PDA

View Full Version : Zalando



Pansier
23-07-2011, 21:22
Hey,

Ben sportshirts aant zoeken en vind normaal voetbalshirts wel fijn, omdat deze goed luchten (afvallen hoef ik toch niet). Ik ben terecht gekomen via google op zalando van die tv reclames. Ik verwacht dat het daardoor wel betrouwbaar is, maar weet iemand hier meer van? Misschien iemand die hier al besteld heeft, zoja, is het bevallen?

ieatsoul
23-07-2011, 21:42
Mijn vriendin zit altijd dingen daarvan te bestellen, en ik heb ook wel eens Vans gekocht daar. Je hebt de spullen altijd snel binnen, en je hebt er veel keuze :p. Laatst was er bij Groupon een deal, waar je voor 20 euro een tegoedbon van 50 euro bij Zalando kon kopen. Dus dat was wel even een meevallertje.

Pansier
23-07-2011, 21:46
Mijn vriendin zit altijd dingen daarvan te bestellen, en ik heb ook wel eens Vans gekocht daar. Je hebt de spullen altijd snel binnen, en je hebt er veel keuze :p. Laatst was er bij Groupon een deal, waar je voor 20 euro een tegoedbon van 50 euro bij Zalando kon kopen. Dus dat was wel even een meevallertje.

Had dat gezegd! ;)

Peter0711
25-07-2011, 13:01
Ik moet bij Zalando alleen maar denken aan die gruwelijk irritante reclame,dus daarop gebasseerd : Niks bestellen!!!!! :D

Pansier
25-07-2011, 13:21
Ik moet bij Zalando alleen maar denken aan die gruwelijk irritante reclame,dus daarop gebasseerd : Niks bestellen!!!!! :D

Ik eerst ook ;). Heb nu een shirt besteld en dan ga ik ff kijken of hij goed binnenkomt.