PDA

View Full Version : zwaarder worden



fighterboy
17-08-2011, 13:09
Hey vechters,

Ik weeg ongeveer 55kilo, met een lengte van 170cm. Ik zou graag wat zwaarder willen worden om wat meer gewicht achter mijn stoten te krijgen, en niet worden weggevlogen. Als een zwaar iemand mij mept of trapt ben ik zo uit evenwicht en val ik bijna om.

Wat is beter aankomen in vet, of aankomen in spier. Ben opzich wel blij hoe me lichaam eruit ziet al mag ik wel iets gespierder, vind ik boksen belangrijker.

justsomeone
17-08-2011, 13:20
doe wat bladlood om je middel als je op de weegschaal gaat staan, ben je meteen wat zwaarder, wedden?

Briant
17-08-2011, 13:44
Meer eten. Zo simpel is het.

Mister T.
17-08-2011, 14:08
Niet alleen dat Briant:)

Als je echt zwaarder wilt worden in spier moet je kracht training erbij gaan doen en dan inderdaad veel eten zodat je genoeg koolhydraten, eiwitten en vitaminen binnenkrijgt. E.v combineren met Wheigth gainer.

T.

Briant
17-08-2011, 14:16
Nou ja in essentie natuurlijk wel. Het is uiteraard verstandig om er een bepaald trainingsschema aan vast te knopen zodat je niet alleen vet kweekt ;) Ik merkte altijd dat ik na de vakantie een klein vetrandje had en wat zwaarder woog. Dit had natuurlijk alles te maken met mijn eet en drink patroon in de vakantie. Als ik daarna weer volop ging trainen, raakte ik niet al dat gewicht kwijt, maar wel het vet. Wat betekent dat het vet voor een gedeelte was omgezet in spier.

fighterboy
17-08-2011, 18:32
Dat ik meer moet eten weet ik wel. Is het dan dat ik meer met me gewichten moet, en meer eiwit eten. Of gewoon vaker patatje nemen, en verder gewoon veel boksen om strak te blijven?

Briant
17-08-2011, 18:37
Je bent pas 15 he. Betekent dat je middenin je lichamelijke ontwikkeling zit. Ik zou nu zeker niet te zwaar aan de gewichten hangen, je maakt mee kapot dan het oplevert.

Slome
17-08-2011, 19:56
O"dacht dat er stond "Zwanger worden" daar kan ik wel wat mee.... ---damn does french frites---

fighterboy
17-08-2011, 20:39
Je bent pas 15 he. Betekent dat je middenin je lichamelijke ontwikkeling zit. Ik zou nu zeker niet te zwaar aan de gewichten hangen, je maakt mee kapot dan het oplevert.

Dat zal toch wel meevallen.

Ik heb wedstrijden van Mike Tyson gedownload. In zijn eerste is hij geloof ik ook 15jaar, en daar heeft hij wel dikke spieren. Dan zou hij ook wel met gewichten hebben getraind.

R.H.
17-08-2011, 20:50
Luister is een keer als hij je goed advies geeft, Het is niets nieuws dat het slecht voor je is om op die leeftijd al te veel met gewichten en extreme voeding bezig te zijn.

Briant
17-08-2011, 20:56
Luister is een keer als hij je goed advies geeft, Het is niets nieuws dat het slecht voor je is om op die leeftijd al te veel met gewichten en extreme voeding bezig te zijn.

Hoort ook bij die leeftijd he :P

fighterboy
17-08-2011, 21:26
Luister is een keer als hij je goed advies geeft, Het is niets nieuws dat het slecht voor je is om op die leeftijd al te veel met gewichten en extreme voeding bezig te zijn.

Jawel maar wat moet ik dan?

Normaal gesproken doe ik in het weekend op tegen mijn bokszak slaan, en wat springtouwen enzo. Af en toe ga ik boksen met gewichten. Als wat ik eet niet word omgezet in spier, dan verbrand ik het wel wat ik sport veel. Dan begrijp ik dus niet waarom het trainen van de spieren slecht is, maargoed ik moet er dus uit opmaken dat ik moet wachten tot ik 18 ben en dan massa trainen. Tot die tijd moet ik mijn 55kilo accepteren?

justsomeone
17-08-2011, 21:33
Kunnen we niet een subforum maken voor de minderjarige, en Asura en Sadix aanstellen als kleuterleiders :D

fighterboy
17-08-2011, 21:37
Kunnen we niet een subforum maken voor de minderjarige, en Asura en Sadix aanstellen als kleuterleiders :D

Dat hoeft niet, volgensmij ben ik de enige 15jr.

