PDA

View Full Version : Tips



Gab
23-08-2011, 00:46
Hey,


In de ring spar ik niet zo goed zoals ik op trainingen spar! hoe komt dat? ik heb nu 3 wedstrijden gehad, 2 gewonnen maar ik had echt slecht gevochten.... met niet zo goed sparren in de ring bedoel ik ''heel wild vechten, clinchen en op grond gooien enzo''... terwijl ik op training gewoon technisch goed spar

Pansier
23-08-2011, 01:03
Hey,


In de ring spar ik niet zo goed zoals ik op trainingen spar! hoe komt dat? ik heb nu 3 wedstrijden gehad, 2 gewonnen maar ik had echt slecht gevochten.... met niet zo goed sparren in de ring bedoel ik ''heel wild vechten, clinchen en op grond gooien enzo''... terwijl ik op training gewoon technisch goed spar

Komt door de natuurlijke angst en adrenaline. Daar kom je waarschijnlijk vanzelf overheen naarmate je meer ringervaring krijgt.

Gab
23-08-2011, 01:14
Komt door de natuurlijke angst en adrenaline. Daar kom je waarschijnlijk vanzelf overheen naarmate je meer ringervaring krijgt.

Ja maar er zijn ook mensen die juist beter sparren in de ring dan op training. Ik moet een beetje wennen aan de ring, maar heb jij paar tips dat het sneller gaat? Hoeveel wedstrijden heb jij gehad?

Sadix
23-08-2011, 02:01
dat is enkel en alleen ervaring Gab.

Veel technieken en combinaties die je tijdens training leert en tijdens het rustig sparre wel kan uitvoeren, die lukken niet in de wedstrijd waardoor je denkt dat je slecht vecht. Je moet je ritme, juiste combinaties etc nog vinden.

en zoals pansier zei, spanning, angst en adrenaline zijn 60% van jou probleem. Jij bent niet de enige maar 90% van alle nieuwelingen hebben hier last van.
maak je dus niet druk, blijft hard trainen en de rest komt van zelf wel.

Gab
23-08-2011, 02:17
dat is enkel en alleen ervaring Gab.

Veel technieken en combinaties die je tijdens training leert en tijdens het rustig sparre wel kan uitvoeren, die lukken niet in de wedstrijd waardoor je denkt dat je slecht vecht. Je moet je ritme, juiste combinaties etc nog vinden.

en zoals pansier zei, spanning, angst en adrenaline zijn 60% van jou probleem. Jij bent niet de enige maar 90% van alle nieuwelingen hebben hier last van.
maak je dus niet druk, blijft hard trainen en de rest komt van zelf wel.


Achjah dus het gaat gewoon weg naar een paar wedstrijden dus? Want ik heb laatst verloren tegen iemand die ik eigenlijk wel makkelijk aan kan! Ik heb btw weinig wedstrijden omdat ik maar 50kg weeg :(

Sadix
23-08-2011, 02:20
50kg is wel erg licht, hoe oud ben je als ik vragen mag? anders moet je op het zelfde dieet als Fighterboy, die is 4 kilo in 2 dagen aangekomen.

justsomeone
23-08-2011, 02:21
Achjah dus het gaat gewoon weg naar een paar wedstrijden dus? Want ik heb laatst verloren tegen iemand die ik eigenlijk wel makkelijk aan kan! Ik heb btw weinig wedstrijden omdat ik maar 50kg weeg :(

Stuur fighterboy ff een PM, die heeft wel een tip om zwaarder te worden, staat ook een filmpje van in offtopic

Gab
23-08-2011, 02:27
sorry dat ik jullie tip negeer, ik wil mijn tanden niet opofferen om aan te komen!
Ik ben 17 btw!

justsomeone
23-08-2011, 02:29
Gap, zeg eens eerlijk, ben jij gap of en grap?

Gab
23-08-2011, 02:36
Gap, zeg eens eerlijk, ben jij gap of en grap?

Ik ga geen 10 suikerklontjes in mijn thee doen!

Asura
23-08-2011, 03:37
Als er te weinig wedstrijden zijn in je gewichtsklasse kan je er Kyokushin naast doen. Je mag niet naar het gezicht slaan, maar op zich kan je daar even goed je techniek in testen. Low kicks etc.

Of je moet iets verder willen reizen voor wedstrijden.

