PDA

View Full Version : Deus Ex: Human Revolution



Biiyen
30-08-2011, 15:48
Hoe cool is die game dan?

Heb nu +- 6 uur gametijd erop zitten en ik ben echt super blij dat ik dit spel gekocht heb. Wat een top spel.

Het is een first Person RPG maar als je in dekking gaat en/of handelingen uitvoert schakelt het om naar 3de persoon. Dit werkt echt fantastisch en geeft je geweldig overzicht over de situatie.

Verder is het een echte RPG, dus onderzoeken, lichamen beroven en karakter uitbreiden.
Karakter breid je uit met bv: "Cloack" , "Stealth enhancer", "Strength" etc etc.

Het is echter geen 'shooter'! Kogels krijg je niet in overvloed dus je moet je acties vooruit plannen, sluipen en geduldig zijn, dit is wat mijns inziens het spel echt helemaal geweldig maakt. Mensen kun je net als in Metal gear Solid lekker sneaky killen en net als in MGS daarna de lichamen verstoppen.

Zorg wel dat je de BENELUX editie koopt en geen engelse versie, de BENELUX versie bevat namelijk een silenced sniper rifle! Deze "Silenced" sniper rifle kun je niet krijgen ingame ofzo. Wel een andere sniper maar die is niet "Silenced".

Als je de benlux koopt ordt de silenced sniper direct aan je arsenaal toegevoegd, dus direct beschikbaar.
:thup:

Deze game is wat mij betreft de grootste verassing van dit jaar!

Facade
30-08-2011, 15:52
Thanks voor de tip, zal eens een kijkje nemen.

Marchant
30-08-2011, 15:54
Inderdaad top game, had hem gedownload op de xbox en ben nu al tamelijk ver maar wat een gaaf spel. elke keuze die je maakt heeft invloed!
zeker met je sidequests doe je iets verkeerd kan je zomaar en hoop info missen die je later nodig hebt!

Vinand
30-08-2011, 20:27
Voor de mensen die dit echt vet vinden, probeer Mass Effect 1 en deel 2 ook. Is ook een vette RPG/shooter (thirt person)

Dennuz
30-08-2011, 22:17
Ben er net mee begonnen, zit er een uurtje in nu. Zeker een vet spel|

redjuh
30-08-2011, 22:58
gekocht??? wtf

Kemal
31-08-2011, 07:56
http://www.youtube.com/watch?v=nDIQ17K5ciw

ziet er aardig uit hoor!

Biiyen
31-08-2011, 09:00
Investeer in je hacking skillz! Je verdiend het dubbel en dwars terug met de goodies en xp-punten die je vind in de ruimtes die je hacked! Cloack en hacking is voor mij in ieder geval de weg lom te bewandelen.

Baske
31-08-2011, 10:16
Das dan kut! Stond met deze in m'n hand maar heb Mortal Kombat gekocht (die ook erg vet is trouwens).

Leventdepevent
31-08-2011, 10:28
ik zat te twijfelen tussen deze en dead island.....heb toen maar dead island gepreorderd........maar deze ziet er vet uit en komt er zeker wel n keer in

ARMENIA
01-09-2011, 00:07
k heb net starcraft gedownload.. ook wel mooi spel..

Vinand
01-09-2011, 02:36
k heb net starcraft gedownload.. ook wel mooi spel..


Ik ben ook al helemaal verslaafd hieraan.... DAMN

Baske
01-09-2011, 07:25
Echter is SC voor PC :(

Kalikula
01-09-2011, 12:11
Hmmm, mensen worden verontwaardigd als je je spellen koopt? Beetje omgekeerde wereld.

ARMENIA
01-09-2011, 12:23
waar hebben jullie deus ex gedownload? waar ik em nu download heeft een speed van 0.5 kb per seconde..!

Dennuz
01-09-2011, 14:43
waar hebben jullie deus ex gedownload? waar ik em nu download heeft een speed van 0.5 kb per seconde..!

Nieuwsgroepen

Vinand
02-09-2011, 19:26
Deus Ex Human Revolution-SHiTROW (download torrent) - TPB (http://thepiratebay.org/torrent/6633125/Deus_Ex_Human_Revolution-SHiTROW)

Hier nog een goede download source. :)
werkt perfect op mijn pc en indeed een meester game!!

edit: Ooh ja, ik had hierbij 3mb per seconde download snelheid dus die comments zijn een beetje vaag

ARMENIA
02-09-2011, 21:11
Precies dezelfde gedownload.. maar hij werkt niet soepel man op mijn comp.. beeld blijft een beetje schokken plus de muis werkt niet egt fijn.. k weet nu niet of dit bij de game zo hoort, want ik hoorde mensen praten over een mouse lag..


Deus Ex Human Revolution-SHiTROW (download torrent) - TPB (http://thepiratebay.org/torrent/6633125/Deus_Ex_Human_Revolution-SHiTROW)

Hier nog een goede download source. :)
werkt perfect op mijn pc en indeed een meester game!!

edit: Ooh ja, ik had hierbij 3mb per seconde download snelheid dus die comments zijn een beetje vaag

Vinand
03-09-2011, 00:10
Precies dezelfde gedownload.. maar hij werkt niet soepel man op mijn comp.. beeld blijft een beetje schokken plus de muis werkt niet egt fijn.. k weet nu niet of dit bij de game zo hoort, want ik hoorde mensen praten over een mouse lag..

ik heb helemaal nergens last van. Ligt het niet aan de drivers misschien ofzoiets? check voor: drivermax, die checkt en update al je drivers van je computer gratis, welliswaar 2 per dag :( maar alsnog beter dan betalen.