R.H.
17-08-2011, 21:44
Dat hoeft niet, volgensmij ben ik de enige 15jr.

edit:verkeerd gelezen joh.

fighterboy
17-08-2011, 21:51
Ja?

McClane
17-08-2011, 21:52
Je zit slechts 2 kilo onder de limiet van je gewichtsklasse toch? Het verschil in stootkracht zal niet al te groot zijn met iemand die bijvoorbeeld 56,9 kg is. Het harder stoten/trappen zit meer in de techniek lijkt mij. Neem daarbij dat je tegenstander ook groter (lees zwaarder) zal zijn besluit je in een hogere klasse te gaan knokken.

Wil je toch zwaarder worden: kippetjes en kettle bells?

Pansier
17-08-2011, 21:59
Je zit slechts 2 kilo onder de limiet van je gewichtsklasse toch? Het verschil in stootkracht zal niet al te groot zijn met iemand die bijvoorbeeld 56,9 kg is. Het harder stoten/trappen zit meer in de techniek lijkt mij. Neem daarbij dat je tegenstander ook groter (lees zwaarder) zal zijn besluit je in een hogere klasse te gaan knokken.

Wil je toch zwaarder worden: kippetjes en kettle bells?

Als je techniek goed is, dan pas heb je wat aan je massa...

fighterboy
17-08-2011, 22:02
Je zit slechts 2 kilo onder de limiet van je gewichtsklasse toch? Het verschil in stootkracht zal niet al te groot zijn met iemand die bijvoorbeeld 56,9 kg is. Het harder stoten/trappen zit meer in de techniek lijkt mij. Neem daarbij dat je tegenstander ook groter (lees zwaarder) zal zijn besluit je in een hogere klasse te gaan knokken.

Wil je toch zwaarder worden: kippetjes en kettle bells?

Alleen mijn kleine trainer zei tegen mij: Kleine lichtgewicht moeten steeds op de juiste timing in en uit komen, en ze jou laten zoeken waardoor ze openingen krijgen. Dat er vol tegenaan gaan naar de knock out voor zware mensen is. Dat in en uit komen heb ik geprobeerd, maar het wil niet echt lukken. Daarom dacht ik dus wanneer ik zwaarder word, dat het beter werkt voor mij. Als ik dus veel kip eet word ik zwaarder, krijg ik dan ook overtollig vet, of zal dat meevallen zolang ik veel train?

Briant
17-08-2011, 22:04
Jawel maar wat moet ik dan?

Normaal gesproken doe ik in het weekend op tegen mijn bokszak slaan, en wat springtouwen enzo. Af en toe ga ik boksen met gewichten. Als wat ik eet niet word omgezet in spier, dan verbrand ik het wel wat ik sport veel. Dan begrijp ik dus niet waarom het trainen van de spieren slecht is, maargoed ik moet er dus uit opmaken dat ik moet wachten tot ik 18 ben en dan massa trainen. Tot die tijd moet ik mijn 55kilo accepteren?

Het ligt in de lijn der verwachtingen dat je groter wordt tijdens deze periode van je leven. Zolang je gewoon lekker gezond blijft doorsporten en goed blijft eten gaat dit vrijwel vanzelf. Als je uitgegroeid bent, dan kun je denken aan krachttraining. Voor de een is de 18 jaar, de ander 21... dat weet ik niet bij jou. Het gaat er om dat als je nu krachttraining doet je spieren te kort worden en de druk op je gewrichten te groot word. Deze schade is onomkeerbaar.

Eerlijk gezegd denk ik dat je er meer een probleem mee hebt hoe je er uit ziet dan dat je nu echt effectiever gaat worden met kickboxen als je aankomt. Iedereen heeft een bepaald gewicht wat past bij je lichaamsbouw en spijsvertering. Zolang je gezond eet en met niet te zware gewichten traint, kom je vanzelf op dat gewicht. Wil je na je groeispurt toch nog massa kweken, dan moet je DAN vooral niet laten wat je niet laten kan.

