PDA

View Full Version : Shaun de zolder-Sensei



Haruchai
16-06-2011, 12:02
Voor uw amusement:
http://www.youtube.com/watch?v=s7qEAXII8gM
http://www.youtube.com/watch?v=Z3CXYdQjmE4
http://www.youtube.com/watch?v=jqom9wAC1Qc

:lol:

En als je nog meer wilt zien:
http://www.youtube.com/user/Shaunic02

Gilaiir
16-06-2011, 12:32
wat de neuk....

Kemal
16-06-2011, 12:34
LOL, geef mij Sensei Tietus Janssen maar ;)

@ Haruchai, welkom op Mixfight :)

Leventdepevent
16-06-2011, 12:36
genadeschot voor die druiloor svp

Baske
16-06-2011, 13:10
WANG!

Wist niet dat zelfverdediging zo makkelijk was. Gewoon als je de klap ziet aankomen ff snel in de ogen poken. Hoezo genadeschot? Deze man zal iedereen helpen!

Mooie eerste post :P Nu vraag ik me alleen af of de poster ook de man in het filmpje is...

Bromios
16-06-2011, 13:21
Hetzelfde ip-adres als Lisa ?

bush1do
16-06-2011, 13:39
Hetzelfde ip-adres als Lisa ?

lol

Peter0711
16-06-2011, 13:40
LOL, geef mij Sensei Tietus Janssen maar ;)

@ Haruchai, welkom op Mixfight :)

Haruchai = Tietus Jansen ???? Smart move :D

Gilaiir
16-06-2011, 13:54
Haruchai = Tietus Jansen ???? Smart move :D

JA! en nu probeert hij zijn naam weer recht te krijgen door deze zolder sensei te posten, lijkt onze tienus een stuk beter!

Haruchai
16-06-2011, 14:33
JA! en nu probeert hij zijn naam weer recht te krijgen door deze zolder sensei te posten, lijkt onze tienus een stuk beter!

@Kemal, thnx!

Maarre, de speculaties dat ik Titus zou zijn kloppen niet. Volgens de routeplanner zou ik ruim 2 uur moeten rijden om een proefles bij hem te kunnen nemen. Alle anonimiteit ter zijde dit ben ik:

http://www.youtube.com/watch?v=Rr_j2Hyl5g4

Mocht je opbouwende kritiek hebben, dan graag!

Garcia
16-06-2011, 17:47
Boem Boem, ga hier ook even in de leer svp!!

Briant
16-06-2011, 18:47
Zo slecht was het nou ook weer nie. Het is een beetje een flapdrol dat wel.

ARMENIA
16-06-2011, 19:08
Ik ken je sport niet.. zou niet weten of je goed of slecht bent.. mjah, welcome..

is dat een verdedigingssport?


@Kemal, thnx!

Maarre, de speculaties dat ik Titus zou zijn kloppen niet. Volgens de routeplanner zou ik ruim 2 uur moeten rijden om een proefles bij hem te kunnen nemen. Alle anonimiteit ter zijde dit ben ik:

http://www.youtube.com/watch?v=Rr_j2Hyl5g4



Mocht je opbouwende kritiek hebben, dan graag!

Haruchai
16-06-2011, 19:18
Ik ken je sport niet.. zou niet weten of je goed of slecht bent.. mjah, welcome..

is dat een verdedigingssport?

Thnx. Mijn achtergrond is Wado-Ryu. Tegenwoordig studeer ik Jun Fan Jeet Kune Do en Doce Pares Eskrima. Ik wil je wel uitleggen wat JKD is, maar het is makkelijker als je het opzoekt op wikipedia en dan de engelse versie. Die geeft een meer uitgebreide uitleg.

Briant
16-06-2011, 19:30
Thnx. Mijn achtergrond is Wado-Ryu. Tegenwoordig studeer ik Jun Fan Jeet Kune Do en Doce Pares Eskrima. Ik wil je wel uitleggen wat JKD is, maar het is makkelijker als je het opzoekt op wikipedia en dan de engelse versie. Die geeft een meer uitgebreide uitleg.

Waar geef je les, toch niet noord limburg he?

Haruchai
16-06-2011, 19:37
Waar geef je les, toch niet noord limburg he?

Nee joh, dat duurt nog wel even.
Maar als je geinteresseerd bent in JKD dan wil ik je graag doorverwijzen naar JKD Limburg (http://www.jkdlimburg.nl/).

Gilaiir
16-06-2011, 21:06
Die kerels van de eerste 3 filmpjes zijn ook nederlands, en ze gebruiken de zolde/keuken omdat hun dojo in de maak is. (Ik had uit intresse een berichtje gestuurd via youtube)

payap
16-06-2011, 21:16
Zelfverdediging is zo simpel!!!


http://www.youtube.com/watch?v=GkLXdLgOybE

Lisa-ryu
16-06-2011, 21:36
Jeetje wat een Jeuk post! Oei oei! Een jeuk topic! Na sensei Titus Jansen nu dit?

We blijven aan het hotseflotsen!

Wat is een zolder sensei?

Haruchai
16-06-2011, 21:55
Die kerels van de eerste 3 filmpjes zijn ook nederlands, en ze gebruiken de zolde/keuken omdat hun dojo in de maak is. (Ik had uit intresse een berichtje gestuurd via youtube)
Mij vertelde ze dat ze zo dicht op elkaar trainen omdat dat onderdeel van hun 'stijl' is. Of iets van die strekking.

Kemal
16-06-2011, 21:57
Mij vertelde ze dat ze zo dicht op elkaar trainen omdat dat onderdeel van hun 'stijl' is. Of iets van die strekking.

haha das weer heel wat anders.. als het maar geen doggy stijl is dan ;)

Briant
16-06-2011, 22:02
Nee joh, dat duurt nog wel even.
Maar als je geinteresseerd bent in JKD dan wil ik je graag doorverwijzen naar JKD Limburg (http://www.jkdlimburg.nl/).

Het ging meer om de escrima, ik ken iemand uit noord limburg die dat doet. Ik dacht zo veel escrima scholen kunnen er niet zijn ;)

JKD is niet mijn ding man, ik ben meer van de grappling.

Sadix
16-06-2011, 23:29
Ik vind de filmpjes niet zo verkeerd.

Ik heb veel slechtere en gaardere dingen gezien, dit vind ik echt mee vallen.

Maar heb wel uit intresse een vraag. Zijn de stoten in wushu altijd directe stoten? bestaan er ook hoeken en opstoten?

Boem Boem
17-06-2011, 12:10
Boem Boem, ga hier ook even in de leer svp!!

