PDA

View Full Version : mijn mijlpaaltje



FOCUS
20-10-2011, 22:28
Na bijna drie jaar geleden ziek te zijn geworden, ben ik aan het knokken geweest om er weer bovenop te komen. Trainen is altijd mijn leven geweest en dat deed ik dan ook gemiddeld 20uurtjes per week.
Om dan ineens niet eens in staat te zijn om een deuk in een pakje boter te slaan, was voor mij een hel.
Ik ben al geruime tijd bezig om te proberen om weer iets van mijn leven te maken en dankzij de steun en liefde van mijn meissie, mijn vrienden en mijn familie gaat het de laatste tijd de goede kant op.

.... en is het me vanavond voor het eerst weer gelukt om twee uur lang te trainen :ohyeah:

....sorry hoor mensen, ik moest het even kwijt :egyptian:


ik zal morgen wel hersendood zijn, maar dat mag de pret niet drukken :lol:

Pansier
20-10-2011, 23:10
En ik maar zeiken dat ik een polsblessure heb!

Mooi om te horen man!

Danielos
20-10-2011, 23:11
Dat is nog eens mooi! Blijf doorgaan zou ik zeggen:)

justsomeone
20-10-2011, 23:34
Mooi man, veel geluk en gezondheid verder toegewenst

basblue
20-10-2011, 23:54
Goed gedaan! Mooi om te horen dat de sport je helpt om weer op te krabbelen!

Sadix
21-10-2011, 00:34
top man bro.

hoop dat je nog vele trainings partners mag slopen :d

gimgamgommetje
21-10-2011, 01:13
goed bezig man! blijven knokken

Silat
21-10-2011, 01:32
Damn, keep THE FOCUS!

Enjoy the ride..

Mister T.
21-10-2011, 07:32
Keep up the good work!

Pansier
21-10-2011, 07:38
top man bro.

hoop dat je nog vele trainings partners mag slopen :d

Als dat jouw doel van trainen is ;)

Tony
21-10-2011, 07:49
geweldig kerel! Het is je absoluut gegund.

Mag ik vragen wat je hebt gehad? Of is dat te persoonlijk?

Kemal
21-10-2011, 08:13
Goed om te horen, veel succes!

FOCUS
21-10-2011, 08:55
allemaal bedankt voor de reacties -


en wat er is gebeurd ...
mijn leven was een hel, ik bevond me in een nachtmerrie waarin ik werd opgejaagd en ik geen andere uitweg zag dan te vechten of te sterven
Alles was me afgenomen, niet alleen mijn bezittingen en mijn geld, maar ook mijn eigenwaarde en het vertrouwen in mezelf en anderen


Maar ik dwaal af, genoeg over mijn ex!!
;)


lol :lol:



nee, ik ben psychotisch geworden als gevolg van extreem drugsmisbruik

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest, maar -en het klinkt misschien gek- alles wat er in je leven gebeurd, juist de moeilijke dingen, kan je iets moois leren.
Als er iets weg valt, komt er altijd iets voor terug.
Ook al denk je op dat moment van niet.
En ik was gisteren gewoon zo blij, ik kon het wel van de daken schreeuwen, maar ja, dan gaan de buren weer klagen, dus ik dacht; FORUM!!

hehehe...

Kemal
21-10-2011, 08:57
Respect!

Osu

Mauro
21-10-2011, 09:44
nee, ik ben psychotisch geworden als gevolg van extreem drugsmisbruik

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest......
Tering zeg, heftig...
Dikke thumbsupp voor jou man ! :thup:
Osu !

cholitzu
21-10-2011, 10:10
respect focus...stay strong..

Facade
21-10-2011, 10:18
En ik was gisteren gewoon zo blij, ik kon het wel van de daken schreeuwen, maar ja, dan gaan de buren weer klagen, dus ik dacht; FORUM!!



lol

Maar heel knap van je man dat je toch doorzet om er weer bovenop te komen. Dat er nog maar vele mijlpalen mogen volgen en dat je buren veel mogen klagen zou ik zeggen.

FOCUS
21-10-2011, 10:51
nogmaals bedankt allemaal
en mijn vrienden en familie hebben me enorm geholpen om de moeilijke momenten door te komen hoor
die maken het verschil

Bagheera
21-10-2011, 10:54
he lekker nieuws man.... houd vast!

