PDA

View Full Version : Richard de Mos (PVV): ‘Moslims die meeuwen voeren keihard aanpakken’



cholitzu
11-03-2011, 09:23
Richard de Mos (PVV): ‘Moslims die meeuwen voeren keihard aanpakken’

http://welingelichtekringen.nl/images/niks.gifhttp://welingelichtekringen.nl/files/meeuw.jpg.jpeg
Geplaatst op: donderdag 10 maart 2011
Door: Monique Smits
Categorie: Politiek
Bron: AD
De Haagse multiculturele wijk Morgenstond heeft nogal veel last van meeuwenpoep. Oorzaak: er wordt teveel oud brood aan eenden gegeven, en daar komen ook hongerige meeuwen op af.
PVV-gemeenteraadslid en Kamerlid Richard de Mos las het artikel over de meeuwenpoepoverlast in het AD. Daarin werd een buurtbewoonster geciteerd die met de vinger naar allochtone bewoners uit de wijk wijst. “Ze mogen het brood om religieuze redenen niet weggooien''.
De Mos denkt nu ook dat ‘hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk' de oorzaak zijn van de overlast. Dus moet de gemeente Den Haag keihard optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid volgens hem ernstig onder druk zou staan.
De Mos vindt dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. "Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte. Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd.”


Echt, ik snap dat iemand de pvv nog serieuss neemt!!

Simone
11-03-2011, 09:25
Ja hoorde het gisteren al.. om te janken echt.

Facade
11-03-2011, 09:26
hahahaha het ligt er nu zo dik bovenop dat het gewoon grappig is... wat een stelletje simpele mafkezen ook...

Glen
11-03-2011, 09:30
[QUOTE=cholitzu;1013965]Richard de Mos (PVV): ‘Moslims die meeuwen voeren keihard aanpakken’

de broodnodige integratie verder worden bevorderd.”[QUOTE]
Voor de integratie is brood nodig?
I rest my case....

el bastardo
11-03-2011, 09:55
Hahahahahahahahaha, kansloos! Bij dezen nogmaals mijn excuses dat ik Limbo ben...

Fyodor
11-03-2011, 09:58
Het lijkt wel een vroege 1 april grap?
Kwestie van tijd voordat echt niemand de PVV nog serieus neemt. Die partij zet zichzelf met allerlei incidentjes vanzelf wel buitenspel.

Saillant detail is dat het logo van de PVV uit een meeuw bestaat...
http://assets2.petities.nl/system/uploads/289/original/pvv-vignet-vogel.jpg?1274303281

Kemal
11-03-2011, 10:06
:lol: wat een giller zeg, gaat helemaal nergens meer over...

Briant
11-03-2011, 10:25
Saillant detail is dat het logo van de PVV uit een meeuw bestaat...
http://assets2.petities.nl/system/uploads/289/original/pvv-vignet-vogel.jpg?1274303281

http://jurgenmarechal.nl/wp-content/uploads/2010/03/NSB.gif

cholitzu
11-03-2011, 10:33
http://jurgenmarechal.nl/wp-content/uploads/2010/03/NSB.gif

Kan geen toeval zijn hahah. reps

ArjanV
11-03-2011, 10:39
Ik weet niet of die kerel dat zo letterlijk gezegd heeft,er wordt nogal eens een en ander verdraaid,maar als hij dat op die manier gebracht heeft zou je toch ook denken "zijn er geen belangrijkere zaken om je druk over te maken als politicus?" Maar.....het is wel een probleem!! Je zal er maar wonen en je kan om de dag je auto gaan schrobben,de was niet buiten hangen etc etc...denk dat zoiets door veel mensen onderschat wordt...en dan maakt het uiteraard geen bal uit of dat brood van een moslim of een katholiek komt....ik wist overgens niet dat moslims geen eten weg mochten gooien,ik ken er verschillende (ook zwaar gelovigen) die toch geregeld wat weggooien..