Tja....ik zal wel weer de stoute schoenen aantrekken! Ik zal deze jongen via het kleine zolderraam naar buiten mikken!!! :))

osu

chris

Boem Boem
17-06-2011, 12:13
pffffff......iemand een mailadres? Offer me wel op...heb de filmpjes niet afgekeken,maar wel besloten om er langs te gaan voor een intervieuw!!

yeahhhhhhh

osu

chris

Briant
17-06-2011, 12:26
Gaan we nu iedereen die een paar instructionals op internet zet bezoeken? Prima hoor maar laten we wel even het doel van te voren goed vast stellen.

Kemal
17-06-2011, 12:27
pffffff......iemand een mailadres? Offer me wel op...heb de filmpjes niet afgekeken,maar wel besloten om er langs te gaan voor een intervieuw!!

yeahhhhhhh

osu

chris

:lol: :thup:

Haruchai
17-06-2011, 12:52
pffffff......iemand een mailadres? Offer me wel op...heb de filmpjes niet afgekeken,maar wel besloten om er langs te gaan voor een intervieuw!!

yeahhhhhhh

osu

chris

Geen mailadres. Maar een pm via YouTube werkt ook.

Winry
17-06-2011, 18:31
Dan ben ik jullie al voor.Ik ga er morgen heen.En ja je moet via youtube contact op nemen.
Ik heb het gevoel dat hij meer is dan hij laat zien natuurlijk.Maar goed ik zie het morgen wel.

Haruchai
17-06-2011, 23:59
Dan ben ik jullie al voor.Ik ga er morgen heen.En ja je moet via youtube contact op nemen.
Ik heb het gevoel dat hij meer is dan hij laat zien natuurlijk.Maar goed ik zie het morgen wel.

Splinternieuw account. Eerste post. Wie zegt dat dit niet Shaun zelf is die onder een interview probeert uit te komen?

Pansier
18-06-2011, 00:16
Splinternieuw account. Eerste post. Wie zegt dat dit niet Shaun zelf is die onder een interview probeert uit te komen?

Je begint nu al op Lisa te lijken...

Haruchai
18-06-2011, 07:42
Je begint nu al op Lisa te lijken...

Krijg nou tieten! :crazy:

Shikoku
18-06-2011, 08:42
Als er ergens Jeet Kune Do voor staat is er een grote kans dat het BS is. Vooral omdat er niet echt een stijl is die Jeet Kune Do heet. Vaak zijn het wat Titus Jansen achtige gozers die wat nemen van striken (Vaak Wushu de voornaamste Kung-Fu stijl van Lee), wat nemen van grappelen (Spul wat vaak ook nog eens ineffectief is als de neten) en dat dan samen Jeet Kune Do noemen. Wat ik ervan begrepen heb is dat Jeet Kune Do de filosofie was van Bruce Lee. Nemen wat werkt en lozen wat niet werkt. Zo creëer je dus de beste martial art. Dat is ook de reden waarom Dana White altijd Bruce Lee de vader van MMA noemde dacht ik.

Tenminste dat is wat ik ervan had begrepen. Enig commentaar hier op Jeet Kune Do'ers?

Haruchai
18-06-2011, 10:07
Tenminste dat is wat ik ervan had begrepen. Enig commentaar hier op Jeet Kune Do'ers?

Eerst even een paar kleine correcties. Bruce Lee had een sterke basis in Wing Chun. Wushu is totaal iets anders (al was hij daar ook niet onbekwaam in). Jeet Kune Do is inderdaad eerder de filosofie van Bruce Lee. Maar Jun Fan Jeet Kune Do of Jun Fan Gung Fu (Jun Fan is de Kantonese naam van Bruce Lee) is wel degelijk een stijl compleet met bijbehorend curriculum.
Je kan inderdaad overal Jeet Kune Do bij zetten zolang datgene wat je ziet voldoet aan de volgende kernwaarden: eenvoudig, direkt en rendabel in beweging. Dat klinkt heel simpel, maar is niet zo makkelijk als je zou vermoeden. Ironisch genoeg is het vaak de persoon zelf die het uitvoeren moeilijk maakt.
Veel mensen denken dat de ideologie van Jeet Kune Do een vrijkaart is om zelf iets te bedenken om het daarna JKD te noemen. Maar wie JKD dieper bestudeert weet dat dat zo niet werkt.

Gilaiir
19-06-2011, 02:09
Je begint nu al op Lisa te lijken...

^This.

Allemaal wel erg verdacht...

Winry
19-06-2011, 09:55
Hoi allemaal Zoals jullie weten.Ben ik gisteren bij Shaun geweest,het was erg gezellig,En Ik ben een believer geworden.
Wat hij laat zien op zijn videos komt niet eens dicht bij van wat hij echt kan.Hij is echt goed en zo damn snel.En hij staat voor iedereen open.
Deze jongen kan het echt dus,En eng goed,Ik had in het begin mijn twijfels.Ik moet eerst voelen en zien om tegeloven,Neem contact op via youtube voor afspraak of lessen,Want hij heeft ook een camara man nodig:)
Ik ga er vanaf morgen lessen volgen.Het is het waard en Ik kom van uit Utrecht.
Gewoon doen contact op nemen voor als je interesse heb.

Bromios
19-06-2011, 10:13
haha, dit is wel de slechtste marketingtruc die ik ooit heb gehoord.

Haruchai
19-06-2011, 18:36
Hoi allemaal Zoals jullie weten.Ben ik gisteren bij Shaun geweest,het was erg gezellig,En Ik ben een believer geworden.
Wat hij laat zien op zijn videos komt niet eens dicht bij van wat hij echt kan.Hij is echt goed en zo damn snel.En hij staat voor iedereen open.
Deze jongen kan het echt dus,En eng goed,Ik had in het begin mijn twijfels.Ik moet eerst voelen en zien om tegeloven,Neem contact op via youtube voor afspraak of lessen,Want hij heeft ook een camara man nodig:)
Ik ga er vanaf morgen lessen volgen.Het is het waard en Ik kom van uit Utrecht.
Gewoon doen contact op nemen voor als je interesse heb.

Je moet wel echt achterlijk zijn om te denken dat iemand hier intrapt. :wacko:
Ik weet niet of een ggz moet worden ingeschakelt of de reclame code commissie. :confused:

Bromios
19-06-2011, 21:10
Je moet wel echt achterlijk zijn om te denken dat iemand hier intrapt. :wacko:
Ik weet niet of een ggz moet worden ingeschakelt of de reclame code commissie. :confused:

afgaande op het sensei materiaal in de ninja topics het eerste ;)

Lisa-ryu
20-06-2011, 00:29
Die Winry en Haruchai hebben wat met elkaar te maken!

