PDA

View Full Version : vechtersfilosofie van mixfight leden



colossus
06-08-2011, 16:29
de bedoeling is dat iedereen zijn:

mening
ervaring
persoonlijke ervaring

en het gaat niet specifiek over mijn biografie ik zie wel waar deze topic naartoe zal gaan. je mag offtopic gaan als je later terug refereert naar het originele onderwerp
here goes:

als klein kind had ik een vader die ploegendiensten draaide echt een band had ik niet. maar ik was altijd blij als hij er was :)
mn moeder was nieuw in de mijn zoon wereld. maar ze deed het echt goed. echter werd ik niet opgevoed. alleen gevoed. als ik fout deed kreeg ik slaag. en echte dialogen bestonden niet.
vreemd was dat ik op zo een jong leeftijd al doorhad wie goed en slecht was in onze grote familie neven nichten tantes ooms etc.

maar toch props ze hebben mij opgevoed en mn moeder zou doodgaan voor mij. en mn pa hou verschrikkelijk veel van me
hij gaf ook toe dat hij bij zn 4de kind pas realiseerde hoe je moest opvoeden. maar hij hoefde geen vergeving te vragen. want wat hij voor me deed was groots.

nu het echte verhaal

op school had ik niemand. . ik werd vaak gepest. maar niemand raakte mij echt aan. dit was al vanaf groep 3 aan de hand. aan mn vader zei ik het niet. dan zou ik misschien nog erger hebben. en de leraren waren destijds allemaal rascisten.naarmate ik oud was. ik kreeg altijd straf van alle leraren en leraressen. maar echt ik deed niks. ik kreeg van meneer paul ook weleens te horen dat hij mijn leven zuur wou maken. en als ik het tegen pa zou zeggen ou ik een kick van hem ook krijgen. ik had een vijand en mn pa geloofde me niet en was helaas ook een vijand geworden doordat hij blindelings leraren geloofde

in groep 5 kreeg ik het door. dat alle pestkoppen dun waren en alleen stoer waren met nikes en chicago bulls petjes. ik was sterker. aar hun waren gemener. ik werd vaak geslagen. maar ik kon goed incasseren. ergens ist ik wel ik kan ze allemaal aan. maar het punt is ik had nieman ik had geen gangclub od groep vrienden. dus ik wist al zou ik winnen dat ik dan voorgoe zou moeten vechten.

in groep 6 leefde ik een leven van een getalenteerde man ik was stil en deed het goed. maar met de cv van groep 5 was groep 6 net zo hard.
hier begon mijn vecht gauge te spelen. er was een jongen uit america op die school gekomen. hij werd geprijst door alle klasgenoten. hij zag dat ik dat niet deed en wou mij afdwingen.
hij zei dat ik moest knielen. dat deed ik niet. anderen deden het wel (nerds)
maar deze gast sloeg echt hard. hij gad vuisten als een man in de ring.
ik had vaak blauwe plekken.
tot op een dag hij mij sloeg. en ik keek naar hem met een dodelijke blik. ik vocht tegen hem en sloeg m letterlijk knockout. in het ziekenhuis zelfs.

een verbazing is dat ik niet geschorst ben. een leraar uit groep 1 mester steph kwam voor mij op. hij heeft mij gevolgt sinds ik klein was en zei dat ik gewoon te lang ben gepest en daarom een evil kind ben geworden

groep 7
als sterkste van de klas maakte ik zeker geen misbruik van mn macht. ik lachtte graag met de nerds. en de stoere boys deden dat ook omdat ik dat ook deed. hierdoor hadden wij de rustigste klas.


groep 8
alles was hetzelfde af en toe wou iemand me van de troon af proberen. maar ik gaf m har en daarna werdenwe beste vrienden



hoewel ik nu kan vechten na jarenlang kickboxen wing chun en mma.
ik heb gemerkt dat ik een pestkop uitstraal.
veel mensen proberen nog steeds mij te afkraken


mn moeder gaf me antwoord dat ik te lief overkom
zachte stem
ik loop niet borst vooruit kin omhoog
en gedraag me bescheiden

en het klopt ant ik heb getest om beetje meer man uit te stralen en het lukte


maar desalniettemin als ik vocht schrok mn tegenstander zwaaaaaaar.


mijn vraag is
hoe ben jij vechter geworden
ben je ook agressief in de samenleving
of juist niet?
is het je jeugd of is het gewoon iets wat je ineens wou
ben je zelf ook een pester geweest
heb je er spijt van blabla

vechtersbiografie of filosofie. zeg maar wat je denkt


peace

Asura
06-08-2011, 16:34
xD

bryan
06-08-2011, 16:55
say what now ?

Sadix
06-08-2011, 17:24
haha nice read!

Hoe ik ben begonnen is kort en duidelijk, mijn broer zat op karate, ik keek enorm tegen mijn broer op. Hij is 15 jaar ouder maar nam me elke les mee en toen ik 5 was mocht ik mee trainen en ben nooit meer gestopt. op mijn 19e over gestapt naar MMA en op mijn 22ste begonnen met kickboksen.

mijn broer is gestopt met les geven op mijn 16e en toen heb ik het over genomen en sinds dien ook niet mee gestopt.

Mauro
06-08-2011, 17:29
say what now ?
X 2

colossus
06-08-2011, 18:12
haha nice read!

