PDA

View Full Version : Condoom in blik tomatensaus



Kemal
28-07-2011, 11:15
AMSTERDAM - Een Braziliaanse vrouw was haar gehaktballen met tomatensaus aan het verorberen, tot ze opeens op een condoom stuitte. Ze heeft een schadevergoeding gekregen van omgerekend 3.500 euro.
Dat melden Braziliaanse media.

De vrouw schotelde de gehaktballen voor aan haar kinderen en voegde daar koude tomatensaus uit blik aan toe. Aan het einde van de maaltijd ontdekte ze schimmel onder in het blik, plus een opgerold condoom, met saus erin.

De product van de tomatensaus is door de rechter in Rio Grande do Su, een deelstaat in het zuiden van Brazilië, veroordeeld tot een schadevergoeding. De familie werd volgens de rechter geconfronteerd met 'een walgelijke situatie' en een daaruit voortvloeiend 'manifest gebrek aan eetlust'.

bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/10267500/__Condoom_in_blik_tomatensaus__.html) :wacko: das lullig..

Marchant
28-07-2011, 11:30
Gadverdamme, wat viesssssssss :sick:! Gelukkig (http://www.fairflirt.nl)lag het dus niet aan haar kookkunsten :chef: hahaha!

Waarom je een link naar een datingsite tussen je zin plaatst is mij totaal onduidelijk :confused:

Hendy
28-07-2011, 11:36
Waarom je een link naar een datingsite tussen je zin plaatst is mij totaal onduidelijk :confused: idd! toedeledokie!

Bromios
28-07-2011, 12:03
Ik begrijp dit soort bericht uit kansberekeningsoverwegingen (mooi scrabble woord) nooit.

* hoeveel mensen werken er bij een soepfabrikant.
* hoeveel daarvan hebben een condoom zonder verpakking in hun broekzak
* hoeveel daarvan laten die per ongeluk uit hun broekzak vallen
* hoeveel daarvan vallen precies in een open blik zonder dat iemand het ziet

Fyodor
28-07-2011, 13:16
plus een opgerold condoom, met saus erin.


De vraag is natuurlijk welke saus erin zat.... Gatverdamme!
:crazy:

Bagheera
28-07-2011, 13:33
De vraag is natuurlijk welke saus erin zat.... Gatverdamme!
:crazy:

Lezen;
een opgerold condoom?? Rol jij ze altijd op na gebruik???

Peter0711
28-07-2011, 14:13
AMSTERDAM - Een Braziliaanse vrouw was haar gehaktballen met tomatensaus aan het verorberen, tot ze opeens op een condoom stuitte. Ze heeft een schadevergoeding gekregen van omgerekend 3.500 euro.
Dat melden Braziliaanse media.

De vrouw schotelde de gehaktballen voor aan haar kinderen en voegde daar koude tomatensaus uit blik aan toe. Aan het einde van de maaltijd ontdekte ze schimmel onder in het blik, plus een opgerold condoom, met saus erin.

De product van de tomatensaus is door de rechter in Rio Grande do Su, een deelstaat in het zuiden van Brazilië, veroordeeld tot een schadevergoeding. De familie werd volgens de rechter geconfronteerd met 'een walgelijke situatie' en een daaruit voortvloeiend 'manifest gebrek aan eetlust'.

bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/10267500/__Condoom_in_blik_tomatensaus__.html) :wacko: das lullig..

Das toch ook toevallig.. Ik had precies het omgedraaide!! Wist niet wat ik zag dat ik het pakje open scheurde!! :D

Fyodor
28-07-2011, 14:29
Lezen;
een opgerold condoom?? Rol jij ze altijd op na gebruik???

Ik spoel ze af onder de kraan, even aan de waslijn hangen en ze zijn weer good to go!