de dogo argentino wel mooier, maar sinds er aan mijn arm heeft gehangen heb ik het niet meer zo met dit soort honden..Zelfs na 3 klappen op zijn kop met zon zware noodlamp met accu liet ie niet los. Gelukkig had hij me met zijn 2 zijtanden vast, waardoor ik maar 2 gaten in mijn onderarm had, en 2 weken mijn arm niet kon bewegen.


we hebben nu een kat, bully.:lol:

Pansier
06-02-2011, 00:23
Boerbull is volgens mij gewoon een mastif uit z.a.
Mijn zwager heeft er een, is echt een lieve hond. Vind de dogo argentino wel mooier, maar sinds er aan mijn arm heeft gehangen heb ik het niet meer zo met dit soort honden..Zelfs na 3 klappen op zijn kop met zon zware noodlamp met accu liet ie niet los. Gelukkig had hij me met zijn 2 zijtanden vast, waardoor ik maar 2 gaten in mijn onderarm had, en 2 weken mijn arm niet kon bewegen.

Toch maar een chiwawa voor jou dan ;)

we hebben nu een kat, bully.:lol:

cholitzu
06-02-2011, 00:43
Toch maar een chiwawa voor jou dan ;)



, die mogen de naam hond nog geeneens dragen, er bestaan cavias die nog groter zijn.

cholitzu
06-02-2011, 00:49
Doe mij maar een anaconda:)

http://www.youtube.com/watch?v=3Ju18gZR5yE&feature=channel

ArjanV
06-02-2011, 09:02
Een vriend van me heeft 2 Boerboels....het zijn schitterende beesten,al zal ik nooit meer iets anders willen dan Boxers,maar vergis je niet die beesten hebben heeeeel veel aandacht en beweging nodig!!! Dan kom je echt niet weg met 3 keer per dag een rondje om de kerk!

jantje11
06-02-2011, 12:42
Je zegt dat je een herder het ''wel'' kan leren, een boerboel niet dan? Een boerboel schijnt een erg intelligente hond te zijn en erg beschermend.

je zult het ze vast wel kunnen leren,
maar denk dat het veel meer tijd nodig heeft als een herder,
ligt mischien ook wel aan de ouders van de hond,
de een leert sneller als de ander
ik zit nu zelf voor het eerste jaar bij de knpv, de vader van mijn hond is rudie 2,
dat is een bekende hond in de hondensport hier in nederland,

maar als jij knpv wilt gaan doen met een boerboel, je kunt het altijd proberen,
bij ons op de club hadden ze een rotweiler pup,
maar die was nie geschikt,
de club langs ons hebben een dobberman, die kwam bij ons op de club een keer oefenen,
maar toen die de stok oefening moest doen op onze pakwerker,
draaide de hond om, en rende terug naar z,n baas.
komt bij een herder nie gauw voor denk ik zo,

volgens mij mag je ook met alle rassen op een club komen behalve met een pitbull.

Iggy
06-02-2011, 14:28
volgens mij mag je ook met alle rassen op een club komen behalve met een pitbull.

Dat snap ik nu echt niet. Denk dat een pitbull super geschikt zou zijn voor deze trainingen. Ik kon met mn pitbull geneens meedoen met de puppy cursussen hier in de buurt omdat hij gecoupeerde oren heeft.

jantje11
06-02-2011, 14:32
Dat snap ik nu echt niet. Denk dat een pitbull super geschikt zou zijn voor deze trainingen. Ik kon met mn pitbull geneens meedoen met de puppy cursussen hier in de buurt omdat hij gecoupeerde oren heeft.

ja precies de reden ervan weet ik ook niet, maar volgens mij worden ze niet toegelaten op een knpv club, dat vertelde ze mij in iedergeval toen ik er voor de 1ste keer kwam.

Pansier
06-02-2011, 16:12
Wat is knpv? Koninklijke nederlandse? (paarden vereniging zal wel niet).

Maar het maakt me niet uit dat hij niet geschikt is voor een cursus, want ik weet zelf wel hoe ik mijn hond moet opvoeden. En ik denk dat een boerboel niet zo bang is voor een stokkie, in zuid-afrika werdt hij gefokt door boeren om hun vee tegen de leeuwen te beschermen...