Hoe ik ben begonnen is kort en duidelijk, mijn broer zat op karate, ik keek enorm tegen mijn broer op. Hij is 15 jaar ouder maar nam me elke les mee en toen ik 5 was mocht ik mee trainen en ben nooit meer gestopt. op mijn 19e over gestapt naar MMA en op mijn 22ste begonnen met kickboksen.

mijn broer is gestopt met les geven op mijn 16e en toen heb ik het over genomen en sinds dien ook niet mee gestopt.

karate word heel vaak gedist. maar machida is ook een karate man en kijk hoe lang hij undefeated is gebleven

Pansier
06-08-2011, 18:14
Ok....

Sadix
06-08-2011, 18:15
ja dat klopt zeker. Alleen is karate erg stijl verbonden.

Der zijn stijlen waar je niet spart en alleen kata;s doet. Dat vind ik dus 3 x niks.

Ik heb ashihara karate gedaan. Zonder kata's. En ik kan zeggen dat dat veel harder was als elke kickboks school waar ik ooit ben geweest. Enige probleem van karate is dat je niet op de hoofd stoot omdat je geen handschoenen draagt tijdens wedstrijden. Maar een knokkel op je ribben is ook geen pretje kan ik je zeggen.

Toch moet ik zeggend at ik thaiboksen wel praktischer vind. Geen poes pas gewoon beuken.

colossus
06-08-2011, 18:16
say what now ?


wil je ook vechten :P
kmoet zeggen een tip als je je kickboxen echt zwaar wil improven neem je wing chun.
dat is de enige kungfu uitgevonden door een vrouw. de techniek zit m in dat je iemand uitschakelt voor je moe word. en is goed voor iemand die niet geraakt wil worden

heb het maar kort gedaan. toch hoofdzakelijk muay thai
heb bij vos gym rotterdam gezeten
en later pendekar crooswijk rotterdam

say what

colossus
06-08-2011, 18:17
Ok....

bring it on. wat was jou verhaal?
hebben ze je kontje gebatst? en uit wraak haat je alle mannen.

colossus
06-08-2011, 18:21
ja dat klopt zeker. Alleen is karate erg stijl verbonden.

Der zijn stijlen waar je niet spart en alleen kata;s doet. Dat vind ik dus 3 x niks.

Ik heb ashihara karate gedaan. Zonder kata's. En ik kan zeggen dat dat veel harder was als elke kickboks school waar ik ooit ben geweest. Enige probleem van karate is dat je niet op de hoofd stoot omdat je geen handschoenen draagt tijdens wedstrijden. Maar een knokkel op je ribben is ook geen pretje kan ik je zeggen.

Toch moet ik zeggend at ik thaiboksen wel praktischer vind. Geen poes pas gewoon beuken.

dat is wel jammer dat ze van karate zo een vriendelijke match maken. dan leer je nooit incasseren.
maarrehh..... niet het een of ander. ik heb gasten gehad in de ring die sterker dan mij waren in de ring. maar in een straatgevecht was ik de ruler. vandaar dat ik over ben gegaan . die beperking is een soort handicap

kijk maar naar james toney vs randy couture. randy heeft alles
en toney had een handicap omdat hij zo lang boxtte en ok ok hij deed het goed in zn trainingen. maar zo een drill leer je niet zomaar
resultaat je gaat naar die regels leven.

its on the man

Sadix
06-08-2011, 18:25
kickboksen blijft een sport, waar alleen de gene die het hardst en of langst trained in principe kan winnen. . Der zijn zat A klassers die nog nooit op straat hebben gevochten(gelukkig).

straat en ring blijft altijd anders. En als je het niet kan winnen op straat heb je altijd de mogelijkheden van een baksteen, bierfles of een andere atribuut haha

Pansier
06-08-2011, 18:29
karate word heel vaak gedist. maar machida is ook een karate man en kijk hoe lang hij undefeated is gebleven

ooit gehoord van: het gaat niet om de martial arts, maar om de vechter?

Sadix
06-08-2011, 18:31
dat is allang ontkracht Pansier.

Als dat echt zo was had je in de k1 niet voornamelijk thaiboksers maar was het veel gevarieerder geweest. Thaiboksen is gewoon de meest praktische, snelst aanlerende, effectieve vechtsport zonder poespas.

colossus
06-08-2011, 18:32
kickboksen blijft een sport, waar alleen de gene die het hardst en of langst trained in principe kan winnen. . Der zijn zat A klassers die nog nooit op straat hebben gevochten(gelukkig).

straat en ring blijft altijd anders. En als je het niet kan winnen op straat heb je altijd de mogelijkheden van een baksteen, bierfles of een andere atribuut haha

de lafhartigen doen dat weleens
baksteen schroevendraaier bierfles of wat dan ook. maar als je voorwerpen erbuiten mag houden. de straat is een mma gevecht zonder ring.
en op straat is krabben en spietsen met je vingers in de oog ook niet uitzonderlijk.

en zonder ring vechten is altijd anders. een tegenstander kan namelijk met geluk ervandoor gaan.

met kickboxen ben ik c klasse was bijna b. ah well. het is ook typisch bij mij altijd als ik ver kom ord ik ziek of moe ik van mn werk naar het buitenland

colossus
06-08-2011, 18:34
ooit gehoord van: het gaat niet om de martial arts, maar om de vechter?


kan je niet altijd toepassen

Sadix
06-08-2011, 18:38
vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.