Maar ik ben het compleet met Bromios (brommie) eens. Winry is geen Mixfight.nl vertegenwoordiger! Mensen als Boem Boem, Tim M, Lopez en Pansier zijn betere vertegenwoordigers! Net zoals ze bij Sensei Titus Jansen gedaan hebben.

Die Ninja Ninjutsu Topics over Titus Jansen zijn zo cool.

Ik hoop dat Boem Boem even een lesje van Shaun pakt! Dan kan er een "mixfight certified' op komen te staan.

Shaun zuigt wel wat!

blackadder
20-06-2011, 01:14
@Kemal, thnx!

Maarre, de speculaties dat ik Titus zou zijn kloppen niet. Volgens de routeplanner zou ik ruim 2 uur moeten rijden om een proefles bij hem te kunnen nemen. Alle anonimiteit ter zijde dit ben ik:

http://www.youtube.com/watch?v=Rr_j2Hyl5g4

Mocht je opbouwende kritiek hebben, dan graag!
Welkom op het forum.
Meehh...ik heb met JKD altijd hetzelfde gevoel als met Wing Chun. Het ziet er op papier altijd mooi uit.

Gilaiir
20-06-2011, 14:40
Die Winry en Haruchai hebben wat met elkaar te maken!

Maar ik ben het compleet met Bromios (brommie) eens. Winry is geen Mixfight.nl vertegenwoordiger! Mensen als Boem Boem, Tim M, Lopez en Pansier zijn betere vertegenwoordigers! Net zoals ze bij Sensei Titus Jansen gedaan hebben.

Die Ninja Ninjutsu Topics over Titus Jansen zijn zo cool.

Ik hoop dat Boem Boem even een lesje van Shaun pakt! Dan kan er een "mixfight certified' op komen te staan.

Shaun zuigt wel wat!

Serieus, hou je bek. T_T

-=AL CAPONE=-
20-06-2011, 15:15
Serieus, hou je bek. T_T


REPS LMAO

Leventdepevent
20-06-2011, 16:13
Serieus, hou je bek. T_T

LOL Gilaiir (Gillie) whaaaaaaaaa

Briant
20-06-2011, 17:16
Whaha Lisa voor komisch mixfight talent 2011

Kemal
20-06-2011, 18:03
:lol: wat een geweldig topic weer !

Bromios
20-06-2011, 18:52
Hoe weet zij toch dat ik irl eigenlijk brommie heet ?
Ik zit verdorie mijn buurvrouw al wantrouwend aan te kijken als ze door de tuin sluipt :ninja2:

Richelieu
20-06-2011, 19:26
Hoi allemaal Zoals jullie weten.Ben ik gisteren bij Shaun geweest,het was erg gezellig,En Ik ben een believer geworden.
Wat hij laat zien op zijn videos komt niet eens dicht bij van wat hij echt kan.Hij is echt goed en zo damn snel.En hij staat voor iedereen open.
Deze jongen kan het echt dus,En eng goed,Ik had in het begin mijn twijfels.Ik moet eerst voelen en zien om tegeloven,Neem contact op via youtube voor afspraak of lessen,Want hij heeft ook een camara man nodig:)
Ik ga er vanaf morgen lessen volgen.Het is het waard en Ik kom van uit Utrecht.
Gewoon doen contact op nemen voor als je interesse heb.

http://posterous.com/getfile/files.posterous.com/trentg/1s6J7hWlM98LCgaqrgxNA6mb6RZIGDxbayLG9vv4dNWM08N8Bc DH466GHPhO/iG2dE.jpg

Haruchai
20-06-2011, 19:53
De zolder-Sensei aan het sparren (vanaf 2'42) !

Hagakure-ryu in aktie:
http://www.youtube.com/watch?v=OFLz5HH6JCs

blackadder
20-06-2011, 20:14
Uit de video beschrijving:
Use the 8 tools Like the Alfabed make up you own words.
:lol:

Haruchai
21-06-2011, 10:06
Uit de video beschrijving:
Use the 8 tools Like the Alfabed make up you own words.
:lol:
Dit is het eerste foute voorbeeld dat hij goed voor doet. :brow:

Lisa-ryu
21-06-2011, 12:50
WEDSTRIJD

Shaun a.k.a Zolder Sensei vs Sensei Titus Jansen a.k.a. Hotseflotse

full muay thai rulez........

Wie wint er?? Hotseflotse mieterse Titus uit Aschendorf ninja, of Shaun zolder sensei uit Utrecht??

een ninja tegen een bruce lee freak??

Kage ryu dojo scheemda vs zolder utrecht???

place your bets now!!!!

Briant
21-06-2011, 12:57
Gasten deze jongen houdt van de sport en wil dat graag aan anderen laten zien. Ik heb hem geen moment iets horen beweren over sensei, sifu grandmaster of wat dan ook. Toegegeven het is niet de meest vlotte persoon, maar wat is er nu daadwerkelijk mis met deze man?

-=AL CAPONE=-
21-06-2011, 13:16
WEDSTRIJD

Shaun a.k.a Zolder Sensei vs Sensei Titus Jansen a.k.a. Hotseflotse

full muay thai rulez........

Wie wint er?? Hotseflotse mieterse Titus uit Aschendorf ninja, of Shaun zolder sensei uit Utrecht??

een ninja tegen een bruce lee freak??

Kage ryu dojo scheemda vs zolder utrecht???

place your bets now!!!!

Wat begreep je hier niet van?


Serieus, hou je bek. T_T

Echt waar die gasten in die fimpjes zijn een stel kneuzen maar jij doet er niet voor onder!

Sadix
21-06-2011, 13:57
Gasten deze jongen houdt van de sport en wil dat graag aan anderen laten zien. Ik heb hem geen moment iets horen beweren over sensei, sifu grandmaster of wat dan ook. Toegegeven het is niet de meest vlotte persoon, maar wat is er nu daadwerkelijk mis met deze man?

x2

Haruchai
21-06-2011, 14:51
Gasten deze jongen houdt van de sport en wil dat graag aan anderen laten zien. Ik heb hem geen moment iets horen beweren over sensei, sifu grandmaster of wat dan ook. Toegegeven het is niet de meest vlotte persoon, maar wat is er nu daadwerkelijk mis met deze man?

Ten eerste weet ik dat hij zichzelf wel een 'meester' noemt.
Ten tweede wat de 'sport' is laat zich raden
Ten derde laat hij technieken zien die hij overduidelijk niet begrijpt of beheerst.
Ten vierde post hij 'instructionals' die hij JKD noemt. Wat een aanfluiting is en een heel verkeerd beeld geeft van JKD aan diegenen die er niet bekend mee zijn.
Ten vijfde post hij op een open medium wat een ieder het recht geeft om hem te bekritiseren en hem aan te spreken op hetgeen hij demonstreert.

