PDA

View Full Version : Help!



RisingSun
06-08-2011, 19:21
Ik heb de telefoon htc desire HD. Zojuist kom ik thuis en knippert er zomaar een icoontje van een headset terwijl ik die nog nooit gebruikt heb. Ik kan het nergens uitschakelen en als ik mijn headset erin stop stopt hij ook met knipperen. Zodra ik hem eruit haal begint hij weer te knipperen. Ik kan dus alleen bellen met headset :( Ik heb rondgekeken op internet en daar hebben meerdere mensen het probleem gehad. Zomaar vanuit het niets. Er staat alleen nergens een oplossing. Zojuist heb ik mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen teruggezet.....zelfs dan blijft hij nog knippert aanwezig. Ik net de htc klantenservice gebeld, zijn pas maandag weer open. Als iemand de oplossing weet zou die mij heeel erg verblijden!

RisingSun
06-08-2011, 19:26
Ok dit is echt vaag, ik typ dit bericht en blaas uit pure frustratie in mijn headset ingang op mijn mobiel...stopt ie met knipperen...............sluit maar dit topic, ik ben alweer erg blij :)

colossus
06-08-2011, 19:27
ik heb dit gehad met de iphone. kunnen maar 2 dingen zijn. of het is de firmware glitch. dat het dus een fout in de programma is. of je moet je htc voorzichtig openschroeven en de 2 metaaltjes uit elkaar halen die veroorzaken namelijk dat je telefoon denkt dat er al een oordop in zit. de metaaltjes witten natuurlijk in je headphone plugin.

en natuurlijk als je garantie heb terugbrengen altijd het beste.

Kemal
07-08-2011, 08:08
Ok dit is echt vaag, ik typ dit bericht en blaas uit pure frustratie in mijn headset ingang op mijn mobiel...stopt ie met knipperen...............sluit maar dit topic, ik ben alweer erg blij :)

ok ;)