Pansier
06-08-2011, 19:05
dat is allang ontkracht Pansier.

Als dat echt zo was had je in de k1 niet voornamelijk thaiboksers maar was het veel gevarieerder geweest. Thaiboksen is gewoon de meest praktische, snelst aanlerende, effectieve vechtsport zonder poespas.

Het speelt mee, maar het gaat voornamelijk om de vecher in topniveau...

Pansier
06-08-2011, 19:06
vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.

15 cm! Dan had hij zeker een grote mond?

colossus
06-08-2011, 19:07
vertel mij wat, ik ben een keer op straat tijdens een mat partij gebeten toen ik iemand in een guillotine choke had. Hij heeft 15 cm onder me oksel een hele hap uit me genomen, heb nog steeds een mooie litteken daar aan.

dat is heftig. het is ook niet zomaar dat wanneer vrouwen vechten het bloed sneller stroomt over straat.
zelf had ik een truuk ams ze bijten heeeeeeeel hard op hun neus knijpen. maar dan bedoel ik overdreven hard.

blijkbaar werkt het ook bij een mens en niet alleen bij honden:lol:

guilotine : hoe heb je hem uitgevoert want als je m stevig had had ie amper bij jij je oksel gezeten


had je deo gebruikt:ehhh:

colossus
06-08-2011, 19:09
15 cm! Dan had hij zeker een grote mond?

zo groot is me lul

The_Rock
06-08-2011, 19:43
zo groot is me lul

Hahahahahahahaha.

Mauro
06-08-2011, 19:44
zo groot is me lul
Ah!....verhaal wordt steeds beter.

Mauro
06-08-2011, 19:55
zo groot is me lul
Waarom noem je jezelf dan Colossus ?
Wacht, ik pak een meetlint.

colossus
06-08-2011, 19:57
Waarom noem je jezelf dan Colossus ?
Wacht, ik pak een meetlint.

15cm is fijn

en colossus is een naam die ik getyped heb omdat ik op mn oude ps 2 shadow of the colossus heb uitgespeeld

lopez86
06-08-2011, 20:16
0_o

colossus
06-08-2011, 21:44
0_o

je hebt veel posts op je naam staan alleen zeg je zo weinig.als je echt zo on it bent.ik heb tegen 6 man gevochten. verloren maar trots heb er wel 3 kunnen uitschakelenen nu

maartenjackie
06-08-2011, 22:54
heb het maar kort gedaan. toch hoofdzakelijk muay thai
heb bij vos gym rotterdam gezeten
en later pendekar crooswijk rotterdam



Wow Wacht eens even...... Lees ik nou pendekar?????

maartenjackie
06-08-2011, 22:57
Waar gaat het heen met het forum jongens. Dit soort topics :(

Mauro
06-08-2011, 22:57
Als in : Pendekar Ray ???

Asura
06-08-2011, 22:59
Crooswijk N**GA. Matjes en vlindermessen jwz. Wist ik maar dat de legende Pendekar daar heeft vertoefd. Is die gast niet overleden trouwens?

Bromios
06-08-2011, 23:05
Crooswijk N**GA. Matjes en vlindermessen jwz. Wist ik maar dat de legende Pendekar daar heeft vertoefd. Is die gast niet overleden trouwens?
yep, die is overleden.

Maar als ik dit topic lees is hij weer terug volgens mij ..

colossus
06-08-2011, 23:13
http://www.pendekar.nl/

muay thai en boran
krabi krabong
free fight

Pansier
07-08-2011, 00:09
15cm is fijn

en colossus is een naam die ik getyped heb omdat ik op mn oude ps 2 shadow of the colossus heb uitgespeeld

15 cm is ong het gemiddelde van NL dacht ik zo :P

andyhugfan
07-08-2011, 00:23
dat is allang ontkracht Pansier.

Als dat echt zo was had je in de k1 niet voornamelijk thaiboksers maar was het veel gevarieerder geweest. Thaiboksen is gewoon de meest praktische, snelst aanlerende, effectieve vechtsport zonder poespas.

Tsja, de regels van K-1 zijn gewoon kickbox regels. Tuurlijk winnen dan voornamelijk kickboxers.
Wanneer ze seidokaikan regels invoeren ( 3rondes full contact, 2 rondes kickboxen) dan zul je een drastische verlaging in het aantal winnende kickboxers zien.

colossus
07-08-2011, 15:33
15 cm is ong het gemiddelde van NL dacht ik zo :P

ik kan er slaag mee verkopen. genoeg bewijs dat het ok is. en ook pas ik het toe als martial arts in bed. zweepslagen

colossus
07-08-2011, 15:36
Tsja, de regels van K-1 zijn gewoon kickbox regels. Tuurlijk winnen dan voornamelijk kickboxers.
Wanneer ze seidokaikan regels invoeren ( 3rondes full contact, 2 rondes kickboxen) dan zul je een drastische verlaging in het aantal winnende kickboxers zien.


bij pride fc kwam je met verassingen.
boxers tegen mma
of kickboxer tegen wrestler

en toen zag ik wel dat het on the man was.

wel even het feit dat de combo muay thai en bjj veel effect had

full contact is geen grap. sterker nog als je dus idd alle letterlijke muay thai technieken zo mogen toepassen zoals de takedowns maw full contact. en zonder hndschoenen uiteraard. BORAN.
dan ga je andere dingen zien

zekers te weten

Richelieu
07-08-2011, 16:03
Wow Wacht eens even...... Lees ik nou pendekar?????

haha, gewoon een sportschool die regelmatig vechters heeft staan op gala's in het zuiden des lands. Toch doemt elke keer de echte Pendakar in miijn hoofd naar voren als ik ze aan het werk zie.

Sadix
07-08-2011, 16:06
haha dat heb ik idd ook. Ken de sportshcool maar Onze eigen pendekar is een legende en krijgt daarom de voorrang in mn hersenen

bryan
07-08-2011, 21:58
volgens mij is de TS 13 of high want dit gaat compleet nergens over...

Bromios
07-08-2011, 22:12
volgens mij is de TS 13 of high want dit gaat compleet nergens over...

allemaal echt waar jonguh... Net als de repperts uut dokkum.

Ik heb het vermoeden dat MF staat doorgelinkt vanuit het psychiatrie forum gezien de stapels mafkezen die er de laatste tijd aanwaaien. Wat vooral zo handig is dat het allemaal zo lekker leesbaar is. Goede interpunctie, spellingscontrole aan, goed geschreven betoog.

maar jah, vrijheid van meningsuiting toch ?

Bagheera
09-08-2011, 10:37
allemaal echt waar jonguh... Net als de repperts uut dokkum.

Ik heb het vermoeden dat MF staat doorgelinkt vanuit het psychiatrie forum gezien de stapels mafkezen die er de laatste tijd aanwaaien. Wat vooral zo handig is dat het allemaal zo lekker leesbaar is. Goede interpunctie, spellingscontrole aan, goed geschreven betoog.

maar jah, vrijheid van meningsuiting toch ?

Pfff ik dacht het en jij zegt (schrijft) het..... Ik wordt hier echt moe van..... *zucht*

dirk5
09-08-2011, 10:51
http://2.bp.blogspot.com/_uB9AXEjyV2Y/TOrCiRpRmcI/AAAAAAAAALg/GY9TLnkAtdM/s1600/WTF.jpg

Anderson
09-08-2011, 15:35
Wanneer ze seidokaikan regels invoeren ( 3rondes full contact, 2 rondes
kickboxen) dan zul je een drastische verlaging in het aantal winnende kickboxers
zien.


Daar hadden Hoost en Kaman geen probleem mee.

Anderson
09-08-2011, 15:40
haha, gewoon een sportschool die regelmatig vechters heeft staan op gala's in
het zuiden des lands. Toch doemt elke keer de echte Pendakar in miijn hoofd naar
voren als ik ze aan het werk zie.

Zo slecht zijn ze niet Jesus Semedo is een van beste vechters van Nederland in zijn gewicht klasse.

colossus
09-08-2011, 16:27
allemaal echt waar jonguh... Net als de repperts uut dokkum.

Ik heb het vermoeden dat MF staat doorgelinkt vanuit het psychiatrie forum gezien de stapels mafkezen die er de laatste tijd aanwaaien. Wat vooral zo handig is dat het allemaal zo lekker leesbaar is. Goede interpunctie, spellingscontrole aan, goed geschreven betoog.

maar jah, vrijheid van meningsuiting toch ?


wees blij dat we onderwerpen verzinnen.
en wees vooral blij dat iedereen anders is.

ik weet van mijnzeldf dat ik van hak op tak spring. en mijn zinnen uitspreek in enigmatische vormen.
meestal als je verder gaat in een discussie word alles misschien wat helder.

als ieman een grappige of expres domme opmerkingen maakt doe ik mee
dat is goed voor dat ( young at heart) gevoel. en iederen is gewoon anders. leer elkaar begrijpen en je krijgt meer mensenkennis

en als je elkaar te vroeg beoordeeld dan heb je een eigenschap van kortzichtig en oppervlakkig koppig. en helaas linkt dat ook weer aan dom en krankzinnigheid

bewijs het tegendeel.

Bagheera
09-08-2011, 16:36
je spreekt zoals je typt dus?

colossus
09-08-2011, 17:12
je spreekt zoals je typt dus?

het probleem is dat ik een azerty keyboard heb. en moet er echt aan wennen.
bovendien is de keyboard erg stroef. ik moet hard erop drukken. soms mis ik dan een leter.
maar je weet wat ik zeg en daar gaat het om

Briant
09-08-2011, 17:43
Hoe oud ben je Kolosaal?

Bartju
09-08-2011, 17:46
zo groot is me lul

Schattig!

Mister T.
09-08-2011, 17:56
Hoe oud ben je Kolosaal?

hij heeft sowieso dochter + vrouw;)

lopez86
09-08-2011, 18:08
je hebt veel posts op je naam staan alleen zeg je zo weinig.als je echt zo on it bent.ik heb tegen 6 man gevochten. verloren maar trots heb er wel 3 kunnen uitschakelenen nu

Das nog niks.
Ik heb er ooit 35 uitgeschakeld, allemaal op 1 nacht.
Maar dat was wel toen ik op supersaiyan level 4000 zat.
Ooit haal ik 1 miljoen maar dan moet ik wel alle muayboran technieken toepassen met de takedowns enzo.

colossus
09-08-2011, 18:28
Das nog niks.
Ik heb er ooit 35 uitgeschakeld, allemaal op 1 nacht.
Maar dat was wel toen ik op supersaiyan level 4000 zat.
Ooit haal ik 1 miljoen maar dan moet ik wel alle muayboran technieken toepassen met de takedowns enzo.

aight thats the real deal.

zullen we morgen trainen in the hyperbolic time chamber met 200g power. kost maar een dag

colossus
09-08-2011, 18:33
Hoe oud ben je Kolosaal?