Haruchai
21-06-2011, 14:52
WEDSTRIJD

Shaun a.k.a Zolder Sensei vs Sensei Titus Jansen a.k.a. Hotseflotse

full muay thai rulez........

Wie wint er?? Hotseflotse mieterse Titus uit Aschendorf ninja, of Shaun zolder sensei uit Utrecht??

een ninja tegen een bruce lee freak??

Kage ryu dojo scheemda vs zolder utrecht???

place your bets now!!!!

FYI: de zolder staat in Venray.

Briant
21-06-2011, 15:34
Ten eerste weet ik dat hij zichzelf wel een 'meester' noemt.
Ten tweede wat de 'sport' is laat zich raden
Ten derde laat hij technieken zien die hij overduidelijk niet begrijpt of beheerst.
Ten vierde post hij 'instructionals' die hij JKD noemt. Wat een aanfluiting is en een heel verkeerd beeld geeft van JKD aan diegenen die er niet bekend mee zijn.
Ten vijfde post hij op een open medium wat een ieder het recht geeft om hem te bekritiseren en hem aan te spreken op hetgeen hij demonstreert.

1. Jij schijnt het te weten, maar ik heb het zelf nog niet gezien/gehoord. Dus zodra jij dat kan bewijzen wil ik je geloven.
2. JKD dus
3. Gelukkig heb jij genoeg kennis om te zien dat hij dit niet begrijpt of beheerst. Waar maak je je zorgen over dan...
4. Ik had nog nooit deze "instructionals" gezien totdat jij er mee kwam aandraven. Probeer dan (in jouw ogen) positieve reclame te maken voor e sport in plaats van een ander af te zeiken omdat zijn techniek niet goed genoeg is.
5. Zie antwoord 4. En is zeg niet dat je het niet mag bekritiseren, maar er is een verschil tussen opbouwende kritiek, en kritiek om het kritiek geven. Ik heb het idee dat je meer bezig bent de persoon zelf in kwaad licht te zetten dan dat je daadwerkelijk iets constructiefs wil bereiken met je kritiek... ik kan er naast zitten natuurlijk.

Haruchai
21-06-2011, 15:46
1. Jij schijnt het te weten, maar ik heb het zelf nog niet gezien/gehoord. Dus zodra jij dat kan bewijzen wil ik je geloven.
2. JKD dus
3. Gelukkig heb jij genoeg kennis om te zien dat hij dit niet begrijpt of beheerst. Waar maak je je zorgen over dan...
4. Ik had nog nooit deze "instructionals" gezien totdat jij er mee kwam aandraven. Probeer dan (in jouw ogen) positieve reclame te maken voor e sport in plaats van een ander af te zeiken omdat zijn techniek niet goed genoeg is.
5. Zie antwoord 4. En is zeg niet dat je het niet mag bekritiseren, maar er is een verschil tussen opbouwende kritiek, en kritiek om het kritiek geven. Ik heb het idee dat je meer bezig bent de persoon zelf in kwaad licht te zetten dan dat je daadwerkelijk iets constructiefs wil bereiken met je kritiek... ik kan er naast zitten natuurlijk.

Nou ja, als we puntsgewijs gaan converseren.
1. Je hoeft me niet op mn woord te geloven. Maar hoe groot denk jij dat de kans is dat iemand die zijn eigen systeem bedenkt, zichzelf niet de status van leraar toedicht?
2. Hij doet de 'sport' er geen plezier mee.
3. Ik maak me geen zorgen.
4. Komt nog. Maar ik vond ze hoe dan ook van genoeg amusementswaarde om ze te tonen.
5. Ik heb niets tegen de persoon Shaun, ik vond de naamgeving wel leuk. En aangezien Titus ook bij naam wordt genoemd. Deed ik dit in navolging van. Ik heb hem in de tussentijd zat constructieve kritieken gegeven. Waarvan de belangrijkste was: "Ga eens les nemen!". :lol:

Briant
21-06-2011, 16:11
Nou ja, als we puntsgewijs gaan converseren.
1. Je hoeft me niet op mn woord te geloven. Maar hoe groot denk jij dat de kans is dat iemand die zijn eigen systeem bedenkt, zichzelf niet de status van leraar toedicht?
2. Hij doet de 'sport' er geen plezier mee.
3. Ik maak me geen zorgen.
4. Komt nog. Maar ik vond ze hoe dan ook van genoeg amusementswaarde om ze te tonen.
5. Ik heb niets tegen de persoon Shaun, ik vond de naamgeving wel leuk. En aangezien Titus ook bij naam wordt genoemd. Deed ik dit in navolging van. Ik heb hem in de tussentijd zat constructieve kritieken gegeven. Waarvan de belangrijkste was: "Ga eens les nemen!". :lol:

Okay als ik hier op reageer, zal ik mijn argumenten moeten blijven herhalen. Ik laat het over aan de rest van het forum die hier zijn mening over kan vormen.

Bromios
21-06-2011, 16:54
Nou ja, als we puntsgewijs gaan converseren.
1. Je hoeft me niet op mn woord te geloven. Maar hoe groot denk jij dat de kans is dat iemand die zijn eigen systeem bedenkt, zichzelf niet de status van leraar toedicht?
2. Hij doet de 'sport' er geen plezier mee.
3. Ik maak me geen zorgen.
4. Komt nog. Maar ik vond ze hoe dan ook van genoeg amusementswaarde om ze te tonen.
5. Ik heb niets tegen de persoon Shaun, ik vond de naamgeving wel leuk. En aangezien Titus ook bij naam wordt genoemd. Deed ik dit in navolging van. Ik heb hem in de tussentijd zat constructieve kritieken gegeven. Waarvan de belangrijkste was: "Ga eens les nemen!". :lol:

Vraagje: waarom wordt jij speciaal lid hier om iemand die filmpjes maakt en op internet zet af te zeiken ?

Zit je bij hem in de klas en heeft hij je achterband leeg laten lopen en zoek je wraak ?
Of ben je gewoon een sneue figuur ?

Overigens zou ik het op prijs stellen als Lisa deze vraag ook wil beantwoorden. Doe het voor Brommie ;)

Gilaiir
21-06-2011, 18:27
Echt waar die gasten in die fimpjes zijn een stel kneuzen maar jij doet er niet voor onder!

Nouja, ik word gewoon een beetje moe van die lisa. En ik weet neit of je het weet maar je klinkt ook neit beter als je hun meteen kneuzen noemt. Ik weet het, het zijn niet de meest, zoals Briant dat zo mooi kon vertellen, vlotte personen. Maar om ze meteen voor kneus uit te maken?


WEDSTRIJD

Shaun a.k.a Zolder Sensei vs Sensei Titus Jansen a.k.a. Hotseflotse

full muay thai rulez........

Wie wint er?? Hotseflotse mieterse Titus uit Aschendorf ninja, of Shaun zolder sensei uit Utrecht??

een ninja tegen een bruce lee freak??

Kage ryu dojo scheemda vs zolder utrecht???

place your bets now!!!!

Zou een beetje oneerlijk zijn alleen maar Muay Thai anagezien Titus ook grappling kan, dus ik vote voor de japanse MMA regels. ;D

Gilaiir
21-06-2011, 18:28
Vraagje: waarom wordt jij speciaal lid hier om iemand die filmpjes maakt en op internet zet af te zeiken ?

Zit je bij hem in de klas en heeft hij je achterband leeg laten lopen en zoek je wraak ?
Of ben je gewoon een sneue figuur ?

Overigens zou ik het op prijs stellen als Lisa deze vraag ook wil beantwoorden. Doe het voor Brommie ;)

Amen broeder!

blackadder
21-06-2011, 20:35
1. Jij schijnt het te weten, maar ik heb het zelf nog niet gezien/gehoord. Dus zodra jij dat kan bewijzen wil ik je geloven.
2. JKD dus

Wat nou? Je kent Jeet Kune Do niet?

Briant
21-06-2011, 22:05
Wat nou? Je kent Jeet Kune Do niet?

Het zijn twee antwoorden die bij twee aparte vragen horen, vandaar 1 en 2 dus

blackadder
21-06-2011, 22:15
Het zijn twee antwoorden die bij twee aparte vragen horen, vandaar 1 en 2 dus
Is dat een nee?

Briant
21-06-2011, 22:30
Ten eerste weet ik dat hij zichzelf wel een 'meester' noemt.
1. Jij schijnt het te weten, maar ik heb het zelf nog niet gezien/gehoord. Dus zodra jij dat kan bewijzen wil ik je geloven.

Ten tweede wat de 'sport' is laat zich raden
2. JKD dus



En op jouw specifieke vraag, ik weet in grote lijnen wat Jeet Kun Do is.

Haruchai
22-06-2011, 00:15
Vraagje: waarom wordt jij speciaal lid hier om iemand die filmpjes maakt en op internet zet af te zeiken ?

Zit je bij hem in de klas en heeft hij je achterband leeg laten lopen en zoek je wraak ?
Of ben je gewoon een sneue figuur ?

Overigens zou ik het op prijs stellen als Lisa deze vraag ook wil beantwoorden. Doe het voor Brommie ;)

Ik ben lid geworden van dit forum omdat hij lekker aktief is.
Deze thread leek me een aardige binnenkomer. En gezien het aantal views en reakties had ik daar gelijk in. Geeft het tijd en je zult zien dat ik ook andersoortige bijdragen zal leveren.
En dat afzeiken, volgens mij valt dat wel mee. Er zijn forumleden, waaronder redelijk gerenomeerde, die zich veel sterker hebben uitgelaten dan ik.
Dat lijstje wat jij van quoteerd, zie ik niet als afzeiken, maar het puntsgewijs benoemen van aspecten die in mijn mening mis zijn aan deze zolder-Sensei.

Haruchai
22-06-2011, 00:35
Ten eerste weet ik dat hij zichzelf wel een 'meester' noemt.
1. Jij schijnt het te weten, maar ik heb het zelf nog niet gezien/gehoord. Dus zodra jij dat kan bewijzen wil ik je geloven.
Ten tweede wat de 'sport' is laat zich raden
2. JKD dus
En op jouw specifieke vraag, ik weet in grote lijnen wat Jeet Kun Do is.

Dan ben ik oprecht benieuwd wat die grote lijnen zijn. Mijn ervaring is namelijk, dat wanneer iemand denkt te weten wat JKD is, het daar juist fout gaat.


A little learning is a dangerous thing ;
Drink deep, or taste not the Pierian spring :
There shallow draughts intoxicate the brain,
And drinking largely sobers us again.
Fired at first sight with what the Muse imparts,
In fearless youth we tempt the heights of Arts ;
While from the bounded level of our mind
Short views we take, nor see the lengths behind,
But, more advanced, behold with strange surprise
New distant scenes of endless science rise !
So pleased at first the towering Alps we try,
Mount o’er the vales, and seem to tread the sky ;
The eternal snows appear already past,
And the first clouds and mountains seem the last ;
But those attained, we tremble to survey
The growing labours of the lengthened way ;
The increasing prospect tires our wandering eyes,
Hill peep o’er hills, and Alps on Alps arise !

-Alexander Pope


Ik kan niet bewijzen dat hij zich 'meester' noemt, of 'master' zoals hij het zegt. ;)

Bromios
22-06-2011, 13:09
Ik ben lid geworden van dit forum omdat hij lekker aktief is.
Deze thread leek me een aardige binnenkomer. En gezien het aantal views en reakties had ik daar gelijk in. Geeft het tijd en je zult zien dat ik ook andersoortige bijdragen zal leveren.
En dat afzeiken, volgens mij valt dat wel mee. Er zijn forumleden, waaronder redelijk gerenomeerde, die zich veel sterker hebben uitgelaten dan ik.
Dat lijstje wat jij van quoteerd, zie ik niet als afzeiken, maar het puntsgewijs benoemen van aspecten die in mijn mening mis zijn aan deze zolder-Sensei.

Kijk, dat is nou een zinnig antwoord.
Van gerenommeerde forumleden kun je hun reactie redelijk in perspectief plaatsen.

Als je ergens binnenkomt kijk je een beetje de kat uit de boom, plaatst hier en daar een bijdrage en langzamerhand rol je er een beetje in.

Ga je zoals jij vol er in als je net binnenkomt dan geeft dat nogal wat weerstand. Vooral als er in het topic over de andere sensei ook al een troll als Lisa aanwezig is. Dan is er sprake van een beetje overkill. (er is toch al een sensei overkill momenteel)

Dus doe het rustig aan en dan komt het (hopelijk) allemaal goed.

Briant
22-06-2011, 17:39
Dan ben ik oprecht benieuwd wat die grote lijnen zijn. Mijn ervaring is namelijk, dat wanneer iemand denkt te weten wat JKD is, het daar juist fout gaat.

Ik weet dat JKD de vechtsport is die bedacht is door Bruce Lee. Van hem is natuurlijk een hoop bekend, hij is begonnen als Wing Chun man en heeft in zijn sparring/wedstrijd/film ervaring allerlei elementen uit andere sporten gehaald en er zijn eigen alround style van gemaakt. Dit noemde hij JKD.

