PDA

View Full Version : lil' man.....grote ballen.....



Illest
27-08-2011, 01:19
Little Guy Wants To Fight The Big Ass Bouncer - Must See Videos Updated Every Day (http://kaotic.com/9728_Little-Guy-Wants-To-Fight-The-Big-Ass-Bouncer.html)

Wat een softie zeg die uitsmijter....moet ie in Amsterdam proberen bij Escape ofzo

lol@tappen tijdens een straatgevecht .....fail....:lol:

justsomeone
27-08-2011, 02:16
Ik heb zwaar respect voor die uitsmijter dat die dat ventje niet gruwelijk KO sloeg ofzo.
Vaak grijpen uitsmijters zoiets aan om even `los` te gaan.

Kemal
27-08-2011, 04:33
OMFG die had er al een paar te pakken gehad hoor pfff, wel netjes dat hij zegt dat hij zn bril niet moet vergeten LOL

Pansier
27-08-2011, 12:09
Ik heb zwaar respect voor die uitsmijter dat die dat ventje niet gruwelijk KO sloeg ofzo.
Vaak grijpen uitsmijters zoiets aan om even `los` te gaan.

x2... Een uitsmijter is er voor de veiligheid, niet om meer schade aan te richten. Hij heeft gewoon netjes gehandeld en niet iemand onnodig bezeerd. Hij is geen softie hij grijpt toch gewoon in? :confused: Zo hoort het!

Marchant
27-08-2011, 12:24
x2... Een uitsmijter is er voor de veiligheid, niet om meer schade aan te richten. Hij heeft gewoon netjes gehandeld en niet iemand onnodig bezeerd. Hij is geen softie hij grijpt toch gewoon in? :confused: Zo hoort het!

2x

Illest
27-08-2011, 13:31
2x

helemaal mee eens, maar hier hadden ze z'n kop van zijn romp afgetrapt;)

dat hoort zeker niet, vooral niet als je weet dat er alcohol in het spel is...

toch gebeurt het

door wat ik in A'dam allemaal gezien heb, vind ik hem soft terwijl dat eigenlijk niet terecht is

maar dat tikken...wtf was he thinking:lol:.....

Leventdepevent
27-08-2011, 14:11
netjes gehandeld van die man, ik denk dat ie als ie wilde hem zo af had kunnen tuigen

Sadix
27-08-2011, 14:19
het klopt idd dat hij in adam zonder hoofd naar huis was gegaan.

Portiers hier staan 8 van de 10 x strak van de coke