Sadix
23-08-2011, 03:57
ja het klopt idd wel dat je buiten de jeugd klasses erg moeilijk partijen vind voor 50 jarige jongens.

ik heb een meisje van 50 kg en een jongen van 14 op 50 kg helaas, geen N klassers op dat gewicht.
Hoelang ben je? als je boven de 1,66 bent raad ik je echt maar dan ook echt om elke dag bij mac donalds te eten naast het fighterboy dieet.

Asura
23-08-2011, 04:29
Mischien kan je dat meisje op die jongen zetten en gewoon zeggen dat ze een minderwaardigheid complex heeft. Geef haar deze jas:
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWU17KJw7wPT6MkfZrO8q0QpMNmICe7 ZeR0jxiqf3Rh14Cgv49

Dan vechten ze op 100KG N-klasse.Hoewel, als 15 jarige is het ook lastig om iemand van 100Kg te vinden..

Gab
23-08-2011, 04:40
ja het klopt idd wel dat je buiten de jeugd klasses erg moeilijk partijen vind voor 50 jarige jongens.

ik heb een meisje van 50 kg en een jongen van 14 op 50 kg helaas, geen N klassers op dat gewicht.
Hoelang ben je? als je boven de 1,66 bent raad ik je echt maar dan ook echt om elke dag bij mac donalds te eten naast het fighterboy dieet.

ik ben 1.65 ofzo, ik wil heel graag naar de 62.5kg, ik doe mijn best ook wel door echt hard te eten... maar het lukt me gewoon niet om aan te komen! Het kan zijn door mijn snelle stofwisseling of omdat ik elke dag gewoon sport...

Haruchai
23-08-2011, 06:02
ik ben 1.65 ofzo, ik wil heel graag naar de 62.5kg, ik doe mijn best ook wel door echt hard te eten... maar het lukt me gewoon niet om aan te komen! Het kan zijn door mijn snelle stofwisseling of omdat ik elke dag gewoon sport...
Ik denk dat het beide is. Het is heel normaal om op jouw leeftijd een snelle stofwisseling te hebben. Over een paar jaar zal dat veranderen. Maar ondanks dat je wat zwaarder zal worden, kan het ook heel goed zijn dat je altijd wat tenger zult blijven. Buig jezelf niet in allerlei bochten om maar aan te komen. Dat kan net zo destructief worden als het tegenovergestelde. Als je er echt veel energie in wilt steken, praat dan met iemand die deskundig is op het gebied van sport en voeding.
De juiste krachttraining kan trouwens ook helpen. Uiteindelijk zijn spieren zwaarder dan vet.

Pansier
23-08-2011, 11:53
Op je 17e moet je net zo goed nog niet zoveel focussen op je gewicht, want je bent nog jong. Ik heb precies hetzelfde. Ik wil er op focussen, maar weet tegelijkertijd dat het nog niet goed is. Je bent nog niet uitgegroeid dus is het niet zo verstandig om dit veel aan te passen. Wacht er nog 1 á 2 jaar mee en het zal waarschijnlijk makkelijker gaan.

Dat je techniek anders is als in de wedstrijd is gewoon normaal voor nieuweling. Je krijgt weer het beest van natura in je terug, waardoor je anders gaat reageren en zo hard wordt als steen (Adrenaline). Probeer bij de wedstrijd gewoon je hoofd koel te houden dat is moeilijk maar zal waarschijnlijk erg veel schelen.

Briant
23-08-2011, 11:53
of je eet elke dag: http://www.youtube.com/watch?v=BaKcl0Qg13o

fighterboy
24-08-2011, 13:51
Ik heb besloten niet aan te komen in vet. Dus het maar te laten. Wanneer mijn lichaam is volgroeid ga ik mijn spieren trainen, om op die manier zwaarder te worden.

Nog over die thee. Als je het met een ritje drinkt komt het niet op je tanden.

Met je ringprobleem kan ik je niet helpen, want ik heb nog niet gevochten.

Pansier
24-08-2011, 14:21
Ik heb besloten niet aan te komen in vet. Dus het maar te laten. Wanneer mijn lichaam is volgroeid ga ik mijn spieren trainen, om op die manier zwaarder te worden.

Nog over die thee. Als je het met een ritje drinkt komt het niet op je tanden.

Met je ringprobleem kan ik je niet helpen, want ik heb nog niet gevochten.

rofl.

