PDA

View Full Version : Zal ik vechten of niet?



fighterboy
14-04-2011, 13:20
Vandaag op school liep ik perongeluk tegen een 4e klasser aan (zit zelf in het 2e). Hij begon mij meteen uit te schelden, en zeggen dat ik ruzie zocht. Mijn vrienden waren erbij dus ik beetje stoer doen en zei: ''Wat had je dan?.'' Nu wilt hij morgen na school in elkaar slaan. Ik weet dat hij op Thaiboksen zit, ik weet ook dat hij de slechtste is van zijn club en altijd smokkelt met de trainingen (gehoord van mensen). Ik zit zelf ook op Thaiboksen. Waarschijnlijk sloop ik hem al met alleen boksen. Verder heb ik ook MMA en Jujitsu en BJJ. Dus ik ben niet bang.

Ik weet alleen niet of het slim is om tegen hem te vechten. Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij. Ik denk niet dat ik hem kan ontlopen. Hebben jullie tips?

wrestler_nl
14-04-2011, 13:21
http://1stclass.mylargescale.com/vsmith/must_not_feed_the_troll.jpg

RisingSun
14-04-2011, 13:21
Vandaag op school liep ik perongeluk tegen een 4e klasser aan (zit zelf in het 2e). Hij begon mij meteen uit te schelden, en zeggen dat ik ruzie zocht. Mijn vrienden waren erbij dus ik beetje stoer doen en zei: ''Wat had je dan?.'' Nu wilt hij morgen na school in elkaar slaan. Ik weet dat hij op Thaiboksen zit, ik weet ook dat hij de slechtste is van zijn club en altijd smokkelt met de trainingen (gehoord van mensen). Ik zit zelf ook op Thaiboksen. Waarschijnlijk sloop ik hem al met alleen boksen. Verder heb ik ook MMA en Jujitsu en BJJ. Dus ik ben niet bang.

Ik weet alleen niet of het slim is om tegen hem te vechten. Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij. Ik denk niet dat ik hem kan ontlopen. Hebben jullie tips?

Haha is Aaron Karels back?

Anderson
14-04-2011, 13:22
Bokito inschakelen.

rafi
14-04-2011, 13:23
hard wegrennen.... haha

Kemal
14-04-2011, 13:26
OMG... offtopic maar....

Wheelie
14-04-2011, 13:55
Gewoon slopen en wel filmen en op youtube zetten, laat je niet kennen ;)

Bartju
14-04-2011, 13:57
ik voel weer iets met racist aankomen in dit topic

Marchant
14-04-2011, 14:00
ik voel weer iets met racist aankomen in dit topic

Oke!!


Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij.
http://i208.photobucket.com/albums/bb210/SimonTheSignGuy/thats_racist.gif

Marchant
14-04-2011, 14:13
dit ook!!!

http://i28.photobucket.com/albums/c222/KittyTheHitwoman/oh%20now%20thats%20just%20terrible/racist_peanuts.jpg

R.H.
14-04-2011, 14:28
Sla zijn familie eerst in elkaar dan, heb je daar ook geen last meer van :o

dirk5
14-04-2011, 14:29
http://www.youtube.com/watch?v=wJoaNDPWC0g

blackadder
14-04-2011, 14:43
Vandaag op school liep ik perongeluk tegen een 4e klasser aan (zit zelf in het 2e). Hij begon mij meteen uit te schelden, en zeggen dat ik ruzie zocht. Mijn vrienden waren erbij dus ik beetje stoer doen en zei: ''Wat had je dan?.'' Nu wilt hij morgen na school in elkaar slaan. Ik weet dat hij op Thaiboksen zit, ik weet ook dat hij de slechtste is van zijn club en altijd smokkelt met de trainingen (gehoord van mensen). Ik zit zelf ook op Thaiboksen. Waarschijnlijk sloop ik hem al met alleen boksen. Verder heb ik ook MMA en Jujitsu en BJJ. Dus ik ben niet bang.

Ik weet alleen niet of het slim is om tegen hem te vechten. Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij. Ik denk niet dat ik hem kan ontlopen. Hebben jullie tips?
http://www.youtube.com/watch?v=JM-_KlY5WaE&feature=related

dirk5
14-04-2011, 14:47
maar misschien zul je louis van R. in moeten schakelen...

Die had een straat gevecht record van 136-0 volgensmij.

fighterboy
14-04-2011, 14:56
Ik meen dit serieus jongens. Zal ik hem morgen slopen of wegrennen. Aan de ene kant ben ik wel gelijk de baas van de school. Was ik al vanwege eerdere vage vechtenverhalen, maar dan hebben ze bevestiging. Vinden jullie dom klinken natuurlijk, maar dat vinden middelbare scholieren gewoon cool om baas te zijn.

Sorry dat ik zei dat marokkanen altijd hun familie erbij halen. Is niet altijd zo, maar heb ik wel atlijd meegemaakt. Ben een keer in elkaar gestamd door een groep van 8 Marokkanen.Viel opzich wel mee, ik deed gewoon alsof ik bewusteloos was en ze gingen weer weg. Sorry als ik een Marokkaan gekwetst heb ik bedoel jou niet, ik bedoel Marokaanse jongeren in het algemeen.

cholitzu
14-04-2011, 15:09
Vandaag op school liep ik perongeluk tegen een 4e klasser aan (zit zelf in het 2e). Hij begon mij meteen uit te schelden, en zeggen dat ik ruzie zocht. Mijn vrienden waren erbij dus ik beetje stoer doen en zei: ''Wat had je dan?.'' Nu wilt hij morgen na school in elkaar slaan. Ik weet dat hij op Thaiboksen zit, ik weet ook dat hij de slechtste is van zijn club en altijd smokkelt met de trainingen (gehoord van mensen). Ik zit zelf ook op Thaiboksen. Waarschijnlijk sloop ik hem al met alleen boksen. Verder heb ik ook MMA en Jujitsu en BJJ. Dus ik ben niet bang.

Ik weet alleen niet of het slim is om tegen hem te vechten. Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij. Ik denk niet dat ik hem kan ontlopen. Hebben jullie tips?


Je zegt dat je hem aankunt met alleen al boksen, ga er maar vanuit dat er 3 of 4 familie leden mee komen, en niet meer.
Aangezien je ook thaiboksen ju jitsu en bjj doet denk ik dat je genoeg ervaring hebt om de overige gezinsleden ook uit te schakelen. anders kan je nog altijd aangifte doen tegen die terroristen. Het is een marokaan en hij begon met schelden, dus je krijgt zowiezo gelijk.


