PDA

View Full Version : Mixfight broeder Sadix in het programma aanpakkers



Sadix
08-09-2011, 11:02
Hey mannen,

Ik was gister op Ned 2 in het programma aanpakkers. Ging over mij de gym en hoe we dat doen met mijn broers.

Na de docu gezien te hebben vind ik het erg jammer dat het zo in elkaar is gezet. Ik heb voor 90% positief gepraat, constant gezegd dat ik niet alleen probleem jongeren heb maar ook HBO'ers, Uni'rs en zelfs 2 docenten die les geven op het HBO.
Bij iedereen hebben ze alleen op het negatieve ingespeeld vind ik, helemaal lelijk dat ze bij me b roer zo door vragen over zijn verleden, terwijl mijn broer bijna een uur gepraat heeft, komt precies dat stukje er in...

Maar goed, het geeft wel een beeld van hoe wij werken. Voor de geïnteresseerden hier de link:

:Aanpakkers: Aisa en Sadik - Uitzending Gemist (http://www.beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110568)

Mijn stuk begint rond 12,30min

Briant
08-09-2011, 11:20
Nice!

tik_tok
08-09-2011, 11:27
Hey Sadik, echt leuk stukje (vind wel dat die interviewer echt irritant elke keer over criminaliteit begint). En vind het echt super wat je doet met die jongeren! Echt leuk hoe je met ze omgaat. Moest ik even zeggen. Heel veel succes met alles!

Pansier
08-09-2011, 11:28
Ik vond het wel meevallen dat het negatief was. Mooi stukje!

Hendy
08-09-2011, 11:31
Heb heb vannacht nog ff terug gekeken..

Sadik gozer, jij bent echt goed bezig man!
Als er nu een paar honderd Sadiks in Nederland waren.. was er een stuk minder ellende in dit land.

Hele dikke reps voor jou!

Heb er over na zitten denken hoe ik iets voor je kan betekenen.. zal je binnenkort een belletje doen, denk dat ik wel iets kan bijdragen aan je project;)

Tony
08-09-2011, 11:33
Helemaal met Hendy eensch... juist dit soort regionale initiatieven zouden er meer moeten zijn... ik stem voor minimaal 1 sadik per gemeente.

Hendy
08-09-2011, 11:33
Hey Sadik, echt leuk stukje (vind wel dat die interviewer echt irritant elke keer over criminaliteit begint). En vind het echt super wat je doet met die jongeren! Echt leuk hoe je met ze omgaat. Moest ik even zeggen. Heel veel succes met alles!

Die interviewer is Hans Bromet.. vroeger bekend van Man Bijt Hond.
Dat is nou eenmaal zijn stijl van interviewen.. altijd zo zeurderig;)

Sadix
08-09-2011, 11:36
Top Hendy,

Ik wacht vol spanning af haha :P

Ik had eerlijk waar Mixfight genoemd, en hoe belangrijk mixfight was voor de "professionele ontwikkeling" van de sportschool was. Justinian heeft los daar van ook veel voor me gedaan en geregeld. Pas na dat ik actief werd op mixfight en eigenlijk durfde te vragen hoe wedstrijden regelen etc ging zijn mijn jongens wedstrijden gaan doen. En dat met veel succes ook. Daar is bijv helemaal niet op in gegaan, terwijl ik 1 jeugd (glen kent hem ook) vechter heb , die je op de pads zag, dat is echt een top talent en 5 van ze 3 wedstrijden op TKO gewonnen. En heb ik een onverslagen C klasser bijv. Hij ging alleen in op de negatieve aspecten in principe maar goed, niets meer aan te veranderen.

ARMENIA
08-09-2011, 11:40
haha wel flikkers hoor, hij vraagt constant naar criminelen en crimineel verleden van je leden... verder mooi programma

ARMENIA
08-09-2011, 11:42
hahahaha!


Helemaal met Hendy eensch... juist dit soort regionale initiatieven zouden er meer moeten zijn... ik stem voor minimaal 1 sadik per gemeente.

Slome
08-09-2011, 12:02
nice

cornelus
08-09-2011, 12:25
Respect voor jou Sadix. Mooie reportage ook. Straks wordt je nog BNér :)

(ach je weet hoe dat soms gaat met filmmakers en journalisten... ze willen vaak graag de realiteit kloppend maken met de verhaaltjes in hun hoofd i.p.v. andersom)

Leventdepevent
08-09-2011, 12:52
sadik wat ik gister al tegen je zei...diep respect voor jullie en de positieve manier waarop jullie met de jeugd omgaan

McClane
08-09-2011, 12:57
Per toeval stuitte ik op het programma. Ik zag jouw logo voorbij komen op enkele jongens die aan het trainen waren. Ik vroeg het me al af of jij de persoon was die later geïnterviewd werd.

Helaas heb ik het stuk ook niet af kunnen kijken. Ik ben wel een beetje bekend met Hans Bromet's werk. Wellicht om deze rede proefde ik ook niet de negatieve ondertoon welke jullie wel ervoeren. Ik vond dat jullie beide, je broer en jijzelf, goed met de vragen omgingen en ook goed, representatief op beeld kwamen.

justsomeone
08-09-2011, 13:07
Jij bent goed bezig kerel, respect

Pansier
08-09-2011, 13:20
Daar is bijv helemaal niet op in gegaan, terwijl ik 1 jeugd (glen kent hem ook) vechter heb , die je op de pads zag, dat is echt een top talent en 5 van ze 3 wedstrijden op TKO gewonnen.

Dat is erg knap :lol:

Kemal
08-09-2011, 13:46
Goed Bezgi Sadik!!!

You must spread some Reputation around before giving it to Sadix again.

Sadix
08-09-2011, 13:57
bedankt voor de positieve feedback mannen. Van jullie waardeer ik het meest, meen ik echt.

Pansier, ben je sarcastisch?

Mister T.
08-09-2011, 14:05
3 van de 5 wss i.p.v 5 van de 3 :)

ga nu kijken sadik!

Pansier
08-09-2011, 14:12
bedankt voor de positieve feedback mannen. Van jullie waardeer ik het meest, meen ik echt.

Pansier, ben je sarcastisch?

Bij mijn laatste reactie wel, maar bij de eerste niet. Ik vond het wel meevallen dat het negatief was, tenminste ik vond het leuk om te kijken en vond het voornamelijk positief.

Mister T.
08-09-2011, 14:13
wel irritant hoe hij probeert constant weer een extra'tje op die criminaliteit te geven zoals telkens aanvulling :tasjesdief, dealertje...

maar toch wel mooie uitzending en echt zo veel respect voor jou Sadik!
Ondanks dat het niet heel positief is neergezet:)

Pansier
08-09-2011, 14:18
wel irritant hoe hij probeert constant weer een extra'tje op die criminaliteit te geven zoals telkens aanvulling :tasjesdief, dealertje...

maar toch wel mooie uitzending en echt zo veel respect voor jou Sadik!
Ondanks dat het niet heel positief is neergezet:)

Ik vind het door die vraag als tasjesdief het er juist beter door uitkomen aangezien sadik er goed op reageert.

Sadix
08-09-2011, 14:26
Dat is erg knap :lol:

haha nu pas lees ik het idd. 3 van ze 5 idd.

Peter0711
08-09-2011, 14:28
Die interviewer is Hans Bromet.. vroeger bekend van Man Bijt Hond.
Dat is nou eenmaal zijn stijl van interviewen.. altijd zo zeurderig;)


Inderdaad een draak van een kerel!! Die was duidelijk opzoek naar een bepaalde sfeer!

@ Sadix Leuk stukkie man. Respect!

sen
08-09-2011, 14:34
Leuk filmpje, ik zapte er toevallig langs gister.

Marchant
08-09-2011, 14:34
leuk om te zien gab! klasse goed bezig

Mauro
08-09-2011, 18:29
Ook gezien, Goed bezig Sadix !!
Vond het wel meevallen met het negatieve, programma wordt ook aangekondigt met :
Programma over mensen die niet klagen over problemen of misstanden, maar initiatieven nemen om er wat aan te doen.
Dus da's op zich al positief !
Dikke vette reps :thup:

Ronald
08-09-2011, 18:39
Mooi stukje!

Justinian
08-09-2011, 20:17
Mooi stukje Sadik, goed bezig! Heel mooi om te zien hoe jij bezig bent met de sport. Gewoon je eigen ding doen en blijven doorzetten dan kun je heel ver komen!

