PDA

View Full Version : Domme/Domste dingen die je mensen hebt horen zeggen over MMA/Kickboksen/Vechtsport



ieatsoul
28-06-2011, 09:51
Zoals gewoonlijk, kijk ik op dumpert of er nog iets leuks is. Toevallig zag ik Kongo vs Barry erop staan. Man man, de reacties van de mensen die er niks van afweten.. Hier enkele voorbeelden:

''Zoals ik al eerder zei, zucht, wat is boksen toch voor de dommen.....''
"Domme sport, maar domme mensen moeten willen ook graag sporten."
"Is dit sport?? Dit is elkaar slaan totdat er iemand K.O. gaat, toch? Nja sowieso -1"

Wat voor domme dingen horen jullie mensen zeggen in het echte leven? En ergeren jullie je hieraan, of vinden jullie het normaal omdat die mensen zich er niet in verdiepen?

Bagheera
28-06-2011, 10:07
Dit is mijn bijdrage aan deze "domme" thread... :D

http://www.youtube.com/watch?v=cowBB2NHjNY

Glen
28-06-2011, 10:14
Ik doe aan K-1.............

Leventdepevent
28-06-2011, 10:16
"Kun je met boksen alleen maar punten scoren door elkaar te slaan dan?" ....ehm nee ook door het langste op 1 been te staan met je handen in de lucht terwijl je het complete euvre van jantje smit neuried....maw nekschot!

R.H.
28-06-2011, 10:16
Lol , wat glen zegt alleen dan van de ufc:

I train ufc.

ieatsoul
28-06-2011, 10:20
Er was zelfs een documentaire op National Geographic waarin de narrator zei: ''UFC is now becoming one of the world's most popular sports''.

Glen
28-06-2011, 10:52
'Ik ben kickboks/mma scheidsrechter'..........Nou, dan moet ik met jou geen ruzie krijgen..........

Peter0711
28-06-2011, 11:19
Ik stoor me hier niet aan,vind het wel grappig.. :D

Dit hou je toch. Je hebt het met voetbal,hockey,tennis enz. enz. Bij elke sport is wel onbegrip terug te vinden,en hoe extremer de sport,hoe extremer deze reakties zullen zijn.

Pansier
28-06-2011, 11:22
''Bij MMA knuffelen ze alleen maar''

R.H.
28-06-2011, 11:28
''Bij MMA knuffelen ze alleen maar''

Mwah, als ze alleen naar gsp's laatste partijen hebben gekeken kan ik het ze niet kwalijk nemen....

Kemal
28-06-2011, 11:32
"snap niet dat je de ring ingaat en je helemaal in elkaar laat slaan" ..

Fyodor
28-06-2011, 12:41
Over MMA:

Dat is allemaal nep!

Voor de rest: 90% van de reacties bij een MMA filmpje op dumpert.

Simon-chellie
28-06-2011, 13:49
Kickboks:

Na een wedstrijd komen er altijd mensen naar me toe die er 0,0% verstand van hebben:
('ja maar je had beter dit en dit kunnen doen')
Mijn antwoord: Heeft u zelf wel eens getraind / in de ring gestaan?
('nee dat niet')

Khanom Thom
28-06-2011, 14:10
In de ring tijdens een gevecht hoor je het publiek schreeuwen; KNIEËN KNIEËN... terwijl je tegenstander er 2 meter bij je vandaan staat ;)

blackadder
28-06-2011, 14:28
'Ik ben kickboks/mma scheidsrechter'..........Nou, dan moet ik met jou geen ruzie krijgen..........
:lol:

Pansier
28-06-2011, 14:28
In de ring tijdens een gevecht hoor je het publiek schreeuwen; KNIEËN KNIEËN... terwijl je tegenstander er 2 meter bij je vandaan staat ;)

't zelfde als: ''sla hem kapot/verrot!!!''

Mensen, het is en blijft een sport!

SjorsWilms
28-06-2011, 14:55
'Ik ben kickboks/mma scheidsrechter'..........Nou, dan moet ik met jou geen ruzie krijgen..........

Wat haat ik die opmerking... Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen, want natuurlijk wil je geen ruzie met me, wie wil überhaupt ruzie >.> maar als je zeg "Nee, je wilt idd geen ruzie met me" komt het een beetje over als "Kijk mij, ik ben een kickbokser, nu je wil geen ruzie met me". En je kan natuurlijk ook niet zeggen "Ja, je wilt ruzie met me" want dat slaat helemaal nergens op.