Bovendien is massa kweken niet iets wat ik op eigen houtje zou doen. Je bent heel snel verkeerd bezig. Mocht je er aan beginnen vraag dan altijd advies van een expert, hij zal je helpen met je voeding en trainingsschema.

McClane
17-08-2011, 22:13
Als je techniek goed is, dan pas heb je wat aan je massa...Dat schreef ik toch? De meeste winst haalt je met verbeteren van technieken en niet zozeer met gewichtstoename.

Bartju
17-08-2011, 22:17
Maar ik bedoel je wedstrijd is toch tegen iemand van het zelfde gevecht. en je bent poas 15 lekker trainen en groeien doe je vanzelf wel.
wachten is kut maar wel het beste

Leventdepevent
17-08-2011, 22:37
lekker door trainen en ondertussen veel vreten...tonijn,bananen, you name it

lopez86
18-08-2011, 01:06
Dat hoeft niet, volgensmij ben ik de enige 15jr.

Nee hoor, Pansier is net 16 geworden maar gedraagt zich nog als een 15 jarige.

lopez86
18-08-2011, 01:11
Even ontopic: je lichaam zit nog volop in de groei.
Mike Tyson heeft die bouw van nature altijd al gehad, dat is niet te vergelijken.
Sommige mensen zijn nou eenmaal licht van nature, dat heb ik zelf ook.
Naarmate je ouder wordt zal je automatisch zwaarder worden maar als je daar fanatiek bij blijft sporten, en ook fitnesst maar dan niet keihard aan de gewichten hangt (pushups, pullups, alles met eigen lichaamsgewicht) groeit je lichaam daar heel mooi in mee.
Dat zie je aan alle jonge vechters, of dat nou kickboxers zijn, worstelaars (alhoewel, die zijn wel groter en gespierder maar dat moet ook met die sport) en MMA'ers ook.
Dus geduld hebben, keihard doortrainen, GOED eten en dan zie je er op je 18e (missch. al eerder) zowieso uit als een adonis.

blackadder
18-08-2011, 09:11
Meer eten. Zo simpel is het.
Eten voordat je gaat slapen. Een zak winegums en erwtensoep uit blik met extra rookworst voor het slapen works for me. Hoppa. Zo weer 3 kg erbij.

Briant
18-08-2011, 10:19
Eten voordat je gaat slapen. Een zak winegums en erwtensoep uit blik met extra rookworst voor het slapen works for me. Hoppa. Zo weer 3 kg erbij.

Tijdens je slaap is je spijsvertering bijna niet actief, dat lijkt dus logisch.

Erwtensoep is sowieso goed, er zit veel eiwit in en ook redelijk wat koolhydraten. Je kan het natuurlijk ook zelf maken, maar daar doe je een hele dag over ;)

blackadder
18-08-2011, 14:43
Tijdens je slaap is je spijsvertering bijna niet actief, dat lijkt dus logisch.

Erwtensoep is sowieso goed, er zit veel eiwit in en ook redelijk wat koolhydraten. Je kan het natuurlijk ook zelf maken, maar daar doe je een hele dag over ;)
Vergeet de extra rookworst niet he? 325 gram.

Briant
18-08-2011, 15:19
Vergeet de extra rookworst niet he? 325 gram.

Wie houdt er niet van worst :P

Bartju
18-08-2011, 23:02
Get you self a feeder!! en je komt aan als n dolle

http://partnerstwo.onet.pl/_i/partnerstwo/feeders_w.jpg

fighterboy
19-08-2011, 01:16
Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?

justsomeone
19-08-2011, 01:30
Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?

Vraag het:

http://images0.images-speurders.nl/images/46/4667/46670150_1.jpg

lodewijk
19-08-2011, 12:59
Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?

RTFM voor je hier domme vragen komt stellen ... Google is je vriend.

Budokan
19-08-2011, 13:50
hahaha 4 kilo groeien door suiker. Zit echt onwijs veel eiwitten in dat suiker van jou denk ik. Waar koop je die?

