PDA

View Full Version : Bierglas op mijn kop....



Stephan
05-08-2011, 16:40
Tijdens een avond stappen in A'dam kreeg ik ruzie met een mafklapper, die het niet af kon met zijn vuisten en vervolgens een bierglas op mijn kop stuk sloeg en ik tegen 4 gasten alleen stond te knokken...resultaat 7 hechtingen.

Iemand ervaring met dit soort praktijken. Die gozer is gepakt en aangepakt... maar ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met schadevergoeding..?

Ik hoor het graag!

Sadix
05-08-2011, 16:49
pfffff klote man. Beterschap broeder.

Ben blij dat die mafkees is opgepakt.

Stephan
05-08-2011, 16:51
@Sadix thanx! Was een mindere ervaring, inderdaad relaxed dat die gast gepakt is.

Asura
05-08-2011, 16:53
Je kan even bij slachtofferhulp aankloppen.

Stephan
05-08-2011, 16:54
Je kan even bij slachtofferhulp aankloppen.

Ja inmiddels gebeld met ze, maar ben benieuwd of iemand de procedure verder kent

Kemal
05-08-2011, 16:54
Smartengeld eisen van die gozer cq verzekering

beterschap!

Mauro
05-08-2011, 16:57
Ik heb lang geleden een kapot bierglas in mn gezicht gedrukt gekregen. Nog altijd heb ik een mooie winkelhaak in mn wang.
Anyway, schadevergoeding ? Ik heb destijds na een rechtzaak 1500 guldens schadevergoeding/smartegeld gekregen. De persoon die het gedaan had kreeg een vonnis van "foei!, nie meer doen he?, als je binnen 2 jaar weer zoiets flikt krijg je 2 maanden".
Je zou een civiele rechtzaak kunnen beginnen tegen de dader, om uiteindelijk meer schadevergoeding los te krijgen,..maar eigenlijk heb ik daar weer te weinig verstand van........iemand?
Kut voor je trouwens, beterschap!

Asura
05-08-2011, 16:58
Ja inmiddels gebeld met ze, maar ben benieuwd of iemand de procedure verder kent

Slachtofferhulp kent het wel, maar.. maak je niks wijs qua hoogte van de schadevergoeding, die is echt laag lol. Hopelijk een paar honderdjes voor je.Ik ken mensen die er werken, niet in de A'dam afdeling maar ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde werkt daarzo.

wrestler_nl
05-08-2011, 17:00
Beterschap Stephan.
Altijd klote een bierglas op je kop

dirk5
05-08-2011, 17:01
Tijdens een avond stappen in A'dam kreeg ik ruzie met een mafklapper, die het niet af kon met zijn vuisten en vervolgens een bierglas op mijn kop stuk sloeg en ik tegen 4 gasten alleen stond te knokken...resultaat 7 hechtingen.

Iemand ervaring met dit soort praktijken. Die gozer is gepakt en aangepakt... maar ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met schadevergoeding..?

Ik hoor het graag!

Zoiets is ook ooit bij een maat van mij gebeurd, dader ook gepakt en die heeft alles kunnen betalen, kosten ziekenhuis en een behoorlijke schade vergoeding.

Gewoon aangifte doen en je door de politie goed in laten lichten, die zijn er ook behoorlijk happig op om zoŽn mensen goed aan te pakken.

succes in ieder geval!

Stephan
05-08-2011, 17:01
Ik heb lang geleden een kapot bierglas in mn gezicht gedrukt gekregen. Nog altijd heb ik een mooie winkelhaak in mn wang.
Anyway, schadevergoeding ? Ik heb destijds na een rechtzaak 1500 guldens schadevergoeding/smartegeld gekregen. De persoon die het gedaan had kreeg een vonnis van "foei!, nie meer doen he?, als je binnen 2 jaar weer zoiets flikt krijg je 2 maanden".
Je zou een civiele rechtzaak kunnen beginnen tegen de dader, om uiteindelijk meer schadevergoeding los te krijgen,..maar eigenlijk heb ik daar weer te weinig verstand van........iemand?
Kut voor je trouwens, beterschap!