Niet bang zijn is belangrijk, en spiegelen, constant spiegelen. Dat is ook erg belangrijk.

Suc6 en we horen wel van je als je hersteld bent en niet meer door een rietje hoeft te eten.

cholitzu
14-04-2011, 15:11
.

Marchant
14-04-2011, 15:23
ik bedoel jou niet, ik bedoel Marokaanse jongeren in het algemeen.
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/Tfoe-watsmetjou-kut-camera-man.jpg

Gilaiir
14-04-2011, 15:25
trolololololoololloololololol

Baske
14-04-2011, 15:36
Welke school is t?

Sadix
14-04-2011, 16:21
ik zit nog te twijfelen of het echt is of niet.

Welke school zit je? Als je in Adam op school zit dan ga ik morgen wel met je mee naar school. serieus.

SjorsWilms
14-04-2011, 16:30
Gewoon slopen en wel filmen en op youtube zetten, laat je niet kennen ;)

2x HAHA

Maar ff serieus. Ga maar niet vechten, krijgt de sport alleen een slechte naam. En zoals je zegt: het valt niet te winnen. Of je verliest, of je wint en hij komt met zijn familie en verlies je alsnog.

bladetrinity
14-04-2011, 16:31
maar misschien zul je louis van R. in moeten schakelen...

Die had een straat gevecht record van 136-0 volgensmij.

Haha die wou ik er ook bijhalen.

Garcia
14-04-2011, 16:49
Ik moet al lachen om je forumnaam in combinatie met je vraag.

The Bulldog
14-04-2011, 17:19
inrollen in bubbeltjes plastick en gaan met die banaan....heheheh

een wheelie is correct ....video or it didn`t happen...

Leventdepevent
14-04-2011, 17:36
EPIC...........knokken en posten die zooi

Bartju
14-04-2011, 17:40
ik denk dat dit een trol is..
Maar pansier is ook een middelbare scholier en zit in de 4e! hijs zeker een bigboy van school.. hijw eet hoed ie shit gaat weet je!

Fyodor
14-04-2011, 17:47
fighterboy komt net kijken: Hoe word ik een goede Thaibokser? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113215-Hoe-word-ik-een-goede-Thaibokser)

http://images.retecool.com/uploads/shabaz-facepalm.jpg

Pansier
14-04-2011, 17:48
Vandaag op school liep ik perongeluk tegen een 4e klasser aan (zit zelf in het 2e). Hij begon mij meteen uit te schelden, en zeggen dat ik ruzie zocht. Mijn vrienden waren erbij dus ik beetje stoer doen en zei: ''Wat had je dan?.'' Nu wilt hij morgen na school in elkaar slaan. Ik weet dat hij op Thaiboksen zit, ik weet ook dat hij de slechtste is van zijn club en altijd smokkelt met de trainingen (gehoord van mensen). Ik zit zelf ook op Thaiboksen. Waarschijnlijk sloop ik hem al met alleen boksen. Verder heb ik ook MMA en Jujitsu en BJJ. Dus ik ben niet bang.

Ik weet alleen niet of het slim is om tegen hem te vechten. Het is een Marokkaan, wanneer ze in elkaar geslagen worden halen ze altijd hun familie erbij. Ik denk niet dat ik hem kan ontlopen. Hebben jullie tips?

Gewoon laten lopen, altijd voor jezelf kiezen. Nooit de eerste stoot geven, levert toch niets op.

Sadix
14-04-2011, 17:50
Gewoon laten lopen, altijd voor jezelf kiezen. Nooit de eerste stoot geven, levert toch niets op.

heel fout advies als je het mij vraagt.

Mijn moeder heeft me dit altijd geleerd : probeer een vechtpartij altijd te vermijden, is het niet te vermijden, wees dan altijd de gene die als 1e slaat!

Pansier
14-04-2011, 17:51
fighterboy komt net kijken: Hoe word ik een goede Thaibokser? (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113215-Hoe-word-ik-een-goede-Thaibokser)

http://images.retecool.com/uploads/shabaz-facepalm.jpg

xD ik twijfel eerlijk gezegt of hij in de 2e zit, of bedoelt hij basisschool?

Pansier
14-04-2011, 17:52
heel fout advies als je het mij vraagt.

Mijn moeder heeft me dit altijd geleerd : probeer een vechtpartij altijd te vermijden, is het niet te vermijden, wees dan altijd de gene die als 1e slaat!

Zit ook wel wat in, maar de meeste mensen die praten: Ik sla je in elkaar. Die bluffen om stoer te doen... Ik zou zeggen, niet wegrennen, maar wel weglopen zonder de rug toe te keren..

Pansier
14-04-2011, 17:54
Ik meen dit serieus jongens. Zal ik hem morgen slopen of wegrennen. Aan de ene kant ben ik wel gelijk de baas van de school. Was ik al vanwege eerdere vage vechtenverhalen, maar dan hebben ze bevestiging. Vinden jullie dom klinken natuurlijk, maar dat vinden middelbare scholieren gewoon cool om baas te zijn.

Jij bent gewoon zo'n rare kerel die een verkeerde naam brengt aan een groep mensen. Zo iemand waardoor ik mijn vooroordelen heb gekregen..

SjorsWilms
14-04-2011, 17:56
heel fout advies als je het mij vraagt.

Mijn moeder heeft me dit altijd geleerd : probeer een vechtpartij altijd te vermijden, is het niet te vermijden, wees dan altijd de gene die als 1e slaat!

Waar slaat dat nou op... Sla nooit als eerst, volgens de wet is het dan zelfverdediging. En idd, vermijdt het gevecht gewoon.

Marco (scheids)
14-04-2011, 19:06
Scheids nodig ?

Gilaiir
14-04-2011, 19:23
Scheids nodig ?

LOL!

cholitzu
14-04-2011, 19:56
heel fout advies als je het mij vraagt.

Mijn moeder heeft me dit altijd geleerd : probeer een vechtpartij altijd te vermijden, is het niet te vermijden, wees dan altijd de gene die als 1e slaat!

Yep, eerste klap is een daalder waard!

Leventdepevent
14-04-2011, 19:58
Scheids nodig ?
haha LOL ken jij dr toevallig eentje dan?

Marchant
14-04-2011, 19:58
heel fout advies als je het mij vraagt.