Leventdepevent
19-08-2011, 14:35
hahaha 4 kilo groeien door suiker. Zit echt onwijs veel eiwitten in dat suiker van jou denk ik. Waar koop je die?
Jamin :)

Briant
19-08-2011, 14:43
Van suiker kun je wel degelijk aan komen. Maar 4 kilo in een week is wel erg veel. Dan heb je gewoon de hele dag door suiker zitten vreten wat me sterk lijkt.

Tony
19-08-2011, 14:56
Fighterboy,
Ten eerste, inderdaad, je ben nog jong. Als een bezetene gaan trainen en fitnessen in combi met shakes etc... gewoon niet doen. PUNT

Qua voeding: Leer de basis, leer wat koolhydraten doen en leer wat proteinen voor je lichaan doen.

Meer eten en steviger worden? Geen enkel probleem. Doe dat dan niet met snoep en suikers etc.... = niet goed PUNT

Zet hier eerst eens neer wat je gemiddeld op een dag eet... van 's morgens tot 's avonds... Dan kunnen we vervolgens kijken waar je zaken kunt aanpassen zodat je op verantwoorde wijze aan je lichaam kunt werken.

Tot die tijd: Het kan geen kwaad om een paar extra bruine boterhammen met kipfilet te eten op een dag. (of pindakaas, of tonijn)
(en ja, dit kan al wonderen doen als je huidige voedingspatroon niet goed is)

blackadder
19-08-2011, 15:17
Jamin :)
http://www.youtube.com/watch?v=UvFxG3rZQ2E

Budokan
19-08-2011, 15:27
Van suiker kun je wel degelijk aan komen. Maar 4 kilo in een week is wel erg veel. Dan heb je gewoon de hele dag door suiker zitten vreten wat me sterk lijkt.

4 kilo aankomen in een week is al veel maar de post was van 2 dagen terug. Hoeveel thee met suiker moet je drinken om in 2 dagen 4 kilo aan te komen? fighterboy is wat aan het brabbelen. En natuurlijk kun je van suiker aankomen, zo ongeveer alle energie die je niet verbrandt wordt omgezet in vet. Fighterboy, als je echt wilt groeien dan eet je goed en ga je op tijd naar bed.

Sadix
19-08-2011, 15:31
mixfight is ook een apart volkje.

In een nutteloos, domme topic over een jongeren die uit zijn nek lult gaat iedereen opeens heel serieus reageren. En in topics dat iemand iets serieus vraagt, totaal niet serieus reageren.

4 kilo in 1 week door thee met veel suiker te drinken. Welke merk thee en suiker is dat? dan stuur ik daar ff 100 kilo van naar Afrika.

Asura
19-08-2011, 15:36
Ik zou veel volkoren (nasty) brood eten, en veel melk drinken. Je moet wel hard trainen anders word je een papzak.

Budokan
19-08-2011, 15:49
trouwens fighterboy, op 13 augustus zit je mee te schrijven op thread vet verbranden. Daar schrijf je dat je vooral geen suiker moet gebruiken. Nu ben je 4 kilo aangekomen in 2 dagen door veel suiker in je thee? Leg het me nog eens uit, wat doe je hier op het forum? Een beetje interessant?



<LI id=post_1065842 class="postbit postbitim postcontainer">13-08-2011 09:08 #2 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?115948-Vet-Verbranden.&p=1065842#post1065842)
fighterboy (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?20415-fighterboy)

http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/profile.png View Profile (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?20415-fighterboy)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/forum.png View Forum Posts (http://www.mixfight.nl/forum/search.php?do=finduser&userid=20415&contenttype=vBForum_Post&showposts=1)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/message.png Private Message (http://www.mixfight.nl/forum/private.php?do=newpm&u=20415)
http://www.mixfight.nl/forum/images/site_icons/add.png Add as Contact (http://www.mixfight.nl/forum/profile.php?do=addlist&userlist=buddy&u=20415)

http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/user-offline.png Yellow belt http://www.mixfight.nl/forum/images/reputation/reputation_pos.png


Join DateApr 2011Posts198vCash50


http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.gif


Veel cardio doen, dan val je snel af. Joggen, sprinten, fietsen, roeien, steppen. Als je dat dan ook een beetje lang doet krijg je ook gelijk conditie. Daarnaast is touwtje springen heel goed.

