PDA

View Full Version : Vaderdag Topic 2011??



Glen
20-06-2011, 07:20
Zijn er geen gelukkige vaders na de vaderdag van gisteren??

Ik doe wel even de kick off!!

Ik heb van mijn dochter King het allemooiste boek ooit gekregen.
GOAT - The Greatest Of All Time (Tribute to Muhammad Ali)
20 kilo zwaar, in een koffertje met super, super, super mooie foto's en verhalen!!

King bedankt!

Kemal
20-06-2011, 08:09
Das zeker een mooi vaderdaggeschenk Glen!

Zelf heb ik van mn dochtertje een zelfgemaakte zakdoek gehad hahah
Mn zoontje had een puzzel gemaakt met zijn foto er op, al met al erg leuk en goed verwend dus ;)

Leventdepevent
20-06-2011, 09:10
ik heb een Kei en een postzak gehad.............zelfgemaakte zakdoek had ik vorig jaar haha

Boem Boem
20-06-2011, 10:18
Ik heb van mijn dochtertje ( Tyra 15 maand oud) zelfgemaakte onderzetters gekregen, een mooie sesamstraat onderbroek van Elmo en een mooie DVD collectie met meerdere films.......en van de hond een stevige poot!!

Osu

chris

Glen
20-06-2011, 13:24
Zijn er geen gelukkige vaders na de vaderdag van gisteren??

Ik doe wel even de kick off!!

Ik heb van mijn dochter King het allemooiste boek ooit gekregen.
GOAT - The Greatest Of All Time (Tribute to Muhammad Ali)
20 kilo zwaar, in een koffertje met super, super, super mooie foto's en verhalen!!

King bedankt!

En natuurlijk ook mijn schoonzoon Bennie heel erg bedankt!!!
(Mijn god wat ben ik oud!)

Sadix
20-06-2011, 13:45
hahahaah Glen, wat ben je oud!! (ff inwrijven)

haha leuk man.

Ik ben helaas nog geen papa dus heb ik mijn schoonvader en vader opgebeld en ze een hele leuke dag gewenst. Heb niks voor ze gekocht omdat ze beide op zo een 3800 KM van me zijn.

Glen
20-06-2011, 14:00
hahahaah Glen, wat ben je oud!! (ff inwrijven)

haha leuk man.

Ik ben helaas nog geen papa dus heb ik mijn schoonvader en vader opgebeld en ze een hele leuke dag gewenst. Heb niks voor ze gekocht omdat ze beide op zo een 3800 KM van me zijn.
We hebben in ieder geval dezelfde roots....Bennie mijn schoonzoon is half Turks!

Sadix
20-06-2011, 14:21
Haha leuk man :d

Mijn vader heeft toen hij als gast arbeider naar Nederland kwam mijn Zus Frieda geadopteerd toen ze 6 was. Een vol bloed nederlands meisje. Is al weer 35 jaar mijn zus. Zie ook geen verschil tussen haar en mijn andere zus of broers.

Dus ik heb dan weer een zus met jou roots haha :D

Hendy
20-06-2011, 17:04
Heb een aantal pakketjes uit Salou & Loret de Mar gehad...