PDA

View Full Version : Kooivechter in Help mijn man heeft een hobby??



Dennuz
17-06-2011, 15:20
Iemand enig idee over welke "kooivechter" dit gaat?

De aflevering van het tv-programma Help, Mijn Man Heeft Een Hobby loopt donderdagavond volledig uit de hand. Dit zei presentator John Williams donderdagmorgen op Radio 538. "Bij de opnames heb ik echt gedacht: dit wordt nu matten. Niet bijna, maar zeker! Die man ging helemaal uit zijn dak", vertelt Williams.

Dreigementen
De presentator schetst de situatie: "Die man is internetdeejay en heeft in zijn tuin een hele cabine neergezet. Als je daar binnenkomt, is het gewoon een café in zijn tuin. En die vrouw mocht daar nooit komen. Het was een man die vroeger kooigevechten deed. Hij vertelde ook dat hij ooit eens zo'n kiespijn had, dat hij de tuin in was gelopen, een tang had gepakt, en twee tanden had getrokken. 'Ja, dat luchtte zo op! Even wrikken en eruittrekken', zei hij. Moet je je voorstellen dat zo'n man begint te flippen voor je neus."

Onze nationale hulp-Surinamer wil niet te veel kwijt over het verdere verloop van de aflevering, dat om 20.30 uur op RTL 4 wordt uitgezonden: "We zijn bij de opnames weggegaan, die man heeft ons op dat moment bedreigd. We zijn rustig gebleven en ik zei: 'Zo ga je niet met me om en ook niet met mijn ploeg'. Ik mag niet te veel vertellen, maar die vrouw hebben we om veiligheidsredenen meegenomen. Voor de rest moet je vanavond maar kijken."

Het Spijt Me maakt comeback
Williams maakte donderdag in De Telegraaf ook bekend dat hij in het najaar bij RTL 4 terugkomt met Het Spijt Me, waar presentatrice Caroline Tensen in de jaren negentig ongekend populair mee werd. "Het enige verschil is dat het dit keer geen studioprogramma wordt. De spijtbetuigingen worden op locatie opgenomen", aldus Williams.

"Dat het nu op locatie wordt gedraaid heeft ermee te maken dat het concept sinds begin dit jaar in Duitsland goed scoort. Dus maakt Nederland er nu ook een locatieprogramma van", besluit de presentator.

Bron: fok.nl

SjorsWilms
17-06-2011, 15:28
Wordt het vanavond uitgezonden?

R.H.
17-06-2011, 15:39
Ook dit zal gaan bijdragen aan de goede reputatie van vechtsporten als mma :D.

maar word dit dus donderdag uitgezonden, of is het donderdag opgenomen?

Garcia
17-06-2011, 16:25
Volgens mij was het afgelopen donderdag. En nee ik heb het niet gezien :)

Kemal
17-06-2011, 16:32
ik heb het gisteren gezien, maar ik verstond er geen sodemieter van wat die vent allemaal zei, wel ging hij een paar keer goed door het lint en zei tegen John als je nu niet weg gaat dan sla ik je zo hard dat je 40 dagen sterretjes ziet :lol: wat een achterlijke was die vent zeg, moest hij ook zn kroegje opruimen die aan zn studio vast zat wuahaha

hier de uitzending: http://www.rtl.nl/xl/#/u/3feb1730-1db3-389d-8094-cf153035e89d/

Leventdepevent
17-06-2011, 16:56
ik heb een stukje gezien,maar verstond er ook geen kloot van...wat een gek

rafi
17-06-2011, 18:13
hans vos haha....

Marchant
17-06-2011, 18:28
hahaha die williams : " meedraaien hé! met je andere been.":lol:

R.H.
17-06-2011, 19:19
Sorry maar wat een vrolijke neger is dat toch ook :D

Hendy
17-06-2011, 19:26
Vraag me af of hij uberhaupt in de kooi heeft gestaan.. kent iemand hem?

Richelieu
17-06-2011, 19:50
haha, wannebe tandarts!

Richelieu
17-06-2011, 20:29
Toch heeft hij het twee keer over "de kooi", maar heeft iemand hem ooit zien vechten?

rafi
17-06-2011, 21:01
kennen jullie hem niet hij was de eerste nederlander samen met gerard qordou die in de ufc heeft gevochten.

raveboy
17-06-2011, 21:04
Dit is die radio site, kan alleen nergens een achternaam vinden, zoekt wat makkelijker.