28

Sadix
09-08-2011, 18:43
Das nog niks.
Ik heb er ooit 35 uitgeschakeld, allemaal op 1 nacht.
Maar dat was wel toen ik op supersaiyan level 4000 zat.
Ooit haal ik 1 miljoen maar dan moet ik wel alle muayboran technieken toepassen met de takedowns enzo.


klopt, ik was er bij toen. Mijn powerlevel meter was in 1000 stukken gegaan toen ik je level wou meten.

Briant
09-08-2011, 19:22
28

Je klinkt een stuk jonger. Waarom heb je zo de behoefte om verhalen te vertellen over je verleden?

Mauro
09-08-2011, 19:40
Das nog niks.
Ik heb er ooit 35 uitgeschakeld, allemaal op 1 nacht.
Maar dat was wel toen ik op supersaiyan level 4000 zat.
Ooit haal ik 1 miljoen maar dan moet ik wel alle muayboran technieken toepassen met de takedowns enzo.
Dikke vette roflol !!

colossus
09-08-2011, 20:00
Je klinkt een stuk jonger. Waarom heb je zo de behoefte om verhalen te vertellen over je verleden?

soms vind men het interessant wat een ander van een jeugdverhaal vind. of soms heb je wat gemeen.
dat ik jong klink is niks meer dan een van de tig kanten die ik heb.

mocro9
09-08-2011, 20:07
klopt, ik was er bij toen. Mijn powerlevel meter was in 1000 stukken gegaan toen ik je level wou meten.

haha, heette dat ding geen scouter ofzo?

Marchant
09-08-2011, 20:10
haha, heette dat ding geen scooter ofzo?

Hahahah Scherp !!!!!!!!:lol:

Zeker Reps!!

mocro9
09-08-2011, 20:15
Hahahah Scherp !!!!!!!!:lol:

Zeker Reps!!

Haha, ben altijd een fanatieke kijker geweest. Maar k vond het wel raar dat ze die later niet meer gebruikte

Sadix
09-08-2011, 20:33
komt door mr lopez, hij heeft ze allemaal kapot gemaakt.

His powerlevel was WAY OVER 9000!!!!!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=QsDDXSmGJZA

lopez86
10-08-2011, 01:16
komt door mr lopez, hij heeft ze allemaal kapot gemaakt.

His powerlevel was WAY OVER 9000!!!!!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=QsDDXSmGJZA

En dan gebruik ik nog niet eens m'n Kao-ken.
Vergeleken met mij is Goku een koorknaap.

Asura
10-08-2011, 01:47
Ik ga me opsluiten in een kamer met een dikke voorraad paddos en DBZ videos.Een van de betere manieren om aan je einde te komen dunkt me.

colossus
10-08-2011, 15:33
ik wil de pret niet bederven maar hokuto no ken( fist of the north star) ruled alles

Sadix
10-08-2011, 16:10
Naruto, one piece, Hunter X hunter, deathnote, hachime no ippo dat zijn pas vette anime series.

colossus
10-08-2011, 17:21
Naruto, one piece, Hunter X hunter, deathnote, hachime no ippo dat zijn pas vette anime series.

hajjime no ippo rockt ook

The_Rock
10-08-2011, 18:09
Nerds..:p


Ik vind anime af en toe vet, maar jullie zijn echt te ver :p
Ik ben wel iemand die Dinosaurussen interessant vindt , maar ik vind alles interessant wat met de geschiedennis te maken heeft.
Colossus jij bent echt ver weg jong :p ..je kent elke Anime serie, een avater van een Anime mannetje en alleen maar kletsen over gamen en Anime. Volgens mij gebruik je die penis van 15 cm waar je zo trots op bent om af te trekken als je naar Anime series kijkt. Met alle respect, ik bedoel het goed.

Mauro
10-08-2011, 18:43
Nerds..:p


Ik vind anime af en toe vet, maar jullie zijn echt te ver :p
Ik ben wel iemand die Dinosaurussen interessant vindt , maar ik vind alles interessant wat met de geschiedennis te maken heeft.
Colossus jij bent echt ver weg jong :p ..je kent elke Anime serie, een avater van een Anime mannetje en alleen maar kletsen over gamen en Anime. Volgens mij gebruik je die penis van 15 cm waar je zo trots op bent om af te trekken als je naar Anime series kijkt. Met alle respect, ik bedoel het goed.
Tuurlijk bedoel je het goed, rukken is niets mis mee....ook al is het aan maar 15 cm.

mocro9
11-08-2011, 00:19
Naruto, one piece, Hunter X hunter, deathnote, hachime no ippo dat zijn pas vette anime series.

Pokemon ook toch?

Pansier
11-08-2011, 00:31
Donald Duck blijft de beste! :D

http://pdginnovates.files.wordpress.com/2010/01/angry_donald_duck_2.jpg

mocro9
11-08-2011, 00:35
Donald Duck blijft de beste! :D

http://pdginnovates.files.wordpress.com/2010/01/angry_donald_duck_2.jpg

haha, en vergeet Mickey Mouse niet!