Belachelijk man...

Stephan
05-08-2011, 17:02
Zoiets is ook ooit bij een maat van mij gebeurd, dader ook gepakt en die heeft alles kunnen betalen, kosten ziekenhuis en een behoorlijke schade vergoeding.

Gewoon aangifte doen en je door de politie goed in laten lichten, die zijn er ook behoorlijk happig op om zoŽn mensen goed aan te pakken.

succes in ieder geval!


Thanx!

Stephan
05-08-2011, 17:03
Ik heb lang geleden een kapot bierglas in mn gezicht gedrukt gekregen. Nog altijd heb ik een mooie winkelhaak in mn wang.
Anyway, schadevergoeding ? Ik heb destijds na een rechtzaak 1500 guldens schadevergoeding/smartegeld gekregen. De persoon die het gedaan had kreeg een vonnis van "foei!, nie meer doen he?, als je binnen 2 jaar weer zoiets flikt krijg je 2 maanden".
Je zou een civiele rechtzaak kunnen beginnen tegen de dader, om uiteindelijk meer schadevergoeding los te krijgen,..maar eigenlijk heb ik daar weer te weinig verstand van........iemand?
Kut voor je trouwens, beterschap!

Bij was het echt net boven me nek op mijn achterhoofd... Als hij lager had geslagen met het glas had ie zo mijn nek in gegaan..maar daar moet je maar niet over nadenken zeggen ze dan he..

Mauro
05-08-2011, 17:07
..maar daar moet je maar niet over nadenken zeggen ze dan he..
Nee, inderdaad. Ik deed toen nb net aan kyukoshin en trok in een reflex nog een soort dubbele dekking op. De idioot heeft om die dekking heen gechopped. Anders had ik em vol in mn ogen gekregen denk ik. Maar goed, als, als....:) dat is gelukkig niet gebeurt.

Stephan
05-08-2011, 17:10
Nee, inderdaad. Ik deed toen nb net aan kyukoshin en trok in een reflex nog een soort dubbele dekking op. De idioot heeft om die dekking heen gechopped. Anders had ik em vol in mn ogen gekregen denk ik. Maar goed, als, als....:) dat is gelukkig niet gebeurt.

Nee inderdaad, zo moet je het maar zien. Toen ik in het ziekenhuis was vroeg ik aan de behandelend arts of dit vaak gebeurde en ze zei dat het de laatste tijd een echte tendens is...helaas maar waar. Maar je het zit in mijn aard om mensen te helpen en zeker als het vrienden zijn. Ik kon hem gelukkig snel vloeren maar tegen vier gasten had ik helaas niets in te brengen.

Mauro
05-08-2011, 17:15
Klotezooi...
Wat dirk5 zegt: aangifte doen.
Die schadevergoedingen zijn over het algemeen lachwekkend, verwacht daar nix van.

Sadix
05-08-2011, 17:24
nogmaals echt kut stephan, en ik heb idd ook 2,3 vrienden die precies het zelfde zijn overkomen. tijdens uitgaan een glas in hun gezicht. 1tje is gewoon echt scarface, alsof wolverine hem heeft gemarkeerd in zijn gezicht. echt nasty.

Stephan
05-08-2011, 17:28
nogmaals echt kut stephan, en ik heb idd ook 2,3 vrienden die precies het zelfde zijn overkomen. tijdens uitgaan een glas in hun gezicht. 1tje is gewoon echt scarface, alsof wolverine hem heeft gemarkeerd in zijn gezicht. echt nasty.

Ja ik ben zo blij dat het op mijn achterhoofd is..!!

el bastardo
05-08-2011, 17:44
Wat een triest verhaal weer! Idd slachtofferhulp en aangifte doen. SOH en politie weten welke weg te bewandelen. Hopelijk krijgt deze gast geen tik op de vingers, maar mag ie een paar jaar brommen. Oprotten met dit soort zielige gasten!!!