Bagheera
06-02-2011, 21:36
volgens mij wel hoor,
pitbulls zijn toch ook al weer een tijdje legaal in nederland.
en op marktplaats (http://link.marktplaats.nl/409849364) kun je ze ook kopen dus het lijkt me dan wel.
zelf heb ik niet zoveel met deze honden,

heb zelf een mechelse herder van 9 maanden,
ben ik nu mee bezig met een opleiding tot politiehond.



Ohh?? klinkt bekend.... waar train je? bij welke knpv club?
gr. Peter

jantje11
06-02-2011, 21:42
Ohh?? klinkt bekend.... waar train je? bij welke knpv club?
gr. Peter

ik ben nu bij een hondenclub in helmond

Anderson
06-02-2011, 21:46
Maar het maakt me niet uit dat hij niet geschikt is voor een cursus, want ik weet zelf wel hoe ik mijn hond moet opvoeden. En ik denk dat een boerboel niet zo bang is voor een stokkie, in zuid-afrika werdt hij gefokt door boeren om hun vee tegen de leeuwen te beschermen...


en dat geloof jij?

jantje11
06-02-2011, 21:53
hij zal heus niet bang zijn voor een stokkie,
maar dat hoeft toch ook niet als je er niks mee doet,
en hier heb je hem niet nodig om tege leeuwen te beschermen,
of je moet ermee naa safaripark de beekse bergen gaan,

maar ik hoop voor je dat je een mooie hond krijgt en dat je er een hoop plezier mee hebt,
dat is en blijft toch het belangrijkste.

micha
07-02-2011, 07:26
er zijn geen hondenrassen verboden in Nederland. Gelukkig niet.

Pansier
07-02-2011, 10:52
en dat geloof jij?

Ja, dat geloof ik, omdat het een feit is.

Pansier
07-02-2011, 10:53
er zijn geen hondenrassen verboden in Nederland. Gelukkig niet.

Ik dacht dat een pittbul nog verboden was, maar dit blijkt niet zo te zijn.

Anderson
07-02-2011, 11:06
Als het een feit zie ik graag een video.

Als je gewoon zelf nadenkt een leeuw jaagt een Heyena weg wat zou die dan doen bij een hondje weg lopen.

Facade
07-02-2011, 11:16
haha jonge ga nou niet zo bijdehand doen... :P
Tis gewoon een hond die als waakhond is gebruikt...

Pansier
07-02-2011, 18:15
Het gaat me er niet zo erg om wat hij doet, het lijkt me gewoon leuk om een geschikt maatje te hebben voor later.

Pansier
07-02-2011, 18:16
Maar, omdat je zo aandringt:
[http://www.youtube.com/watch?v=h4GgfRQBrSU]

shodammo
07-02-2011, 23:45
moet wel zeggen zien er prachtig uit

Marchant
08-02-2011, 00:14
je moet ook wel wat ruimte hebben , ze kunnen aardig groot worden

http://i710.photobucket.com/albums/ww109/Bigzphotos/Boerboel.png

Pansier
08-02-2011, 10:56
In dit filmpje, waarvan de meeste bronnen van natio geo komen, blijkt toch dat de bijtkracht van boerboels dicht in de buurt komt van die van leeuwen, en van die turkse honden komen er zelfs overheen.


http://www.youtube.com/watch?v=y-9UNEDbXAc&NR=1&feature=fvwp

leks
08-02-2011, 12:59
Als het puur om bijtkracht gaat, kun je beter een krokodil nemen :)

