PDA

View Full Version : handschoenen



Mister T.
08-02-2011, 21:46
Goedendag Beste leden,

jaja weer een topic over mijn handschoenen :p

Nou heb ik helaas geen groot budget nameljik; 60 euro incl. de verz. kosten.
Nou heb ik vanmiddag ons aller bekend Sadik gesproken en die rade mij aan om deze handschoenen te nemen:

Producten - Handschoenen - Kickboksen - Mixfight Shop (http://www.mixfightshop.nl/producten/handschoenen/kickboksen/twins-booster-bg-7-training-handschoenen)

Weet iemand betere voor deze prijs of zijn dit ongeveer de beste voor dit budget. (op Fightshop4U | Nummer 1 in Vechtsportartikelen (http://www.fightshop4u.nl) staan er heel veel voor rond dit budget ook lonsdales enzo)
En hoe weet ik welke maat ik moet nemen? De vorige keer heb ik dus te kleine gekocht en daar baal ik erg van dat is gewoon 50 euro weg gegooid geld. (als iemand nog iemand kent die iemand heeft van jaar of 12-13 die handschoenen zoekt heb ik dus mooie van Adidas...)

Ik ben 1.80 en 65 kilo. Gewoon normale handen geen kolenschoppen maar ook geen kleine handjes.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Mvg T.

Pansier
09-02-2011, 13:58
Ik zit ong. op dezelfde lengte en gewicht net iets er onder. ben 1.78 en 62 kilo ong. Ik heb zelf 16 oz. van hayabusha. Deze zijn voornamelijk om mijn polsen te beschermen. Als ik jou was zou ik 16oz pakken. Ik heb deze handschoenen:
http://5770.static.securearea.eu/Global/Files/ProductPhotos/MaxContent/4711722.jpg
Ze vallen klein uit dus je zou kunnen zeggen dat het 15oz zou zijn. gaan niet snel kapot alleen ik weet de prijs niet precies.

Die twins zijn ook erg goed, maar je kan ze ook van booster kopen deze zijn ook gewoon goed.

Mister T.
09-02-2011, 16:25
Over booster heb ik slechte ervaringen gehoord.
Maar 16 oz zou mij dus gewoon moeten passen van die twins?

T.

Mister T.
10-02-2011, 16:48
Over booster heb ik slechte ervaringen gehoord.
Maar 16 oz zou mij dus gewoon moeten passen van die twins?

T.
Iemand hier een antwoord op?
Dan kan ik ze namelijk tijdig bestellen en maandag al weer thai boksen.

T.

Pansier
10-02-2011, 16:53
Iemand hier een antwoord op?
Dan kan ik ze namelijk tijdig bestellen en maandag al weer thai boksen.

T.

Ik zou zeggen dat ze je moeten passen, maar ik zou even kijken of er bij het sporten bij je meerdere zijn met deze handschoenen, zodat je het kan passen en bevestigd kan krijgen. Of je gaat naar de lokale vechtsportshop en past ze daar.

Sadix
10-02-2011, 17:31
16 oz past je 100%.

zeker die twins/boosters die ik je zei.

Mister T.
10-02-2011, 17:33
Mooi zo ga ik die bestellen!

Pansier
10-02-2011, 21:53
Natuurlijk past hij, maar ik heb eerst half jaartje terug die van twins 16 oz gehad, maar toen had ik te kleine handen en dan moet je hard knijpen wil je een vuist maken...

geneds
16-02-2011, 23:20
16 oz is goed en ik weet niet hoevaak per week je traint ....als je vaak traint dan zou ik voor leer gaan.
Ik heb nl 2 maanden geleden van windy een skintex gekocht en die zijn nu al gescheurd en ik train 4 dagen per week 2 keer per dag.

Mister T.
17-02-2011, 07:15
16 oz is goed en ik weet niet hoevaak per week je traint ....als je vaak traint dan zou ik voor leer gaan.
Ik heb nl 2 maanden geleden van windy een skintex gekocht en die zijn nu al gescheurd en ik train 4 dagen per week 2 keer per dag.

Train 2 keer in de week.
Ben nu toch voor leer gegaan heb andere van twins genomen waren ook iets duurder maar denk dat ze het wel langer houden.

Gr. T.

JeMalleMoer
27-02-2011, 00:03
Ligt er ook geheel aan wat je ermee gaat doen.

Hoeveel oz het is bepaalt nml niet altijd hoe groot de handschoen is. 16oz en groter wordt voornamelijk voor sparren gebruikt ter bescherming van jezelf en je trainingspartner. Misschien moet je het aan je leraar vragen want iedere gym heeft er een andere regels over.

Lumpinigym
27-02-2011, 00:10
Orionfightgear heeft 16 oz leren handschoenen voor 50,- perfecte pasvorm en een zeer goede padding

Mister T.
27-02-2011, 09:42
Oke bedankt, ik moet nu nog 2 weken rust houden voor de blessure daarna kan ik weer gaan beginnen.
Anderen handschoenen waarschijnlijk verkocht via marktplaats.

T.

ericdejong
02-03-2011, 21:10
Zelf ben ik een groot fan van de Hayabusa producten. Misschien dan de Hayabusa van de Kanpeki lijn iets voor jou is? Dit zijn nieuwe leren producten van Hayabusa.

Mister T.
02-03-2011, 21:44
Goedendag beste Eric,

Misschien als ik mijn volgende paar aanschaf, ik hoop echter voorlopig mijn Twins te gebruiken,

Mvg T.

Evilman
03-03-2011, 17:36
Goedendag Beste leden,

j
Ik ben 1.80 en 65 kilo. Gewoon normale handen geen kolenschoppen maar ook geen kleine handjes.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,

Mvg T.

zelfde stats als ik ong. ik heb die handschoenen voor 45 euro online gevonden inc verzenden.
Ik heb 12oz genomen.. kan ik je aanraden. pas je met bandage makkelijk in.
passen die handschoenen ook fijner bij je dan wanneer je van die kolossen aan je handen hebt
hangen die niet passen.

JeIIe
03-03-2011, 17:53
zelfde stats als ik ong. ik heb die handschoenen voor 45 euro online gevonden inc verzenden.
Ik heb 12oz genomen.. kan ik je aanraden. pas je met bandage makkelijk in.
passen die handschoenen ook fijner bij je dan wanneer je van die kolossen aan je handen hebt
hangen die niet passen.

Het is wel fijn om kleinere handschoenen te hebben. Maar je moet ook wel aan je trainingspartners denken. Er zijn meerdere gyms waar je niet mag mee sparren als je gloves geen 16 oz of meer zijn.

Anderson
04-03-2011, 11:51
Zo hoord het ook is ook niet eerlijk voor je tegenstander als hij 16oz handschoenen heeft en jij 12 oz.


16oz is voor echte mannen