Mijn moeder heeft me dit altijd geleerd : probeer een vechtpartij altijd te vermijden, is het niet te vermijden, wees dan altijd de gene die als 1e slaat!

sadix = correct

soms kan de eerste klap al voldoende zijn, dan liever de uit delende dan de ontvangende.
maar is persoonlijk denk ik

wrestler_nl
14-04-2011, 20:04
sadix = correct

soms kan de eerste klap al voldoende zijn, dan liever de uit delende dan de ontvangende.
maar is persoonlijk denk ik

x2 so true

Wheelie
14-04-2011, 20:07
Mocht hij wapens meenemen dan kun je even FIGHTSTUFF (http://www.fightstuff.nl/beeld/webshop.html) bellen hoe je moet handelen dan weet je zeker dat jou niks overkomt

cholitzu
14-04-2011, 20:16
Mocht hij wapens meenemen dan kun je even FIGHTSTUFF (http://www.fightstuff.nl/beeld/webshop.html) bellen hoe je moet handelen dan weet je zeker dat jou niks overkomt

haha lol

Kemal
14-04-2011, 20:29
Mocht hij wapens meenemen dan kun je even FIGHTSTUFF (http://www.fightstuff.nl/beeld/webshop.html) bellen hoe je moet handelen dan weet je zeker dat jou niks overkomt

:lol: scherp

Pansier
14-04-2011, 20:32
Yep, eerste klap is een daalder waard!

Ben ik het niet mee eens, door die instellingen komen mejusit de gevechten. Als je gewoon je rug niet toekeert dan kan je deze klap wel opvangen als je op scherp staat. De meesten halen toch uit met een boere klap dan kan je zelfs eerder zijn.

bladetrinity
14-04-2011, 20:52
De eerste klap is een daalder waard, maar de rechter zal het hier niet altijd mee eens zijn. Die vind vaak dat je anders had moeten ingrijpen. Ik kan het zelf weten, want heb 2 keer een taakstraf gehad waarin ik geen ruzie aan het uitlokken was. De laatste keer gaf de rechter toe dat de andere jongen begonnen was, maar dat ik niet zomaar iemand k.o. mag slaan.

Sla dus niet als eerste tenzij je echt niet anders kunt.

cholitzu
14-04-2011, 21:04
De eerste klap is een daalder waard, maar de rechter zal het hier niet altijd mee eens zijn. Die vind vaak dat je anders had moeten ingrijpen. Ik kan het zelf weten, want heb 2 keer een taakstraf gehad waarin ik geen ruzie aan het uitlokken was. De laatste keer gaf de rechter toe dat de andere jongen begonnen was, maar dat ik niet zomaar iemand k.o. mag slaan.
Sla dus niet als eerste tenzij je echt niet anders kunt.

Inderdaad de keerzijde van de daalder, maar het kan altijd anders aflopen.

bladetrinity
14-04-2011, 21:11
Inderdaad de keerzijde van de daalder, maar het kan altijd anders aflopen.

Dat klopt en het is dus ook een moeilijke keuze en het gebeurd vaak in enkele seconden.

Briant
14-04-2011, 21:14
De school waar ik werk is de rector de baas van school en jongens die vechten worden geschorst.

Gilaiir
14-04-2011, 21:27
Mocht hij wapens meenemen dan kun je even FIGHTSTUFF (http://www.fightstuff.nl/beeld/webshop.html) bellen hoe je moet handelen dan weet je zeker dat jou niks overkomt

You made my day.

cholitzu
14-04-2011, 22:31
Ben ik het niet mee eens, door die instellingen komen mejusit de gevechten. Als je gewoon je rug niet toekeert dan kan je deze klap wel opvangen als je op scherp staat. De meesten halen toch uit met een boere klap dan kan je zelfs eerder zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=NMHaiMzgCNA&feature=related

fighterboy
14-04-2011, 22:35
Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.

cholitzu
14-04-2011, 22:41
Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.

Er is maar 1 baas..

baraa_a
14-04-2011, 22:50
En dat is MIXFIGHT !!

Jeru
14-04-2011, 22:58
Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.

Bartju
14-04-2011, 23:07
Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.

x2

Fyodor
14-04-2011, 23:18
Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.

Ik wil wel gaan, als het niet te ver weg is. Fighterboy, waar zit je school?

Oh en mijn voorspelling is dat fighterboy morgen verklaart dat hij hem snoeihard KO geslagen heeft en daarna de held van de dag was, alle chickies van de school om hem heen etc.

Sadix
15-04-2011, 00:57
Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.

x2

kom op mixfight

Bagheera
15-04-2011, 06:54
okay...

Ten eerste dacht ik TROLL ALERT.... Maar aan de andere kant.. als je verhaal "for real" is heb je toch een uitdaging.
Ik denk dat het soms onvermijdelijk is, soms zul je moeten vechten, we leven immers in een wereld vol met hufters!.

Het is mij al een paar keer overkomen dat ik moest kiezen, meestal loop ik niet weg maar soms is dat wel verstandiger.

Anekdote situatie1:
Op een dag werd ik "uitgekozen" om de tas te moeten dragen van de grootste etter van school (verhalen op school,
vertelde me dat hij kickbokser was) en ik was aan de beurt. Ik heb toen overduidelijk actie ondernomen: ik pakte zijn
lange haren (was wel een man hoor ;) ) vast en besloot in volle vaart van de trap af te rennen en zijn gezicht even over
de trappen te sleuren. (ik kon geen vechtsport en wist dat ik geen partij zou zijn)
Resultaat: Hij kapotte kop en ik geen last meer van die gast. (iedereen vond mij ineens gestoorder dan die gast)

Anekdote2:
Ik zit met mijn gezinnetje in de auto en ik wordt gesneden op een druk verkeerspunt. Waas voor de ogen en ik besluit
tot het algemene "middelvinger" gebaar... Resultaat auto stopt met daar uitkomende 4 grote mannen van niet nederlandse
afkomst met een verwoestende blik in hun ogen. Die uitdaging ben ik maar even niet aangegaan...Daar worden mijn kindjes zo
verdrietig van als ik op zo'n dag met een mes in mijn rug op straat lig...

Wat is wijsheid?
1 oplossing werkt altijd: weglopen en nooit meer terugkomen maar dat is waarschijnlijk geen optie....

PS
Kijk ook even naar de ogen en houding in de uitdagingen, van drugsgebruikers wil je meestal niet!
Ik heb ze gezien die zo "strak" stonden, dat als ik hun hoofd gescheiden had van hun lichaam dan hadden
ze nog doorgelopen om mij te halen....

succes en post wel even de uitkomst.. (of laat even je ouders typen als je zelf niet meer kan)

Bartju
15-04-2011, 09:14
Nou ben benieuwd!!
Wat ook helpt:


http://www.youtube.com/watch?v=Trn1G6Ks0EY

Pansier
15-04-2011, 09:53
http://www.youtube.com/watch?v=NMHaiMzgCNA&feature=related

Die's vet ja die kende ik! Is terecht, goede reflex!

