PDA

View Full Version : Boksgala in sportschool Balans te Tilburg, 12 juni



Verlegen meisje
19-06-2011, 17:23
Hoi iedereen,

Ik weet niet precies waar ik dit kwijt kan, maar bij de boksgala had ik een hele leuke jongen gezien die een wedstrijd moest draaien. Een C-vechter. Hij was waarschijnlijk Marokkaans, lichtgetint en kwam denk ik uit België maar daar weet ik niet zeker. Hij had een wedstrijd tegen een blanke jongen. Het was een sportieve wedstrijd met hoog niveau van beiden, maar uiteindelijk had de Marokkaanse jongen met een hoekstoot de jongen KO geslagen. Daarna begon de moeder van de jongen paniekerig te worden en kwam er wat ophef in het publiek, maar uiteindelijk was alles goed gekomen. Waarom ik deze topic open, ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd. Ik vroeg me af of jullie iemand kennen die ook op de gala was of er zelf was. Ik heb helaas geen naam en geen naam van de sportschool. Ik hoop zo dat iemand me kan helpen.

Nog een fijne dag..

Verlegen meisje
19-06-2011, 17:54
Toe? Weten jullie anders misschien waar ik eventueel een lijst van namen zou kunnen vinden? Is er een kickboks-bond of dergelijke die op de hoogte is van alle gala's?

Asura
19-06-2011, 18:08
Je bedoelt dat hij letterlijk in jouw hoofd zit en hij weigert hier uit te gaan?
Ongewenste fellatio is een ernstige zaak. Tijdens fellatio is het ook pittig om iemand zijn naam te vragen, maar wellicht kan je het op een briefje schrijven en aan hem tonen.Ik neem aan dat hij gewoon Nederlands kan lezen, maar ik het best even in het Frans vertalen.

Verlegen meisje
19-06-2011, 18:09
Hahaha jeetje, je laat me wel lachen. : )

Asura
19-06-2011, 18:16
Dat kan je ook wel gebruiken in een tijd als deze toch. Best pittig allemaal.
Ey PM me trouwens ik kan ook doorgaan voor een halve mocro en ben waarschijnlijk aantrekkelijker dan deze gast. Zoek je persé een Mocro of is een andere Arabische afkomst ook voldoende?

Ik ben trouwens een recreationele B-vechter, een stapje hoger maar hopelijk maakt dat niks uit. Zo niet, dan kan ik je alleen maar succes wensen.

paspoes
19-06-2011, 20:24
Volgens mij heet de Marokkaanse bokser Badr Hari :box: hij traint bij mike's gym.

Richelieu
19-06-2011, 20:58
Volgens mij heet de Marokkaanse bokser Badr Hari :box: hij traint bij mike's gym.

Haha, weer terug?

Asura
19-06-2011, 20:59
lol @ je AV paspoes

paspoes
19-06-2011, 21:21
Haha, weer terug?

hahaha nee, nou ik moest effe reageren enne verder alles ok thuis met familie?

Richelieu
20-06-2011, 13:00
hahaha nee, nou ik moest effe reageren enne verder alles ok thuis met familie?

Ken je de Marokkaanse hunk in kwestie ;) Alles prima hoor, weinig veranderd eigenlijk.

paspoes
20-06-2011, 19:30
Ken je de Marokkaanse hunk in kwestie ;) Alles prima hoor, weinig veranderd eigenlijk.

Nope

Verlegen meisje
26-06-2011, 21:41
Niet meer op zoek naar dit persoon.. Inmiddels als een potentiële vervanger gevonden. Groetjes!