PDA

View Full Version : Mentale voorbereiding partij



oldstar
16-05-2011, 19:56
Beste mensen ik vroeg mij af hoe jullie je mentaal voorbereiden op een partij? Ik merk dat ik soms te rustig de ring in ga en naar mate de partij vordert het steeds beter gaat lopen. Ik wil mezelf ook niet te gek maken, zodat ik mijn hoek bijvoorbeeld niet meer kan horen. Hoe gaan jullie hiermee om?

Pansier
16-05-2011, 22:09
Beste mensen ik vroeg mij af hoe jullie je mentaal voorbereiden op een partij? Ik merk dat ik soms te rustig de ring in ga en naar mate de partij vordert het steeds beter gaat lopen. Ik wil mezelf ook niet te gek maken, zodat ik mijn hoek bijvoorbeeld niet meer kan horen. Hoe gaan jullie hiermee om?

Eerst bleef ik rustig zitten bij de mensen van de club en praatte ik rustig met ze mee en hield ik mezelf op mijn gemak. Dit werkte goed, maar ik besloot toch me een keer terug te trekken met een I-pod. Dit werkte voor mij dus totaal niet, ik voelde me minder op mijn gemak, omdat ik niet mee zat te lullen met de mensen van mijn club. Mijn persoonlijk favoriet gewoon jezelf blijven, zoals je ook als buiten de ring bent, maar dit is persoonlijk.

Probeer verschillende manieren uit en vind jouw manier, dat raad ik je echt aan.