Marchant
08-02-2011, 13:35
In dit filmpje, , blijkt toch dat de bijtkracht van boerboels dicht in de buurt komt van die van leeuwen, en van die turkse honden komen er zelfs overheen.
En waarom is dat interessant als je een hond uit gaat kiezen?
lijkt me dan meer dat je een soort status symbool zoek dan dat je een hond kies omdat je er een klik mee hebt of mooi vindt.
ik vindt dit zo'n nutteloze info : "mijn hond bijt net zo hard als een leeuw!!"lekker boeiend

jantje11
08-02-2011, 15:44
pak gewoon een hond die jij mooi vind ongeacht welk ras en dat jij en je hond samen plezier hebben,
je hoeft er toch ook nie mee te gaan trainen, of wat dan ook,

maar ik krijg wel voortaan het idee dat iedereen stoer wil doen met een hond,
van kijk is kijk is ik heb een pitbull of een stafford,
ik heb mijn hond voor mijn plezier en ik doe er toevallig een politiehonden opleiding mee,
maar mij zul je nooit horen zeggen kijk is kijk is ik heb een politiehond.

ik ben blij met mijn hond en mijn hond houdt ervan om te werken en om z,n energie 3x in de week kwijt te kunnen.
wat wil je nog meer.

als je er klaar voor bent koop dan gewoon een boerboel pansier,
als je denkt dat dat echt iets voor jou is.

Pansier
08-02-2011, 17:46
pak gewoon een hond die jij mooi vind ongeacht welk ras en dat jij en je hond samen plezier hebben,
je hoeft er toch ook nie mee te gaan trainen, of wat dan ook,

maar ik krijg wel voortaan het idee dat iedereen stoer wil doen met een hond,
van kijk is kijk is ik heb een pitbull of een stafford,
ik heb mijn hond voor mijn plezier en ik doe er toevallig een politiehonden opleiding mee,
maar mij zul je nooit horen zeggen kijk is kijk is ik heb een politiehond.

ik ben blij met mijn hond en mijn hond houdt ervan om te werken en om z,n energie 3x in de week kwijt te kunnen.
wat wil je nog meer.

als je er klaar voor bent koop dan gewoon een boerboel pansier,
als je denkt dat dat echt iets voor jou is.

Je zegt de heletijd al dat je een politiehond hebt, maargoed...

En de bijtkracht iemand hier geloofde het niet dat ze tegen leeuwen opkonden ofzoiets, hij ging er in ieder geval een probleem van maken, vandaar het filmpie.

Kemal
08-02-2011, 19:46
We hadden ooit ook een hond gekocht maar naar 3 weken was ie weer terug in het asiel.
Het was best raar want elke keer als de bel thuis ging, ging de hond in de hoek zitten.
We zijn daarvoor bij een dierenarts te raden gegaan..
Hij zei dat het normaal was want het was namelijk een boxer..

;)

cholitzu
08-02-2011, 19:58
Geen enkele hond kan tegen een leeuw op, . Als je kijkt naar zuid afrika waar de boerboel wordt gebruikt om het erf en de dieren daarop te beschermen, loopt deze hond ook niet alleen. met zijn 4en maken ze misschien kans om een leeuw weg te jagen, maar in zijn eentje is het kattevoer.

Hendy
08-02-2011, 20:07
We hadden ooit ook een hond gekocht maar naar 3 weken was ie weer terug in het asiel.
Het was best raar want elke keer als de bel thuis ging, ging de hond in de hoek zitten.
We zijn daarvoor bij een dierenarts te raden gegaan..
Hij zei dat het normaal was want het was namelijk een boxer..

;)

Hahahaha..

Vette dog hoor zo'n mastif maar mij te groot.
Zit over een franse te denken..

http://www.totaalzoeker.com/fileadmin/ads_images/1351108.jpg

Baske
08-02-2011, 20:31
Heb die foto aan 't vrouwtje laten zien en ze was helemaal weg van de linkse :lol: Ook wij gaan voor de franse bulldog. Ik heb 't niet zo op die grote tanks.

Ikzelf dub tussen de franse bulldog en de mini bull terrier, maar 't vrouwtje kennende doet dat er niet aan toe :lol:

Pansier
08-02-2011, 20:32
We hadden ooit ook een hond gekocht maar naar 3 weken was ie weer terug in het asiel.
Het was best raar want elke keer als de bel thuis ging, ging de hond in de hoek zitten.
We zijn daarvoor bij een dierenarts te raden gegaan..
Hij zei dat het normaal was want het was namelijk een boxer..

;)

Leer hem op de loopband lopen van een fitness. Zosnel hij dit kan versnel het een beetje zodat hij moet rennen en dan de bel geluiden erbij laten afspelen. Op deze manier kan hij het afleren, omdat hij dan op het rennen moet focussen en niet met het geluid kan bezig zijn ;).

Pansier
08-02-2011, 20:33
Geen enkele hond kan tegen een leeuw op, . Als je kijkt naar zuid afrika waar de boerboel wordt gebruikt om het erf en de dieren daarop te beschermen, loopt deze hond ook niet alleen. met zijn 4en maken ze misschien kans om een leeuw weg te jagen, maar in zijn eentje is het kattevoer.

Ja ik weet ook niet hoeveel het er zijn die samen lopen, alleen ze werden gebruikt om hun erf te beschermen tegen leeuwen werd op national geographic vertelt.

cholitzu
08-02-2011, 20:40
http://www.youtube.com/watch?v=KIAuvPUMPd0


dit is ook een mooie

http://www.youtube.com/watch?v=bnpQztTmY9k&NR=1

betuwebiker
08-02-2011, 20:42
Het gaat me er niet zo erg om wat hij doet, het lijkt me gewoon leuk om een geschikt maatje te hebben voor later.


Check deze site eens, staat een hoop info over de Boerboel op.


http://www.boerboelplein.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=9

cholitzu
08-02-2011, 20:43
Leer hem op de loopband lopen van een fitness. Zosnel hij dit kan versnel het een beetje zodat hij moet rennen en dan de bel geluiden erbij laten afspelen. Op deze manier kan hij het afleren, omdat hij dan op het rennen moet focussen en niet met het geluid kan bezig zijn ;).


Wordt ie opzeker gediskwalificeerd, en krijg je dat gezeur weer dat het een slecht voorbeeld is voor de boxer etc vanwege onsportief gedrag. Nee laat hem maar gwoon zitten hoor als de bel gaat. :)

Bromios
08-02-2011, 22:19
Als je je hond toch wilt trainen leer hem dan op te plee te schijten ipv op de stoep. Daar dwing je respect mee af.

Khanom Thom
09-02-2011, 10:39
Koop een hond die bij je past... je sowieso 10 a 15 jaar aan vast. Asielen zijn al overvol. Ga goed vooraf informeren en ga niet alleen op uiterlijk af, karakter is veel belangrijker.
Straks schaf je een Boerboel aan en woon je in een appartementje van 4 hoog. Dan zit je met een gefrustreerde hond van 70 kilo.

Ik heb 15 jaar lang een Engelse Stafford gehad, een mietje was het... en erg lief voor kinderen, dat was mijn perfecte hond. Ik moest hem een jaar geleden laten inslapen omdat hij gewoonweg te oud was en helemaal op.
Nu zit ik te denken om weer een hond aan te schaffen en ééntje die ik 'overal' mee naar toe kan nemen. Ik hou hou persoonlijk van Am.Staffs, Engelse Staffords, Bull terriers en Pitbulls, waarom? Omdat ze zo ongelofelijk lief en echte gezinshonden zijn. Mijn hond hoeft niet alles te leren, als ze maar kunnen zitten, liggen en een poot kunnen geven ben ik al blij... zolang ze maar luisteren. Puppiecursus doet wonderen en je hond wordt er erg sociaal van.

Mijn vriendin daarentegen houdt niet zo van Staffords en pittjes. Vindt ze te eng (uiterlijk)... zij is meer van de Yorkshire terriers, Chi Tzu's of zo'n (verwende, valse) chihuawa. Na wekenlang kibbelen hebben we nu de keuze gezet op een Miniature Bull Terriër, een Bullterriër in het klein. Ideaal, toch een hond wat ik graag wil hebben en de groote die mijn vriendin graag wil, en ik kan hem overal mee naar toe nemen. Als ik er één heb aangeschaft dan zal ik hier een foto plaatsen...



Miniature Bullterriër (rechts) naast een 'normaler' Bullterriër:
http://miniaturebullterrierpuppiesblog.com/files/250px_Bull_terier_i_bull_terier_miniatura_d46.jpg

Pansier
09-02-2011, 13:52
Koop een hond die bij je past... je sowieso 10 a 15 jaar aan vast. Asielen zijn al overvol. Ga goed vooraf informeren en ga niet alleen op uiterlijk af, karakter is veel belangrijker.
Straks schaf je een Boerboel aan en woon je in een appartementje van 4 hoog. Dan zit je met een gefrustreerde hond van 70 kilo.

Ik heb 15 jaar lang een Engelse Stafford gehad, een mietje was het... en erg lief voor kinderen, dat was mijn perfecte hond. Ik moest hem een jaar geleden laten inslapen omdat hij gewoonweg te oud was en helemaal op.
Nu zit ik te denken om weer een hond aan te schaffen en ééntje die ik 'overal' mee naar toe kan nemen. Ik hou hou persoonlijk van Am.Staffs, Engelse Staffords, Bull terriers en Pitbulls, waarom? Omdat ze zo ongelofelijk lief en echte gezinshonden zijn. Mijn hond hoeft niet alles te leren, als ze maar kunnen zitten, liggen en een poot kunnen geven ben ik al blij... zolang ze maar luisteren. Puppiecursus doet wonderen en je hond wordt er erg sociaal van.

Mijn vriendin daarentegen houdt niet zo van Staffords en pittjes. Vindt ze te eng (uiterlijk)... zij is meer van de Yorkshire terriers, Chi Tzu's of zo'n (verwende, valse) chihuawa. Na wekenlang kibbelen hebben we nu de keuze gezet op een Miniature Bull Terriër, een Bullterriër in het klein. Ideaal, toch een hond wat ik graag wil hebben en de groote die mijn vriendin graag wil, en ik kan hem overal mee naar toe nemen. Als ik er één heb aangeschaft dan zal ik hier een foto plaatsen...



Miniature Bullterriër (rechts) naast een 'normaler' Bullterriër:
http://miniaturebullterrierpuppiesblog.com/files/250px_Bull_terier_i_bull_terier_miniatura_d46.jpg

Puppy cursus vind ik niet zo nuttig, deze info ken ik allemaal wel. En ik weet wat een hond nodig heeft aan beweging en woon op het boereland.

Pansier
09-02-2011, 13:53
Wordt ie opzeker gediskwalificeerd, en krijg je dat gezeur weer dat het een slecht voorbeeld is voor de boxer etc vanwege onsportief gedrag. Nee laat hem maar gwoon zitten hoor als de bel gaat. :)

Gediskwalificeerd? waarvoor.... Het is zielig voor een hond als hij bang is voor de bel als hij deze regelmatig hoort. Het doel is om de hond niet bang te laten zijn. Lees eerst is...

Khanom Thom
09-02-2011, 14:20
Puppy cursus vind ik niet zo nuttig, deze info ken ik allemaal wel. En ik weet wat een hond nodig heeft aan beweging en woon op het boereland.

Dit is algemene info vriend, niet zozeer naar jou bedoelt... Het gaat erom dat een ieder een hond moet uitzoeken wat bij hem past, vaak gebeurdt dit niet en kijkt men alleen naar het uiterlijk en niet naar het karakter en eigenschappen van een hond.


Gediskwalificeerd? waarvoor.... Het is zielig voor een hond als hij bang is voor de bel als hij deze regelmatig hoort. Het doel is om de hond niet bang te laten zijn. Lees eerst is...

Lees het stukje over de boxer is terug, het was als een geintje bedoelt...

Facade
09-02-2011, 15:12
Gediskwalificeerd? waarvoor.... Het is zielig voor een hond als hij bang is voor de bel als hij deze regelmatig hoort. Het doel is om de hond niet bang te laten zijn. Lees eerst is...

wtf hahahahaha

Kemal
09-02-2011, 16:33
wat een giller :lol:

jantje11
09-02-2011, 16:41
hij beschermt je wel tegen leeuwen maar hij is bang van de deurbel... mm
rare hond:p

Pansier
09-02-2011, 17:05
hij beschermt je wel tegen leeuwen maar hij is bang van de deurbel... mm
rare hond:p

Dit gaat over een boxer slimkees.

jantje11
09-02-2011, 17:06
ow oke haha, ik heb nie meer alles terug gelezen daarom.

