PDA

View Full Version : Grote oplichter!



Hendy
24-11-2011, 09:13
3/4 jaar geleden werd ik gebeld door 1 of andere zanger die een clip ging opnemen.
Hij wou een prijsopgaaf ivm een stylingklus op locatie (haar, kleding enz)
Eigenlijk zat ik hier niet op te wachten dus heb een hoge prijs neergelegd bij hem (500e voor anderhalf uur) tot mijn verbazing was dat geen probleem..
Afspraak was betaling op de dag zelf, prima.
Op locatie aangekomen schoten de tranen me in de broek.. wat een droeftoeter 1e klas! en zingen kon ie ook al niet:lol:
Na afloop was meneer zijn knip vergeten en kon mij en mn collega niet uitbetalen.. na overleg afgesproken dat hij het de volgende dag zou overmaken.

Na 20/25x bellen had ik er geen vertrouwen meer in en heb hem flink onder druk gezet omdat ik wist waar hij woonde.
Uiteindelijk heeft meneer 1,5 jaar na dato betaald nadat ik bij hem aan de deur ben geweest.

Zit ik een paar dagen geleden naar opgelicht te kijken.. en ja hoor meneer Martin Melro word hier flink besproken en blijkt ook nog eens een viespeuk te zijn:confused:

Hier het stukkie:
Martin MelroOpgelicht.nl (http://www.opgelicht.nl/uitzending/2011/martin-melro/)

Hendy
24-11-2011, 09:16
Om een beetje een idee van zijn niveau te krijgen..:lol:


http://www.youtube.com/watch?v=ho52Y_FLgAk&feature=related

Kemal
24-11-2011, 09:16
:lol: wat een verhaal!

Leventdepevent
24-11-2011, 10:46
ff massaal reageren op dat youtube filmpje dan haha..........en dat kapsel daar valt toch godver niks aan te styleren, het haar op mn reet zit nog beter

Baske
24-11-2011, 10:59
:(

Ik wilde zijn fanpagina bezoeken maar hij is blijkbaar zo immens populair dat de website over zijn toegestane bandwidth is gegaan... Waarom betalen als het gratis kan?

Frozen - Webs.com (http://www.webs.com/frozen.htm?uname=martinmelro)

Biiyen
24-11-2011, 11:31
hahahaha wat een mafkees! Sommige mensen hebben geen levensfilter.

Richelieu
24-11-2011, 11:33
hahaha, ook een mooi t-shirt aan ;)

Richelieu
24-11-2011, 11:49
Even kort gegraafd -



Goedemorgen allemaal op mijn fb. Dank voor lieve,spontane mails die ik mocht ontvangen na de bewuste uitzending. Ook dank voor de steun die jullie me geven, en het vertrouwen. Als meer mensen niet zouden oordelen of veroordelen,maar eerst gingen lezen, de feiten op een rij te zetten, of contact te leggen met de persofficier van justitie, die een ieder duidelijk kan uitleggen wat de uitspraken waren in het verleden, dan zou de mens hopelijk eerst gaan nadenken en dan pas gaan oordelen. Het is zeker niet vanzelfsprekend, en ik vind het ook geen dagelijks werk. Het geeft me op dit moment wel de ruimte om mijn autobiografisch boek verder af te schrijven, en me voor te bereiden op mijn komende opnames in de studio en mijn optredens. Wens je een hele prettige dag. Groetjes,

Richelieu
24-11-2011, 11:50
Er komt dus een heus BOEK! :D

Richelieu
24-11-2011, 11:53
Nog wat quotes:


Het zal wel weer goed voor de kijkcijfers zijn geweest vanavond op Nederland 1 bij de TROS. Alleen is t dan zo jammer dat de TROS niet alles uitzend, en zekers daarin niet haar huiswerk heeft gedaan over de waarheidsbevindingen. Inmiddels is er contact geweest met de politie, en zullen er morgen de nodige aangiftes gedaan gaan worden tegen personen en het programma. Blijkbaar staat de TROS boven een rechtbank die al eerder een uitspraak in sommige zaken had gedaan. We zagen ook personen langs komen die ook ineens wat moesten zeggen en claimen, terwijl we daar vorige week nog zaken mee hebben gedaan, beetje vreemd, toch? We wensen jullie een prettige avond, groetjes,


dank jullie wel voor de steunende berichten en @mails aan mij gezonden na de uitzending van de TROS , kijk even op mijn tijdelijke perswebsite, www.martinmelro.webklik.nl (http://www.martinmelro.webklik.nl/) om daar mijn persverklaring te lezen, misschien dat een ieder dan veel wijzer wordt ipv voor en veroordelen. Je kan,zoals het ook staat in mijn persverklaring, contact leggen met mijn advocaat of de persofficier van justitie, namen en telefoonnummers zijn in mijn persverklaring. Groetjes en hoor graag je reactie op mijn persverklaring

Hendy
24-11-2011, 12:14
Damn wat een zielepoot.. ophangen aan de hoogste boom die lamlul!

Hnieb
24-11-2011, 12:17
oh lol, ja wat moet stylen bij zo'n gek? misschien kan je z'n mond dichttapen.

Hendy
24-11-2011, 12:21
ff massaal reageren op dat youtube filmpje dan haha..........en dat kapsel daar valt toch godver niks aan te styleren, het haar op mn reet zit nog beter

Hahaha idd.. ik kwam daar ter plekke pas achter dat ie schaamhaar op zn kop had;)

RamonaS
24-11-2011, 13:20
ff massaal reageren op dat youtube filmpje dan haha.

http://s.ytimg.com/yt/img/icon_comments_disabled-vflxokpZC.png Adding comments has been disabled for this video.
Daar heeft die flessentrekker ook al over nagedacht ;)

Baske
24-11-2011, 14:10
Dat vrouwtje zal zich toch overigens wel kapot moeten schamen als ze dit terugziet?

el bastardo
24-11-2011, 14:57
Dit is toch jouw scène Hendy? Ik begrijp je frustratie niet helemaal...

Leventdepevent
24-11-2011, 15:03
Hahaha idd.. ik kwam daar ter plekke pas achter dat ie schaamhaar op zn kop had;)
hahah of was dit een filmpje nadat je hem ff lekker geknipt en geschoren had

Sadix
24-11-2011, 15:04
http://s.ytimg.com/yt/img/icon_comments_disabled-vflxokpZC.png Adding comments has been disabled for this video.
Daar heeft die flessentrekker ook al over nagedacht ;)


damn, is jouw onderschrift fake of echt?

RamonaS
24-11-2011, 16:25
damn, is jouw onderschrift fake of echt?

Fake?? Dat is oldskool judo ;)
Beelden zijn wel een beetje gedateerd, maar ik vind het wel een flexie beweging, maar dat is mijn bescheiden mening....

wrestler_nl
24-11-2011, 16:38
Hahaha idd.. ik kwam daar ter plekke pas achter dat ie schaamhaar op zn kop had;)

loool

Mister T.
24-11-2011, 16:45
wat een mafkees ergste is nog dat ik 2 min van zn liedje luisterde omdat ik niet doorhad dat die in dit topic aanstond en aan het lezen aws.

Leventdepevent
24-11-2011, 17:37
tis te hopen voor hem dat ie beter is in oplichten dan dat ie zingt, wat een kraai

Slome
24-11-2011, 17:45
tis te hopen voor hem dat ie beter is in oplichten dan dat ie zingt, wat een kraai

2x

Bromios
24-11-2011, 18:30
Super tip Hendy, als ie mij belt of ik hem wil stylen stuur ik hem wel door......

Hoewel, ik zit in de operatiekamerbusiness. Jij mag hem ook doorsturen. Regel ik wel een kamertje voor hem. Doen we even wat aan dat haar en aan zijn stembanden.

Richelieu
24-11-2011, 20:57
Uitzending bekeken, maar echt een bord voor zijn kop. Die trouwactie was wel aardig om te zien trouwens, niet echt een warm welkom.

Nickuraba
28-11-2011, 18:57
shit..wat staat die chick links dan te stuiptrekken...