PDA

View Full Version : stopzetten vervelende SMS-diensten.....



Boem Boem
26-10-2011, 12:17
Beste allemaal,

Sinds juli wordt ik steeds achtervolgd door allerlei vervelende en hoge telefoonrekeningen. Vandaag was ik het zat e.e.a. met mijn profider doorgesproken. Wat blijkt.....ik heb me eens aangemeld voor een info dienst waarbij ik info krijg voor bv file's! Nu blijkt er onder water allerlei rare dingen te gebeuren en ongeacht je het weet krijg je automatisch gegenereerde sms-jes,hetgeen je hoge rekeningen oplevert!! (in mijn geval zelf het 3-voudige).
Nu heb ik per mail een opzegging gedaan( [email protected], is een onderdeel van KPN) maar je kunt het ook opzeggen via deze link: SMS dienstenfilter (http://www.smsdienstenfilter.nl)

Dus meer een tip voor jullie allemaal om dit eens te checken en deze ' vuile manier van geld verdienen' compleet uit te bannen!!

Uiteraard zijn jullie ervaringen en tips ook welkom.....

Osu

Chris

Biiyen
26-10-2011, 12:22
Thanx voor info! komt altijd wel een keer van pas, vooral als je kinderen hebt. Blokkeren voor dit sioort ongein is het eerste dat ik ga doen.

Ratten zijn het.... Als ik het al lees bij die reclames .. "€1,50 per bericht, Max 3 berichten" ... waar slaan die Max 3 berichten op? Stel je zou al via zo'n domme sms service info auto informatie opvragen. Waarom dan Max 3 berichten? Wil dat dan zeggen dat het niet €1,50 kost maar stiekem toch gewoon €4,50.

Zouden ze dan niet gewoon moeten adverteren dat het opvragen van info in totaal €4,50 gaat kosten?

Fyodor
26-10-2011, 12:45
File informatie my ass!
Je had je gewoon nooit moeten aanmelden voor die erotische sms diensten! ;)

lodewijk
26-10-2011, 13:12
Ook problemen mee gehad, met de GSM van mijn vrouw dan. Ongevraagd berichten beginnen krijgen ivm één of andere stomme quiz aan 2€ per stuk.
Per maand toch wel rap 20€ of zo. Gewoon STOP SMS'en naar het nummer en ze moeten er wettelijk mee stoppen (in België toch).

Nu, ik vind het gewoon een maffia bende die gebruik maakt van de goedgelovigheid van het publiek en vooral jongeren dan.

Kemal
26-10-2011, 17:32
File informatie my ass!
Je had je gewoon nooit moeten aanmelden voor die erotische sms diensten! ;)

:lol:

In iedergeval bedankt Chris!

Osu

Richelieu
27-10-2011, 08:15
Geen diensten aangaan op dat gebied, eigenlijk allemaal meuk waar je niets aan hebt maar toch voor moet betalen.