Muziekteam.nl (http://www.muziekteam.nl/)

Kemal
17-06-2011, 21:18
LOL wat een griebus muziek, wil je nog niet dood mee gevonden worden.. heeft er trouwens al iemand een bericht in het teskt veld gezet :lol:

Richelieu
17-06-2011, 21:19
Wel een werkende stream, haha

Richelieu
17-06-2011, 21:20
LOL wat een griebus muziek, wil je nog niet dood mee gevonden worden.. heeft er trouwens al iemand een bericht in het teskt veld gezet :lol:

Done

raveboy
17-06-2011, 21:30
sjeesus, die gast kan in ieder geval niet schrijven, kwam dit tegen op een forum bij een andere dj:
Geert is DJ de Telstar op de radio

Naam: telstar Datum: 22-08-2010 11:20

goede morgen de piraten uit het noorden ben even op de zaaid bij jullie weesen kijkken en moet
zeggen ziet er goed uit hoor toppie en de plaaten keuze is ook reuze draai zelf ook als dj op het net
bij Muziekteam.nl (http://www.muziekteam.nl) als dj de telstar met gosia op de vrijdag avond van 6 tot 6 en neem ook
eens een kijkje bij ons zou zeggen enlaat ook daar eens een leuk berigje achter groetjes telstar
&gosia met de klijne danny,,,

Kemal
17-06-2011, 21:37
Done

:lol: In welke kooi heb je geknokt geert..?

of was dat em niet..?

Richelieu
17-06-2011, 21:59
:lol: In welke kooi heb je geknokt geert..?

of was dat em niet..?

:brow:

Bagheera
18-06-2011, 00:40
och viel wel mee.. mooi klote van zieen hobbie....

Marchant
18-06-2011, 01:03
:lol: In welke kooi heb je geknokt geert..?

of was dat em niet..?

waarschijnlijk deze

Café Bar De Kooi

Oudestraat 240
8261CB Kampen
Nederland


Telefoon: (+31) 0383331933

Hendy
18-06-2011, 09:30
hahaha :lol:

Peter0711
18-06-2011, 11:28
Kooivechter ? Dat was vast wel heeeel lang geleden?
Ik dacht die donderd zo dood neer dat ie zichzelf te druk maakte en met spullen begon te gooien :D

joost
18-06-2011, 13:19
Hij komt uit Klazinaveen... wellicht heeft ie bij Hardcore Gym getraind Dennuz ;) hahaha

Bagheera
18-06-2011, 14:32
info (na wat internet zoekwerk)

Naam: Geert Prins
Tel: 0591394545
speurders advertentie: Advertenties van geert prins uit Klazienaveen, Drenthe - Speurders.nl (http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3620887/)
Reactie op het muziekteam gastenboek:
natuurlijk wil ik langs deze weg eidereen bedanken voor de fijne en ook niet fijne reaksies de hobie blijf ik gewoon doen ondanks alles dat geef ik nooit op eens piraat altijd piraat en het is veel te gezellig met zulke kolegaas te draaien en feest maaken oke wij zijn nog niet de grooste maar bijfen wel de gezeligst met al onze djs van het muziekteam en wie weet met deze tv reklame worden wij eens de grootste groetjes van de telstar en lady gosia en danny zuper bedankt allemaal voor julie mails en verzoekjes op 17-6- 2011 toppie bvd geert telstar

Leventdepevent
18-06-2011, 14:35
info (na wat internet zoekwerk)

Geert prins
speurders advertentie: Advertenties van geert prins uit Klazienaveen, Drenthe - Speurders.nl (http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3620887/)
Reactie op het muziekteam gastenboek:
natuurlijk wil ik langs deze weg eidereen bedanken voor de fijne en ook niet fijne reaksies de hobie blijf ik gewoon doen ondanks alles dat geef ik nooit op eens piraat altijd piraat en het is veel te gezellig met zulke kolegaas te draaien en feest maaken oke wij zijn nog niet de grooste maar bijfen wel de gezeligst met al onze djs van het muziekteam en wie weet met deze tv reklame worden wij eens de grootste groetjes van de telstar en lady gosia en danny zuper bedankt allemaal voor julie mails en verzoekjes op 17-6- 2011 toppie bvd geert telstar

hahaha hij schrijft ook zoals ie praat....