Asura
11-08-2011, 02:42
Mijn vechtersfilosofie en betere tekenfilm dan jullie hebben genoemd:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSlMv3c47tjnD6AVt-wknwcnF5vARgGxP18aahl40_A4rluxyd7w

Sadix
11-08-2011, 04:33
lol,

anime is niet voor kinderen alleen, de anime;s die ik heb opgenoemd zijn bijna allemaal 16+

naruto en onepiece kijk ik nog elke week als er een nieuwe van uit is...

Pansier
11-08-2011, 10:41
lol,

anime is niet voor kinderen alleen, de anime;s die ik heb opgenoemd zijn bijna allemaal 16+

naruto en onepiece kijk ik nog elke week als er een nieuwe van uit is...

Komt er zoveel bloed in voor? :lol:

colossus
11-08-2011, 12:15
Nerds..:p


Ik vind anime af en toe vet, maar jullie zijn echt te ver :p
Ik ben wel iemand die Dinosaurussen interessant vindt , maar ik vind alles interessant wat met de geschiedennis te maken heeft.
Colossus jij bent echt ver weg jong :p ..je kent elke Anime serie, een avater van een Anime mannetje en alleen maar kletsen over gamen en Anime. Volgens mij gebruik je die penis van 15 cm waar je zo trots op bent om af te trekken als je naar Anime series kijkt. Met alle respect, ik bedoel het goed.

in mijn vrije tijd doe ik het volgende
muay thai
jj
gamen
animes
fitnessen

ik beschou gamen als een goedkope hobby.
ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

ik hou ook van geschiedenis.
heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

ik heb arthur koestler 13th tribe

grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

catch catch catch


en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen

colossus
11-08-2011, 12:17
lol,

anime is niet voor kinderen alleen, de anime;s die ik heb opgenoemd zijn bijna allemaal 16+

naruto en onepiece kijk ik nog elke week als er een nieuwe van uit is...

alle klassieke animes van het manga logo zijn de beste

guyver
dominion tank police
apple seed
legend of the four kings
akira
macross plus
roujin z
etc.
akira moet je 3 keer kijken anders gaat het je niet lukken

Pansier
11-08-2011, 14:43
in mijn vrije tijd doe ik het volgende
muay thai
jj
gamen
animes
fitnessen

ik beschou gamen als een goedkope hobby.
ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

ik hou ook van geschiedenis.
heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

ik heb arthur koestler 13th tribe

grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

catch catch catch


en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen

Kindje

colossus
11-08-2011, 15:10
Kindje


soms moet je met mensen levelen.

The_Rock
11-08-2011, 16:45
in mijn vrije tijd doe ik het volgende
muay thai
jj
gamen
animes
fitnessen

ik beschou gamen als een goedkope hobby.
ken ze allemaal . hoef je geen nerd voor te zijn. het is een keuze waar je interesses naartoe gaat.

ik hou ook van geschiedenis.
heb boeken over andalusia. visigoth kingdom. kruistochten. tartaren etc. en een reeks andere boeken waar jij alleen om kan smeken om ze te vinden

ik heb arthur koestler 13th tribe

grappig hoe je daaruit een oordeel kan maken over mij. intereseer me in alles. ik ben een catcher

catch catch catch


en uhm zal ik in je gezich spuiten? dan ga je pas zien wat yoghurt betekent volgens mijn termen

Naast al je hobby's heb je nog geen tijd gevonden om uit de kast te komen zo te zien. Laat dat spuiten maar achterwege.

colossus
11-08-2011, 17:27
Naast al je hobby's heb je nog geen tijd gevonden om uit de kast te komen zo te zien. Laat dat spuiten maar achterwege.

dat kost tijd.

Sadix
11-08-2011, 17:54
boys, waarom kraken jullie colossus nou? omdat hij andere hobby's als jullie heeft?






Ik haat me zelfs soms echt als social worker :(

Mister T.
11-08-2011, 18:02
snap ook niet echt waar dit om gaat...
en de reactie van pansier nog t minst:p

Slome
11-08-2011, 18:14
O, wat een appart topic:

Er was eeens....

Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

Ush

colossus
11-08-2011, 18:20
O, wat een appart topic:

Er was eeens....

Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

Ush


een heel scherp opgesomt verhaal.
maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


(of is dit een verzonnen verhaal)

ben benieuwd

Kemal
11-08-2011, 18:24
Dit is een zeer serieus verhaal van Slome, hij is nu in iedergeval uit de ontkenningsfase ;)

Sadix
11-08-2011, 18:24
O, wat een appart topic:

Er was eeens....

Ooit was ik ook een klein lief kereltje... ik kon goed knikkeren... maar iemand op een andere school in de buurt ook.... in de middag spraken we af en gingen tegen elkaar knikkeren... ik verloor... ik vocht... ik won... zo ben ik een vechter geworden...

Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...
Toen ik een jaar of 15 was... vocht ik vaak in de supermarkt.. ik werkte toen bij de groenteafdeling net bij de uitgang.. ik holde achter de boefen aan en vatte die in hun kraag... sloeg ze de pestpleurus uit hun ogen en zat toen 3 dagen vast... Toen ik nog steeds een jaar of 15 was werd ik ontslagen door de supermarkt.. sindsdien ben ik werkenloos en trash ik allerlei verschillende internet fora met heel veel bullshit...

