PDA

View Full Version : vanaf m'n balkon zitten kijken, lees nu wat er gebeurd is....f-ing trieste shit



Illest
21-07-2011, 10:01
Zwangere vrouw gewond bij brute overval - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/65744/brute-woningoverval-nieuw-west)

een zwangere vrouw:twak:

zag de politie een vd daders keihard aanpakken....maar toen ik het las, begonnen mijn oren te klapperen..

en ja, het waren Marokkanen, zelf gezien..

Fyodor
21-07-2011, 10:12
Stelletje laffe honden, bah!
Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met de vrouw en ongeboren kind...

Kemal
21-07-2011, 10:22
Stelletje laffe honden, bah!
Hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met de vrouw en ongeboren kind...

x2!

Boem Boem
21-07-2011, 10:33
man...man...man....idioten!! Stoer hoor...met zijn 3-en een zwanegre vrouw beroven.
Nix verzachtende omstandigheden, weg met die gasten voor min 10 jr!

osu
chris

Leventdepevent
21-07-2011, 11:06
of t nou marokanen,chinezen of belgen waren doet er niet toe...........vuile vieze honden zijn het

Pansier
21-07-2011, 11:17
of t nou marokanen,chinezen of belgen waren doet er niet toe...........vuile vieze honden zijn het

Nu je het zegt, Chinezen (beter gezegd, Aziaten) hoor je eigenlijk vrij weinig over, terwijl die er ook genoeg in Nederland zitten.

Eindelijk wordt er eens positief over de politie gepraat... Na al dat gezeik!

Bartju
21-07-2011, 11:23
AFTUIGEN DIE ZUIGHONDEN

Bagheera
21-07-2011, 11:41
of t nou marokanen,chinezen of belgen waren doet er niet toe...........vuile vieze honden zijn het

inderdaad, wat jij zegt

ChingChong
21-07-2011, 12:08
Wat zag je vanaf het balkon gebeuren? Alles of alleen dat de daders opgepakt werden?

smike
21-07-2011, 12:34
Goh, het waren Marokkanen, dat had ik nou net verwacht.

Wat een respect voor vrouwen, schijnt aangeleerd te worden...

Marchant
21-07-2011, 12:40
Krijg hier toch echt moordneigingen van........
Wat een schoften!

Briant
21-07-2011, 12:40
Nu je het zegt, Chinezen (beter gezegd, Aziaten) hoor je eigenlijk vrij weinig over, terwijl die er ook genoeg in Nederland zitten.

Eindelijk wordt er eens positief over de politie gepraat... Na al dat gezeik!

Chinezen zitten in de smokkel van drugs en mensen. Onderling verrichten ze de naarste misdaden, heb daar geloof ik wel eens iets over gezien. Echt fokt op. Maar de Hollanders laten ze doorgaans met rust ja.

Sjaak
21-07-2011, 13:15
Ja dan ben je een echte vent, hoe laag kan je zinken.

Nekschot

Illest
21-07-2011, 14:11
@chingchong:

Als ik het zag gebeuren was ik naar beneden gevlogen!!

ik zag een agent op de fiets en 2 te voet achter een gozertje aan hollen en op de hoek besprongen ze hem en hadden ze hem te pakken....ze deden overigens veels te moeilijk.....je hebt zo'n blaffer toch niet voor niets....gewoon 1tje in z'n been en je bent klaar, zo denk ik dan..

gast leek hooguit een jaar of 20 max...zoiets...

opvallend met hoeveel man ze waren uitgerukt....heel veel auto's en zelfs een heli boven de flat....

kan me hier kapot aan ergeren, is ook geen prettig gevoel omdat mijn vriendin ook hoogzwanger is

Mauro
21-07-2011, 15:48
Gasten kennen geen grenzen zeg, echt f*cked up in het hoofd die mensen. Mag toch hopen dat ze ZWAAr gestrafd worden, voor zover dat kan in NL.....

Pahlavan
21-07-2011, 16:04
pfff triest... heel triest

wrestler_nl
21-07-2011, 17:25
nekschot

Vinand
21-07-2011, 22:36
we zouden eigenlijk een soort van mixfight gang moeten oprichten, en dan met een grote groep dit soort daders zelf gaan opsporen en helemaal de kanker in slaan. echt helemaaaaal de kanker in!!

Ik word zo agressief van dit soort berichten!!!!!

Gab
22-07-2011, 00:49
balzak eraf snijden!

blackadder
22-07-2011, 01:08
Tuig!!! Onmiddelijk een cruiseschip op met hen en hen met dolfijnen laten zwemmen. Dat zal ze leren!!!

el bastardo
22-07-2011, 09:04
Nu je het zegt, Chinezen (beter gezegd, Aziaten) hoor je eigenlijk vrij weinig over, terwijl die er ook genoeg in Nederland zitten.

BelChinezen...?

On topic: Wordt het niet eens tijd dat dit soort gastjes écht eens een keer voor 10 jaar de bak indraaien?! Al is het om een voorbeeld te stellen. Nu wordt het weer een taakstrafje en moeten ze rommel opruimen of in een bejaarden tehuis gaan meehelpen. In mijn beleving is dat hetzelfde als zeggen: "Kom maar jongens, doe het nog een keer. Wat, je vrienden ook? Vooruit, doe maar gewoon". Ik word hier niet goed van. Denk dat dit een van mijn grootste ergenissen is binnen Nederland.
Dit alles staat trouwens los van de nationaliteit van dit tuig.

Bagheera
22-07-2011, 09:29
we zouden eigenlijk een soort van mixfight gang moeten oprichten, en dan met een grote groep dit soort daders zelf gaan opsporen en helemaal de kanker in slaan. echt helemaaaaal de kanker in!!

Ik word zo agressief van dit soort berichten!!!!!

Ja! en dan wel met de naam god op onze arm anders mag het weer niet..
: Nieuws (http://www.guardian-angels.nl/GA/news.php)