Fyodor
08-09-2011, 20:18
Leuk stukje! Goed werk verrichten jullie daar zeg!

smike
08-09-2011, 20:30
Erg goed gedaan Sadix, ik heb echt respect voor jou aanpak, inzet en vooral positiviteit! Daar kan bijna iedereen nog wel een voorbeeld aan nemen.

The_Rock
08-09-2011, 21:39
Goed bezig man. Zo hoort het. Die meneer was eentonig met zijn vragen ..het lijkt er op dat hij onderweg naar jou als hoofddoel had: Criminele dit en criminele dat?
Ondanks alles gaf deze filmpje een hele positieve indruk van hoe jullie, als famillie, te werk gaan. Respect.

Jeru
08-09-2011, 22:46
Toch een mooi stuk Sadik!! Het begin was inderdaad veel over criminaliteit, maar over het algemeen is toch zeker in het positief.
Je stond er in ieder geval goed op!

biggz
09-09-2011, 00:36
Goed bezig man.
Misschien kun je pansier wel trainen.
Iemand die wel een stukje discipline en opvoeding kan gebruiken ;)

Pansier
09-09-2011, 07:52
Goed bezig man.
Misschien kun je pansier wel trainen.
Iemand die wel een stukje discipline en opvoeding kan gebruiken ;)

Ik heb al een goede trainer, en op het internet ben ik veel sterker, waardoor ik meer durf natuurlijk ;)

Boem Boem
09-09-2011, 09:32
Sadix,

Geen woorden meer aan vuil maken: goed stukje en blijf je lekker inzetten...top!! Reps..

osu

chris

micha
09-09-2011, 11:18
respect Sadix helaas heb je nu ook gemerkt hoe bevooroordeeld de zogenaamde objectieve journalisten over vechtsport denken

wrestler_nl
09-09-2011, 14:53
Hey Sadik echt respect voor jou en je broers voor wat jullie allemaal doen voor de jeugd.
Heel leuk natuurlijk dat je in de programma aanpakkers zat. Ik vond het een aardige stukje alleen vond ik die journalist een beetje irritant. Die ging maar door over criminaliteit etc...

Gilaiir
10-09-2011, 01:11
Leuk Sadix! Erg top om tezien hoe het er bij jullie aan toe gaat. Maar waar ik echt niet tegen kon was toen jou broer zei dat hij niet over zijn verleden wou praten en dat die interviewer er gewoon mee door ging.... Daar werd ik gewoon bijna boos van. Verders probeerde hij ook de criminaliteit bij elk gesprek naarboven te laten komen... Maar ach! Je hebt het zelf goed laten klinken! Respect.

Sadix
10-09-2011, 01:34
Leuk Sadix! Erg top om tezien hoe het er bij jullie aan toe gaat. Maar waar ik echt niet tegen kon was toen jou broer zei dat hij niet over zijn verleden wou praten en dat die interviewer er gewoon mee door ging.... Daar werd ik gewoon bijna boos van. Verders probeerde hij ook de criminaliteit bij elk gesprek naarboven te laten komen... Maar ach! Je hebt het zelf goed laten klinken! Respect.

Ja ik heb precies het zelfde gevoel. Mijn broer is op vakantie en heeft dit nog niet gezien. Ik ga nu zeker niet meer met enthousiasme hem dit laten zien... Hij had 2 uur lang bijna met ze gepraat. En dan komt het stukje waar hij zelf eigenlijk niet over wilt praten er uit..

Garcia
10-09-2011, 11:14
Respect!!

basblue
10-09-2011, 13:21
Top gedaan Sadix! Mooi dat je vechtsport als platform gebruikt voor dit soort positieve zaken!

Reps!

respect
10-09-2011, 22:30
Heb het ook gezien respect voor jou.

cholitzu
10-09-2011, 23:59
respect hoor Sadik...

Richelieu
11-09-2011, 13:35
Goed bezig Sadik, overigens (zoals zovelen dat al zeiden) een verschrikkelijk irritante interviewer! Erg netjes gedaan.

BC1983
11-09-2011, 13:44
sadik heel mooi stukje, je bent een goed mens!

PD_EC
11-09-2011, 14:47
zag er goed uit sadix

respect

Anderson
11-09-2011, 15:09
goed bezig sadix