Ush

hahaha slome reps dit is dan wel weer erg grappig

Slome
11-08-2011, 18:56
een heel scherp opgesomt verhaal.
maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


(of is dit een verzonnen verhaal)

ben benieuwd

Zeker geen fictie, sommige member kennen mij al iets beter...

Ik zou mezelf geen pester willen noemen, er waren kindjes bij mij in de klas die kwijlde en van die snotkorstjes hadden rond hun neusgaten en boven aan hun lippen.. er was er ook een met een rond gekleurd brilletje en een troetelbeertjes pleister op zijn linkeroog... en hij won nog van mij met knikkeren terwijl ik al 2 keer bovenbouw kampioen was geworden... ik was geen pestkop... ik vocht wel met hem... maar niet om te pesten.. ik denk uit frustatie... of dit echt zo is, daar zal ik over moeten nadenken...

Ik ben niet veranderd, ik knikker nog steeds met mij broer, af en toe dan, gewoon thuis - wie het dichts bij de buur kan... met hem vecht ik niet, ach, hij wint ook niet

Hij werkte ook in de supermarkt waar ik de groentenboer was 2 jaar geleden, hij was "gewone" vakkenvuller en is zelfs op tv geweest.
Tegenwoordig vecht ik niet, ik sta bij cwi enzo, uitzendbureaus ingeschreven voor werk... en in mijn vrije tijd lees ik veel tijdschriften..

hoop dat dit verhaal helder is, zodat je geen vragen hebt

Kemal
11-08-2011, 19:00
Nou Slome, door deze openbaring krijg je reps van me!

Sadix
11-08-2011, 20:07
hahahaha hij heeft ze van mij al gehad.

Bromios
11-08-2011, 20:49
een heel scherp opgesomt verhaal.
maar jij bent dus als pester begonnen. uit alle respect. iedereen word anders gesmeed door het leven en keuzes.
dus je bent een vechter . maar ben jij ergens nog steeds die ene jongen die knikkerde en niet tegen zn verlies kon. of ben je veranderd?


(of is dit een verzonnen verhaal)

ben benieuwd

Je hebt alles, bent alles en kan alles, maar een beetje ironie gaat aan je voorbij ?

lodewijk
11-08-2011, 22:18
Reps Slome!

colossus
12-08-2011, 22:24
verzonnen he hmpf

Marchant
12-08-2011, 22:28
Op mijn 12e alweer mee gestopt... toen ben ik krantenbezorger geworden... alleen op zondagochtend.. vaak in de regen en kou...


Ush

In welk dorp krijgen ze een krant op zondag?????:confused::lol:

Kemal
12-08-2011, 22:31
In welk dorp krijgen ze een krant op zondag?????:confused::lol:

:lol: das natuurlijk de haarlemmer courant zondageditie ;)

Briant
12-08-2011, 22:46
Ush

Usher!

Silat
12-08-2011, 23:44
Ik was een slechte verliezer, maar alleen met knikkeren.
Mijn slome nerd (sorry Slome) buurjongen met ziekenfondsbril en hazetande won en ik kon het niet verkroppe dat ik loser was dus heb hemze mega voortanden eruit geslage.
Egh overal bloed weetje.

Ik zat op een openbare school met 75% Mocro's.
Elke dag vechtuh. Van iedereen gewonnen. Een keer sloeg zo'n mocro mijn broertje.
Ik had net kickboxer met tongpo gezien. Met een paar stoten, knieën en toen elleboog in ze rug was hij Tko.
Iedereen was bang voor mij want me broertje en ik deden judo en pencak silat.
En me vader zei dat we iedereen moeste beuken die ons pijn deed.
Bruce Lee was ook me held.
Opeens hadden we een keer ruzie met de hele school.
Wij tegen de rest maar ze durfde niet want me kleine broertje met bril en beugel sloeg een turku uit 2 klassen hoger helemaal kapot met ellebogen in het fietsenhok.

Wij moesten overleven daar weetje.
Toen wist iedereen in onze dorp niet fokken met die broers want ze doen king fu.

Daarna zijn we nog meerdere malen ogpgepakt voor vechtuh met grote boeren.
We moesten voor halt werken en van vechtsport af.
Tuurlijk niet hahaha kut wouten.

Toen ik 18 was heb ik besloten nooit meer in aanraking te komen met justitie.
Want pa zij: nu is het afgelopen ik kom jullie niet meer ohalen van het bureau.

Toen gingen we alleen nog maar op de mat vechtuh.

Toen ben ik maar leraar geworden zodat ik lekker dominant kon zijn over allemaal mense
Nog FF en ik ben ook Pendekar.

Nu ben ik ook nog keyboard warrior.

Sorry voor me schrijven, ik probeer ook maar te levelen hierzo.

Hormat

Bromios
13-08-2011, 00:10
Ik had gewoon een fijne jeugd, niets bijzonders, niet gepest en lekker gevoetbald, beet judo en karate erbij. Of tel je dan niet mee ?

fighterboy
13-08-2011, 01:20
Altijd al grote fan van Chakie Chan geweest. Ik wou sinds mijn eerste Chakie Chan film al willen leren vechten. Gewoon echt een droom. Mijn broer bracht me een keer naar een Jujitsu school waar hij zelf ook trainde. Was nog te jong, maar mocht toch omdat ik een broertje was. Ging andere dagen ook Judo doen. Ik was gewoon zo gemotiveerd dat ik een Chakie Chan zou worden, dat ik nooit lachte tijdens te training en altijd keihard mij best doen. Daarna overgestapt naar Karate/jujitsu. Nu doe ik Jujitsu/thaiboksen, en af en toe wat MMA. 1e droom bereikt, chil toch. Nu op naar de 2e, Heel veel mensen afslachten in de kooi en beroemd worden, en op tv.