Bromios
09-02-2011, 17:35
Dit gaat over een boxer slimkees.

Een beetje een slimme leeuw belt dan ook altijd even aan voordat hij tot de aanval overgaat.... tenzij hij met de fiets is....

Gaat nergens meer over dit. Humor is een lastig iets.

Mister T.
09-02-2011, 17:54
Een beetje een slimme leeuw belt dan ook altijd even aan voordat hij tot de aanval overgaat.... tenzij hij met de fiets is....

Gaat nergens meer over dit. Humor is een lastig iets.


haha geniaal. :p

Facade
09-02-2011, 18:04
Eenieder die Kemal's grap niet begreep en dat nu nog steeds niet doet, mag nu z'n hand opsteken :P

Kemal
09-02-2011, 18:06
Eenieder die Kemal's grap niet begreep en dat nu nog steeds niet doet, mag nu z'n hand opsteken :P

http://www.landelijkeclientenraad.nl/Content/Images/handen%20omhoog-groep.jpg

;) :lol:

Hendy
09-02-2011, 19:21
Wat voor Boxer had je Kemal? Zoiets? deze is ook gek op de hoek!

http://a.espncdn.com/photo/2008/0508/box_g_cherifi_580.jpg

Kemal
09-02-2011, 19:25
:lol:

http://www.timtim.com/public/images/drawings/large/Boxer_Dog.gif

Bromios
09-02-2011, 19:44
Moet je even naar kemal z'n ene oor kijken. Als die mist is hij of vincent van gogh, of hij had een bekende boxer als huisdier..

cholitzu
09-02-2011, 23:45
Gediskwalificeerd? waarvoor.... Het is zielig voor een hond als hij bang is voor de bel als hij deze regelmatig hoort. Het doel is om de hond niet bang te laten zijn. Lees eerst is...

Dat laatste dus...;)

Pansier
10-02-2011, 11:05
We hadden ooit ook een hond gekocht maar naar 3 weken was ie weer terug in het asiel.
Het was best raar want elke keer als de bel thuis ging, ging de hond in de hoek zitten.
We zijn daarvoor bij een dierenarts te raden gegaan..
Hij zei dat het normaal was want het was namelijk een boxer..

;)

Ik begrijp hier de grap wel, maar je kan het ook zo opvatten:

Hij heeft een hond gekocht en het eerste is gewoon serieus en dat de dokter dan de grap maakt van bokser....

Baske
10-02-2011, 11:26
Spreken is zilver, zwijgen is goud. Af en toe toch wel zeker toepasbaar :lol:

Marchant
10-02-2011, 13:33
Ik begrijp hier de grap wel, maar je kan het ook zo opvatten:

Hij heeft een hond gekocht en het eerste is gewoon serieus en dat de dokter dan de grap maakt van bokser....

http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/2008/10/08-15/did-you-ever-tell-your-kids-to-shut-up.jpg

Pansier
10-02-2011, 14:44
Zwijgen is geen optie voor mij :)

jantje11
10-02-2011, 16:12
http://www.makosiboerboels.nl/component/option,com_frontpage/Itemid,1/

daar staan ook hele mooie op,
mischien kun je daar tge die tijd is kijke voor een pup,

ik had bij hun eigen honden zitten kijken bij de reutjes,
die 3rde foto die cooper,
dat is echt een mooie hond, flink gespierd, echt een super mooie hond vind ik dat.

http://www.toanboerboels.nl/onze-honden.html

dit is ook een mooie site, daar zullen ze niet snel inbreken denk ik zo haha,

Pansier
10-02-2011, 16:53
Ben pas 16 en wil tegen de tijd dat ik op mezelf woon pas een hond dus ;)

Baske
10-02-2011, 17:47
In je kamer in 't studentenhuis zo'n beest?

Pansier
10-02-2011, 21:53
In je kamer in 't studentenhuis zo'n beest?

Wie zegt dat ik in een studentenhuis ga zitten???