Baske
28-06-2011, 15:40
Gewoon vriendelijk lachen en doorgaan met 't gesprek. Ze bedoelen 't goed.

ARMENIA
28-06-2011, 16:02
K was laats aan het joggen, maar was ff aan het rusten.. loopt er een vrouw aan de overkant, begint ze te praten tegen me.. later komt ze naar me toe lopen.. beetje lullen mee..

zegt ze sport je, ja beetje kickbox enzo..
`ooh mijn man is een kooivechter, die vecht in kelders enzo.. zijn illigale kooigevechten.. mijn man heeft laats nog een man vermoord, komt regelmatig voor, jaaaa daar moet je echt geen ruzie mee krijgen.. Hij is echt 2 meter lang`

weet ik veel wat ze allemaal lulde, maarja ik kan niet tegen als iemand zo dom lult, ik zeg in nederland bestaat dat niet.. maarja toen kregen we bijna een welles nietes gesprek.. ik zei ik ga weer verder joggen..

wat een mogolenwijf was dat

Asura
28-06-2011, 16:05
lol wat een gestoord wijf

dirk5
28-06-2011, 16:18
ik las er hier laast nog 1....

Ging over dat gala met Pride regels in Canada, presteerde iemand te vragen of dat in een ring of kooi zou zijn...

zucht...

Maar de gemiddelde mma fan is gewoon een proleet, aangezien het gemiddelde de Amerikanen zijn. Bij UFC 108 in Vegas zat er iemand achter mij die begon te lachen bij een inverted triangle omgezet in een armbar: that can't be a submission....

dubbel zucht....

Leventdepevent
28-06-2011, 21:33
ooh mijn man is een kooivechter, die vecht in kelders enzo.. zijn illigale kooigevechten.. mijn man heeft laats nog een man vermoord, komt regelmatig voor, jaaaa daar moet je echt geen ruzie mee krijgen.. Hij is echt 2 meter lang`

hij draagt toch geen ajax shirt en/of wielertenu he?

blackadder
28-06-2011, 21:38
Wat haat ik die opmerking... Ik weet nooit wat ik daarop moet zeggen, want natuurlijk wil je geen ruzie met me, wie wil überhaupt ruzie >.> maar als je zeg "Nee, je wilt idd geen ruzie met me" komt het een beetje over als "Kijk mij, ik ben een kickbokser, nu je wil geen ruzie met me". En je kan natuurlijk ook niet zeggen "Ja, je wilt ruzie met me" want dat slaat helemaal nergens op.
Nog leuker is het wanneer ze dan roepen: Oh dan kan er dus niks gebeuren wanneer we ruzie krijgen.
Dan zeg ik alijd: Ja. Absoluut.
Mochten ze echt ruzie gaan zoeken ga ik wel met een biertje erbij kijken hoe ze het eraf brengen.

Pansier
28-06-2011, 21:46
K was laats aan het joggen, maar was ff aan het rusten.. loopt er een vrouw aan de overkant, begint ze te praten tegen me.. later komt ze naar me toe lopen.. beetje lullen mee..

zegt ze sport je, ja beetje kickbox enzo..
`ooh mijn man is een kooivechter, die vecht in kelders enzo.. zijn illigale kooigevechten.. mijn man heeft laats nog een man vermoord, komt regelmatig voor, jaaaa daar moet je echt geen ruzie mee krijgen.. Hij is echt 2 meter lang`

weet ik veel wat ze allemaal lulde, maarja ik kan niet tegen als iemand zo dom lult, ik zeg in nederland bestaat dat niet.. maarja toen kregen we bijna een welles nietes gesprek.. ik zei ik ga weer verder joggen..

wat een mogolenwijf was dat

Of dat wijf is gek, of jij lult uit je nek :lol:.