Niet heel fijn verleden gescheiden ouders etc. Maar vechtsport heeft mij altijd uit depressies geholpen.

Pansier
13-08-2011, 09:37
Altijd al grote fan van Chakie Chan geweest. Ik wou sinds mijn eerste Chakie Chan film al willen leren vechten. Gewoon echt een droom. Mijn broer bracht me een keer naar een Jujitsu school waar hij zelf ook trainde. Was nog te jong, maar mocht toch omdat ik een broertje was. Ging andere dagen ook Judo doen. Ik was gewoon zo gemotiveerd dat ik een Chakie Chan zou worden, dat ik nooit lachte tijdens te training en altijd keihard mij best doen. Daarna overgestapt naar Karate/jujitsu. Nu doe ik Jujitsu/thaiboksen, en af en toe wat MMA. 1e droom bereikt, chil toch. Nu op naar de 2e, Heel veel mensen afslachten in de kooi en beroemd worden, en op tv.

Niet heel fijn verleden gescheiden ouders etc. Maar vechtsport heeft mij altijd uit depressies geholpen.

Ik vond een andere acteur ook helemaal te gek, Jackie Chan ;).

Marchant
13-08-2011, 10:08
Niet heel fijn verleden gescheiden ouders etc. Maar vechtsport heeft mij altijd uit depressies geholpen.

Wel oppassen dat een vechtsportforum je niet in een depressie helpt.:ill:

Mister T.
13-08-2011, 11:11
You must spread some Reputation around before giving it to Marchant again

Mister T.
13-08-2011, 11:14
Ik vond een andere acteur ook helemaal te gek, Jackie Chan ;).

Chackie is zn omgebouwde tweeling zus;)


http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/jackie.jpg

colossus
13-08-2011, 13:35
Chackie is zn omgebouwde tweeling zus;)


http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/jackie.jpg


hij is wel kinky idd. maar de beste films zijn toch die draken saga.
had ooit zo een docu gezien van jet li. die kan ook echt veel. jammer dat ie in films teveel overliet aan special effects.

colossus
13-08-2011, 13:39
tjaka chan is ook een goeie

http://i52.tinypic.com/295yf05.png

fighterboy
13-08-2011, 17:45
Oh typ je het met een J

hehe...

Asura
13-08-2011, 17:49
Die film in je AV is keigrappig Collosus, ken je em

colossus
13-08-2011, 18:20
Die film in je AV is keigrappig Collosus, ken je em


ik probeer er al heel lang achter te komen welke film dat is. weet jij het toevallig?
wil m echt kijken. en die gif is ook lachen he of nie :lol:

Slome
13-08-2011, 18:21
:lol: das natuurlijk de haarlemmer courant zondageditie ;)

Telegraaf dompie

Pansier
13-08-2011, 18:21
Oh typ je het met een J

hehe...

Wat een spellingsfoutje wel niet kan veroorzaken :D

Slome
13-08-2011, 18:24
Sjaakie Sjaan... je weet wel uit de Jordaan....

Kemal
13-08-2011, 18:30
Hey Sjakie..ouwe rukker!

http://www.flodderdvd.nl/wp-content/images/sjakie%20flodder.jpg

colossus
13-08-2011, 18:53
http://i54.tinypic.com/34pi4pw.jpg

fighterboy
13-08-2011, 19:20
Wat een spellingsfoutje wel niet kan veroorzaken :D

Was geen typfoutje, deed het bewust met ch

Als je het uitspreekt zeg je toch ook tjekkie, en geen djekkie

Pansier
13-08-2011, 19:29
Was geen typfoutje, deed het bewust met ch

Als je het uitspreekt zeg je toch ook tjekkie, en geen djekkie

Niet?

Marchant
13-08-2011, 19:37
Was geen typfoutje, deed het bewust met ch

Als je het uitspreekt zeg je toch ook tjekkie, en geen djekkie

djekkie kenniedie?

colossus
13-08-2011, 22:46
chaka kahn

http://i55.tinypic.com/jtas1t.jpg

colossus
13-08-2011, 22:48
djekkie kenniedie?

hoe je het uitspreekt ik heb mensen gehoord die zeiden tjekkie
of sjekkie shen

http://i55.tinypic.com/dqmyoj.jpg

colossus
16-08-2011, 04:06
Niet?

misschien moeten we het aan jacky chan vragen?

colossus
16-08-2011, 04:06
Niet?

misschien moeten we het aan jacky chan vragen?

Sadix
16-08-2011, 11:21
chadix kan er ook wat van hoor

colossus
16-08-2011, 15:19
om het weer een beetje ontopic te maken.

was de wereld maar eerlijk. soms denk ik van. ja die doet echt stoer. en dan wil ik diegene in mekaar slaan. maar niet backstabben. maar echt organiseren en dan vechten net zoals kimbo het ook deed. gewoon afspreken in de achtertuin. en dan winnen of verliezen en gewoon accepteren.

zonder wapens. een rechter die ervoor zorgt dat je kapt nadat degene nokkie of gesubmit is

maar eerlijk zo zou wel ok zijn. organiseer het gewoon