PDA

View Full Version : Hooligan Wesley stikte als kind in ijsje en is daardoor gek.



Biiyen
29-12-2011, 18:14
"AT5 weet te melden (http://www.at5.nl/artikelen/73795/rechtszaak-wesley-van-w-begonnen)dat de verdediging van Van W. onder meer bestond uit een verwijzing naar een incident tijdens zijn jeugd. Hij zou als tweejarige bijna gestikt zijn in een ijsje en daardoor psychische problemen hebben."

Vier maanden cel voor Ajax-hooligan – ‘leek me prachtig veld op te gaan’ :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/29/celstraf-geeist-tegen-ajax-hooligan-leek-me-prachtig-veld-op-te-gaan/)

Wilde ik even met jullie delen, dit is dus de advocatuur anno 2011....

Hier ook mensen die gestikt zijn in een ijsje? :lol:

Mister T.
29-12-2011, 18:23
Moet echt niet gekker worden.

Ben als kind van 2 wel een keer in de vijver gevallen, dus als ik binnenkort iets geks doe dan weten jullie de oorzaak alvast.

Facade
29-12-2011, 18:43
Ajax betaalt vast z'n advocaat ofzo :P

Pansier
29-12-2011, 18:47
Begrijpelijk... Vind 4 maanden ook wel erg zwaar nu..

Biiyen
29-12-2011, 18:53
Begrijpelijk... Vind 4 maanden ook wel erg zwaar nu..

Inderdaad... Hij is als kind gestikt in een ijsje!? Telt dat dan helemaal niet me ofzo? Damn, het zal je maar overkomen. horror.

Kemal
29-12-2011, 20:14
wat een giller!

Justinian
29-12-2011, 21:29
Hij heeft een IQ van 71... dat houdt in ieder geval in dat hij zwakbegaafd is.

blackadder
29-12-2011, 21:50
Hij heeft een IQ van 71... dat houdt in ieder geval in dat hij zwakbegaafd is.
Geen wonder dat ie voetbalfan is.
;)

Vinand
29-12-2011, 22:07
Geen wonder dat ie voetbalfan is.
;)

niet rot bedoelt maar kickboks fans zijn ook niet van een bijster hoog niveau... Althans zeker niet beter dan voetbal fans...

Facade
29-12-2011, 22:15
Er kan net zo min gesproken worden van een doorsnee vechtsportfan als een doorsnee voetbalfan... Als je zelf van 'een bijster hoog niveau' was, zou je dat weten.. En niet rot bedoeld ofzo, maar het is best ironisch dat je commentaar geeft op de intelligentie van een hele groep mensen terwijl je zelf een dt fout maakt en je zinsbouw ook niet is om over naar huis te schrijven...

blackadder
29-12-2011, 22:26
niet rot bedoelt maar kickboks fans zijn ook niet van een bijster hoog niveau... Althans zeker niet beter dan voetbal fans...
;)<---

Briant
29-12-2011, 22:31
Krijgt deze meneer dan geen TBS opgelegd?

Briant
29-12-2011, 22:31
En daarbij, heeft deze meneer een laag iq omdat hij in een ijsje is gestikt of is hij in een ijsje gestikt omdat hij een laag iq heeft? Beetje kip en ei verhaal.

Marchant
29-12-2011, 23:08
Als je stikt ben je dood!
hij stikte bijna en is alleen hersendood :lol:

Jeru
29-12-2011, 23:10
Ik zeg:"In verband met gevaar op zelfdoding geen ijsjes in de bak voor Wesley!"

Ronald
29-12-2011, 23:17
Hij heeft een IQ van 71... dat houdt in ieder geval in dat hij zwakbegaafd is.

“Zelfs voor iemand met uw IQ (71, red.) is helder dat dit niet kan. (…) U
verziekt het plezier van mensen, ouders en kinderen die naar het spelletje komen
kijken.” – toelichting rechter in Amsterdam.

Reps voor de rechter ;)

Marchant
29-12-2011, 23:20
Begrijpelijk... Vind 4 maanden ook wel erg zwaar nu..

Had op meer gehoopt......

http://www.ajax.nl/upload/edb3b910-7e4f-4a00-96ee-a727b1b70ca1_1202125874377-Taart-Wesley-groot.jpg

Leventdepevent
29-12-2011, 23:21
zwakbegaafd,strafblad,dronken....waar zijn de ouders van deze "knaap"??

TOON
30-12-2011, 00:19
zwakbegaafd,strafblad,dronken....waar zijn de ouders van deze "knaap"??

http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ

die zaten op een scooter....

Tony
30-12-2011, 09:35
Lol, Toon!

