PDA

View Full Version : blessure rug/schouderblad



Lennie
22-03-2011, 12:21
Broeders,
Sinds drie dagen heb ik last van een blessure aan de rechterkant and mijn lichaam. Het betreft een stekende pijn aan mijn rugspier ter hoogte van de onderkant van mijn schouderblad(net het tussen stuk), de pijn is veel minder aan de linkerkant maar wel aanwezig. Het is waarschijnlijk met fitness, helaas heb ik hierdoor pijn met ademhalen en bewegen. Gisternacht heb ik mn rug ingesmeerd met tijgerbalsem maar het effect was minimaal, slapen gaat ook lastig. Heeft iemand hier ervaring mee, en wat raden jullie aan om te zorgen dat deze blessure zo snel mogelijk geneest zodat ik weer heerlijk kan gaan trainen.
Alvast bedankt,
Lennie

Briant
22-03-2011, 12:47
Heb ik ook gehad, behoorlijk pijnlijk. Bij mij was de spier ingescheurd. Je kan er alleen niet zo veel aan doen, slapen met wat paracetemol is wel aan te raden omdat je dan niet gaat verkrampen. Maar goed bij mij was het na een week of 10 dagen al zo goed als weg, ik hoop dat bij jou het zelfde is Leendert.

Mocht het na een paar dagen nog niet verminderen zou ik sowieso naar de dokter gaan.

Silat
22-03-2011, 18:23
Lennie kan je een specifieke beweging herinneren die het eventueel heeft veroorzaakt?

En doet het nu continu pijn, alleen bij bepaalde houding of beweging..

Is het lokale pijn of straalt het ook uit naar andere gebieden.

Zoek anders een goede sportmasseur op, ik kan je niet helpen nu helaas.
Als het stijf blijft aanhouden dan adviseer ik je een hete kruik in een kussensloop te doen en er op te gaan liggen.

succes