Pansier
15-04-2011, 10:03
Van die mensen op school zeggen wel vaker van: ''Morgen na school blablabla''. Gewoon niet altijd even serieus nemen. Gewoon niet wachten en als je hem niet ziet gewoon naar huis gaan. Als je hem wel ziet niet het eerste iets zeggen en laat hem maar komen. Dan gewoon niet je rug toekeren en klaar staan voor een snelle jab ;)

Bartju
15-04-2011, 10:17
okay...

Ten eerste dacht ik TROLL ALERT.... Maar aan de andere kant.. als je verhaal "for real" is heb je toch een uitdaging.
Ik denk dat het soms onvermijdelijk is, soms zul je moeten vechten, we leven immers in een wereld vol met hufters!.

Het is mij al een paar keer overkomen dat ik moest kiezen, meestal loop ik niet weg maar soms is dat wel verstandiger.

Anekdote situatie1:
Op een dag werd ik "uitgekozen" om de tas te moeten dragen van de grootste etter van school (verhalen op school,
vertelde me dat hij kickbokser was) en ik was aan de beurt. Ik heb toen overduidelijk actie ondernomen: ik pakte zijn
lange haren (was wel een man hoor ;) ) vast en besloot in volle vaart van de trap af te rennen en zijn gezicht even over
de trappen te sleuren. (ik kon geen vechtsport en wist dat ik geen partij zou zijn)
Resultaat: Hij kapotte kop en ik geen last meer van die gast. (iedereen vond mij ineens gestoorder dan die gast)

Anekdote2:
Ik zit met mijn gezinnetje in de auto en ik wordt gesneden op een druk verkeerspunt. Waas voor de ogen en ik besluit
tot het algemene "middelvinger" gebaar... Resultaat auto stopt met daar uitkomende 4 grote mannen van niet nederlandse
afkomst met een verwoestende blik in hun ogen. Die uitdaging ben ik maar even niet aangegaan...Daar worden mijn kindjes zo
verdrietig van als ik op zo'n dag met een mes in mijn rug op straat lig...

Wat is wijsheid?
1 oplossing werkt altijd: weglopen en nooit meer terugkomen maar dat is waarschijnlijk geen optie....

PS
Kijk ook even naar de ogen en houding in de uitdagingen, van drugsgebruikers wil je meestal niet!
Ik heb ze gezien die zo "strak" stonden, dat als ik hun hoofd gescheiden had van hun lichaam dan hadden
ze nog doorgelopen om mij te halen....

succes en post wel even de uitkomst.. (of laat even je ouders typen als je zelf niet meer kan)

Tsjetjenen!?

Leventdepevent
15-04-2011, 13:16
Tsjetjenen!?
whaahahah ze kwamen toch niet dansend die auto uit?

Silat
15-04-2011, 14:26
LOL!

ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers


LIVERSHOT!

Sowieso op straat minimaal slaan in het gezicht. :twak:

1. kans op mis slaan in een hete situatie met veel adrenaline die je laat trillen als een malle is groot.
2. als je goed raakt is de schade altijd terug te zien en lever jezelf het bewijs af. :fp:
3. mensen (eventuele getuigen) zien sneller dat iemand op z'n hoofd wordt geslagen als een bodyshot.
4. bodyshot doet veel meer pijn en effectiever. :whistling:
5. geen kans op hersenschade, je wilt niet iemand slaan die toevallig een verkeerde klap nodig heeft voor hersenschade / kans op doodslag.
kijk maar naar die taxichauffer vorig jaar in Amsterdam. :fp:

6 bodyshot ziet men nauwelijks aankomen en is vrijwel altijd raak. :wacko:

ga maar lekker zitten ja... :whistling:

Briant
15-04-2011, 15:01
LOL!

ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers


LIVERSHOT!

Sowieso op straat minimaal slaan in het gezicht. :twak:

1. kans op mis slaan in een hete situatie met veel adrenaline die je laat trillen als een malle is groot.
2. als je goed raakt is de schade altijd terug te zien en lever jezelf het bewijs af. :fp:
3. mensen (eventuele getuigen) zien sneller dat iemand op z'n hoofd wordt geslagen als een bodyshot.
4. bodyshot doet veel meer pijn en effectiever. :whistling:
5. geen kans op hersenschade, je wilt niet iemand slaan die toevallig een verkeerde klap nodig heeft voor hersenschade / kans op doodslag.
kijk maar naar die taxichauffer vorig jaar in Amsterdam. :fp:

6 bodyshot ziet men nauwelijks aankomen en is vrijwel altijd raak. :wacko:

ga maar lekker zitten ja... :whistling:

Ok dus jouw oplossing voor het verdedigen tegen een doorgeslagen drugsgebruiker is 6 keer op de lever stompen... okay...

Is maar goed dat je "ff serieus" zei, anders dacht ik dat je een grapje maakte.

R.H.
15-04-2011, 15:08
LOL!

ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers




Whaha, er word alleen gezecht dat het een marrokaan is en dan meteen aannemen dat het een drugsgebruiker is he :)

Bartju
15-04-2011, 15:21
nee er worden dit keer geen marokkanen genoemd:p ik denk expres wegens extreme reacties die dre op kunne volgen!
het kunnen ook luxemburgers zijn geweest!

Peter0711
15-04-2011, 15:35
Hahaha wat een topic zeg.. Ongelofelijk! Ik ga er ook niet vanuit dat deze "Fighterboy" is wie hij zegt dat ie is,maar goed.. mocht iemand zich in zo een situatie bevinden zou ik me er gewoon niet zo mee bezig houden,doe gewoon lekker je eigen ding en zoek het niet op..
Mocht het zo zijn dat je wordt opgewacht / opgezocht,geef je de beste man eerst aan dat je er geen trek in hebt,en mocht dat niet helpen geef je 'm een rietje en leg eerst eve uit dat ie er heel zuinig op moet zijn,want hij gaat m 2 a 3 weken lang nodig hebben,en daarna een directe stoot recht op ze onderkin... Dan kan je rustig op je fietsie stappen en weer richting huis gaan,of richting school om zelf eve uit te leggen dat het zelf verdediding was.

Maar goed,als ik je eerste post lees en er eve vanuit ga dat je bent wie je zegt dat je bent,is het zowieso kansloos,want je hebt een beste plaat voor je kop,en die gaat hoogstens weg door je neus zelf eerst eve een paar keer flink te stoten.. dus hoe dan ook,en Win-Win situatie voor je!

Dus no worries,je komt er zowiezo als winnaar uit!!