Ik weet niets van lineages, specifieke technieken of wat dan ook van JKD, ook heb ik het nog nooit getraind omdat mijn interesse niet bij zelfverdediging ligt waar JKD zich volgens mij het meest op richt.

Haruchai
22-06-2011, 20:44
Ik weet dat JKD de vechtsport is die bedacht is door Bruce Lee. Van hem is natuurlijk een hoop bekend, hij is begonnen als Wing Chun man en heeft in zijn sparring/wedstrijd/film ervaring allerlei elementen uit andere sporten gehaald en er zijn eigen alround style van gemaakt. Dit noemde hij JKD.

Ik weet niets van lineages, specifieke technieken of wat dan ook van JKD, ook heb ik het nog nooit getraind omdat mijn interesse niet bij zelfverdediging ligt waar JKD zich volgens mij het meest op richt.

Laat ik je dan vertellen dat wat Shaun laat zien, geenszins bestempeld kan worden als JKD. Hij heeft de klok horen luiden, maar heeft geen idee in welke stad de klepel hangt. Wanneer het je zo overduidelijk schort aan vaardigheid en kennis en je plaatst dan instructionals op YouTube, dan vraag je er gewoon om om geridiculiseerd te worden. Het is niet alsof hij filmpjes plaatst met als onderschrift "dit ben ik terwijl ik mijn sport beoefen".

Haruchai
22-06-2011, 20:50
Kijk, dat is nou een zinnig antwoord.
Van gerenommeerde forumleden kun je hun reactie redelijk in perspectief plaatsen.

Als je ergens binnenkomt kijk je een beetje de kat uit de boom, plaatst hier en daar een bijdrage en langzamerhand rol je er een beetje in.

Ga je zoals jij vol er in als je net binnenkomt dan geeft dat nogal wat weerstand. Vooral als er in het topic over de andere sensei ook al een troll als Lisa aanwezig is. Dan is er sprake van een beetje overkill. (er is toch al een sensei overkill momenteel)

Dus doe het rustig aan en dan komt het (hopelijk) allemaal goed.

Jah, dat hoor ik wel vaker irl. Maar op de een of andere reden valt het altijd wel op als ik ergens binnenkom. Het is ook hoe ik vecht. Niet rustig afwachten. Direkt vol erin. Het heeft zn voordelen (en nadelen).
Kan iemand me inlichten over het Lisa-verhaal. Er wordt steeds naar haar gerefereerd en ik zie hoe mensen op haar reageren. Maar ik mis het verhaal erachter.

Briant
22-06-2011, 21:17
Laat ik je dan vertellen dat wat Shaun laat zien, geenszins bestempeld kan worden als JKD. Hij heeft de klok horen luiden, maar heeft geen idee in welke stad de klepel hangt. Wanneer het je zo overduidelijk schort aan vaardigheid en kennis en je plaatst dan instructionals op YouTube, dan vraag je er gewoon om om geridiculiseerd te worden. Het is niet alsof hij filmpjes plaatst met als onderschrift "dit ben ik terwijl ik mijn sport beoefen".

Door er aandacht aan te geven zal hij alleen maar bekender worden.Er bestaat geen slechte publiciteit, dat is een feit.

Lisa is een troll, oftewel iemand die post puur om reacties los te maken. Ken je de "argument clinic" sketch van Monty Python? Dat idee... Jij liet ook wat troll alarmbellen afgaan bij mij, laten we hopen datik het mis heb.

http://www.youtube.com/watch?v=kQFKtI6gn9Y

Winry
23-06-2011, 09:40
Hoi Google Shaunic02 eens.En kijk hoe vaak er publiciteit wordt gemaakt Door De Martial arts Observer AKA Haruchai (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?21507-Haruchai)
Maar dat je zijn mensen waaronder ik lastig valt,Door tezeggen dat we weg moeten gaan Of naar betere mensen moeten gaan kijk Nou nee
Er is een punt waar het kinderachtig woord of sick
hoe dan ook publiciteit is publiciteit.
Wie is hij om teklagen.En als je het niks aan vind Snap ik 1 ding niet Waarom zoo veel moeite doen? Je bereikt er 2 dingen mee.
1)publiciteit Voor hem
2)Je laat zien wat voor een persoon je bent (geen beledeging)Je kent hem niet eens persoonlijk,Ik zou zeggen doe er wat aan,Gratis friet drinken en een gezellige tijd.Shaun probeert alleen mensen tehelpen Hoe dan ook.Wat voor een manier dan ook.helpen is altijd goed maakt niet uit hoe.Zo was er een eens een meid op hyves Simone Die zei dit
Ik kan het niet helpen dat ik door jou manier van doen moet denken aan die lastige Jehova's getuigen, je weet wel die mensen die je willen vertellen wat jij moet geloven. Die komen (net als jij) aan je deur om je hun mening te geven. Net als bijvoorbeeld Shaun sta ik je in eerste instantie te woord, echter om te voorkomen dat je in een oneindige discussie terecht komt die je toch niet kunt winnen tenzij je ook Jehova's getuige word (net zoals met jou) doe ik dan toch vriendelijk maar de deur dicht. Soms stoppen ze dan hun voet tussen de deur.... omdat ze denken dat ze gelijk hebben.

Ik zie niet veel verschil tussen wat jij of een Jehova doet, jij roept "Hij weet niet wat een jab, cross of hook is" en doet er vervolgens alles aan om hem daarvan op de hoogte te stellen ook al heeft hij geen behoefte aan jou 'visie'. En aan de andere kant de Jehova die roept: "U weet niet wat god, het licht of het levenspad is" en doet er vervolgens alles aan om mij daarvan op de hoogte stellen ook al heb ik en en de rest van de straat daar geen behoefte aan.

Ik blijf er bij Michael Haruchai Martial arts Observer (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?21507-Haruchai), ik heb voor je kinderachtige gedrag maar een allesomvattend woord en dat is: PLANK! En zoals het een publiek medium betaamt mag iedereen dit toverwoord gebruiken in zijn verweer tegen Michael.

Maar zoals ik all zei google shaunic02 En Observer the observer


LIVE AS IF YOU WHERE TO DIE TOMORROW.
LEARN AS IF YOU WHERE TO LIVE FOREVER.

Bromios
23-06-2011, 11:57
Wat een duidelijk geschreven stuk.... PLANK!

