PDA

View Full Version : krokodil-the-drug-that-eats-junkies *NSFW*



Biiyen
24-06-2011, 00:21
Hebben jullie deze shit al eens bekeken... Focking hell, het heeft me echt gegrepen. Niet normaal wat een mens zichzelf al niet aan doet.

Ik ga hier geen foto's of fimpjes direct op mixfight posten, klik maar als je nieuwschierig bent... waanzin.
Echter bekijk het niet op je werk...

Hier artikel:
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/krokodil-the-drug-that-eats-junkies-2300787.html

Hier het filmpje:
Krokodil Drug Killing Russian Teenagers, VIDEO ΠšΡ€ΠΎΠΊΠΎΠ΄ΠΈΠ» Π½Π°Ρ€ΠΊΠΎΡ‚ΠΈΠΊΠ°ΠΌΠΈ Убийство русских подростков, Π’Π˜Π”Π•Πž | Morrison World News (http://morrisonworldnews.com/?p=51494)

lopez86
24-06-2011, 01:41
Ik dacht dat ik alle ranzigheid wel voorbij had zien komen.
Maar dit slaat echt alles.
Ik zou je eigenlijk negreps moeten geven, kan veel hebben maar dit is echt teveel.

Kemal
24-06-2011, 06:37
gadver wat smerig zeg, die ene heeft trouwens naast haar poes een nog grotere gapende wond zitten ;)

NSFW komt er in de titel bij ;)

Mickey
24-06-2011, 08:22
Ik heb het alleen gelezen. This sounds seriously fucked up.

Biiyen
24-06-2011, 09:02
Ik dacht dat ik alle ranzigheid wel voorbij had zien komen.
Maar dit slaat echt alles.
Ik zou je eigenlijk negreps moeten geven, kan veel hebben maar dit is echt teveel.

Hoezo negreps?

Ik vind dit echt intrigerend, niet dat ik het leuk vind ... maar denk gewoon eens mee.

* Politici steken liever geld in hun zak van de farmaceutische industrie dan dat ze het probleem simpel oplossen, willens en wetens dat mensen door de hel gaan.
* Mensen zien zichzelf wegrotten maar gaan desondanks door met gebruiken, totdat de dood erop volgt.

Leventdepevent
24-06-2011, 23:57
lijkt rotten.com wel...gadverdomme

Marchant
25-06-2011, 00:01
Dit had ik niet hoeven weten !!! damn!!

joost
25-06-2011, 21:16
ziek

Bromios
25-06-2011, 21:54
Het is wel behoorlijk ziek maar het zijn natuurlijk wel gasten die al helemaal onderaan bungelen voordat ze zo ver komen.

Wat ik me altijd afvraag: wie bedenkt dat spul ?

Baske
26-06-2011, 18:47
Heb het artikel gelezen, het filmpje laat ik maar links liggen. Heftig verhaal...

Pansier
26-06-2011, 21:38
Outch...

Gilaiir
26-06-2011, 22:40
Ik had geen zin om dat artikel te lezen dus ging meteen naar het filmpje. En een ding weet ik wel, hun hebben gruwlijk veel pech!

Bartju
27-06-2011, 12:42
wat is er precies te zien?
ben nu op het werk maar ontzettend nieuwschierig:p

Baske
27-06-2011, 14:54
Het artikel is Safe for work Bart ;)

Biiyen
27-06-2011, 14:56
wat is er precies te zien?
ben nu op het werk maar ontzettend nieuwschierig:p

Junks in het ziekenhuis die hun mooie "war trophies" tonen en daaraan worden behandeld.
Mensen met gele/groene/zwarte "krokodillen" huid en wegrottende ledematen.

McClane
27-06-2011, 16:17
Ah. Dit topic deed mij herinneren aan een video welke ik onlangs op de Joe Rogan board tegenkwam.

Toch wel NSFW: http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhE3AUOqiVkm5X3Akq.

Gore-factor valt alleszins mee. Er is geen bloed te zien.

In de video wordt ιιn patient in behandeling uitgelicht waarbij zijn onderbeen in vergevorderde staat is. Verbazend hoe rustig deze jongen eronder blijft wanneer zijn onderbeen op chirurgische wijze wordt geamputeerd.

Bagheera
27-06-2011, 19:34
wat mij opvalt na het zien van 3 filmpjes is de verre stadium van rotting en toch de "gezondheid" van de gebruikers,
sommige mensen gaan dood na een sneetje en een bacterie, deze hebben complete ledematen weg gerot en leven
gewoon door.... bizar.....

zombiedrug!

Biiyen
27-06-2011, 22:49
wat mij opvalt na het zien van 3 filmpjes is de verre stadium van rotting en toch de "gezondheid" van de gebruikers,
sommige mensen gaan dood na een sneetje en een bacterie, deze hebben complete ledematen weg gerot en leven
gewoon door.... bizar.....

zombiedrug!

Nou ja, leven door... 90% die aan "krokodil" begint is binnen het jaar dood.

Maar dan nog, zo'n krokodil junk moet om de 90 minuten een nieuwe spuit zetten. Ze kunnen zelfs niet slapen omdat ze wakker worden van de pijn en dan moeten spuiten.

bizar ... indeed.

Ben benieuwd of dit spul in NL gaat aanslaan... Hoop het niet, maar de domheid van sommige lui kent geen grenzen.

Khanom Thom
28-06-2011, 08:21
Ik sla dit ff over... hoef het niet te zien. It's a sick world!

goro
28-06-2011, 09:20
Dat moet in de PIT! bah!