Pansier
15-04-2011, 15:42
Whaha, er word alleen gezecht dat het een marrokaan is en dan meteen aannemen dat het een drugsgebruiker is he :)

En dan zeggen ze dat ik racistisch ben ;)

Pansier
15-04-2011, 15:43
nee er worden dit keer geen marokkanen genoemd:p ik denk expres wegens extreme reacties die dre op kunne volgen!
het kunnen ook luxemburgers zijn geweest!

Of kabouters, die kunnen ook flink agressief zijn!

Marchant
15-04-2011, 15:43
Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.

http://i.ytimg.com/vi/isvYdKMMsTY/0.jpg

Pansier
15-04-2011, 15:44
Hahaha wat een topic zeg.. Ongelofelijk! Ik ga er ook niet vanuit dat deze "Fighterboy" is wie hij zegt dat ie is,maar goed.. mocht iemand zich in zo een situatie bevinden zou ik me er gewoon niet zo mee bezig houden,doe gewoon lekker je eigen ding en zoek het niet op..
Mocht het zo zijn dat je wordt opgewacht / opgezocht,geef je de beste man eerst aan dat je er geen trek in hebt,en mocht dat niet helpen geef je 'm een rietje en leg eerst eve uit dat ie er heel zuinig op moet zijn,want hij gaat m 2 a 3 weken lang nodig hebben,en daarna een directe stoot recht op ze onderkin... Dan kan je rustig op je fietsie stappen en weer richting huis gaan,of richting school om zelf eve uit te leggen dat het zelf verdediding was.

Maar goed,als ik je eerste post lees en er eve vanuit ga dat je bent wie je zegt dat je bent,is het zowieso kansloos,want je hebt een beste plaat voor je kop,en die gaat hoogstens weg door je neus zelf eerst eve een paar keer flink te stoten.. dus hoe dan ook,en Win-Win situatie voor je!

Dus no worries,je komt er zowiezo als winnaar uit!!

Misschien is het wel Louis

Petrosyan188
15-04-2011, 15:51
http://r9.fodey.com/2154/f907778cb4254de48aca9ad8db09d3d4.0.jpg

Pansier
15-04-2011, 15:56
http://r9.fodey.com/2154/f907778cb4254de48aca9ad8db09d3d4.0.jpg

Goede fotoshop reps :lol:

Bartju
15-04-2011, 16:02
Nou schoolmoet ondertussen toch wel uit zijn!?

Leventdepevent
15-04-2011, 16:04
http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/6962354/Dont-fuck-with-me-Nyyyyguuuuuhh.jpg?imageSize=Medium&generatorName=jonnywaffles

Marchant
15-04-2011, 16:14
http://r9.fodey.com/2154/f907778cb4254de48aca9ad8db09d3d4.0.jpg

:lol:

Harrie Nak
15-04-2011, 16:51
nee er worden dit keer geen marokkanen genoemd:p ik denk expres wegens extreme reacties die dre op kunne volgen!
het kunnen ook luxemburgers zijn geweest!Nee, Finnen. :)

http://i109.photobucket.com/albums/n56/armybratgurl500/Fail%20Pics/Iwasheretowitnessthisepicthread.gif

Bartju
15-04-2011, 17:08
ik denk dat ie flink in elkaar gebutst is anders had ie allang laten weten..
Of hij is met allemaal bitches en ho's van de 2e aan het chillen omdat ie heel die familie neer geslagen heeft

Mauro
15-04-2011, 17:09
Nou schoolmoet ondertussen toch wel uit zijn!?

ja,...toch wel benieuwd wat ie gedaan heeft....

Leventdepevent
15-04-2011, 18:12
ja,...toch wel benieuwd wat ie gedaan heeft....
x2 was ook niks op het journaal van 18.00 dus t zal wel meevallen

Bartju
15-04-2011, 18:13
kan je internetten in het ziekenhuis?

rafi
15-04-2011, 18:35
was flink uit de hand gelopen.

PowNed : Knokken op schoolplein Arnhem (http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/04/arnhem.html)

Leventdepevent
15-04-2011, 18:42
was flink uit de hand gelopen.

PowNed : Knokken op schoolplein Arnhem (http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/04/arnhem.html)
muahaha B.rutten

R.H.
15-04-2011, 18:43
Heeft die toch gelijk gehad over dat ze de hele familie erbij halen.

fighterboy
15-04-2011, 18:49
Hey ik leef nog.

Na schooltijd ging ik boksen, was een schoolactiviteit. Nadat ik uit was moest ik dus eerst een half uurtje wachten. Ik zeg hem naar buiten gaan, en ik liep achter hem aan. Buiten vroeg ik: Hé je zou mij toch klappen?. Hij zei: Kom hier dan kankerkleuter.

Hij deed dus beetje stoer van, val jij maar eerst aan. Ik wou hem beetje blindbood maken dus legde mijn voet in zijn kruis. Begon die gast meteen agressief te hoeken, ik had een hand in mijn zak. Zat alleen maar te rollen. Daarna gaf hij best harde directe, maar die kon ik gewoon wegslaan met mijn hand. Vervolgens draaide ik een low kick in op mijn aller hardst. MIjn scheenbeen deed pijn na die trap. Hij zat soort hinkelen.

ik zei: Je kan beter opgeven voordat ik ga aanvallen.
Hij vond het natuurlijk niet stoer want zaten meer mensen te kijken; Hij zei: KOm dan, jij durft niet eens te slaan.

Ik liet hem amper zijn zin afmaken en boorde mijn scheenbeen in zijn andere bovenbeen. TOen hij een stukje naar voren ging gaf ik met een een upper op zijn kin. Vervolgens 3 snelle Jabs in zijn maag. Hij vloeg een stukje naar achter en ik gaf een highkick tegen zijn nek. HIj ging op te grond kreunen en huilen.

Ik zei: Ik kan nu natrappen, maar dat laat ik aan jullie Marokkanen over. Daarna ging ik weer naar binnen voor me boksles.

Ik weet nu niet of ik met zijn familie te maken krijg, maar als ze net zo slaap als hem zijn maakt het niet uit.

rafi
15-04-2011, 18:54
oke. en dat moeten wij nu gaan geloven. wel een mooie stoere verhaal hoor.

Sadix
15-04-2011, 18:56
hahahahahaha jezus wat een prachtig verhaal.

Ik kan maar op 1 ding komen hierna en dat is









MIXFIGHT IS DE BAAS

Sadix
15-04-2011, 18:56
@ rafi,

je kan er gewoon niet tegen dat hij een Marokkaan heeft doen huilen!

rafi
15-04-2011, 19:01
@ rafi,

je kan er gewoon niet tegen dat hij een Marokkaan heeft doen huilen!lol@ ik heb nu echt pijn in mijn hard.