TheSkindo
28-06-2011, 21:56
ow ja deze hoor ik ook graag: "Jij doet toch aan dat kooivechten? dan mag je alles he...ook iemand doodslaan..."
Meestal reageer ik dan door te zeggen dat ik dat idd wekelijks doe en hebben ze snel door dat ze voor lul staan lol

Kemal
28-06-2011, 22:02
K was laats aan het joggen, maar was ff aan het rusten.. loopt er een vrouw aan de overkant, begint ze te praten tegen me.. later komt ze naar me toe lopen.. beetje lullen mee..

zegt ze sport je, ja beetje kickbox enzo..
`ooh mijn man is een kooivechter, die vecht in kelders enzo.. zijn illigale kooigevechten.. mijn man heeft laats nog een man vermoord, komt regelmatig voor, jaaaa daar moet je echt geen ruzie mee krijgen.. Hij is echt 2 meter lang`

weet ik veel wat ze allemaal lulde, maarja ik kan niet tegen als iemand zo dom lult, ik zeg in nederland bestaat dat niet.. maarja toen kregen we bijna een welles nietes gesprek.. ik zei ik ga weer verder joggen..

wat een mogolenwijf was dat

OMFG!! en hij heet Geert en draait vrijdag avond polka plaatjes ; Telstar.. http://www.muziekteam.nl/ ;)

Bagheera
28-06-2011, 22:26
OMFG!! en hij heet Geert en draait vrijdag avond polka plaatjes ; Telstar.. http://www.muziekteam.nl/ ;)
hahahaha top reactie...

Asura
28-06-2011, 22:41
lol kemal xDDD

lopez86
28-06-2011, 23:32
- "Hij doet MMA. Ja dat is in een kooi, deurtje dicht en rammen maar".
- "Met jou moet ik geen ruzie krijgen dus".
- "MMA wat is dat? Oooh Freefight. Daar mag alles toch?"

:fp::fp::fp:

+ natuurlijk de gezichtsvertrekkende blikken die je krijgt als je uitlegt wat MMA is.
Ik ben daar maar mee gestopt.
Zeg tegenwoordig dat ik worstel of judo doe.
Kan-niet-tegen-die-achterlijke-reacties.

Sadix
28-06-2011, 23:35
ik krijg ook bijna wekelijks de, "o dan moet ik met jou geen ruzie krijgen" reactie haha

En toch betrap ik me zelf elke x op een "nee joh, ik vecht nooit" of "nee joh, ik ben totaal niet agressief of iets"

dus elke x toch bewijzen dat je als kickbokser of vechtsport beoefenaar niet constant mensen in elkaar beukt.

Hebben andere vechtsporten ook zulke clichés? kan me niks bedenken bij voetbal of basketbal ofzo

Sadix
28-06-2011, 23:36
voor Kemal en Levent hun comments : You must spread some Reputation around before giving it to Kemal again.

Pansier
29-06-2011, 00:06
ik krijg ook bijna wekelijks de, "o dan moet ik met jou geen ruzie krijgen" reactie haha

En toch betrap ik me zelf elke x op een "nee joh, ik vecht nooit" of "nee joh, ik ben totaal niet agressief of iets"

dus elke x toch bewijzen dat je als kickbokser of vechtsport beoefenaar niet constant mensen in elkaar beukt.

Hebben andere vechtsporten ook zulke clichés? kan me niks bedenken bij voetbal of basketbal ofzo

Bij voetbal zeggen ze: ''Dan moet ik niet met mijn rug naar je toedraaien, anders krijg ik vast een onsportieve trap op mijn enkels''...

ARMENIA
29-06-2011, 08:00
Of dat wijf is gek, of jij lult uit je nek :lol:.

dat wijf is gek;)

barbara
29-06-2011, 09:11
- "Met jou moet ik geen ruzie krijgen dus".


+ "oeeeh, gevaarlijke dame hoor" (met zo'n blik van: Ahw het kleine meisje denkt ook dat ze wat kan)
"Zou niks voor mij zijn, dat hele agressieve gedoe"

En, mijn persoonlijke favoriet: "Nou, met jou wil ik ook wel een keertje sparren hoor". :fp:


Zucht .

Marco
29-06-2011, 11:24
dat bonjasky wereldkampioen k1 freefight was..
dat kickboksen een criminele sport is..
dat ze nooit van mij verwacht hadden dat ik aan kickboksen doe, oftewel je lijkt me helemaal niet zo'n type...
etc etc.

ijsblok
29-06-2011, 11:52
'alles mag'

Dalgliesh
29-06-2011, 11:59
Dus jij hebt een paar keer in Rusland in een kooi gevochten, dat is toch tot de dood???!!!!
Heb je weleens verloren?....

Simon-chellie
29-06-2011, 12:23
Ohja gister weer:

- Heb jij ook geen botje meer in je neus dan, dat hebben kickboksers toch niet?

En voor de stoere jongens meestal:

- Ag je hebt handschoenen aan ja, als je een echte vent ben, dan vecht je met blote vuisten
- Ik doe aan Freefight / MMA
Reactie: Waar train je dan?
Ehm, ehm, ehm, jaaa bij mijn neef die doet dat ook wel eens.. ?

Damn..

blackadder
29-06-2011, 13:45
Dus jij hebt een paar keer in Rusland in een kooi gevochten, dat is toch tot de dood???!!!!
Heb je weleens verloren?....
Dat is toch een redelijke vraag?
:confused:


:lol::lol::lol:

Briant
29-06-2011, 16:39
Braziliaans jiu jitsu.... da's toch dat dansen?

MMA... mag je me kaar dan KO slaan? (komt omdat ik meestal heel erg mn best doe om uit te leggen dat MMA regels heeft en het absoluut geen freefight is. Dan gaan mensen er meteen vanuit dat je elkaar niet mag slaan).

Judo is voor watjes.

Marco (scheids)
29-06-2011, 18:42
Aan de ring een trainer die tegen zijn vechter roept: Ga zo door!! je staat voor op punten, terwijl zn vechter al 2x een knock down heeft gehad.

Briant
29-06-2011, 19:37
Aan de ring een trainer die tegen zijn vechter roept: Ga zo door!! je staat voor op punten, terwijl zn vechter al 2x een knock down heeft gehad.

Lol ja die ken ik ook. Zo zag ik een keer een wedstrijd en de jongen kwam onderin mount terecht. Het advies van de coach was "STA OP PROBEER OP TE STAAN". Dat is toch een beetje lastig.

Gilaiir
29-06-2011, 19:46
K was laats aan het joggen, maar was ff aan het rusten.. loopt er een vrouw aan de overkant, begint ze te praten tegen me.. later komt ze naar me toe lopen.. beetje lullen mee..

zegt ze sport je, ja beetje kickbox enzo..
`ooh mijn man is een kooivechter, die vecht in kelders enzo.. zijn illigale kooigevechten.. mijn man heeft laats nog een man vermoord, komt regelmatig voor, jaaaa daar moet je echt geen ruzie mee krijgen.. Hij is echt 2 meter lang`

weet ik veel wat ze allemaal lulde, maarja ik kan niet tegen als iemand zo dom lult, ik zeg in nederland bestaat dat niet.. maarja toen kregen we bijna een welles nietes gesprek.. ik zei ik ga weer verder joggen..

wat een mogolenwijf was dat

Beetje dom om aan je te vragen of je sport als je aan het joggen was......

Gilaiir
29-06-2011, 19:48
Braziliaans jiu jitsu.... da's toch dat dansen?

MMA... mag je me kaar dan KO slaan? (komt omdat ik meestal heel erg mn best doe om uit te leggen dat MMA regels heeft en het absoluut geen freefight is. Dan gaan mensen er meteen vanuit dat je elkaar niet mag slaan).

Judo is voor watjes.

^This times 2.

Bagheera
29-06-2011, 19:51
En, mijn persoonlijke favoriet: "Nou, met jou wil ik ook wel een keertje sparren hoor".

Nou vooruit dan maar.... AUB! nog een keer... .. en?

Haruchai
29-06-2011, 19:55
"Moet je je tegenstander niet een beetje haten?". - Paul Witteman tegen Lucia Rijker tijdens Pauw en Witteman.

"Dan moet ik met jou geen ruzie krijgen." - Collega die vanaf de nek nagenoeg verlamd is. :confused:

maartenjackie
29-06-2011, 20:09
Dus jij hebt een paar keer in Rusland in een kooi gevochten, dat is toch tot de dood???!!!!
Heb je weleens verloren?....

Dave wat leuk je hier weer eens te zien. Hoe gaat het met je?

ieatsoul
29-06-2011, 20:12
Ik weet niet waarom mensen dat zeggen, maar inderdaad dat ze zelf ook kickboksen en mma doen. Een jongen probeerde indruk te maken op mijn zusje en zei dus dat hij MMA deed. Ze weet dat ik het zelf ook doe, dus vroeg je waar doe je het dan. 'Ja ehh. Het is in Rotterdam'. Welke gym vroeg ik toen, ik train ook in Rotterdam. 'Ja bij die nieuwe daar, ik ben de naam vergeten, want hij is pas nieuw'.