Tony
21-10-2011, 11:03
allemaal bedankt voor de reacties -


en wat er is gebeurd ...
mijn leven was een hel, ik bevond me in een nachtmerrie waarin ik werd opgejaagd en ik geen andere uitweg zag dan te vechten of te sterven
Alles was me afgenomen, niet alleen mijn bezittingen en mijn geld, maar ook mijn eigenwaarde en het vertrouwen in mezelf en anderen


Maar ik dwaal af, genoeg over mijn ex!!
;)


lol :lol:



nee, ik ben psychotisch geworden als gevolg van extreem drugsmisbruik

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest, maar -en het klinkt misschien gek- alles wat er in je leven gebeurd, juist de moeilijke dingen, kan je iets moois leren.
Als er iets weg valt, komt er altijd iets voor terug.
Ook al denk je op dat moment van niet.
En ik was gisteren gewoon zo blij, ik kon het wel van de daken schreeuwen, maar ja, dan gaan de buren weer klagen, dus ik dacht; FORUM!!

hehehe...

Oooh, wacht eens even... Heb jij dit niet al eens een hele lange tijd geleden gepost op MF... (of was dat iemand anders?)

Hoe dan ook.. Heel goed om te horen dat je de draad weer opgepakt hebt. Echt super!

Biiyen
21-10-2011, 11:45
allemaal bedankt voor de reacties -


nee, ik ben psychotisch geworden als gevolg van extreem drugsmisbruik

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest, maar -en het klinkt misschien gek- alles wat er in je leven gebeurd, juist de moeilijke dingen, kan je iets moois leren.
Als er iets weg valt, komt er altijd iets voor terug.
Ook al denk je op dat moment van niet.
En ik was gisteren gewoon zo blij, ik kon het wel van de daken schreeuwen, maar ja, dan gaan de buren weer klagen, dus ik dacht; FORUM!!

hehehe...

WOW.... Dit is een goede kameraad van mij ook gebeurd cq, zit er nog zwaar in. Die was ook volledig blijven hangen aan de speed en vloeibare MDMA. Die jongen hebben ze twee jaar geleden opgenomen en krabbelt er nu weer bovenop. Ik spreek hem nog nauwelijks, hij heeft zich volledig afgezonderd. Maar die had volgens mij last van schizofrene trekjes. Had het de hele tijd erover dat mensen hem achtervolgde en dat mensen tegen hem waren en hem waren aan het dwarsbomen.

Ik werd echt bang van die gozer op een gegeven moment man, ik dacht echt die slaat zo dadellijk iemand hartstikke dood op straat.

Dat was een 95 kilo zware tikkende tijdbom... de hele dag bezig met Muay Thai in zijn zijn hoofd, en telkens als hij mensen op straat zag direct aan het analyseren hoe hij die het beste kon neerschoppen. Gelukkig is hij op tijd in therapie gekomen.

STERKTE MT JE SITUATIE EN BETERSCHAP!!!

Pansier
21-10-2011, 12:20
allemaal bedankt voor de reacties -


en wat er is gebeurd ...
mijn leven was een hel, ik bevond me in een nachtmerrie waarin ik werd opgejaagd en ik geen andere uitweg zag dan te vechten of te sterven
Alles was me afgenomen, niet alleen mijn bezittingen en mijn geld, maar ook mijn eigenwaarde en het vertrouwen in mezelf en anderen


Maar ik dwaal af, genoeg over mijn ex!!
;)


lol :lol:



nee, ik ben psychotisch geworden als gevolg van extreem drugsmisbruik

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest, maar -en het klinkt misschien gek- alles wat er in je leven gebeurd, juist de moeilijke dingen, kan je iets moois leren.
Als er iets weg valt, komt er altijd iets voor terug.
Ook al denk je op dat moment van niet.
En ik was gisteren gewoon zo blij, ik kon het wel van de daken schreeuwen, maar ja, dan gaan de buren weer klagen, dus ik dacht; FORUM!!

hehehe...

Juist goed dat je dit post op een forum man. Je bent een motivatie voor mensen die nu in hetzelfde probleem zitten!

Soulbringer320
21-10-2011, 12:38
http://images.cheezburger.com/completestore/2009/8/7/128941409161962396.jpg

FOCUS
21-10-2011, 12:58
@Soulbringer nou, de man ben ik zeker niet, anders was ik nooit in zo'n situatie terecht gekomen :wacko:

@tony,

ja dat was ik

@Biiyen
klinkt me bekend in de oren
ik hoop dat je kameraad er weer bovenop komt
het is ook moeilijk om goede hulp te krijgen want de zorg (ook in de psychiatrie) is SLECHT.
ik wens hem sterkte

lodewijk
21-10-2011, 13:20
Respect maat, goed bezig!

We hebben allemaal iets nodig dat ons gaande blijft houden. Goed dat je dat gevonden hebt in je training, en dat je er voor blijft gaan. Het is al te gemakkelijk om er de brui aan te geven en 'the easy way out' te nemen.

Soulbringer320
21-10-2011, 17:34
[QUOTE=FOCUS;1089533]@Soulbringer nou, de man ben ik zeker niet, anders was ik nooit in zo'n situatie terecht gekomen :wacko:

Toch wel, je heb toch een goede uitweg gevonden.