R.H.
15-04-2011, 19:06
ah een troll, wat onverwacht dit.

Ik zat hier een portie mee te leven :(

Wheelie
15-04-2011, 19:11
Hey ik leef nog.

Na schooltijd ging ik boksen, was een schoolactiviteit. Nadat ik uit was moest ik dus eerst een half uurtje wachten. Ik zeg hem naar buiten gaan, en ik liep achter hem aan. Buiten vroeg ik: Hé je zou mij toch klappen?. Hij zei: Kom hier dan kankerkleuter.

Hij deed dus beetje stoer van, val jij maar eerst aan. Ik wou hem beetje blindbood maken dus legde mijn voet in zijn kruis. Begon die gast meteen agressief te hoeken, ik had een hand in mijn zak. Zat alleen maar te rollen. Daarna gaf hij best harde directe, maar die kon ik gewoon wegslaan met mijn hand. Vervolgens draaide ik een low kick in op mijn aller hardst. MIjn scheenbeen deed pijn na die trap. Hij zat soort hinkelen.

ik zei: Je kan beter opgeven voordat ik ga aanvallen.
Hij vond het natuurlijk niet stoer want zaten meer mensen te kijken; Hij zei: KOm dan, jij durft niet eens te slaan.

Ik liet hem amper zijn zin afmaken en boorde mijn scheenbeen in zijn andere bovenbeen. TOen hij een stukje naar voren ging gaf ik met een een upper op zijn kin. Vervolgens 3 snelle Jabs in zijn maag. Hij vloeg een stukje naar achter en ik gaf een highkick tegen zijn nek. HIj ging op te grond kreunen en huilen.

Ik zei: Ik kan nu natrappen, maar dat laat ik aan jullie Marokkanen over. Daarna ging ik weer naar binnen voor me boksles.

Ik weet nu niet of ik met zijn familie te maken krijg, maar als ze net zo slaap als hem zijn maakt het niet uit.

Zoek je nog een manager ?

Pansier
15-04-2011, 19:16
Hey ik leef nog.

Na schooltijd ging ik boksen, was een schoolactiviteit. Nadat ik uit was moest ik dus eerst een half uurtje wachten. Ik zeg hem naar buiten gaan, en ik liep achter hem aan. Buiten vroeg ik: Hé je zou mij toch klappen?. Hij zei: Kom hier dan kankerkleuter.

Hij deed dus beetje stoer van, val jij maar eerst aan. Ik wou hem beetje blindbood maken dus legde mijn voet in zijn kruis. Begon die gast meteen agressief te hoeken, ik had een hand in mijn zak. Zat alleen maar te rollen. Daarna gaf hij best harde directe, maar die kon ik gewoon wegslaan met mijn hand. Vervolgens draaide ik een low kick in op mijn aller hardst. MIjn scheenbeen deed pijn na die trap. Hij zat soort hinkelen.

ik zei: Je kan beter opgeven voordat ik ga aanvallen.
Hij vond het natuurlijk niet stoer want zaten meer mensen te kijken; Hij zei: KOm dan, jij durft niet eens te slaan.

Ik liet hem amper zijn zin afmaken en boorde mijn scheenbeen in zijn andere bovenbeen. TOen hij een stukje naar voren ging gaf ik met een een upper op zijn kin. Vervolgens 3 snelle Jabs in zijn maag. Hij vloeg een stukje naar achter en ik gaf een highkick tegen zijn nek. HIj ging op te grond kreunen en huilen.

Ik zei: Ik kan nu natrappen, maar dat laat ik aan jullie Marokkanen over. Daarna ging ik weer naar binnen voor me boksles.

Ik weet nu niet of ik met zijn familie te maken krijg, maar als ze net zo slaap als hem zijn maakt het niet uit.

Whahaha klinkt overtuigend!

Knap dat je nog precies weet wat er in chronologische volgorde in het gevecht gebeurde! Reps (- dan)

fighterboy
15-04-2011, 19:38
Ik had van te voren al in mijn hoofd wat ik ging doen. Heb namelijk altijd dezelfde strategie. Eerst beetje en blokken kijken wat iemand kan. Wanneer mijn tegenstanders echt niks kan ga ik alleen mijn vuisten. Is die wat sterker ga ik mijn benen meegebruiken. Een hand, en 2 benen was in dit geval genoeg. Tegen een sterke zou ik judo,jujitsu, gebruiken maar was niet nodig. Was opzich wel een mooie opwarming voor boksen.

Pansier
15-04-2011, 19:41
Ik had van te voren al in mijn hoofd wat ik ging doen. Heb namelijk altijd dezelfde strategie. Eerst beetje en blokken kijken wat iemand kan. Wanneer mijn tegenstanders echt niks kan ga ik alleen mijn vuisten. Is die wat sterker ga ik mijn benen meegebruiken. Een hand, en 2 benen was in dit geval genoeg. Tegen een sterke zou ik judo,jujitsu, gebruiken maar was niet nodig. Was opzich wel een mooie opwarming voor boksen.

Ja je had zeker ook al in je hoofd wat je tegenstander ging doen?

http://www.tondebree.nl/dagdromen.jpg

blackadder
15-04-2011, 19:59
@ rafi,

je kan er gewoon niet tegen dat hij een Marokkaan heeft doen huilen!
x2

Baske
15-04-2011, 20:04
Thanks for deducting reputation from this user.

Leuk berichtje, eerste keer dat ik 'm zie, haha :lol:

R.H.
15-04-2011, 20:11
overigens is zijn slachtoffer ook bekent:
http://bieberfanworld.com/wp-content/uploads/2011/01/bieber_bruise.jpg

Mauro
15-04-2011, 20:30
overigens is zijn slachtoffer ook bekent:
http://bieberfanworld.com/wp-content/uploads/2011/01/bieber_bruise.jpg

Justin Mohamed El Bieberiou

Sadix
15-04-2011, 21:12
hahahahahahahaha gruwelijk vette topic dit

Simone
15-04-2011, 21:21
Hahahaha genieten dit!! Ik zat eerst echt met het jochie mee te leven, we've been punked!

Aliche
15-04-2011, 21:25
whaahahah ze kwamen toch niet dansend die auto uit?
jawel doen we altijd xD

Bartju
15-04-2011, 21:25
Wat een trol:P Zeker geen filmpjes en foto's?

baraa_a
15-04-2011, 21:28
zo reps voor fighterboy , nog een mocro die nooit meer stoer zal doen =D

Silat
15-04-2011, 22:02
Ok dus jouw oplossing voor het verdedigen tegen een doorgeslagen drugsgebruiker is 6 keer op de lever stompen... okay...