Haruchai
23-06-2011, 12:01
Hoi Google Shaunic02 eens.En kijk hoe vaak er publiciteit wordt gemaakt Door De Martial arts Observer AKA Haruchai (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?21507-Haruchai)
Maar dat je zijn mensen waaronder ik lastig valt,Door tezeggen dat we weg moeten gaan Of naar betere mensen moeten gaan kijk Nou nee
Er is een punt waar het kinderachtig woord of sick
hoe dan ook publiciteit is publiciteit.
Wie is hij om teklagen.En als je het niks aan vind Snap ik 1 ding niet Waarom zoo veel moeite doen? Je bereikt er 2 dingen mee.
1)publiciteit Voor hem
2)Je laat zien wat voor een persoon je bent (geen beledeging)Je kent hem niet eens persoonlijk,Ik zou zeggen doe er wat aan,Gratis friet drinken en een gezellige tijd.Shaun probeert alleen mensen tehelpen Hoe dan ook.Wat voor een manier dan ook.helpen is altijd goed maakt niet uit hoe.Zo was er een eens een meid op hyves Simone Die zei dit
Ik kan het niet helpen dat ik door jou manier van doen moet denken aan die lastige Jehova's getuigen, je weet wel die mensen die je willen vertellen wat jij moet geloven. Die komen (net als jij) aan je deur om je hun mening te geven. Net als bijvoorbeeld Shaun sta ik je in eerste instantie te woord, echter om te voorkomen dat je in een oneindige discussie terecht komt die je toch niet kunt winnen tenzij je ook Jehova's getuige word (net zoals met jou) doe ik dan toch vriendelijk maar de deur dicht. Soms stoppen ze dan hun voet tussen de deur.... omdat ze denken dat ze gelijk hebben.

Ik zie niet veel verschil tussen wat jij of een Jehova doet, jij roept "Hij weet niet wat een jab, cross of hook is" en doet er vervolgens alles aan om hem daarvan op de hoogte te stellen ook al heeft hij geen behoefte aan jou 'visie'. En aan de andere kant de Jehova die roept: "U weet niet wat god, het licht of het levenspad is" en doet er vervolgens alles aan om mij daarvan op de hoogte stellen ook al heb ik en en de rest van de straat daar geen behoefte aan.

Ik blijf er bij Michael Haruchai Martial arts Observer (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?21507-Haruchai), ik heb voor je kinderachtige gedrag maar een allesomvattend woord en dat is: PLANK! En zoals het een publiek medium betaamt mag iedereen dit toverwoord gebruiken in zijn verweer tegen Michael.

Maar zoals ik all zei google shaunic02 En Observer the observer


LIVE AS IF YOU WHERE TO DIE TOMORROW.
LEARN AS IF YOU WHERE TO LIVE FOREVER.


Ik heb getrolled ja. What of it? Hier heb ik jou filmpjes alleen maar geplaatst als binnenkomer. Je filmpjes spreken trouwens voor zich en zijn uitermate geschikt voor dit off-topic gedeelte van het forum.
Andere bijdragen heb ik ook al geleverd en dat zal alleen maar toenemen. Zowel in dit off-topic gedeelte als in de andere. Ik betwijfel of jij uberhaupt een bijdrage kan leveren waar andere forumleden echt iets aan hebben.
Ik scherm tenminste met de waarheid. Heb misschien weleens mijn identiteit verbloemd, maar dat is de max. Wanneer jij er niet meer uitkomt, dan ga je ronduit leugens vertellen (Waar ik trouwens wel bewijzen van heb). Voor sommige zou ik je zelfs kunnen aanklagen. Moet ik voorbeelden geven?
Ik hoef maar te verwijzen naar je goedkope marketingtruuk eerder in deze thread om de mensen een idee te geven hoe waarheidsgetrouw je bent. Zeggen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een proefles, terwijl je nu beweerd een leerling te zijn.
Zullen we het vizier helemaal opengooien? Ik heb hier niets te verbergen.

Mijn naam is Michael Lemette.
Ik woon in Haarlem.
Ik heb een karateschool in Weesp en studeer Eskrima bij Frans Stroeven bij wie ik ook een instructeursopleiding Jun Fan Jeet Kune Do doe.

En wie ben jij?

ps: Leer je talen. Zowel je Nederlands als je Engels zuigt. Zelfs je credo klopt niet.
pps: PLANK! :icon22:

Haruchai
23-06-2011, 12:08
Door er aandacht aan te geven zal hij alleen maar bekender worden.Er bestaat geen slechte publiciteit, dat is een feit.

Lisa is een troll, oftewel iemand die post puur om reacties los te maken. Ken je de "argument clinic" sketch van Monty Python? Dat idee... Jij liet ook wat troll alarmbellen afgaan bij mij, laten we hopen datik het mis heb.


Een troll is iemand die off-topic posts plaatst om emotionele reakties uit te lokken. Een thread in een off-topic gedeelte van een forum beginnen kan natuurlijk nooit een troll aktie zijn.:smartass:
Wat mij betreft is het hem gegund om bekend te worden. Een lichtend voorbeeld van hoe het niet moet. :thup:

ICON
23-06-2011, 13:57
Ik heb getrolled ja. What of it? Hier heb ik jou filmpjes alleen maar geplaatst als binnenkomer. Je filmpjes spreken trouwens voor zich en zijn uitermate geschikt voor dit off-topic gedeelte van het forum.
Andere bijdragen heb ik ook al geleverd en dat zal alleen maar toenemen. Zowel in dit off-topic gedeelte als in de andere. Ik betwijfel of jij uberhaupt een bijdrage kan leveren waar andere forumleden echt iets aan hebben.
Ik scherm tenminste met de waarheid. Heb misschien weleens mijn identiteit verbloemd, maar dat is de max. Wanneer jij er niet meer uitkomt, dan ga je ronduit leugens vertellen (Waar ik trouwens wel bewijzen van heb). Voor sommige zou ik je zelfs kunnen aanklagen. Moet ik voorbeelden geven?
Ik hoef maar te verwijzen naar je goedkope marketingtruuk eerder in deze thread om de mensen een idee te geven hoe waarheidsgetrouw je bent. Zeggen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een proefles, terwijl je nu beweerd een leerling te zijn.
Zullen we het vizier helemaal opengooien? Ik heb hier niets te verbergen.

Mijn naam is Michael Lemette.
Ik woon in Haarlem.
Ik heb een karateschool in Weesp en studeer Eskrima bij Frans Stroeven bij wie ik ook een instructeursopleiding Jun Fan Jeet Kune Do doe.