Biiyen
30-12-2011, 09:52
Hij heeft een IQ van 71... dat houdt in ieder geval in dat hij zwakbegaafd is.

Ik vraag me af hoe een advocaat het in zijn hoofd kan krijgen om zo'n onzin mee te nemen in een verweer? Wie is er dan zwakbegaafd?

Doet me een beetje denken aan die advocaat in het Wilders proces, dat was ook een zwakbegaafde zot.

Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.

Fyodor
30-12-2011, 11:42
Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.

Vanaf 2 januari a.s. eigen advocatenkantoor! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119279-Vanaf-2-januari-a.s.-eigen-advocatenkantoor)!

;)

Biiyen
30-12-2011, 12:32
Vanaf 2 januari a.s. eigen advocatenkantoor! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119279-Vanaf-2-januari-a.s.-eigen-advocatenkantoor)!

;)

pcies daarom...

Dat wat ik doe noemt men "opruien", "uitdagen", "prikkelen" enz enz

smike
30-12-2011, 13:32
Hehe, je ziet het, elke malloot kan tegenwoordig een eigen advocatenkantoor beginnen ;)

el bastardo
05-01-2012, 22:36
Het was voor iedereen beter geweest als hij gewoon gestikt was...

Pansier
06-01-2012, 12:44
Ik vraag me af hoe een advocaat het in zijn hoofd kan krijgen om zo'n onzin mee te nemen in een verweer? Wie is er dan zwakbegaafd?

Doet me een beetje denken aan die advocaat in het Wilders proces, dat was ook een zwakbegaafde zot.

Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.

Een advocaat doet waarvoor hij betaald krijgt, maar hij denkt niet meer na over zijn eigen ethiek...

ijsbier
06-01-2012, 13:07
Ik vraag me af hoe een advocaat het in zijn hoofd kan krijgen om zo'n onzin mee te nemen in een verweer? Wie is er dan zwakbegaafd?

Doet me een beetje denken aan die advocaat in het Wilders proces, dat was ook een zwakbegaafde zot.

Advocaat was een gerespecteerd beroep, maar nu heb ik echt mijn bedenkingen erover hoor. Lijkt wel of iedere jojo advocaat kan worden. Straks gaan al die malloten ook nog geneeskunde doen, is het hek helemaal van de dam.

jij bent zelf ook lekker simpel, je leest even een half nieuws bericht en gaat vervolgens lopen blèren over advocaten. Als een jong kind bijna stikt kan dat behoorlijke hersenafwijkingen veroorzaken, dat zou het een en ander kunnen verklaren.

Facade
06-01-2012, 13:18
Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.

Glen
06-01-2012, 13:25
Als je stikt ben je dood!
hij stikte bijna en is alleen hersendood :lol:
Wat me brengt op het verhaal van een 75 jarige kerel die beweerde bijna elke dag sex te hebben...
Elke dag....bijna...

smike
06-01-2012, 14:45
Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.

Maar het kan dus gebruikt worden als verdediging en daar gaat het om voor de advocaat ;)

ijsbier
06-01-2012, 16:40
Tsja maar is ie naar aanleiding van dat incident opgenomen en is toen hersenschade vastgesteld? Of is het familieplakboek erbij gehaald en was het van 'goh weet je nog toen'?

Het is pure speculatie om te zeggen dat het zo'n mongool is omdat er een x aantal jaren geleden iets gebeurd is.

dat doe je zelf nu ook, speculeren.

Facade
06-01-2012, 17:04
@Smike, het lijkt me dat aansprakelijkheid wel van belang is. Als je een gecertificeerde mongool bent dan zal dat wel anders werken inderdaad. Ik weet niet hoe het precies werkt of waar de grens ligt, maar ik denk het principe op zich zinnig is.

@Ijsbier, ik stel vragen over hoe de diagnose van hersenschade tot stand gekomen is. Zeggen die advocaat en z'n moeder dat of heeft hij een medisch relevante geschiedenis? Ik geef noch zelf antwoord op die vragen noch doe ik aannames, dus naar mijn weten speculeer ik niet.

ijsbier
06-01-2012, 17:25
oh sorry, ik vond je een beetje laconiek overkomen.

ijsbier
06-01-2012, 17:34
en met laconiek bedoel ik lacherig

smike
13-01-2012, 15:13
@facade wat ik ook bedoelde te zeggen is, dat advocaten er alles aan doen om er een phychische stoornis uit te halen, die zijn moeilijk te controleren en er is altijd wel een psychiater te vinden die zoiets wil stellen.
Bovendien wekt het medelijden en lijkt het alsof je slachtoffer bent ipv dader!

Wesley is gewoon een teringmongool die een jaar moet zitten en heropgevoed moet worden.