PDA

View Full Version : Het was dus toch de kooivechter....



Jeru
11-04-2011, 22:01
Ik dacht altijd dat Ben Saunders die the Voice of Holland won een tattoeëerder was of desnoods zanger, maar nu blijkt het toch de hele tijd gewoon de kooivechter te zijn geweest. Je kan altijd rekenen op de media om je even lekker in een hoekje te stoppen... hulde Telegraaf! :fp:

Ben Saunders schikt na mishandeling - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] (http://www.telegraaf.nl/prive/9511712/__Ben_Saunders_schikt_na_mishandeling__.html?p=23, 2)

Ben Saunders schikt na mishandeling

door Martijn Koolhoven AMSTERDAM - Kooivechter Ben Saunders (27), winnaar van The Voice of Holland, heeft in 2009 een schikking getroffen met het openbaar ministerie in Haarlem nadat zijn ex-partner en moeder van zijn dochtertje Stacey aangifte had gedaan van mishandeling.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00826/BenSaunders_jpg_826101d.jpg


De vrouw was eerder naar de politie gestapt om aangifte te doen van “huisvredebreuk” en “huiselijk geweld”. Een woordvoerster van het openbaar ministerie in Haarlem bevestigt dat justitie de zaak heeft onderzocht. Tot strafvervolging van de getatoeëerde zanger uit Hoorn is het niet gekomen omdat hij de zaak heeft geschikt.

Volgens de manager van de winnaar van The Voice betreft het een zaak van twee jaar geleden die inmiddels is afgehandeld.

De Telegraaf benaderde Ben Saunders afgelopen vrijdag met het verzoek om commentaar op de zaak. Hij wilde aanvankelijk niet op de affaire ingaan, maar vandaag Twitterde de zanger plotseling zelf: “HUISELIJK GEWELD!!! Ik hoor van mijn advocaat dat de krant een OUDE KOE uit de sloot gaat halen..over iets wat jaren geleden is gebeurd..over een akkefietje met me ex..en dat willen gaan uitbrengen als huiselijk geweld..!! Zo zie je maar dat je weinig word gegund als het goed gaat..maar ja mensen vergeten dat ik ook maar een mens ben! En jammer voor de kranten..ze hebben geen PRIMEUR VERHAAL van de week!!! En NIEUWS betekend toch NIEUWS toch ....ga geen oude koeien uit de sloot halen..thans for listening ..NU kijken hoe ze dit gaan publiceren.En voor de duidelijkheid, ik heb nooit iemand geslagen!”

Pansier
11-04-2011, 22:06
De media kan soms ook zo sneu zijn...

Jeru
11-04-2011, 22:08
Ben nooit zo naïef wat de media betreft. Je weet hoe ze kunnen zijn, maar deze is wel heel erg sterk...

remco pardoel
12-04-2011, 00:02
Gewoon wederom te suggestief voor woorden!

Kemal
12-04-2011, 08:56
tja.. als dit nieuws is..