En wie ben jij?

ps: Leer je talen. Zowel je Nederlands als je Engels zuigt. Zelfs je credo klopt niet.
pps: PLANK! :icon22:

als je zelf spel- en grammaticale fouten maakt kan je beter niet iemand anders daarvan beschuldigen. komt niet zo goed over

verder zijn jullie allemaal een stelletje randdebielen get a life en ga met zn tweeën lekker met lisa spelen

Haruchai
23-06-2011, 14:06
als je zelf spel- en grammaticale fouten maakt kan je beter niet iemand anders daarvan beschuldigen. komt niet zo goed over

verder zijn jullie allemaal een stelletje randdebielen get a life en ga met zn tweeën lekker met lisa spelen

Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen. :knal:

Peter0711
23-06-2011, 14:28
Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen. :knal:

Je roept om eerlijk te zijn de opmerkingen wel een beetje op je af hoor,dus verwijten plaatsen over het hek openlaten van de gesloten inrichting zegt in dit geval alleen maar meer over jezelf als over ICON. ;)

ICON
23-06-2011, 14:41
Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen. :knal:

nogmaals jun kwat fee doo een tering eind weg en ga met je andere ` ik zet een vechtfilmpje op internet waarin mezelf helemaal voor lul zet vriendjes` op een eigen forum zitten.


ooh en neem lisa ook mee

Haruchai
23-06-2011, 15:54
nogmaals jun kwat fee doo een tering eind weg en ga met je andere ` ik zet een vechtfilmpje op internet waarin mezelf helemaal voor lul zet vriendjes` op een eigen forum zitten.

ooh en neem lisa ook mee

Conform de definitie ben jij nu een troll. :nerd2:
Weet je wat? Als jij nou eens onder een brug gaat zitten, dan kom ik langs en betaal ik je tol.:lol:

Briant
23-06-2011, 22:58
Ik heb het gevoel dat deze thread over niet al te lange tijd in the pit verder te volgen is.

Gilaiir
24-06-2011, 00:52
ZWAAR gehaat hier! mag ik meedoen?

Haruchai
24-06-2011, 07:18
ZWAAR gehaat hier! mag ik meedoen?

'Haat' vind ik te zwaar. Dit heeft alle schijn van een 'flame war' in wording. Maar by all means. Choose your opponent.
Punten worden toegekend op basis van repliek op inhoud, woordenschat en originaliteit. :jerry:

Haruchai
24-06-2011, 07:21
Ik heb het gevoel dat deze thread over niet al te lange tijd in the pit verder te volgen is.
Geen bezwaar van mijn kant, mocht de mod dat zo besluiten. Maar ik vraag me wel af of Boem Boem nog contact heeft gehad met de zolder.

Bromios
24-06-2011, 09:04
Geen bezwaar van mijn kant, mocht de mod dat zo besluiten. Maar ik vraag me wel af of Boem Boem nog contact heeft gehad met de zolder.

Die is aan het verbouwen, dus ik denk dat ie vooral druk is met zijn eigen zolder.

En ik vind 1 sensei voorlopig wel genoeg. Zijn punt is dat die sensei's hele leuke dingen doen waar enthousiaste mensen op af komen, en ze doen niemand kwaad, dus lekker laten gaan.
Zal met deze niet anders zijn. Zolang hun leerlingen maar niet denken dat ze een overvaller met pistool tegen kunnen houden want dat geeft zo'n rotzooi.

Haruchai
24-06-2011, 09:43
Die is aan het verbouwen, dus ik denk dat ie vooral druk is met zijn eigen zolder.

En ik vind 1 sensei voorlopig wel genoeg. Zijn punt is dat die sensei's hele leuke dingen doen waar enthousiaste mensen op af komen, en ze doen niemand kwaad, dus lekker laten gaan.
Zal met deze niet anders zijn. Zolang hun leerlingen maar niet denken dat ze een overvaller met pistool tegen kunnen houden want dat geeft zo'n rotzooi.
Als bezigheidstherapie kan het natuurlijk geen kwaad.
Ik denk dat iedereen wel een probleem heeft wanneer hij wordt geconfronteerd met een overvaller met een pistool.

Bromios
24-06-2011, 10:34
Ik ben wel klaar met dit topic.

Voor mij en de kinderen maar 1 soort kung fu dit weekend:


http://www.youtube.com/watch?v=YdaMGcOyfjM

Gilaiir
24-06-2011, 11:24
'Haat' vind ik te zwaar. Dit heeft alle schijn van een 'flame war' in wording. Maar by all means. Choose your opponent.
Punten worden toegekend op basis van repliek op inhoud, woordenschat en originaliteit. :jerry:

Een flame war is in andere woorden gehaat.

lopez86
24-06-2011, 11:40
Lol wat een epic topic.
Hoe kan ik dit gemist hebben?
Misschien komt het door een overload aan achtertuin-sensei's.


Een flame war is in andere woorden gehaat.

Gilian ook aardig op dreef zo te zien.

Haruchai
24-06-2011, 11:41
Een flame war is in andere woorden gehaat.
'Haat' is een van de sterkste negatieve emoties die er is. Een 'flame war' kan ook gewoon tussen vruenden plaatsvinden.

Gilaiir
24-06-2011, 11:44
'Haat' is een van de sterkste negatieve emoties die er is. Een 'flame war' kan ook gewoon tussen vruenden plaatsvinden.

Meschien moet je het niet zo letterlijk nemen als dat het er staat. Haten word tegenwoordig ook gezien als bitchen.

Haruchai
24-06-2011, 12:37
Meschien moet je het niet zo letterlijk nemen als dat het er staat. Haten word tegenwoordig ook gezien als bitchen.
Ik haat bitchen. :cartman:

Gilaiir
24-06-2011, 12:41
Ik haat bitchen. :cartman:

Nie haten.

Haruchai
24-06-2011, 13:52
Nie haten.
:hippi:

Gilaiir
24-06-2011, 16:56
:hippi:

:batman:

Haruchai
10-08-2011, 01:06
Ik weet dat deze topic al zowat begraven is, mijn excuses als hier iemand aanstoot van neemt. Maar dit wilde ik jullie niet ontnemen. Even starten vanaf 4'37".


http://www.youtube.com/watch?v=A81SGYdmYFM

Haruchai
10-08-2011, 01:24
Dat moet natuurlijk 'onthouden' zijn. :blush:

Sadix
10-08-2011, 15:14
ik zie nog steeds niet wat er mis is met deze jonge...Hij is idd een zolder sensei, iemand die met een heel beperkte groep trained. Niets aan de hand toch?

waarom dit wordt gefilmd weet ik ook niet, maar voor de rest echt geen problemen mee.

Bagheera
10-08-2011, 16:43
okay.... komkommertijd.... even domme reacties lezen en wat filmpjes bekijken..... laat ik starten bij de eerste post en reply van dit draadje....

The_Rock
10-08-2011, 18:00
Dat jullie deze mensen serieus nemen..

Geef hun geen serieuze aandacht en laat hun doen wat ze willen doen op hun zolder ..wtf. Ik heb me kapot gelachen om die filmpjes ..en vooral dat wegrennen na een KO overwinning ..maar om nu echt discussies te lezen op Mixfight had ik niet verwacht.