Briant
29-06-2011, 21:53
Oh of mensen die op een vechtsport willen, maar niet die drempel over durven. "ik wil eerst goede conditie hebben voor ik begin" Of "ik wil eerst sterk zijn voor ik begin". Dont worry de eerste paar maanden word je toch wel afgeknepen, dan kun je maar beter meteen beginnnen ;)

Simon-chellie
29-06-2011, 21:57
Oh of mensen die op een vechtsport willen, maar niet die drempel over durven. "ik wil eerst goede conditie hebben voor ik begin" Of "ik wil eerst sterk zijn voor ik begin". Dont worry de eerste paar maanden word je toch wel afgeknepen, dan kun je maar beter meteen beginnnen ;)


Hahahaha x1000,

Voorzichtig vragen als je tijdens de groeps training moet sparren, vervolgens vertel ik dat er ook zaktraining is voor conditie en dat lijkt ze geweldig.
Ofterwijl bang om te sparren..

Sadix
29-06-2011, 22:27
Oh of mensen die op een vechtsport willen, maar niet die drempel over durven. "ik wil eerst goede conditie hebben voor ik begin" Of "ik wil eerst sterk zijn voor ik begin". Dont worry de eerste paar maanden word je toch wel afgeknepen, dan kun je maar beter meteen beginnnen ;)

die hoor ik echt eerlijk waar 1 x per week

blackadder
30-06-2011, 00:27
Oh of mensen die op een vechtsport willen, maar niet die drempel over durven. "ik wil eerst goede conditie hebben voor ik begin" Of "ik wil eerst sterk zijn voor ik begin". Dont worry de eerste paar maanden word je toch wel afgeknepen, dan kun je maar beter meteen beginnnen ;)
Oh ja. Op andere forums worden daar dagelijks threads over aangemaakt.

smike
30-06-2011, 01:44
Heel veel verschillende mensen die altijd het als volgt formuleren:

Mijn buurman is 7x europees kampioen kickboksen
Mijn neef is wereldkampioen kooivechten
Mijn oom doet kickboksen, dan mag je ook ellebogen geven en kopstoten

Naj85
30-06-2011, 01:46
- UFC is beter dan MMA
- Kimbo Slice is de beste
- Kimbo Slice eet Overeem op
- ik wil ook k1 trainen

maartenjackie
30-06-2011, 09:24
Bruce Lee zou fedor zeker verslaan in de ufc.

blackadder
30-06-2011, 12:58
Oh ja.
Deze is ook altijd leuk.
"Je hebt op straat niks aan kickboksen/ thaiboksen/ MMA omdat je alleen naar regels leert vechten."
Dat hoort men meestal van Kung Fu, en dan met name Wing Chun, lui.

Boem Boem
01-07-2011, 10:11
En deze dan: mijn buurman vraagt een aantal dagen geleden aan mij of ik met hem mee wou gaan naar een klant die niet wil betalen....
"kun je niet eens met mij meegaan met een aantal kickboksers van je sportschool??? Dan betaald hij vast snel!!!!
Tuurlijk mien jongen....boem boem gaat wel ff mee.....(not)!!!!!!

osu

chris

Fyodor
01-07-2011, 10:40
En deze dan: mijn buurman vraagt een aantal dagen geleden aan mij of ik met hem mee wou gaan naar een klant die niet wil betalen....
"kun je niet eens met mij meegaan met een aantal kickboksers van je sportschool??? Dan betaald hij vast snel!!!!
Tuurlijk mien jongen....boem boem gaat wel ff mee.....(not)!!!!!!

osu

chris

Ik zie hier een goede business kans!

Incassobureau Boem Boem.... Binnen zonder kloppen!

Boem Boem
01-07-2011, 11:06
Ik zie hier een goede business kans!

Incassobureau Boem Boem.... Binnen zonder kloppen!

Ha ha [email protected] mag je sollicitatie sturen naar: [email protected]

Richelieu
01-07-2011, 11:14
Heel veel verschillende mensen die altijd het als volgt formuleren:

Mijn buurman is 7x europees kampioen kickboksen
Mijn neef is wereldkampioen kooivechten
Mijn oom doet kickboksen, dan mag je ook ellebogen geven en kopstoten

Die eerste is nog niet eens zo gek ;)

Sadix
01-07-2011, 12:56
zoek je nog mede werkers Boem boem?

smike
01-07-2011, 16:39
Die eerste is nog niet eens zo gek ;)

Ik moet dan altijd denken aan een of andere "europese titel" van bond xxx tussen 2 c-klassers :D
Bovendien is zo ongeveer iedereen wel ergens kampioen van tegenwoordig.