Is maar goed dat je "ff serieus" zei, anders dacht ik dat je een grapje maakte.

De staat van de lever is niet al te best als je strak staat Briant.

Dus livershot.

mocro9
15-04-2011, 22:47
Hey ik leef nog.

Na schooltijd ging ik boksen, was een schoolactiviteit. Nadat ik uit was moest ik dus eerst een half uurtje wachten. Ik zeg hem naar buiten gaan, en ik liep achter hem aan. Buiten vroeg ik: Hé je zou mij toch klappen?. Hij zei: Kom hier dan kankerkleuter.

Hij deed dus beetje stoer van, val jij maar eerst aan. Ik wou hem beetje blindbood maken dus legde mijn voet in zijn kruis. Begon die gast meteen agressief te hoeken, ik had een hand in mijn zak. Zat alleen maar te rollen. Daarna gaf hij best harde directe, maar die kon ik gewoon wegslaan met mijn hand. Vervolgens draaide ik een low kick in op mijn aller hardst. MIjn scheenbeen deed pijn na die trap. Hij zat soort hinkelen.

ik zei: Je kan beter opgeven voordat ik ga aanvallen.
Hij vond het natuurlijk niet stoer want zaten meer mensen te kijken; Hij zei: KOm dan, jij durft niet eens te slaan.

Ik liet hem amper zijn zin afmaken en boorde mijn scheenbeen in zijn andere bovenbeen. TOen hij een stukje naar voren ging gaf ik met een een upper op zijn kin. Vervolgens 3 snelle Jabs in zijn maag. Hij vloeg een stukje naar achter en ik gaf een highkick tegen zijn nek. HIj ging op te grond kreunen en huilen.

Ik zei: Ik kan nu natrappen, maar dat laat ik aan jullie Marokkanen over. Daarna ging ik weer naar binnen voor me boksles.

Ik weet nu niet of ik met zijn familie te maken krijg, maar als ze net zo slaap als hem zijn maakt het niet uit.

wat bedoel je daarmee?

wrestler_nl
15-04-2011, 22:48
wat bedoel je daarmee?

hij bedoelt dat Marokkanen natrappen :)

Leventdepevent
15-04-2011, 22:50
Hey ik leef nog.

Na schooltijd ging ik boksen, was een schoolactiviteit. Nadat ik uit was moest ik dus eerst een half uurtje wachten. Ik zeg hem naar buiten gaan, en ik liep achter hem aan. Buiten vroeg ik: Hé je zou mij toch klappen?. Hij zei: Kom hier dan kankerkleuter.

Hij deed dus beetje stoer van, val jij maar eerst aan. Ik wou hem beetje blindbood maken dus legde mijn voet in zijn kruis. Begon die gast meteen agressief te hoeken, ik had een hand in mijn zak. Zat alleen maar te rollen. Daarna gaf hij best harde directe, maar die kon ik gewoon wegslaan met mijn hand. Vervolgens draaide ik een low kick in op mijn aller hardst. MIjn scheenbeen deed pijn na die trap. Hij zat soort hinkelen.

ik zei: Je kan beter opgeven voordat ik ga aanvallen.
Hij vond het natuurlijk niet stoer want zaten meer mensen te kijken; Hij zei: KOm dan, jij durft niet eens te slaan.

Ik liet hem amper zijn zin afmaken en boorde mijn scheenbeen in zijn andere bovenbeen. TOen hij een stukje naar voren ging gaf ik met een een upper op zijn kin. Vervolgens 3 snelle Jabs in zijn maag. Hij vloeg een stukje naar achter en ik gaf een highkick tegen zijn nek. HIj ging op te grond kreunen en huilen.

Ik zei: Ik kan nu natrappen, maar dat laat ik aan jullie Marokkanen over. Daarna ging ik weer naar binnen voor me boksles.

Ik weet nu niet of ik met zijn familie te maken krijg, maar als ze net zo slaap als hem zijn maakt het niet uit.

http://janeheller.mlblogs.com/you_suck.jpg

mocro9
15-04-2011, 22:54
hij bedoelt dat Marokkanen natrappen :)

maar klopt dat? heb je bijvoorbeeld mootje khamal, mosab amrani, aussi etc. zien natrappen? als 1 iemand het niet doet betekent het niet dat iedereen het doet. anders kan je dat ook zeggen over amerikanen want bob sapp deed het ook een keer.

Briant
15-04-2011, 22:57
wat bedoel je daarmee?

Dat is om het verhaal smeuiger en zonodig nog ongeloofwaardiger te maken ;)

mocro9
15-04-2011, 23:00
Dat is om het verhaal smeuiger en zonodig nog ongeloofwaardiger te maken ;)

nou zo is hij wel een betere thaibokser geworden, al de tips die hij hier op mixfight heeft gekregen heeft hij toegepast op zijn tegenstander. ik ben nu wel blij dat hij mij niet kan pakken omdat ik nu lekker veilig achter mijn pc zit :D

Kemal
15-04-2011, 23:01
:lol: wat een topic....

wrestler_nl
15-04-2011, 23:01
maar klopt dat? heb je bijvoorbeeld mootje khamal, mosab amrani, aussi etc. zien natrappen? als 1 iemand het niet doet betekent het niet dat iedereen het doet. anders kan je dat ook zeggen over amerikanen want bob sapp deed het ook een keer.

Don't shoot the messenger.

mocro9
15-04-2011, 23:08
Don't shoot the messenger.

we mogen allang blij zijn dat hij niet ging natrappen zoals marokkanen, want anders zou het erg fout aflopen als de grootste talent van nederland zou gaan natrappen.

Briant
15-04-2011, 23:08
nou zo is hij wel een betere thaibokser geworden, al de tips die hij hier op mixfight heeft gekregen heeft hij toegepast op zijn tegenstander. ik ben nu wel blij dat hij mij niet kan pakken omdat ik nu lekker veilig achter mijn pc zit :D

Zo zijn wij hier van mixfight. Alles om een jongeman van 14 met een grote verbeelding te helpen in zijn "gevechten" tegen boze meneren uit verre warme streken. Zodat deze jongeman zijn eer kan behouden en de baas kan worden op school. Wij van mixfight zouden niet graag zien dat jongens van 14 geen scholen mogen besturen. Ook al hebben ze geen bedrijfskunde gestudeerd.

Briant
15-04-2011, 23:09
De staat van de lever is niet al te best als je strak staat Briant.

Dus livershot.

Je hebt mijn ogen geopend. Zo blij dat er voor elke situatie 1 techniek is.