Naast cardio zou je ook van spiertraining kunnen doen. Dan gaan je spieren vet verbranden terwijl ze herstellen. Dus als je dan bijvoorbeeld savonds tv kijkt verbrand je ook vet.

Je moet ook veel water drinken. Dan voer je de afval stoffen af. Die afvalstoffen worden omgezet in vet, en daar wil je juist vanaf.

Daarnaast zo veel mogelijk gezond eten, en geen vet of suiker.

Prop je ook niet vol tijdens de maaltijden. Gewoon naar je lichaam luisteren wanneer hij niet meer wil, okal kunnen er bijv. nog 5 hapjes bij.

Ik zou zeggen anderhalf uur per dag intensief bewegen. Wel afwisselen bijv. ene dag armen andere dag benen. Je buik kun je elke dag trainen. Zou dus 100 Crunches per dag doen, en 50 schuine links en 50 rechts. Ongeveer 2liter water drinken per dag.

Mijn vriendin doet sinds een paar weken dit, omdat ik haar te vet vond. Nu heeft ze bijna geen overtollig vet meer.

Bartju
19-08-2011, 15:56
mixfight is ook een apart volkje.

In een nutteloos, domme topic over een jongeren die uit zijn nek lult gaat iedereen opeens heel serieus reageren. En in topics dat iemand iets serieus vraagt, totaal niet serieus reageren.

4 kilo in 1 week door thee met veel suiker te drinken. Welke merk thee en suiker is dat? dan stuur ik daar ff 100 kilo van naar Afrika.

Wat ben je toch een goed mens! :lol:

fighterboy
19-08-2011, 16:50
Dat ik veel suiker in me thee deed. Ja laat ik het zo zeggen: Wat ik normaal gesproken laat liggen at ik op.

Maar hoe mijn dag maaltijd er normaal gesproken uitziet.

Sochtens een glas water, en een stuk fruit.
Smiddags hetzelfelde
Tussendoor water
Savonds avondeten meestal iets van 3 borden
later in de avond sap

Dan anderhalf uur voor ik ga sporten een bord spaghetti, en na me training een paar eieren. Ik sport meestal 4x per week.

lopez86
19-08-2011, 17:24
Dat ik veel suiker in me thee deed. Ja laat ik het zo zeggen: Wat ik normaal gesproken laat liggen at ik op.

Maar hoe mijn dag maaltijd er normaal gesproken uitziet.

Sochtens een glas water, en een stuk fruit.
Smiddags hetzelfelde
Tussendoor water
Savonds avondeten meestal iets van 3 borden
later in de avond sap

Dan anderhalf uur voor ik ga sporten een bord spaghetti, en na me training een paar eieren. Ik sport meestal 4x per week.

Een glas water en een stuk fruit.
4 kilo aankomen in 2 dagen door thee met suiker.
Ik zit me serieus af te vragen hoelang deze knaap ons moedwillig al aan het trollen is.
Amstelman ben jij dat?

Pansier
19-08-2011, 17:28
Een glas water en een stuk fruit.
4 kilo aankomen in 2 dagen door thee met suiker.
Ik zit me serieus af te vragen hoelang deze knaap ons moedwillig al aan het trollen is.
Amstelman ben jij dat?

Hij heet Jesper en is gewoon dom.

fighterboy
19-08-2011, 17:33
Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.

Leventdepevent
19-08-2011, 17:36
Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.

dus je wilt vetmassa aankomen ipv spiermassa?

Pansier
19-08-2011, 17:43
Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.

Dat ze je niet voor Louis van Roodenburg aanzien.

fighterboy
19-08-2011, 17:44
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Pansier
19-08-2011, 17:44
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Extra vet zal je groei bevorderen? :S

fighterboy
19-08-2011, 17:45
Dat ze je niet voor Louis van Roodenburg aanzien.

Oja tanks

lodewijk
19-08-2011, 17:47
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Goed idee. Als het werkte voor butterbean, moet het voor jou ook werken ...

Pansier
19-08-2011, 17:51
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Vet is wel goed voor je groei? Hmm... Denk dat ik zo maar is naar de Mac ga!

Mister T.
19-08-2011, 18:10
nee je moet alleen vet opbouwen als je ook spier kweekt anders niet doen.
je voeidngs schema moet anders.

je moet om de 2 uur gaan eten en dan 2 boterhammen met kip filee en smorgens goed ontbijten.
Fruit en water is niks zijn alleen wat khoolydraten.

werk maar ongeveer 20 boterhammen weg per dag, en savonds voordat je gaat slapen een bak 500gr magere kwark.
Op brood: kip file, pindakaas. Verder veel vis zoals zalm en tonijn en veel aardappels eten.

En spier kweken niet alleen vet heb je helemaal niks aan.

T.

Sadix
19-08-2011, 18:23
dus in 2 dagen 4 kilo.... 4 dagen 8 kilo... 60 kilo in een maandje...

ik bel zo simon rutz op, we hebben een waardige heavyweight voor badr hari gevonden.

R.H.
19-08-2011, 18:26
dus in 2 dagen 4 kilo.... 4 dagen 8 kilo... 60 kilo in een maandje...

ik bel zo simon rutz op, we hebben een waardige heavyweight voor badr hari gevonden.

Even rustig, zo ver is die jongen nog niet he, geef Badr nog ff wat tijd om te trainen.

blackadder
19-08-2011, 19:40
nee je moet alleen vet opbouwen als je ook spier kweekt anders niet doen.
je voeidngs schema moet anders.

je moet om de 2 uur gaan eten en dan 2 boterhammen met kip filee en smorgens goed ontbijten.
Fruit en water is niks zijn alleen wat khoolydraten.

werk maar ongeveer 20 boterhammen weg per dag, en savonds voordat je gaat slapen een bak 500gr magere kwark.
Op brood: kip file, pindakaas. Verder veel vis zoals zalm en tonijn en veel aardappels eten.

En spier kweken niet alleen vet heb je helemaal niks aan.

T.
Sinds wanneer zitten er koolhydraten in water?

Pansier
19-08-2011, 19:49
Sinds wanneer zitten er koolhydraten in water?

Sinds vandaag, dat lees je toch?!

Pansier
19-08-2011, 19:49
nee je moet alleen vet opbouwen als je ook spier kweekt anders niet doen.
je voeidngs schema moet anders.

je moet om de 2 uur gaan eten en dan 2 boterhammen met kip filee en smorgens goed ontbijten.
Fruit en water is niks zijn alleen wat khoolydraten.

werk maar ongeveer 20 boterhammen weg per dag, en savonds voordat je gaat slapen een bak 500gr magere kwark.
Op brood: kip file, pindakaas. Verder veel vis zoals zalm en tonijn en veel aardappels eten.

En spier kweken niet alleen vet heb je helemaal niks aan.

T.

Is 20 boterhammen verantwoord? Volgens mij is op onze leeftijd 6 á 7 aanbevolen.

Briant
19-08-2011, 20:13
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Niemand heeft gezegd dat je vet moet kweken.

Als ik kijk naar je voedingsschema vraag ik me af... heb jij niet de hele dag door honger? Ik zie veel koolhydraten, en weinig eiwitten. Daarnaast is het Eten van brood belangrijk voor de vezels. Pak de schijf van vijf er nog eens goed bij zou ik zeggen.

blackadder
19-08-2011, 20:26
Ik heet Jester
http://www.oceansbridge.com/paintings/artists/recently-added/chase_william_merritt_new/big/Keying_Up_-_the_Court_Jester__1875.jpg

lopez86
19-08-2011, 22:40
Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.

Lol deze gast troll'd gewoon iedereen hier op het forum.
Reps earned.

Boran
19-08-2011, 23:58
Lol deze gast troll'd gewoon iedereen hier op het forum.
Reps earned.

Kut, je was me voor.
Ik kwam niet meer bij na die reactie van Fighterboy. Iedere dag een nieuw topic openen met vragen over basic zaken en ondertussen iedereen (verkeerd) advies geven alsof ie pro is. Het moet een fake account zijn.

Mister T.
20-08-2011, 08:16
Sinds wanneer zitten er koolhydraten in water?


Heb het hier over het totale ontbijt waarbij de koolhydraten uit het fruit komen en niet uit het water.

Mister T.
20-08-2011, 08:20
Is 20 boterhammen verantwoord? Volgens mij is op onze leeftijd 6 á 7 aanbevolen.


Ja, hoeveel je eet ligt er aan hoeveel energie jij verbruikt en hoeveel voedingsstoffen jij nodig hebt. Uit 6 boterhammen krijg je nooit genoeg eiwitten en voedings stoffen binnen.
Bovendien wil die aankomen en dan is aan veel (goed) eten niks ongezond.

Een echte trol is het trouwens niet want hij is bij mij thuis geweest om een JJ pak op te halen.
Hij bedoeld het misschien wel goed maar moet nog veel leren/ forum principes leren.

T.

Pansier
20-08-2011, 08:29
Ja, hoeveel je eet ligt er aan hoeveel energie jij verbruikt en hoeveel voedingsstoffen jij nodig hebt. Uit 6 boterhammen krijg je nooit genoeg eiwitten en voedings stoffen binnen.
Bovendien wil die aankomen en dan is aan veel (goed) eten niks ongezond.

Een echte trol is het trouwens niet want hij is bij mij thuis geweest om een JJ pak op te halen.
Hij bedoeld het misschien wel goed maar moet nog veel leren/ forum principes leren.

T.

Veel goed niet, maar teveel wel, dat is de reden dat ik het me afvroeg.

ChingChong
20-08-2011, 11:07
Sinds wanneer zitten er koolhydraten in water?
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5Y-Sq9lNT6yWsouN1iNg1DAzPnlHos1_HqD6I_stPCosvaXEdkA

fighterboy
20-08-2011, 11:27
Ik heb een nieuwe eetschema gemaakt.

Ontbijt
1 stuk fruit, en 1 water = 5 stuks fruit, en 0,5liter flesje water, en een glas vruchtensap

Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes

Tussen avond en middag-maaltijd
stukje kaas

Avond
Zoveel eten dat ik bijna een kotsgevoel krijg. Avondeten bij mij bestaat meestal uit iets van rijst of aardappels, met iets van vlees of kip of gehakt, en groentje.

later in de avond
Een half bakje caramelijs van de videotheek

Voor ik ga slapen
ertensoep met rookworst, of iets anders brinta

Vanochtend woog ik 60kilo.

(Dat bord spaghetti voor de training, en een paar eieren na de training is gewoon nog hetzelfde)

Tony
20-08-2011, 12:00
We hebben diverse topics en onderdelen op dit forum. Van begin af aan hebben we altijd voorgenomen om dit forumonderdeel serieus te houden. \

De hele instelling van jou, Fighterboy, strookt niet met rationele gedachten en inzichten.
Ik hang dan ook een slotje op dit topic aangezien het niveau ver te zoeken is.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat je echt geen enkel benul hebt waar je over praat. Ik adviseer je om dan eerst de search functie op dit forum te gebruiken. Want jouw vraag is al vaak langs gekomen hier.

Je bent van harte welkom in dit forumonderdeel als je met serieuze vragen zit. Maar laat dan wel zien dat je moeite doet om achter bepaalde (voedings)feiten te komen.


[EDIT] Ik heb besloten om hem nog even open te laten.... Het is nu aan jou om te laten zien dat je er serieus mee bezig bent. Anders onherroepelijk een slot.

Pansier
20-08-2011, 12:03
Ik heb een nieuwe eetschema gemaakt.

Ontbijt
1 stuk fruit, en 1 water = 5 stuks fruit, en 0,5liter flesje water, en een glas vruchtensap

Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes

Tussen avond en middag-maaltijd
stukje kaas

Avond
Zoveel eten dat ik bijna een kotsgevoel krijg. Avondeten bij mij bestaat meestal uit iets van rijst of aardappels, met iets van vlees of kip of gehakt, en groentje.

later in de avond
Een half bakje caramelijs van de videotheek

Voor ik ga slapen
ertensoep met rookworst, of iets anders brinta

Vanochtend woog ik 60kilo.

(Dat bord spaghetti voor de training, en een paar eieren na de training is gewoon nog hetzelfde)

http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2011/08/funny-dog-pictures-not-sure-if-trolling-or-just-stupid.jpg

blackadder
20-08-2011, 14:12
Voor ik ga slapen
ertensoep met rookworst


Wel een heel blik he? Anders werkt het niet. En vergeet niet een hele zak winegums als toetje.

lopez86
20-08-2011, 14:27
Kijk nu begint het ergens op te lijken


Ik heb een nieuwe eetschema gemaakt.

Ontbijt
1 stuk fruit, en 1 water = 5 stuks fruit, en 0,5liter flesje water, en een glas vruchtensap
Ik zou dan wel zorgen dat je 5 watermeloenen eet, anders haal je niet genoeg koolhydraten naar binnen.
Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes
Vis is goed, maar zorg dan wel dat je haai eet want anders heb je niet genoeg eiwitten. Dolfijn is ook een goeie maar nogal aan de prijs. Houd er rekening mee dat bosbessensmaak beter is want daar zitten meer vezels in
Tussen avond en middag-maaltijd
stukje kaas
helemaal prima, probeer ook smeerkaas daar zitten nog meer eiwitten in. gewoon een pakje per keer
Avond
Zoveel eten dat ik bijna een kotsgevoel krijg. Avondeten bij mij bestaat meestal uit iets van rijst of aardappels, met iets van vlees of kip of gehakt, en groentje.

later in de avond
Een half bakje caramelijs van de videotheek
Ben & Jerry's mag ik hopen want anders is het allemaal voor niks
Voor ik ga slapen
ertensoep met rookworst, of iets anders brinta

Vanochtend woog ik 60kilo.
awesome
(Dat bord spaghetti voor de training, en een paar eieren na de training is gewoon nog hetzelfde)

Ik denk dat ik me ook maar aan dit dieet ga wagen, zo rap kilo's aankomen wil toch iedereen.

Mister T.
20-08-2011, 15:03
..................


brood.............

Budokan
20-08-2011, 16:52
Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes

Zal lekker ruiken in je broodtrommeltje op school...........

Pansier
20-08-2011, 16:55
Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes

Zal lekker ruiken in je broodtrommeltje op school...........

hehe inderdaad :lol:

Leventdepevent
20-08-2011, 17:23
ik zou elke dag naar de mac gaan..als je dan toch vet wil worden

blackadder
20-08-2011, 17:34
Eiwitten zijn belangrijk. Veel kip dus. Dus KFC.

fighterboy
20-08-2011, 19:05
Middagmaatlijd
Een vis, en een kopje thee aardbeiensmaak met 5 suikerklontjes

Zal lekker ruiken in je broodtrommeltje op school...........

Oja had ik nog niet aan gedacht.

Op school haal ik meestal een tosti, en soep.

fighterboy
20-08-2011, 19:09
We hebben diverse topics en onderdelen op dit forum. Van begin af aan hebben we altijd voorgenomen om dit forumonderdeel serieus te houden. \

De hele instelling van jou, Fighterboy, strookt niet met rationele gedachten en inzichten.
Ik hang dan ook een slotje op dit topic aangezien het niveau ver te zoeken is.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat je echt geen enkel benul hebt waar je over praat. Ik adviseer je om dan eerst de search functie op dit forum te gebruiken. Want jouw vraag is al vaak langs gekomen hier.

Je bent van harte welkom in dit forumonderdeel als je met serieuze vragen zit. Maar laat dan wel zien dat je moeite doet om achter bepaalde (voedings)feiten te komen.


[EDIT] Ik heb besloten om hem nog even open te laten.... Het is nu aan jou om te laten zien dat je er serieus mee bezig bent. Anders onherroepelijk een slot.

Ik wil niet meer zwaarder worden. Denk dat mijn ideale gewicht toch het beste is. Slotje mag erop.

Bedankt voor de reacties en tips, zal voortaan wel eerst wat meer onderzoek doen.

Pansier
20-08-2011, 20:35
Oja had ik nog niet aan gedacht.

Op school haal ik meestal een tosti, en soep.

BROOOOOOOOODDDDDD!:confused:

Sadix
21-08-2011, 02:19
kennen jullie dat prachtige liedje? Trololololololololollllll


http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY

R.H.
21-08-2011, 11:51
http://www.youtube.com/watch?v=KaqC5FnvAEc

Pansier
21-08-2011, 14:24
kennen jullie dat prachtige liedje? Trololololololololollllll


http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY

Je repost jezelf, wtf...