PDA

View Full Version : Mixfight achtergrond



SjorsWilms
28-06-2011, 12:27
Ik weet dat Alistair niet goed presteerde vorige week, maar om hem nou te vervangen door zo'n wii fit reclame vind ook overdreven :P

Kemal
28-06-2011, 12:33
Ik weet dat Alistair niet goed presteerde vorige week, maar om hem nou te vervangen door zo'n wii fit reclame vind ook overdreven :P

dr staat een xbox spel afgebeeld ;)

en ja het klopt het is ook voor de wii te verkrijgen

Garcia
28-06-2011, 14:06
Alistair heeft er maanden gestaan. Nu tijd voor iets anders :)

Peter0711
28-06-2011, 14:12
Alistair heeft er maanden gestaan. Nu tijd voor iets anders :)

Fris!! Ik vind het wel een mooie achtergrond. Niet om 4 maanden tegen aan te staren, :) maar zeker wel relaxed.

Mickey
28-06-2011, 14:24
Tis gewoon reclame boys..
Looptijd van de advertentie is grofweg 4 weken ;)

Pansier
28-06-2011, 14:27
Liefste om de week een andere :)

Sadix
28-06-2011, 14:28
kan er idd wel mee door maar die van Alistair was echt te vet!

blackadder
28-06-2011, 14:37
kan er idd wel mee door maar die van Alistair was echt te vet!
x2
Deze is maar bagger.

goro
28-06-2011, 14:42
Ik wil wel zo een Wii fit trainer hebben!

DAWK1D
28-06-2011, 14:42
Ik heb nog steeds die van Overeem hoor..

Asura
28-06-2011, 14:55
Ik heb nog steeds die van Overeem hoor..

Had ik net ook nog, zal ook wel zo veranderen bij jouw.

Justinian
28-06-2011, 16:03
x2
Deze is maar bagger.
Smaken verschillen, al ben ik wel met je eens dat die van Alistair veel mooier was. Bagger is mij een brug te ver. Neemt niet weg dat we blij zijn met THQ als adverteerder! We krijgen steeds meer belangstelling van sterke merken en ik denk dat dat aantoont dat we goed bezig zijn met Mixfight :)

Hoe dan ook, deze achtergrond blijft 3 weken zichtbaar, daarna gaan we terug naar Alistair of een andere achtergrond.

Leventdepevent
28-06-2011, 20:49
Smaken verschillen, al ben ik wel met je eens dat die van Alistair veel mooier was. Bagger is mij een brug te ver. Neemt niet weg dat we blij zijn met THQ als adverteerder! We krijgen steeds meer belangstelling van sterke merken en ik denk dat dat aantoont dat we goed bezig zijn met Mixfight :)

Hoe dan ook, deze achtergrond blijft 3 weken zichtbaar, daarna gaan we terug naar Alistair of een andere achtergrond.

en zo is het maar net!! :)

blackadder
28-06-2011, 21:00
Smaken verschillen, al ben ik wel met je eens dat die van Alistair veel mooier was. Bagger is mij een brug te ver. Neemt niet weg dat we blij zijn met THQ als adverteerder! We krijgen steeds meer belangstelling van sterke merken en ik denk dat dat aantoont dat we goed bezig zijn met Mixfight :)

Hoe dan ook, deze achtergrond blijft 3 weken zichtbaar, daarna gaan we terug naar Alistair of een andere achtergrond.
Ik heb het nu eenmaal niet zo met dit soort commerciële plaatjes. Leuk voor jullie, maar niet mijn ding.
En dus. Bagger.

wrestler_nl
28-06-2011, 21:03
hopelijk krijgen we hierna een vette Fedor / Henderson achtergrond

Kemal
28-06-2011, 22:47
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?113064-THQ-kondigt-quot-UFC-Personal-Trainer-quot-aan&highlight=personal+trainer ;)

Bagheera
28-06-2011, 22:50
Inkomsten zijn nodig net als contacten dus is het niet erg om af en toe een andere achtergrond te hebben van een adverteerder....

btw als je het bagger vindt; keer je spaarpot eens om en doneer eens wat...

Justinian
28-06-2011, 22:51
Ik heb het nu eenmaal niet zo met dit soort commerciële plaatjes. Leuk voor jullie, maar niet mijn ding.
En dus. Bagger.
Precies, smaken verschillen ;)

Justinian
28-06-2011, 22:55
Inkomsten zijn nodig net als contacten dus is het niet erg om af en toe een andere achtergrond te hebben van een adverteerder....

btw als je het bagger vindt; keer je spaarpot eens om en doneer eens wat...
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ;) Zonder gekheid, je hebt hier een goed punt. Mixfight.nl is voor mij en de andere oprichters begonnen als een hobby. Gewoon een beetje lullen over vechtsport met andere fans. In de loop der jaren heeft het zich ontwikkeld tot een volwaardige website, met dank aan een geweldige crew. Betekent wel dat de kosten gigantisch zijn gestegen en dat we adverteerders hard nodig hebben. Vandaar dat ik erg content ben met adverteerders als THQ, want dat zijn toch partijen met (grotendeels) dezelfde doelgroep.

Tov
28-06-2011, 23:15
Van het eigen logo is anders bijzonder weinig overgebleven. Das wel minder mooi!

Sadix
28-06-2011, 23:26
Je doet het Top hoor Roy, echt waar.

Mixfight is in mijn ogen echt onmisbaar voor de vechtsportscene van de benelux.
Ik kijk zo nu en dan bij de overige buren maar dat is verre van mixfight kwa professionaliteit en inhoud.

ff toevoeging: De banner zelf is bij mij wazig en niet zo scherp als het eigenlijk moet zijn. Ik heb een 24 inch breedbeeld monitor, het kan daar aan liggen maar heb dit anders nooit dus denk het niet. Met de banner bedoel ik alleen het middenstukje want die man en vrouw zijn wel scherp.

Facade
30-06-2011, 19:49
Ik heb der zo'n witte streep in aan de onderkant alsof ze een stukje vergeten zijn. Kan aan mijn computer liggen natuurlijk.

Kemal
30-06-2011, 22:01
Ik heb der zo'n witte streep in aan de onderkant alsof ze een stukje vergeten zijn. Kan aan mijn computer liggen natuurlijk.

hier ook , maar ligt volgens mij aan de layout foto die daar stopt..

SjorsWilms
01-07-2011, 21:40
Van het eigen logo is anders bijzonder weinig overgebleven. Das wel minder mooi!

Idd, waar is dat logo gebleven??

http://i478.photobucket.com/albums/rr150/HarmDommisse/mixfight.jpg

En "Mixfight is de baas" is ook 10x beter dan "omdat het kan...."

Marchant
01-07-2011, 21:50
doe me een beetje aan een"tell sell " reclame denken deze achtergrond iets van een "abs roller plus" of zo

Asura
01-07-2011, 23:33
Idd, waar is dat logo gebleven??

http://i478.photobucket.com/albums/rr150/HarmDommisse/mixfight.jpg

En "Mixfight is de baas" is ook 10x beter dan "omdat het kan...."

Dit