Gab
24-08-2011, 15:13
Ik heb besloten niet aan te komen in vet. Dus het maar te laten. Wanneer mijn lichaam is volgroeid ga ik mijn spieren trainen, om op die manier zwaarder te worden.

Nog over die thee. Als je het met een ritje drinkt komt het niet op je tanden.

Met je ringprobleem kan ik je niet helpen, want ik heb nog niet gevochten.

HAHAHHAHA THEE MET EEN RIETJE DRINKEN XD?!??!?!?!?!?! WIL JE ME DOOD HEBBEN XD

cornelus
24-08-2011, 17:40
http://www.youtube.com/watch?v=USlnfTGlhXc&feature=related
:confused: :lol:

Sjakiezwart
24-08-2011, 18:33
Als je niet zwaarder kunt worden, stel je je gewoon aan. Het heeft niets te maken met je stofwisseling en je training te maken, maar puur met het feit dat je niet voldoende eet. Train jezelf om te overeten en dan kom je vanzelf aan.

fighterboy
24-08-2011, 18:49
weightgainer

Leventdepevent
24-08-2011, 19:02
Ik heb besloten niet aan te komen in vet. Dus het maar te laten. Wanneer mijn lichaam is volgroeid ga ik mijn spieren trainen, om op die manier zwaarder te worden.

Nog over die thee. Als je het met een ritje drinkt komt het niet op je tanden.



OMG...LMFAO ik zou t met mn lul drinken dan plas je t makkelijker uit ;)

Briant
24-08-2011, 19:33
weightgainer

Werkt dat in jouw ervaring beter of slechter dan suiker in de thee?

Sadix
24-08-2011, 19:39
ik drink sinds een week mijn thee zonder suiker en ben al 15 kilo afgveallen

Gab
24-08-2011, 20:22
ik drink sinds een week mijn thee zonder suiker en ben al 15 kilo afgveallen

ben je daar blij mee of niet? zo niet, probeer het dan met 10 suikerklontjes en een rietje zodat je tanden niet kapot gaan :D!

Gilaiir
25-08-2011, 01:41
Ik heb besloten niet aan te komen in vet. Dus het maar te laten. Wanneer mijn lichaam is volgroeid ga ik mijn spieren trainen, om op die manier zwaarder te worden.

Nog over die thee. Als je het met een ritje drinkt komt het niet op je tanden.

Met je ringprobleem kan ik je niet helpen, want ik heb nog niet gevochten.

IK HEB ZOOOO HARD GELACHEN!!

Asura
25-08-2011, 01:48
OMG...LMFAO ik zou t met mn lul drinken dan plas je t makkelijker uit ;)

haha, ga ik eens probere

Gilaiir
25-08-2011, 01:57
haha, ga ik eens probere

Dan hook ik voor jou dat het ijs thee is!

Asura
25-08-2011, 01:59
Dat staat toevallig nog in mijn koelkast

Gilaiir
25-08-2011, 02:31
Dat staat toevallig nog in mijn koelkast

Succes.

fighterboy
25-08-2011, 16:39
Werkt dat in jouw ervaring beter of slechter dan suiker in de thee?

Ik vind mezelf nog te jong voor weightgainers

fighterboy
25-08-2011, 16:42
Of eventueel veel niet-biologisch vlees eten, die bevatten groeihormonen.

Tony
25-08-2011, 16:43
jongens, hou t ff enigszins serieus.... Ik weet ook wel dat t komkommertijd is... maar toch :)

Briant
25-08-2011, 17:33
Of eventueel veel niet-biologisch vlees eten, die bevatten groeihormonen.

Je moet niet zo maar dingen roepen Fighterboy.

lotw
29-08-2011, 12:46
ik drink sinds een week mijn thee zonder suiker en ben al 15 kilo afgveallen

1 week en dan 15 kilo afvallen!!!!!!!!!
als dat waar is kan dat echt niet enkel door de thee komen, eerder een honger staking.
15 kilo in 1 week lijkt me ook niet echt bepaald gezond om eerlijk te zijn.

Haruchai
29-08-2011, 13:38
1 week en dan 15 kilo afvallen!!!!!!!!!
als dat waar is kan dat echt niet enkel door de thee komen, eerder een honger staking.
15 kilo in 1 week lijkt me ook niet echt bepaald gezond om eerlijk te zijn.
:fp: