PDA

View Full Version : MP3



joost
19-07-2011, 15:15
Gezien ik al eeuwen geen mp3 nummer meer heb gedownload en limewire het niet meer doet vroeg ik me af wat een goed alternatief is?

Sadix
19-07-2011, 15:19
ik download ook altijd hele albums. En als ik echt een los nummer wil dan klik ik tijdens een album download de rest van de nummers weg zodat ik alleen dat nummer download in de torrent.

dat is mijn geïmproviseerde alternatief maar echt handig is het niet.

Kazaa was nice man vroeger. typte tupac in en downloade alles :D 50 virussen terwijl ik 30 nummers downloadde. Ik ben trouwens gestopt met limewire etc na dat ik de Vader des virussen had gedownload. Mijn scherm werd meteen over genomen en kreeg ik een lecture over waarom ik niet moest downloaden en dat dit mijn verdiende straf was en toen was heel mijn harde schijf weg. Had een nieuwe schijf moeten kopen omdat ik geen format , niks meer kon doen.

Asura
19-07-2011, 15:26
Je kan gewoon youtube filmpjes naar MP3 converteren. Je kan een programma zoals Shareaza gebruiken(....), je kan torrents downloaden, dat is het z'on beetje.

Welke downloader gebruik je Sadix?
Ik zou niet weten hoe ik nummers kan wegklikken uit een torrent.

joost
19-07-2011, 15:37
Ik download ook hele albums maar wil zo af en toe gewoon weer een los nummer downloaden. MP3 via youtube vind ik niet veel waard.. aangezien ik graag de nummers in 320 kbps kwaliteit wil hebben.

Pansier
19-07-2011, 16:02
Je kan gewoon youtube filmpjes naar MP3 converteren. Je kan een programma zoals Shareaza gebruiken(....), je kan torrents downloaden, dat is het z'on beetje.

Welke downloader gebruik je Sadix?
Ik zou niet weten hoe ik nummers kan wegklikken uit een torrent.

Als je een torrent download krijg je een schermpje zoals in deze afbeelding:
http://www.zeropaid.com/wp-content/uploads/software/191/bitcomet_torrentinfo.png

Vink de dingen weg die je niet wilt downloaden, en tadaaa!

Peter0711
19-07-2011, 16:18
I-tunes. Werkt super! ;)

Peter0711
19-07-2011, 16:18
Als je een torrent download krijg je een schermpje zoals in deze afbeelding:
http://www.zeropaid.com/wp-content/uploads/software/191/bitcomet_torrentinfo.png

Vink de dingen weg die je niet wilt downloaden, en tadaaa!

Je harde schijf is bijna vol! :)

Pansier
19-07-2011, 16:20
Je harde schijf is bijna vol! :)

Is gewoon een afbeelding van google afbeeldingen ;). Bij mij ziet het er net iets anders uit. (geen Aziatische tekens en andere windows bijvoorbeeld :lol:)

ieatsoul
19-07-2011, 16:44
Je kan Frostwire downloaden, een soort Limewire/Kazaa enz. Wat ik meestal doe, is gewoon het liedje op Google intikken en mediafire/zippyshare/4shared erachter typen. Krijg ik meteen een direct link waar ik dat liedje kan downloaden.

En anders kijk ik meestal op marvin-vibez.in of rnbxclusive.com voor de nieuwste liedjes en albums. Maar goed je moet ervan houden :p, dat soort muziek that is (R&B enz.)

Leventdepevent
19-07-2011, 17:13
download bijna alle losse nummers van deze site http://mp3skull.com/

Sadix
19-07-2011, 17:17
Je kan Frostwire downloaden, een soort Limewire/Kazaa enz. Wat ik meestal doe, is gewoon het liedje op Google intikken en mediafire/zippyshare/4shared erachter typen. Krijg ik meteen een direct link waar ik dat liedje kan downloaden.

En anders kijk ik meestal op marvin-vibez.in of rnbxclusive.com voor de nieuwste liedjes en albums. Maar goed je moet ervan houden :p, dat soort muziek that is (R&B enz.)


goede tips man!

@ pansier, dat is precies wat ik bedoelde! :D

DAWK1D
19-07-2011, 17:49
Ik download alleen maar losse nummers eigenlijk, ''Free YouTube to MP3 Converter'' FTW

dtgerald
19-07-2011, 19:36
Spotnet of spotplanet.