Leventdepevent
05-08-2011, 18:11
ten eerste beterschap ten tweede aangifte doen en zoveel mogelijk schadevergoeding eruit zien te slepen

Peter0711
05-08-2011, 21:07
1 troost,dat heb je niet alleen in Amsterdam hoor,ik kreeg ong. 5 maanden geleden woorden met een hele groep scholieren die bij het tankstation in Grootebroek aan het voordringen waren,waarop ze vervolgens met een hele groep naar buiten liepen om het daar wel even af te handelen,dus heb nadat ik rustig me broodjes gezond in de auto heb gelegd de geen met de grootste smoel aangepakt. Vervolgens was hij ook alleen,want de rest was ineens verdwenen,maar meneer vond het nodig te gaan steken en zwaaien met een enorm mes.. Dom,want alles stond op de camera :D Eve in de pauze een broodje halen hahah :)

Erg jammer dat mensen het nodig vinden zulke dingen te doen.

Sadix
05-08-2011, 21:20
heerlijk het leven van een vechtsporter in dat soort gevallen he Peter.

Bartju
05-08-2011, 21:29
Hoop op Karma!!:p

The_Rock
05-08-2011, 22:15
Daarom ga ik het liefst niet uit. Te veel alcohol en gekken om je heen. Als ik uitga dan doe ik dat waar ik het een beetje ken allemaal.

Het rare is ..ik ben van plan om nog een bijbaan als uitsmijter te nemen haha. Dus al die gekken ga ik sowieso meemaken ..maar dan op een andere manier.

Amstelman
05-08-2011, 22:18
ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

maar dat is ook natuurlijk logisch he.........

Kemal
05-08-2011, 22:20
ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

maar dat is ook natuurlijk logisch he.........

Zeg Louis, kan je nou nooit is over iets anders hebben dan je lengte, volgens mij zit je er heel erg mee..

En als je iets neerzet doe dat dan met normale letter ipv met dikke tekst, bedankt

Leventdepevent
05-08-2011, 22:22
ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

maar dat is ook natuurlijk logisch he.........

och och ik zat er al op te wachten hoor......

Amstelman
05-08-2011, 22:24
Zeg Louis, kan je nou nooit is over iets anders hebben dan je lengte, volgens mij zit je er heel erg mee..

En als je iets neerzet doe dat dan met normale letter ipv met dikke tekst, bedankt

Ik zit nergens mee.
Maar ik stel wel een feit vast die de waarheid als een koe is.!!

En achja, zonder [b] is het ook wel te lezen.

Pansier
05-08-2011, 22:27
ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

maar dat is ook natuurlijk logisch he.........

Ja ze schrikken van je kamelenteen... Zou ik ook niet te dicht in de buurt bij komen... Dalijk slokt hij je nog op!

Pansier
05-08-2011, 22:28
Die kerel zo hard mogelijk proberen te naaien, das zeker!!!

Iggy
06-08-2011, 09:32
In dit soort gevallen geven ze eerder een hoge schadevergoeding als het gaat om psychische schade dat is verkregen na mishandeling.

Haruchai
06-08-2011, 10:20
In dit soort gevallen geven ze eerder een hoge schadevergoeding als het gaat om psychische schade dat is verkregen na mishandeling.

Ja, maar dat moet dan wel aantoonbaar zijn. Dwz dat hij in therapie zal moeten. Je kan het beste een letselschade advocaat de zaak voorleggen. Waarschijnlijk zal hij zeggen dat je het proces moet afwachten. Schade verhalen lukt het beste na een veroordeling. De hoogte van een eventuele schadevergoeding zal wel een stuk hoger zijn als je aan die klap een chronische of terugkerende hoofdpijn hebt overgehouden. ;)

Mister T.
06-08-2011, 11:19
heel erg triest weer, beterschap man en ik hoop dat je nog een goede schadevergoeding kan krijgen.
Laat even weten hoe het voor de rest verloopt.

T.

@ Louis jij hebt daar inderdaad geen last van nee, mensen zijn veel te bang dat je er nog knapper op wordt ook als ze je aanvallen met een bierglas.
Tja heb je toch 1 voordeel

Peter0711
07-08-2011, 12:53
Ik zit nergens mee.
Maar ik stel wel een feit vast die de waarheid als een koe is.!!

En achja, zonder [b] is het ook wel te lezen.


Niet dat ik echt te serieus op zijn posts in wil gaan,maar hoe naief is iemand als hij suggereert dat iemand van 2,18 niet neer te slaan is. :D

BV : Zijn lever zit voor mij precies op de goeie hoogte, :) dus mocht je even een gaatje openlaten ga je net zo gestrekt als iemand die 40 cm korter is.. Bovendien geeft ie in ieder topic zijn "niet met de 2.18 mtr meegegroeide zwakke plek" weer,dus het is een beetje open kaart. :D

@ Sadix Het voordeel van vechtsport in dit geval is dat ik de rust en zelfbeheersing had om alleen maar de dreiging uit te schakelen,en niet die flapdrol in zijn geheel haha ;)

Bromios
07-08-2011, 13:06
1 troost,dat heb je niet alleen in Amsterdam hoor,ik kreeg ong. 5 maanden geleden woorden met een hele groep scholieren die bij het tankstation in Grootebroek aan het voordringen waren,waarop ze vervolgens met een hele groep naar buiten liepen om het daar wel even af te handelen,dus heb nadat ik rustig me broodjes gezond in de auto heb gelegd de geen met de grootste smoel aangepakt. Vervolgens was hij ook alleen,want de rest was ineens verdwenen,maar meneer vond het nodig te gaan steken en zwaaien met een enorm mes.. Dom,want alles stond op de camera :D Eve in de pauze een broodje halen hahah :)

Erg jammer dat mensen het nodig vinden zulke dingen te doen.

Daarom neem ik altijd brood mee van huis....

Maar even zonder gekheid. Ik ben wel eens benieuwd of er nu inderdaad vaker naar wapens, glazen en weet ik wat wordt gegrepen dan vroeger. En wat me ook opvalt is dat er vroeger ook op straat werd gevochten maar als dat nu gebeurt is er gelijk eentje dood. Of lijkt dat maar zo ?

Sadix
07-08-2011, 13:11
der wordt idd veel en veel meer naar wapens getrokken bromios...

als 17 jarige jongens vroeger na een pakslaag met hun 5 broers terug kwamen, komen ze nu terug met een pistool... meen ik echt.

Peter0711
07-08-2011, 20:18
Maar even zonder gekheid. Ik ben wel eens benieuwd of er nu inderdaad vaker naar wapens, glazen en weet ik wat wordt gegrepen dan vroeger. En wat me ook opvalt is dat er vroeger ook op straat werd gevochten maar als dat nu gebeurt is er gelijk eentje dood. Of lijkt dat maar zo ?

De wereld word steeds gekker! Geniet nog maar even van hoe het nu is,het lijkt misschien allemaal al te gek voor woorden soms,maar ben bang dat we 20 jaar van nu deze periode als nog vrij kalm beschouwen.

gimgamgommetje
07-08-2011, 23:22
schadevergoeding kun je eisen door een voegingsformulier in te vullen. Dit betekent dat jouw civiele proces wordt gekoppeld aan hun strafzaak.
Slachtofferhulp kan jou helpen met invullen van dit formulier. De hoogte van de schadevergoeding kan ik je niks over zeggen.
Ik ken iemand die 1500 euro kreeg van de dader. Dat was voor de dader een zwaardere straf dan die paar uurtjes schoffelen die hij via justitie opgelegd kreeg. Maar hier in dit topic lees ik ook wel dat het een lachertje kan zijn. Tja, haal er uit wat er in zit zou ik zeggen.

Bromios
07-08-2011, 23:27
der wordt idd veel en veel meer naar wapens getrokken bromios...

als 17 jarige jongens vroeger na een pakslaag met hun 5 broers terug kwamen, komen ze nu terug met een pistool... meen ik echt.

That sucks, ik woon in het oost'n maar werk in a'dam zuid-oost en als ik soms lees wat er 10min van mijn werk gebeurt dan schrik je je de tering.

Sadix
07-08-2011, 23:28
ja soms denk ik serieus dat ze in de bijlmer denken dat hun wijk niet in amsterdam is maar ergens in compton is...

Asura
07-08-2011, 23:34
klootzakken inderdaad