Bagheera
18-06-2011, 14:49
zo ik heb een berichtje achtergelaten om die man een hart onder de riem te steken als mede vechter..

Geert [telstar]; Draai je binnenkort een plaat voor onze eigen Hendy die slettenposter.. die gast rukt zich iedere dag af in de dungeon en heeft soms een goede polka nodig om klaar te komen... Draai ze vanuut klazienaveen; Goed bezig met die poolska!

Bag.[mixfight]

Simon-chellie
18-06-2011, 15:29
Ik kom zelf ook uit die regio,
Geert is familie van een goeie vriendin van me, alleen bedoeld hij met kooivechten, gewoon wat in de achtertuin net als Bob Sapp.. Een potje straatvechten en doorgaan tot er iemand gewonnen heeft. Op tv hebben ze er waarschijnlijk het woord 'kooi' vechten voor gebruikt..

Mauro
18-06-2011, 16:10
zo ik heb een berichtje achtergelaten om die man een hart onder de riem te steken als mede vechter..

Geert [telstar]; Draai je binnenkort een plaat voor onze eigen Hendy die slettenposter.. die gast rukt zich iedere dag af in de dungeon en heeft soms een goede polka nodig om klaar te komen... Draai ze vanuut klazienaveen; Goed bezig met die poolska!

Bag.[mixfight]
Waha! LOL

Leventdepevent
18-06-2011, 17:03
Ik kom zelf ook uit die regio,
Geert is familie van een goeie vriendin van me, alleen bedoeld hij met kooivechten, gewoon wat in de achtertuin net als Bob Sapp.. Een potje straatvechten en doorgaan tot er iemand gewonnen heeft. Op tv hebben ze er waarschijnlijk het woord 'kooi' vechten voor gebruikt..
Net als Bop Sapp? na 1 klap jankend gaan liggen bedoel je dan? ;)

Leventdepevent
18-06-2011, 17:04
zo ik heb een berichtje achtergelaten om die man een hart onder de riem te steken als mede vechter..

Geert [telstar]; Draai je binnenkort een plaat voor onze eigen Hendy die slettenposter.. die gast rukt zich iedere dag af in de dungeon en heeft soms een goede polka nodig om klaar te komen... Draai ze vanuut klazienaveen; Goed bezig met die poolska!

Bag.[mixfight]

WHAAAHAA Lachkick.....denk dat Hendy hem stiekem al kent....ons kent ons bij die DJ's haha

Hendy
18-06-2011, 17:18
LMAO

joost
18-06-2011, 17:49
BoemBoem ga hier ook even langs :P hahahaha

Kemal
18-06-2011, 18:25
zo ik heb een berichtje achtergelaten om die man een hart onder de riem te steken als mede vechter..

Geert [telstar]; Draai je binnenkort een plaat voor onze eigen Hendy die slettenposter.. die gast rukt zich iedere dag af in de dungeon en heeft soms een goede polka nodig om klaar te komen... Draai ze vanuut klazienaveen; Goed bezig met die poolska!

Bag.[mixfight]

:lol: REPS!

SjorsWilms
18-06-2011, 18:40
Lol, die lowkick aan het eind.

Slome
18-06-2011, 18:44
laat hm maar ff naar de gym komen dan... haha

Slome
18-06-2011, 18:47
kennen jullie hem niet hij was de eerste nederlander samen met gerard qordou die in de ufc heeft gevochten.
dat is broeder pardoel man..

Kemal
18-06-2011, 18:50
dat is broeder pardoel man..

:lol: dus eigenlijk is Geert de piraat, onze Remco Pardoel....:brow: nu weet ik wel hoe het komt dat Remco van die heerlijke setjes neerzet ;)

Slome
18-06-2011, 18:52
Heel veel overeenkomsten iig

Boem Boem
20-06-2011, 10:20
BoemBoem ga hier ook even langs :P hahahaha

Ga je mee dan grote vriend?? Kun je mooi wat foto's maken......