PDA

View Full Version : Waarschuwing voor verdachte fysiotherapeut



Kemal
20-06-2011, 11:59
EINDHOVEN - Het tuchtcollege voor de gezondheidszorg heeft maandag een waarschuwing opgelegd aan een fysiotherapeut uit het noorden van Limburg omdat hij een patiënte onvoldoende informeerde over een gênante behandeling in de schaamstreek.

De klacht van de vrouw over grensoverschrijdend seksueel gedrag door de fysiotherapeut is echter ongegrond omdat beider verklaringen lijnrecht tegenover elkaar staan.

Drukpuntmassage
De 49-jarige vrouw uit Groesbeek stapte naar de politie en naar het tuchtcollege, omdat de fysiotherapeut drukpuntmassage uitvoerde rondom haar schaamstreek terwijl zij alleen een knieblessure had. Ze zegt dat de man met zijn vingers in haar vagina kwam.

Frictiebehandeling
Het tuchtcollege stelt voorop dat een zogenoemde frictiebehandeling in de schaamstreek ook voor knieklachten kan helpen. Maar uit het dossier en de uitleg van de fysiotherapeut blijkt niet dat hij de vrouw voldoende heeft geïnformeerd of om toestemming heeft gevraagd, aldus de uitspraak.

Cel
De fysiotherapeut werd eind vorig jaar voor ontucht gearresteerd en zat 38 dagen in voorarrest. De man ging met succes in beroep tegen de verlenging van zijn voorlopige hechtenis. Het gerechtshof in Den Bosch liet hem vrij. Justitie heeft nog niet besloten of de fysiotherapeut voor de rechter moet komen.

:confused:

Bartju
20-06-2011, 12:23
:confused:What the fuck....
drukpunt massage bij de poes voor je knie. Das nieuw voor mij!

Leventdepevent
20-06-2011, 12:38
waren het zn vingers wel?

Kemal
20-06-2011, 12:47
Volgens mij had hij gewoon zn eigen drukpunt erin...

Pansier
20-06-2011, 16:02
Als hij te dicht in de buurt komt, waarom zeg je er dan niet iets van?

Asura
20-06-2011, 18:24
Heb jij dat weleens moeten doen pansier?

redjuh
21-06-2011, 07:39
goed dat je t zegt. dan ga ik daar iig niet heen

Peter0711
21-06-2011, 11:53
"Ze zegt" Kan natuurlijk ook zijn dat de vrouw geschrokken was,en niks durfde te zeggen dat het daadwerkelijk gebeurde,en achteraf moord en brand schreeuwd,maar goed,gezien de man al eerder gearresteerd is zal er wel iets niet helemaal pluis zijn..

Vinger"s" ook nog he... Metteen 3 stuks,hoppa!! :D