Leventdepevent
11-03-2011, 10:40
mogen niet-moslims nog wel blijven voeren dan? :S.........100% nominatie voor t nekschotje van de maand!!

ArjanV
11-03-2011, 10:45
Lezen is ook een vak zo blijkt maar weer eens...

TOON
11-03-2011, 10:51
mmm morgen maar eens de duiven bij ons in de wijk gaan voeren
kansloos verhaal zeg ongelofelijk!

Marco
11-03-2011, 11:31
hij heeft gewoon gelijk man, die autochtone hagenezen worden er letterlijke en figuurlijk schijtziek van weetjewel

Bartju
11-03-2011, 13:11
hahaha dit kan je tog niet serieus nemen!? ben blij dat ik geen pvv stemmer ben

Richelieu
11-03-2011, 13:18
haha, keihard aanpakken???

Pansier
11-03-2011, 15:49
hij heeft gewoon gelijk man, die autochtone hagenezen worden er letterlijke en figuurlijk schijtziek van weetjewel

Er zijn inderdaad al zoveel meeuwen hier...


mogen niet-moslims nog wel blijven voeren dan? :S.........100% nominatie voor t nekschotje van de maand!!

Nekschotje voor een paar van die meeuwen ja, ze worden er veel te veel...

micha
11-03-2011, 17:13
what's next?

Leventdepevent
11-03-2011, 17:29
idd keihard aanpakken dat vogelvoerende tuig...schande :S haha idd wat micha al zegt...wat volgt?

micha
11-03-2011, 17:48
moslims zijn slecht voor het millieu. Aangezien veel marokanen en turken in een oude en dus vervuilende auto rijden.

zoiets stompzinnings gaat er ook nog wel komen.

Briant
11-03-2011, 18:26
Nekschotje voor een paar van die meeuwen ja, ze worden er veel te veel...

In London hebben ze de meeuwen van Trafelger Square anti-conceptie pillen gevoerd, werkte fantastisch.

Pansier
11-03-2011, 20:20
Ik vind dat er wel een boete moet komen op die strontmeeuwen voeren. Ik wil daarbij niet zeggen dat het een groep zijn fout is aangezien dit onzin is. Maar de meeuwen kunnen wel problemen veroorzaken, ze kunnen de natuur uit balans halen...

Ronald
11-03-2011, 20:37
Ik vind dat er wel een boete moet komen op die strontmeeuwen voeren. Ik wil daarbij niet zeggen dat het een groep zijn fout is aangezien dit onzin is. Maar de meeuwen kunnen wel problemen veroorzaken, ze kunnen de natuur uit balans halen...
Is dit een poging om er ook nog daadwerkelijk serieus inhoudelijk op in te gaan?? :confused::wacko::fp::lol:

Pansier
11-03-2011, 22:04
Is dit een poging om er ook nog daadwerkelijk serieus inhoudelijk op in te gaan?? :confused::wacko::fp::lol:

Ja, als je er over nadenkt is het wel een serieus probleem. De mens heeft de natuur al zoveel uit balans gehaald. Hierdoor komen er meer en meer rampen bij...

Asura
11-03-2011, 23:16
Jammer dat zoveel mensen proberen de PVV te infiltreren of zich te laten verleiden om de PVV zwart te maken. Zelfde als met de LPF is gebeurd. Jammer dat Wilders zoveel moeite heeft goede partijgenoten te vinden. Aangezien je je leven en cariere op het spel zet, als enige non-establishment partij, is het logisch dat weinig normale mensen zich aanmelden.
Dit slaat echt nergens op, hoewel het al bijna normaal is geworden dat de woorden van een pvv-er worden verdraaid dus ik zie het nog wel.


Edit: heeft hij wel Moslims gezegd? Nu zie ik het nergens.

