PDA

View Full Version : Pownews over GLS



justsomeone
14-11-2011, 22:55
Ik lag net helemaal dubbel om de uitzending van Pownews over koeriersbedrijf GLS

wie heeft het ook gezien?

ik kan nog niks vinden op internet, maar hij is zeker de moeite waard om terug te kijken

Fyodor
14-11-2011, 23:50
Net gezien, wat een mafketel! :lol:
PowNed : Uitzending gemist: PowNews (http://www.powned.tv/uitzendinggemist/pownews.html)

justsomeone
15-11-2011, 00:02
hahahaha, zeg eerlijk, je lolde :D

PinPoint
15-11-2011, 11:45
Wederom weer hoogstaande journalistiek door pownews......bravo u trots zijn op het verspillen van mijn belasting centen met dit werkelijk totaal niet inhoudelijk stukje televisie....

Fyodor
15-11-2011, 13:08
Wederom weer hoogstaande journalistiek door pownews......bravo u trots zijn op het verspillen van mijn belasting centen met dit werkelijk totaal niet inhoudelijk stukje televisie....

Ik kijk vrijwel nooit pownews, maar ben door justsomeone zijn post deze uitzending gaan kijken. Over het algemeen gaat het toch (inhoudelijk) nergens over, maar af en toe zijn er wel vermakelijke items. Zoals deze over GLS, waarbij die woordvoerder/medewerker zich compleet belachelijk maakt.
En over belastingcenten... als het aan mij ligt brengen ze het aantal publieke zenders rap terug. Er zijn toch weinig leuke programma's op.

Pansier
15-11-2011, 16:17
Aah één kusje! UIT! één kusje!

:lol: