PDA

View Full Version : Blushhh



remco pardoel
29-08-2011, 12:58
Ik had de eer om zaterdag met Hendy op zijn feest, Blushhh, the mogen draaien..
Het was een heel erg goed feest!! Volle bak! VIP gedeelte met super lekker eten wat elk kwartier gewoon opnieuw aangevuld werd.

Ook draaide forum broeder Tobias een setje met zijn maatje (waanzinnig goed!!)

Ook heb ik me kostelijk vermaakt met een forumbroeder die uit Breda was over gekomen en de dress code een beetje verkeerd had begrepen
Iedereen was op chique (veeeeeeeeeeel mooie vrouwen) maar meneer kwam in een soort van surf / hawai creatie binnen gestapt, hij was de slippers vergeten .... anders :)

Hendy nogmaals dank dat ik je mij zo maar laat draaien op jouw feest!
Dat mag ook wel eens geschreven worden!

En mannen / dames.. ik zou zeker naar de volgende editie gaan!
Hendy had verklapt dat het nog grootster aangepakt gaat worden.

Leventdepevent
29-08-2011, 13:10
dat kan er maar 1 zijn...Baske! :Dde beelden die ik gezien heb van blushh zagen er iig goed uit!

Baske
29-08-2011, 13:13
En ik heb serieus nog nagedacht om de slippers aan te doen, maar had ze maar achterwege gelaten omdat ik geen zin had om met bebloede tenen en/of plakkerige poten vd alcohol naar huis te gaan. Liep wel voor lul man, haha :lol: helemaal als Remco het er ook nog ff extra in blijft peperen :lol:

Leventdepevent
29-08-2011, 13:17
Liep wel voor lul man, haha

whaaahaha maw brabant staat weer op de kaart :)

remco pardoel
29-08-2011, 13:34
Ik heb geen namen genoemd ;)

Maar het was mooi dat je kwam vanuit het altijd zonnige Brabant!

Pansier
29-08-2011, 13:36
En ik heb serieus nog nagedacht om de slippers aan te doen, maar had ze maar achterwege gelaten omdat ik geen zin had om met bebloede tenen en/of plakkerige poten vd alcohol naar huis te gaan. Liep wel voor lul man, haha :lol: helemaal als Remco het er ook nog ff extra in blijft peperen :lol:

Brabant de gekste! :D

Hendy
29-08-2011, 17:26
Thanks Remco! heb er zelf ook erg van genoten.. volgende x weer B2B maar dan een uurtje later;)
Volgende is alweer over 3 maanden..

Voor de thuis blijvers hier wat plaatjes van de avond:
Niet compatibele browser | Facebook (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150285642274125.342588.523214124)

remco pardoel
29-08-2011, 23:09
Dat word 3 maanden hard oefenen :).
We kregen de dansvloer vol en dat was geweldig!!!

En Boogshe was een hele goede MC
Normaal weten ze altijd een nummer te verknallen door er tussendoor te bleren. Zij maakte het helemaal af!

laten we Baske even een persoonlijke mail sturen over de dresscode anders komt hij misschien aan in een pak van de Kerstman
(je weet het nooit)

Hendy
31-08-2011, 14:11
Kleine sfeer impressie gemaakt met mn gsm..

http://www.youtube.com/watch?v=7tqX5tDhS6U


http://www.youtube.com/watch?v=YcUL-569V_8&feature=related

remco pardoel
31-08-2011, 16:51
het was great!!

Bagheera
31-08-2011, 18:13
En ik heb serieus nog nagedacht om de slippers aan te doen, maar had ze maar achterwege gelaten omdat ik geen zin had om met bebloede tenen en/of plakkerige poten vd alcohol naar huis te gaan. Liep wel voor lul man, haha :lol: helemaal als Remco het er ook nog ff extra in blijft peperen :lol:


hahahahaha BAAS!