Pansier
11-03-2011, 23:31
Jammer dat zoveel mensen proberen de PVV te infiltreren of zich te laten verleiden om de PVV zwart te maken. Zelfde als met de LPF is gebeurd. Jammer dat Wilders zoveel moeite heeft goede partijgenoten te vinden. Aangezien je je leven en cariere op het spel zet, als enige non-establishment partij, is het logisch dat weinig normale mensen zich aanmelden.
Dit slaat echt nergens op, hoewel het al bijna normaal is geworden dat de woorden van een pvv-er worden verdraaid dus ik zie het nog wel.


Edit: heeft hij wel Moslims gezegd? Nu zie ik het nergens.

x2! eindelijk iemand die dezelfde mening heeft en daarvoor durft uit te komen.

Facade
11-03-2011, 23:40
Asura is het bij je opgekomen dat de PVV misschien idioten aantrekt omdat het hier en daar idiote gedachtegangen aanhangt ipv infiltranten? Of is het wederom een complot van de linkse elite?

Ronald
12-03-2011, 00:53
Ja, als je er over nadenkt is het wel een serieus probleem. De mens heeft de natuur al zoveel uit balans gehaald. Hierdoor komen er meer en meer rampen bij...
... :confused: wow... je probeert er ook echt nog een serieuze issue van te maken. Sorry kerel, ik haak af. Als je hier niet doorheen kunt kijken dan moet je wel een heel erg trouwe volgeling zijn van de PVV-kerk. Ik heb niet de illusie dat mijn mening daar ook maar iets aan kan veranderen :construction:

wrestler_nl
12-03-2011, 00:55
PVV-ers Zijn Gay lool
nee grapje maar wat een gekkenhuis zeg

Kemal
12-03-2011, 06:09
http://spacedust.atspace.com/rebellious_seagull.jpg ;) :lol:

Wiseguy
12-03-2011, 08:42
Jammer dat zoveel mensen proberen de PVV te infiltreren of zich te laten verleiden om de PVV zwart te maken. Zelfde als met de LPF is gebeurd. Jammer dat Wilders zoveel moeite heeft goede partijgenoten te vinden. Aangezien je je leven en cariere op het spel zet, als enige non-establishment partij, is het logisch dat weinig normale mensen zich aanmelden.
Dit slaat echt nergens op, hoewel het al bijna normaal is geworden dat de woorden van een pvv-er worden verdraaid dus ik zie het nog wel.


Edit: heeft hij wel Moslims gezegd? Nu zie ik het nergens.

Het is een complot!
Lucassen heeft door een brievenbus gepist met mijn zin achterhoofd de gedachte dat hij PVV kamerlid zou worden en de boel te gaan sabboteren.

Wiseguy
12-03-2011, 08:43
x2! eindelijk iemand die dezelfde mening heeft en daarvoor durft uit te komen.

Even een serieuze vraag. Kijk jij veel SBS6?

Pansier
12-03-2011, 12:22
Even een serieuze vraag. Kijk jij veel SBS6?

Naah, vooral veel disney xD en nickelodeon hoezo? Nee, vooral National Geographic kijk ik.

Asura
12-03-2011, 14:57
Asura is het bij je opgekomen dat de PVV misschien idioten aantrekt omdat het hier en daar idiote gedachtegangen aanhangt ipv infiltranten? Of is het wederom een complot van de linkse elite?

Welke idiote gedachten gangen? Ik denk dat ik hier meer heb over nagedacht dan jou. Het is nogal makkelijk om de "Wilders =Hitler" kreten van de media na te roepen. Oudere Nederlanders leven in een land met alleen maar linkse pro-multiculturele (kritiek=racistisch) media. Het is ons aangeleerd dat racisme een blank iets is, sterker nog, er zijn zelfs wetenschappelijke (nep & slechts voor politieke doeleinden, snap je wel als je echt niet racistisch/bevoordeeld bent) die racisme als een blanke ziekte noemen. Als je compleet geïndoctrineerd bent stoort je dit niet eens waarschijnlijk. Elk media concern heeft een procudure waarbij feiten over niet blanke ideologieen moeten worden verzacht, en bijvoorbeeld feiten over het Christendom, moeten worden overdreven. Dit komt voort uit het feit dat politici na de tweede wereldoorlog bang waren voor een "nieuwe Hitler". Helaas is dit later een manier geworden om echte politici buiten de politieke elite te houden.

ALs je goed naar PF kijkt, zie je het tegenovergestelde van een racist, als je luistert naar carriere politici, zie je een kale enge racist. T.Van Gogh was vanuit zijn hart een goed mens, en de Marokannen die hem persoonlijk kennen weten zeker dat hij geen racist was, hij werd alleen zo bestempeld vanwege zijn harde woorden, en hij wist dat dit nodig was. Hij heeft zelfs een Marokkaanse vrouw haar operatie betaald lol(wat een racist!), maar als je slechts P & W kijkt, zie idd een dikke enge racist.


Jonge Nederlanders groeien op in een land waar keihard racisme van buitenlanders tegen Nederlanders word genegeerd en geëxcuseerd.
En leren zelf op harde wijze dat inderdaad de Nederlandse cultuur één van de tolerantste is ter wereld. Ze zien politici die proberen hun carrière omhoog te brengen slappe verhalen vertellen over hoe zwaar het voor buitenlanders is in Nederland, er zijn 1000 onderzoeken over het feit dat Marokkanen clubs niet binnen komen. Ten eerste, als dat het ergste racisme is wat ze mee maken, mogen ze blij zijn, ten tweede, in de praktijk zie je dat dit niet eens waar is. Sterker, ik heb vaker NL's geweigerd zien worden dan Marokkanen.

Ik had ook liever PF maar die is dood. Misschien moet je eens een keer naar zijn eigen woorden in zijn eigen context luisteren, dan zal je het bizar vinden dat hij ooit Hitler/duivelse racist werd genoemd. En wellicht leer je dan wat meer over wat er mis is in dit land, maar je kan ook simpelweg racist roepen hoor. Zelfse Femke Halsema weet tegenwoordig wat er aan de hand is, hoewel ze haar dochter van "mooie multiculturele scholen' afhaalt zegt die engerd er niks over.

Politici zoals Pechtold die echt bloed aan zijn handen heeft worden gespaard door de media, terwijl hij anders dan Wilders een duistere achtergrond heeft. Waarom? :).


/Rant, sorry.Anyway fuck politiek op een MMA forum.

Facade
12-03-2011, 15:11
wtf lol

Wiseguy
12-03-2011, 15:17
Welke idiote gedachten gangen? Ik denk dat ik hier meer heb over nagedacht dan jou. Het is nogal makkelijk om de "Wilders =Hitler" kreten van de media na te roepen. Oudere Nederlanders leven in een land met alleen maar linkse pro-multiculturele (kritiek=racistisch) media. Het is ons aangeleerd dat racisme een blank iets is, sterker nog, er zijn zelfs wetenschappelijke (nep & slechts voor politieke doeleinden, snap je wel als je echt niet racistisch/bevoordeeld bent) die racisme als een blanke ziekte noemen. Als je compleet geïndoctrineerd bent stoort je dit niet eens waarschijnlijk. Elk media concern heeft een procudure waarbij feiten over niet blanke ideologieen moeten worden verzacht, en bijvoorbeeld feiten over het Christendom, moeten worden overdreven. Dit komt voort uit het feit dat politici na de tweede wereldoorlog bang waren voor een "nieuwe Hitler". Helaas is dit later een manier geworden om echte politici buiten de politieke elite te houden.

ALs je goed naar PF kijkt, zie je het tegenovergestelde van een racist, als je luistert naar carriere politici, zie je een kale enge racist. T.Van Gogh was vanuit zijn hart een goed mens, en de Marokannen die hem persoonlijk kennen weten zeker dat hij geen racist was, hij werd alleen zo bestempeld vanwege zijn harde woorden, en hij wist dat dit nodig was. Hij heeft zelfs een Marokkaanse vrouw haar operatie betaald lol(wat een racist!), maar als je slechts P & W kijkt, zie idd een dikke enge racist.


Jonge Nederlanders groeien op in een land waar keihard racisme van buitenlanders tegen Nederlanders word genegeerd en geëxcuseerd.
En leren zelf op harde wijze dat inderdaad de Nederlandse cultuur één van de tolerantste is ter wereld. Ze zien politici die proberen hun carrière omhoog te brengen slappe verhalen vertellen over hoe zwaar het voor buitenlanders is in Nederland, er zijn 1000 onderzoeken over het feit dat Marokkanen clubs niet binnen komen. Ten eerste, als dat het ergste racisme is wat ze mee maken, mogen ze blij zijn, ten tweede, in de praktijk zie je dat dit niet eens waar is. Sterker, ik heb vaker NL's geweigerd zien worden dan Marokkanen.

Ik had ook liever PF maar die is dood. Misschien moet je eens een keer naar zijn eigen woorden in zijn eigen context luisteren, dan zal je het bizar vinden dat hij ooit Hitler/duivelse racist werd genoemd. En wellicht leer je dan wat meer over wat er mis is in dit land, maar je kan ook simpelweg racist roepen hoor. Zelfse Femke Halsema weet tegenwoordig wat er aan de hand is, hoewel ze haar dochter van "mooie multiculturele scholen' afhaalt zegt die engerd er niks over.

Politici zoals Pechtold die echt bloed aan zijn handen heeft worden gespaard door de media, terwijl hij anders dan Wilders een duistere achtergrond heeft. Waarom? :).


/Rant, sorry.Anyway fuck politiek op een MMA forum.

Je had het in een ander topic over bangmakerij van de linkse media. Wat is dit dan? Je maakt heel duidelijk onderscheid tussen autochtonen en allochtonen. Je vergeet echter 1 belangrijk punt. We zullen het met elkaar moeten doen! Of heb je een andere suggestie? Rassenzuivering?

Pansier
12-03-2011, 16:33
Je had het in een ander topic over bangmakerij van de linkse media. Wat is dit dan? Je maakt heel duidelijk onderscheid tussen autochtonen en allochtonen. Je vergeet echter 1 belangrijk punt. We zullen het met elkaar moeten doen! Of heb je een andere suggestie? Rassenzuivering?

We zullen het met elkaar moeten doen? Vanwaar al je gezeik over Wilders dan!?

Wiseguy
12-03-2011, 16:51
We zullen het met elkaar moeten doen? Vanwaar al je gezeik over Wilders dan!?

Ik heb niets persoonlijks over de man gezegd. Ik vrees alleen voor de polarisatie die er ontstaat.

Pansier
12-03-2011, 23:37
Ik snap niet dat Nederland ooit de grenzen zo ver heeft opengezet zonder erover na te denken, er zijn alleen maar problemen door ontstaan...

cholitzu
13-03-2011, 00:41
Ik snap niet dat Nederland ooit de grenzen zo ver heeft opengezet zonder erover na te denken, er zijn alleen maar problemen door ontstaan...

Dat gaan ze je nog uitleggen in groep zes, anders kan je het altijd aan je leraar vragen.

micha
13-03-2011, 00:45
damn asura!

waar woon jij?

Pansier
13-03-2011, 11:32
Dat gaan ze je nog uitleggen in groep zes, anders kan je het altijd aan je leraar vragen.

Ik snap natuurlijk de rede wel van werknemers te kort, maar ze hadden moeten nadenken over de gevolgen... Verschillene culturen botsen nou eenmaal zonder GOEDE regels...