Weer een situatie die ik baas kan dankzij mixfight :D

mocro9
15-04-2011, 23:09
Zo zijn wij hier van mixfight. Alles om een jongeman van 14 met een grote verbeelding te helpen in zijn "gevechten" tegen boze meneren uit verre warme streken. Zodat deze jongeman zijn eer kan behouden en de baas kan worden op school. Wij van mixfight zouden niet graag zien dat jongens van 14 geen scholen mogen besturen. Ook al hebben ze geen bedrijfskunde gestudeerd.

ik denk dat dit niks te maken heeft met mixfight, we spreken hier over een ware natuurtalent

wrestler_nl
15-04-2011, 23:11
we mogen allang blij zijn dat hij niet ging natrappen zoals marokkanen, want anders zou het erg fout aflopen als de grootste talent van nederland zou gaan natrappen.

fighterboy is een troll

Briant
15-04-2011, 23:11
ik denk dat dit niks te maken heeft met mixfight, we spreken hier over een ware natuurtalent

Daar kan ik pas uitsluitsel overgeven als we de beelden zien ;)

Feit is dat ook natuurtalenten inspiratie nodig hebben.

mocro9
15-04-2011, 23:13
Daar kan ik pas uitsluitsel overgeven als we de beelden zien ;)

Feit is dat ook natuurtalenten inspiratie nodig hebben.

nou je leest het toch, hij heeft hem 3 snelle jabs in zn buik gegeven, dat is gewoon indrukwekkend. als simon rutz of bas boon nu hier op mixfight zit dan kan deze jongen wel een miljoenencontract verwachten

mocro9
15-04-2011, 23:14
fighterboy is een troll

hey pas op je woorden, hij weet je te vinden

Marchant
15-04-2011, 23:14
ik denk dat dit niks te maken heeft met mixfight, we spreken hier over een ware natuurtalent

http://us.123rf.com/400wm/400/400/logos/logos0906/logos090600445/5045059-young-boy-in-a-super-hero-costume-looking-away-blue-sky-as-the-background.jpg

wrestler_nl
15-04-2011, 23:16
hey pas op je woorden, hij weet je te vinden

oooops ik hoop dat hij het niet leest!
als je hem ziet zeg tegen hem dat het me spijt en haal daarna zijn kop uit z'n reet!!

mocro9
15-04-2011, 23:18
oooops ik hoop dat hij het niet leest!
als je hem ziet zeg tegen hem dat het me spijt en haal daarna zijn kop uit z'n reet!!

moet ik het tegen hem zeggen? ik durf hem amper aan te kijken

Kemal
15-04-2011, 23:20
oooops ik hoop dat hij het niet leest!
als je hem ziet zeg tegen hem dat het me spijt en haal daarna zijn kop uit z'n reet!! :lol:

http://i257.photobucket.com/albums/hh207/speedy1857/moron-head-in-ass.jpg

blackadder
16-04-2011, 00:02
maar klopt dat?
Dat zegt ie toch.

Marchant
16-04-2011, 00:48
Dat zegt ie toch.

Wat zeggie?
http://www.q-music.nl/media/db_images/big/41439_4f559e.jpg

Pansier
16-04-2011, 02:11
Vandaag ook weer bij het uitgaan, een hele groep tegen 2 mensen... vind het beetje kansloos...

Mister T.
16-04-2011, 08:31
Wat een geweldig topic dit :D

Wheelie
16-04-2011, 09:12
Het offtopic forum leeft weer

Briant
16-04-2011, 09:44
How to Make Bullies Leave You Alone - wikiHow (http://www.wikihow.com/Make-Bullies-Leave-You-Alone)

Leventdepevent
16-04-2011, 09:52
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKfeDFxrT2VVIAAIOemkqxUqMt9Mwkg CSZcoCgbTa11-gOWSmUdg&t=1

R.H.
16-04-2011, 10:01
Vandaag ook weer bij het uitgaan, een hele groep tegen 2 mensen... vind het beetje kansloos...

Nadat je dit gekeken hebt , kan niemand je meer wat maken.

http://www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y

Briant
16-04-2011, 10:08
http://www.youtube.com/watch?v=iBktYJsJq-E

SjorsWilms
16-04-2011, 12:05
How to Make Bullies Leave You Alone - wikiHow (http://www.wikihow.com/Make-Bullies-Leave-You-Alone)

3) Even if you don't, say you know some sort of boxing or martial arts. Throw some hard punches or kicks in the air. (Don't hit anyone.)(But at most times when doing this bullies will call your bluff if you are lying.)

Lol

R.H.
16-04-2011, 14:54
Misschien kan iemand trouwes regelen dat hij een keer een seminar hier in Nederland houd? zou wel vet zijn

Briant
16-04-2011, 15:18
http://www.marriedtothesea.com/022811/i-cant-explain-why.gif

Hejar
16-04-2011, 15:42
ik zit nog te twijfelen of het echt is of niet.

Welke school zit je? Als je in Adam op school zit dan ga ik morgen wel met je mee naar school. serieus.

Deze was echt gruwelijk:P

smike
16-04-2011, 17:37
Geniale topic dit weer.

Pansier
16-04-2011, 18:05
maar klopt dat? heb je bijvoorbeeld mootje khamal, mosab amrani, aussi etc. zien natrappen? als 1 iemand het niet doet betekent het niet dat iedereen het doet. anders kan je dat ook zeggen over amerikanen want bob sapp deed het ook een keer.

Ja maar Bob Sap komt van een andere planeet

Pansier
16-04-2011, 18:06
http://us.123rf.com/400wm/400/400/logos/logos0906/logos090600445/5045059-young-boy-in-a-super-hero-costume-looking-away-blue-sky-as-the-background.jpg

beetje een bieberkop

cholitzu
18-04-2011, 13:37
ARNHEM - De Arnhemse politie heeft rond het weekeinde in totaal zes personen aangehouden wegens een vechtpartij op een basisschool in Arnhem-Zuid.

http://media.nu.nl/m/m1gz2axa8we1.jpg © ANP

Bij de vechtpartij was zelfs een honkbalknuppel in het spel, aldus de politie maandag.
Twee leerlingen van de school vlogen elkaar vrijdag in de haren en riepen de hulp van volwassenen in. Die kregen het vervolgens met elkaar aan de stok. De gewaarschuwde politie hield vrijdag al vier personen aan. Twee van hen moesten zich in het ziekenhuis laten behandelen.



Zondag hield de politie nog eens twee mannen aan. Het Openbaar Ministerie bepaalt wat er met de zes verdachten gaat gebeuren.

Joris
18-04-2011, 13:44
http://youtu.be/2Ox1Tore9nw